Britannian paras hybridiauto 2020: Toyota Corolla 2.0 Hybrid

Anonyymi

"En muista yhtään autoa viimeisen vuosikymmenen aikana tai enemmän, joka olisi tehnyt sellaista parannusta sukupolvien välillä kuin Auris tälle Corollalle. Se on vain hieno auto ajaa ja ilo omistaa"

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/britains-best-hybrid-car-2020-toyota-corolla-20-hybrid

27

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse tyydyttävien paras, ei muuten kun häntäpään kaaroja.

      • Anonyymi

        Siis olet itse tyydyttävien paras, ei muuten kun häntäpään kaaroja? Mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Kun kehnoa parannetaan, niin askeleet voi olla suuria, mutta tulos silti keskinkertainen.

    • Anonyymi

      Hihii, nyt brittien jutut kelpaa, mutta kun Skodaa kehutaan ja se voittaa vertailuja jne... niin se ole valhetta tai vastaavaa. Olet aika hauska poika.

      • Anonyymi

        Minä kirjoitin aloituksen eikä minulla ole mitään tekemistä Skodan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin aloituksen eikä minulla ole mitään tekemistä Skodan kanssa.

        Hihiii, Toyotan omapoika yrittää peitellä hölmöyttään, ei onnistu.


    • Anonyymi

      No eihän tuo muuta kerro kuin sen et kusetus corolla on parantunut.
      Ei ole kuitenkaan vieläkään kilpailijoiden tasolla.
      Suomalaisiin perusperttiin uppoaa koska haluaa vain kärsiä.
      Vaatimattomat jutut jostain syystä vetoaa Suomalaiseen perimään.
      Siksi Lada oli täällä niin suosittu. Ettei vaa olis jo corolla liian hieno?

      • Anonyymi

        Kaikki kehuvat Toyotaa kaikkialla. Miksiköhän sinä haukut.


    • Anonyymi

      Toyota on näköjään aina ja jatkuvasti paras.
      Vaginisteillä niska punoittaa.

      • Anonyymi

        Miksi Corolla hävisi vertailussa vanhalle Octaviallekin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Corolla hävisi vertailussa vanhalle Octaviallekin??

        Octavia oli tässä kisassa kokonnaiskilvan voittaja, Corolla luokkavoittaja, näin suomeksi sanottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Octavia oli tässä kisassa kokonnaiskilvan voittaja, Corolla luokkavoittaja, näin suomeksi sanottuna.

        Mikä ihmeen luokkavoittaja? Jos turpiin tulee Oculta suorassa vertailussa niin eikö ole aika selvää kumpi parempi luokassaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen luokkavoittaja? Jos turpiin tulee Oculta suorassa vertailussa niin eikö ole aika selvää kumpi parempi luokassaan?

        Yleiskilpailun voittaja on paras, mutta samassa kilpailussa voidaan kilpailla myös erilaisissa alaluokissa, kuten paras itselataava, paras sähköauto, paras perhefarkku tai paras Toyota. Jokainen voittaa jotain, kun luokkia on tarpeeksi, kuten Hippokisoissa.


    • Anonyymi

      Työttömyys on kasvanut briteissä kun teollisuus on aasialaisten handussa, ostovoima taitaa olla pohjilla?

    • Anonyymi

      RÖÖÖÖÖL : SPAAAAAAM Miksi ruokitte trollia. . RÖÖÖÖÖÖÖL Palsta pelkkää viihra ja ajankulu TRÖÖÖÖÖLLAUSTA suoraan hööpöläst. . Kaik merkit haukutaan mielikuvitus vika spammein. . RÖÖÖÖÖÖL SPAAAAAAM VIIHRETTÄ. .Toyotastani tippui kaik osat ku läksin yks aamu ajeleen. .5oom matkalle jäi jonoon kaik. .motori ja kuskin penkki viimeiseks. . . Romu ukko keräs suu hymys ja kertoi et näitähän sattuu. . miltei joka päivä varsinkin tojotalle. .romu lavat täynnä niitä. .RÖÖÖÖÖL VIIHRETTÄ

    • Anonyymi

      Toyota on kuin pyykinpesuaine, jonka uusimman koostumuksen teho on mainoksen mukaan aina 30 % suurempi kuin aiemmassa. Corollassa melu onkin 30 % suurempi kuin Auriksessa.

    • Anonyymi

      Ihan sama, kohta ei oo britannia osa eu:ta, tulkoot toimeen omillaan.

    • Anonyymi

      "En muista " no et tietenkään, kysy briteiltä, äläkä täällä marise "toi ota jos et muutakaan saa" merkin osalta, oletko takatuvan antero???

    • Anonyymi

      Totta kai britit pitää Toyotasta, kun ne vertaa sitä johonkin Morris marinaan joka ei sovi käyttöautoksi.

      • Anonyymi

        Älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele.

        Näin on, ei pidä valehdella. Morris Marina oli aivan kelvollinen käyttöauto, varsinkin 1,8 TC versiona.


    • Anonyymi

      Toyota on siis parantunut juoksuaan, hyvä niin. Mutta valitettavasti se ei edelleenkään yllä kilpailijoitten tasolle omassa hintaluokassaan.
      Ja kun huomio ruostumisen nopeuden ja äänierityksen puutteen, niin eipä tuossa "isolohkossa" hinta kohtaa laatua lähellekään.

      • Anonyymi

        Minulla nyt ei ole Toyotaa, mutta kyllä ruosteisimmat autot ovat ihan muita nykyään kuin Toyota.
        Kaikkein huonoin taitaa olla Mersun Sprinter ja toiseksi Mersun Vito.
        Volkkareissa ruostepesiä ainakin Passat, Skodalla maalivikaisia Suberb ja Octavia.
        Mazda japanilaisista ruostetta vastaan heikoin.
        Toyotat olivat ruosteherkkiä 90-luvun puoleen väliin asti, sen jälkeen ne on olleet huomattavasti parempia.
        Olen ollut autokorjaamolla töissä ja lukuisia autoja siellä nähnyt.


    • Anonyymi

      Ei mitään parannusta kuluttajille mutta suuri parannus Toyotassa.

      • Anonyymi

        Älkää nyt itkekö,Octavia valittiin samassa rytäkässä parhaaksi perheautoksi. Paras automerkki kuitenkin Toyota.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt itkekö,Octavia valittiin samassa rytäkässä parhaaksi perheautoksi. Paras automerkki kuitenkin Toyota.
        .

        Mulla oli 2007 Corolla, sit 2013 Yaris, ja nyt 2020 CHR, eikä yhtäkään vikaa autoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli 2007 Corolla, sit 2013 Yaris, ja nyt 2020 CHR, eikä yhtäkään vikaa autoissa.

        Minulla 3 ranskista ollut ilman yhtään vikaa. Ne olleet kuitenkin parempia ajaa kuin Toyotat joten mihin viittaat kommentillasi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe