Hei! Olen 16v tyttö ja mietin voisinko olla raskaana. Päätimme poikaystäväni kanssa kokeilla seksiä parisen päivää sitten. Se oli vähä sähläystä alussa. Käytimme ehkäisyä mutta ei ole varmaa oliko ehkäisy kunnossa alku sähläyksen aikana. Kuukautiseni olisi pitänyt alkaa seuraavana päivä mutta ei ole vieläkään alkanut. Minulla on ollut tuntemuksia ala vatsassa joita ei ole aikasemmin ollut. Tänä päivä oli kuukautis kipuja ala vatsassa mutta ne loppuivat yhtä nopee kun alkoivatkin. Äidilleni en haluaisi kertoa tästä, koska olen vielä nuori ja pelkään hänen reaktiota sillä hän on kieltänyt meitä harrastamasta vielä seksiä. Haluaisin kuulla jonkun mielipiteen tästä asiasta ja vinkkejä mitä minun pitäisi mahdollisesti tehdä.
16v epäilee raskautta
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272075
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221470Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis651169Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101067- 88952
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681