Mister koira

Anonyymi

Tilasin koiralle valjaat sellaisesta firmasta, kun Mister koira. Tästä on kuukausi, toki maksoinkin ne silloin. Tuotetta ei näy ei kuulu, mitään! Olen 100varma,että minua on huijattu. Googlettamalla ko. Firmaa ei edes löydä. Epämääräset nettisivut vain ilman yhteystietoja.

Onko jollain kokemusta ko. "firmasta"? Olen viemässä asiaa kuluttaja-asiamiehelle. Minulta käännettiin rahat ja toisekseen heillä on kotiosoitteen jne. Suututtaa!

40

2583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Googlaa.... Voit löytää tietoja niin.

    • Anonyymi

      ... Siis se nimi.

    • Anonyymi

      Mulle kävi samoin🤬

    • Anonyymi

      Sama tilanne täällä, tilattu valjaat jotka ei ikinä saapuneet

      • Anonyymi

        Ei harmita se raha minkä menitin,huolettaa kun maksettu kortilla..nyt on tullut puhelin soittoja(Englanti)EN TODELLAKAAN ole vastannu.Olisko aihetta tehdä rikosilmoitus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei harmita se raha minkä menitin,huolettaa kun maksettu kortilla..nyt on tullut puhelin soittoja(Englanti)EN TODELLAKAAN ole vastannu.Olisko aihetta tehdä rikosilmoitus?

        Eiköhän ole aihetta ja kiireesti. Kaiken maailman huijarit on nyt liikkeellä. Kohta saat epäillä jo isoäitäsikin.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Eiköhän ole aihetta ja kiireesti. Kaiken maailman huijarit on nyt liikkeellä. Kohta saat epäillä jo isoäitäsikin.

        Taruolennon isoäiti onkin ihan dingdong


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taruolennon isoäiti onkin ihan dingdong

        Vaihda ainakin aikamuotoa, hän kuoli kun olin 8 vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei harmita se raha minkä menitin,huolettaa kun maksettu kortilla..nyt on tullut puhelin soittoja(Englanti)EN TODELLAKAAN ole vastannu.Olisko aihetta tehdä rikosilmoitus?

        Mitä enemmän saavat löysää rahaa, sitä enemmän toimivat muiden riesana.


    • Anonyymi

      Mulle kävi myös näin. Suljin kortin. Pitää selvittää miten PayPal-maksun voi peruuttaa.

    • Anonyymi

      Eipä mitään tietoå firmasta tilasin kanssa rahat taisi mennä noita tuotteita saakin Wish verkkokaupasta edullisesti ja tulee varmasti.Laitoin firmaan viestiä, mutta eivät vastaa

      • Anonyymi

        Apua! Minäkin tilasin ja koiralle pedin ja sitten vasta aloin lukea käyttäjäkokemuksia kun jokin hälytyskello soi päässä. Kuolletin visa-kortin samantien, mutten saa rahoja enää takaisin, harmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua! Minäkin tilasin ja koiralle pedin ja sitten vasta aloin lukea käyttäjäkokemuksia kun jokin hälytyskello soi päässä. Kuolletin visa-kortin samantien, mutten saa rahoja enää takaisin, harmi!

        Jos olet Visalla maksanut pitäisi sun saada rahat takaisin Visan kautta, niiden pitäisi hoitaa.


    • Anonyymi

      Samoin on minulla käynyt todennäköisyyden mukaan.
      Yriti olla mahdollimman tarkka ja uskoin ,että se on ok firma. Jälkeenpäin huomasin, että olisi pitänyt tarkistaa paremmin. Selvästi on sanakirja kääntänyt itsetehtyä kommentia esim "koira rakasti lelu" yms. Heppoa nykyisin kieltä vaihtaa. "Mister Koira "jo pitäisi panna kellot soimaan. Oppirahoja on taas tullut maksettua.

    • Anonyymi

      Valjaat tuli kk jälkeen. Ovat kovat, painavat ja huono työnjälki. Palauttaisin, mutta en saa osoitetta. Viivyttelivät. Postikulut pitää maksaa itse. Nyt väittävät et 14 arkipäivää mennyt. Hoono soomi. Annan ulkopuolisen hoitoon koko p:een.

      • Anonyymi

        Hoono soomi viittaa siihen, että kysessä on joku koirapalstalainen. Ei täällä ainakaan yhdyssanoja osata.


    • Anonyymi

      Tilasin valjaat monta viikkoa sitten eikä niitä ole tullut.maksoinkin ne.näinkö minua huijattiin👿

    • Anonyymi

      Tilasin Labbiksellemme tuon valjaan...itseasiassa kaksin kappalein.Tulivat liki nopeasti ja hyvä on ollut. Onnistumisen tunteen saattelemana tilasin myös tyttäreni koiralle jälkeenpäin myöskin yhden valjaan. Sitä nyt ei ole näkynyt. Aikaa on kulunut jo ainakin 5 viikkoa tai ylikin. Harmitus sentään. Saattaahan vielä tullakkin. Olen etsinyt yhteystietoa josta voin asiaa kysyä,mutta en onnistu löytämään yhteystietoa. Nyt pitääpi luopua tuosta toisesta ja antaa se tyttären koira :lle. Vielä minä sen yhteystiedon esiin kaivan...Hymy.

