Ooksä kulta joku nero vai mitä ihmettä?

Anonyymi

Ole vaan tai älä ole kunhan oot mun.
Kauniita unia kuorsaajalle.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin tää liittyy?

      • Anonyymi

        Johonkin mitä pähkäilin pitkään ennenkuin tajusin.


    • Anonyymi

      Hän taitaa olla🙈 ja sivusta kiireessä-----

      • Anonyymi

        Muita tauot vaikka kiire olis.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla, sehän taitaa yleinen ongelma ollakin. Ja älä huoli en ikinä sinun älyn tasollesi ja tiedätkö mitä pystyn hyvin elämään asian kanssa. Olen vain itseni, ja elän elämääni, vihdoin rauhassa. Se helvetti alkaa olla takanapäin ja viimein saa keskittyä omaan elämään, jälkikasvun, töihin, harrastuksiin ja tulevaan. Traumoja jäi, pahinta on välillä aamut, kun olet unen ja valvetilan välissä. Silloin kai käsittelen asioita, ajatukset eivät näy enää paljoa ulos. Saan ne käsitellä rauhassa, joka kuukausi helpompaa. Itsetuhoiset ajatukset kadonneet, välillä haaveilen kuinka niiden ihmisten elämä tuhoutuisi ja hetken saan siitä nautintoa. Kunnes havahdun todellisuuteen, ja eihän se pahaa oloani poista. Välillä en pidä itsestäni, kun kuulen heidän epäonnestaan, nauran itsekseni, tunnen vahingoniloa. Kai se kuuluu parantunisprisessiin. Usein kiellän itseltäni eilisen ajattelun, jotta olen skarppina, sitten palaan ja huomaan kestäväni sen aina paremmin. Huomaan edistystä itsessäni, en tarvitse enää vastausta kysymykseen miksi. Olen hyväksynyt ihmisten käytöksen, auttaa sekin että omat asiat menevät koko ajan paremmin. Näen niitä ihmisiä ja välillä se on vaikeaa, toisaalta pystyn jo katsomaan heitä säälien. Vaikka työstän omaa pahaoloa, tiedostan että heillä töitä on vielä enemmän. Hyvää päivää.

      • Anonyymi

        Ei tuo viesti ollut tarkoitettu ilkeilynä kenellekään vaan ihan hyvällä hänelle. Mutta ehkä se on hyvä, jos sait purettua jotain sitä kautta. Sinnekin hyvää päivää.


      • Anonyymi

        Huh, kuinka katkeraa tekstiä! Mitähän on sattunut?


    • Anonyymi

      Moniko tahtoo omia kuorsausviestin?

      • Anonyymi

        Mulle se sopisi hyvin, mutta on vaan liian myöhään kirjoitettu. Hän on tuohon aikaan varmaankin nukkumassa!


    • Anonyymi

      Taidat itse olla se nero.

    • Anonyymi

      En oo.

      Väsyn tälläkin hetkellä ,unia vuoan lissee oikein nukkumapäivä .

      Illalla herreen ehkä kirjoittelemaan tuass jos jaksan tänneen olla kiinnostunut yhteen misteen.
      .

      Onneks saa peiton vetee niskaan ja kääntyä kyljelleen vaikka niinhän mä nukun aina.

    • Anonyymi

      Kylkeen laittamisesta ne puhuu ruoanvalmistelussakin. Aihkanane.

      • Anonyymi

        Suomenna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe