Moi!
Onko mitään haittaa tai riippuvuusmahdollisuuksia jos käyttää diapamia yhtenä päivänä viikossa yhteensä 2x10mg otettuna päivän aikana.
Saan sillä taukoa ahdistukseeni ja toleranssin mieto kasvu ei ole haitannut. En käytä lääkettä päihtymistarkoitukseen. Mutta saan sillä tauon ahdistuksesta. Ja se riittä minulle että kerran viikossa enemmän ahdistusvapaa ilta. Psyykkiselle riippuvuudelle en ole altis. Voiko fyysistä riippuvuutta tulla tällä käytöllä?
Olen näin mennyt 3kk ja en ole huomannut mitään haittoja.
Kiitos!
Diapam 2x10mg yhtenä päivänä viikossa
14
503
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin ja varmasti myöskään seuraavana päivänä ei ahdista paljoa. Äkkiseltään tuo annostus tuntuu isolta siinä mielessä, että otat sen yhtenä iltana, minulle riitti yleensä 5mg tarvittaessa, jopa kymmenen vuotta. Kai on mahdollista tulla riippuvaiseksi ei mutta mitäpä se haittaa, kun Diapamista ei ole muita sivuvaikutuksia ja ihminen on jokatapauksessa riippuvainen monista asioista.
- Anonyymi
Käytän diapamia (lääkärin määräryksestä) satunnaisesti, kun käyn ylikierroksilla ja alan krampata, pelätä ja voida pahoin. Minulla vaikutus alkaa yleensä vajaassa viidessä minuutissa. Olen herkkä kaikille lääkkeille, mutta luulen vaikutuksen olevan osin psykosomaattistakin, eli odotus rauhoittumisesta vaikuttaaneöimistöön ja mielialaan. Oudoksi vetää olon, vaikka pelko ja ahdistus katoavatkin: huojuttaa ja vähän pyörryttää. Motoriikka kärsii. Ajatus ei kulje. Ilman vaippaa ei voi diapamin ottamisen nukkua, koska saatan laskea unissani alleni tai päästä niin hitaasti vessaan, että vahinko tapahtuu.
Mutta uni on sikeää ja kaikki rauhallista ja kerrankin pelosta ja tunnekuohuista vapaata.
Alkoholia ei tietenkään voi käyttää 7-10 pv. diapamin jälkeen eikä koskaan lääkkeen kanssa samaan aikaan.
Kylläpä unettaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytän diapamia (lääkärin määräryksestä) satunnaisesti, kun käyn ylikierroksilla ja alan krampata, pelätä ja voida pahoin. Minulla vaikutus alkaa yleensä vajaassa viidessä minuutissa. Olen herkkä kaikille lääkkeille, mutta luulen vaikutuksen olevan osin psykosomaattistakin, eli odotus rauhoittumisesta vaikuttaaneöimistöön ja mielialaan. Oudoksi vetää olon, vaikka pelko ja ahdistus katoavatkin: huojuttaa ja vähän pyörryttää. Motoriikka kärsii. Ajatus ei kulje. Ilman vaippaa ei voi diapamin ottamisen nukkua, koska saatan laskea unissani alleni tai päästä niin hitaasti vessaan, että vahinko tapahtuu.
Mutta uni on sikeää ja kaikki rauhallista ja kerrankin pelosta ja tunnekuohuista vapaata.
Alkoholia ei tietenkään voi käyttää 7-10 pv. diapamin jälkeen eikä koskaan lääkkeen kanssa samaan aikaan.
Kylläpä unettaa.Ah ihana olo kun tuon avulla voi joskus nukkua jopa 7h !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä unettaa.Jos kannabis olisi Suomessa laillista se olisi todellakin paras ja terveellisin lääke juuri tuohon tapaan käytettynä.
Toivottavasti se joskus laillistuu täälläkin viimein.
Yrtti on mainio ahdistukseen, antaa tauon ahdistuksesta ja masennuksesta ja muistaa taas miltä tuntuu kokea iloa ja hyvää mieltä.
Mutta kun on laitonta täällä niin en halua tukea rikollisliigoja enkä kehota muitakaan tukemaan.
Voihan sitä joskus käydä Amsterdamissa ahdistuslomalla jos on mahdollisuus siihen.
- Anonyymi
Ei kannata syödä pillerreitä, paitsi vitamiini-pillereita, C-multivita kannattaa aamuisin talvisin.
Toleranssi nousee todella nopeasti noissa valium-tableteissa helposti huomaatkin että 100mg pitää olla tabletin annostus.- Anonyymi
Höpö höpö!
Toleranssi ei nouse jos käyttää vain yhtenä päivänä viikossa.
Vitamiineja on toki hyvä syödä mutta ylipelottelu bentzoista on turhaa.
Bentzot ovat hyvä lääke hallitusti käytettynä, parempi kuin uuden polven masennuslääkkeet.
- Anonyymi
Itse vetäisin muutaman oluen mielummin. ;)
- Anonyymi
Tulee kalliiksi! Pami paketti maksaa noin vitosen eikä rasita maksaa samoin kuin alkoholi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee kalliiksi! Pami paketti maksaa noin vitosen eikä rasita maksaa samoin kuin alkoholi.
Kaikki lääkkeet rasittaa maksaa, jopa enemmän kuin alkoholi.
Diapamiin ei todellakaan voi tulla riippuvaiseksi. Sehän on niin mietoa tavaraa, että vähän sikeämmän unen vain antaa yöksi.
Kovat huumeet on erikseen, eikä kaikki niihinkään riippuvaiseksi tule. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki lääkkeet rasittaa maksaa, jopa enemmän kuin alkoholi.
Diapamiin ei todellakaan voi tulla riippuvaiseksi. Sehän on niin mietoa tavaraa, että vähän sikeämmän unen vain antaa yöksi.
Kovat huumeet on erikseen, eikä kaikki niihinkään riippuvaiseksi tule.Joo melkein yhtä mietoa kuin kurkkupastilleja söis.
- Anonyymi
Aloittajan toiminta on mielenkiintoinen ja kokeilemisen arvoinen. Minullakin niin jatkuvasti kamalan paha olla ahdistuksen ja masennuksen kanssa, enkä enää tajua, mikä (lääke) minua voisi (enää) auttaa. Nyt käytän neljänneksen Opamoxia iltaisin 5 mg amitriptyliinin kanssa. Useinmiten saan nukuttua noin, mutta päivät joskus kamalia ja olen myös ajatellut, josko yhden päivän viikossa ottaisin kokonaisen Opamoxin kahdessa osassa.
Minulla on pieni ssri-lääke aamuisin, mutta se ei auta, enkä pysty sitä poistamaan kamalien oireiden takia! Olen samaa mieltä, että ssri-lääkkeet huonompia ja todella koukuttavia verrattuna vanhanaikaisiin rauhoittaviin. Kaduttaa kovin, että suostuin parikyt vuotta sitten edes ssri aloittamaan. Kiitos kuka kuunteli minua. Mutta siis aloittajan mietteet hyvä: pitäisi välillä saada lepoa oireista! - Anonyymi
Ovat kyllä oikein hyviä rauhoittumiseen..eikä hinnatkaan päätähuimaa kadulla oon maksanu 20-30centtiä kipale.jos ottaa 100kpl.hinta yleensä 10-15 euroa toki kyseinen pakkaus on apteekissa 6,60e
- Anonyymi
Saako noit muka kadulta noin halvalla? Jotenkin en usko. Mistä sitä tietää onko oikeeta tavaraa?
- Anonyymi
Riski dementialle! Itse käytin 22v diapamia 5 mg X 2 tabl viikossa, 22 vuotta. Magneetissa aivoissa surkastumaa, atrofiaa, ja muisti prakaa, etenkin lähimuisti. Lopeta hitossa pamien syöminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983