    • Anonyymi

      Ihmisten tyhmyys on häkellyttävää. Samoja valjaita saa muutamalla eurolla esim. Aliexpressiltä. Halpaa kiinakrääsää ja sen on näköisetkin. Verkkokaupan ulkonäöstä en edes sano mitään, naurattaa liikaa.

      • Anonyymi

        Miksi aina tälläista toisten halventamista? Helpottaako oloasi!


    • Anonyymi

      Tilasin myös ja nyt tuli että reilu kuukausi meni. Valjaat oli minusta hyvät ja niissä oli kivasti heijastin pintaa. Olen ihan tyytyväinen hinta laatu suhteeseen.

    • Anonyymi

      Tilasin pedin 1,5kk sitten ja nyt hävisi tiedot Netpostistakin. En taida nähdä koko petiä 😬

    • Anonyymi

      Ma odotan peti ja myös maksettu pitäis antaa poliisille ilmoitus huijarit

    • Anonyymi

      Todella kauan kesti ja olin jo varma, että minua oli huijattu. Paketti tuli kuitenkin perille ja valjaat oli sellaiset kuin olin tilannut, koiran nimi ja yhteystiedot tarralla kiinnitettävässä kyltissä oli oikein.

    • Anonyymi

      Tilasin kanssa, uskon että tulee.

    • Anonyymi

      Mekin tilasimme koiran alustan tästä firmasta 21.11.2020. Lähetin jossain vaiheessa kyselyn tilauksessa olevaan osoitteeseen kun ihmettelin tätä firmaa . FB sivukin aika ihmeellinen, joten epäilin huijausta . No ajattelin että saan kuitenkin rahat takaisin mikäli tilausta ei näy, maksutapa oli sellainen. Vastaus kuitenkin tuli että ilmoittavat kun paketti lähtee.
      Rupesin sitten seuraamaan tilausta numeron perusteella ja huomasin että lähtenyt Kiinasta tietysta kaupungista toiseen kaupunkiin ja siitä sitten maasta jonnekin. Myhöhemmin huomasin että paketti saapunut Suomeen ja 8.1.2021 ovikello soi ja siinä kuljetusfirma toi paketin. Tämä lienee joku yksityinen henkilö joka tekee kauppaa, oma verkkosivu ja tilaa sitten Kiinasta tuotteet,joskus jää näköjään lähettämättä tilausta . Kannattaa varoa tällaisia verkkosivuja, en tilaa enää tämän firman kautta, ei luotettava.

    • Anonyymi

      Minäkin tilasin koiranpedin alkukuusta täältä..tänään katsoin paketin seurannasta on lähetetty Kiinasta kulkenut siellä monessa lentokoneessa myös Suomessa käynyt taasa on Kiinassa jne..taitaa olla huijausta....

      • Anonyymi

        Minäkin tilasin koiralle pannan 10.1 katsoin tänään että on 16.1 lähtenyt kohdemaasta


    • Anonyymi

      Tilattu ja maksettu peti joka ei ole tullut 😡

    • Anonyymi

      Tilasin pilvipet koirapedin kk sitten maksoin heti..mitään ei ole tullut yhteystietoja ei löydy ei avaa sähköpostin sivua et voisi lähettää postia...kantsisko kuluttaja asiamieheen...etteivät enää rikastu.muiden rahoilla.

    • Anonyymi

      sama juttu,prkl

    • Anonyymi

      Joo tilasin kans valjaat koiralleni ja maksoin saman yrin. On vielä matkalla. Mut jos ei tule 14.3. mennessä niin sitten ilmianto kuluttaja-asiamiehelle.

    • Anonyymi

      Tilasin kaksi kuukautta sitten maksoin mutta tavaraa ei tunnu tulevan
      Pele koira odottelee kovasti uusia valjaita.

    • Anonyymi

      Tilasin mister koiralta valjaat kaksi kuukautta sitten maksoin vaan eipä tavaraa kuulu
      kyseessä joku huijari firma

    • Anonyymi

      Tilasin pedin ko firmasta. Peti tuli tänään. Ei ollut ihan sellainen kuin kuvissa. Kannattaakohan alkaa palauttamaan...

    • Anonyymi

      Tilasin koiralle muhkean pedin. Oli tullessaan ihan lättänä paska ha saunat repsottivat.. Maksoikin 59,90. Jos olisin tiennyt, ikinä en olisi tilannut.

    • Anonyymi

      Kauan kesti yli kuukauden ,nyt tuli ilmoitus että tuote pitää tullata,lisähintaa 8 egee!
      P....le.

    • Anonyymi

      Kauan kestää toimitus,yli kuukauden,lisäksi tuote on tullattava.P....kele

    • Anonyymi

      Paskaa laatusta tavaraa ei kannatte tilata mitään.

    • Anonyymi

      Tämä misteri vie rahasi ja luottokorttitietosi, joten ennenkuin teette mitään tilauksia epämääräisistä osoitteista googlettakaa ensin muiden kokemuksia niin säästytte monelta harmilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2894
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      539
      2755
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1887
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1704
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1362
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1154
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe