Mihin varastoitiin

Anonyymi

Kaupunki ilmoitti,että Rillankiven hallinnoinnissa olevilta purettavilta rivitaloilta saa hakea 21.10 klo 12-17 kaikki mikä kelpaa,menin klo 12 paikalle niin ei ollut muuta jäljellä kuin itse rakennukset ikkunoineen kaikki muu oli jo viety niin kysymys : missä on se kaupungin varasto johon on kerätty kaikki tavara mm lukot,hellat,kiinteät valaisimet,syöksytorvet ,räystäskourut yms.purettavilta taloilta, joita täällä Pyhäjärvellä riittää. Vai tekeekö joku tilin myymällä meidän kaupunkilaisten omaisuutta kirpputorilla ja netissä tai peräti ulkomailla? Tätä olen jo aiemmin ihmetellyt.
Nyt kannattaa seurata netin myyntipalstoja ja kirppiksiä vai kestääkö tämä toiminta päivänvaloa kaikilta osin? Olen niin kateellinen kun minäkin olisin halunnut jotain , mutta ikkunoita ja rikkinäisiä ovia en tarvinnut .

48

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukapa sai rakennukset purettavaksi. Veijolalle tarjoukset. Jospa rakennusten purkaja sai "sopimuksin" ottaa käyttöönsä sopivat purkujätteet. Näin meillä.

      • Anonyymi

        Älä huoli, 40 vuotta vanha hella on jo vaarallinen käyttäjälleen.Romu mikä romu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli, 40 vuotta vanha hella on jo vaarallinen käyttäjälleen.Romu mikä romu!

        Onneksi hellat olivat kelvanneet vaarallisuudesta huolimatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli, 40 vuotta vanha hella on jo vaarallinen käyttäjälleen.Romu mikä romu!

        Sisäpaskalla ei tee kukaan mitään.
        Purkaisivat samaan sykeröön nuo homeiset töllit varastoineen Paavolantien varresta pururadan varteen asti.
        Paavolantue 6, joutaa samaan sykeröön.
        Volvoromu käy pihan oven edessä 1.5 tuntia .
        Miten on mahdollista, että joku jengi tekee näin. Nehän poltti muutama vuosi sitten koko talon, sillä oven eteen parkkeeratulla romulla.
        Eikö Rillankivi ohjeista normaalisääntöjä, missä, miten, on autojen parkkipaikat määritelty. Jotenkin systeemit ei toimi
        Nytkin kaksi autoa seisoo suoraan sisäänkäynnin edessä. Mitä sanoo vakuutusyhtiö tyylistä?
        Tätä tyyliä ilmenee asunto-osakeyhtiössäkin.
        Lieneekö metsäsuomalaisten tapa," minä olen minä, muista viis!"
        Jopa, hallituksessa olevan taholta, nurmikkoa viistäen.
        Näin meillä, miten teillä?
        Kuka maksanee korjaukset ja kulut?

        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli, 40 vuotta vanha hella on jo vaarallinen käyttäjälleen.Romu mikä romu!

        40 vuotta vanhoja helloja siellä ei enää ole ollut.
        Kyllä niitä on uusittu , kuten muutakin kalustoa.


    • Anonyymi

      Minkä vtun takia tätäkin asiaa itketään täällä, keskustelupalstalla? Miksi aloittaja ei kysy suoraan Rillankiveltä!

      • Anonyymi

        Just" kysyppä rillankiveltä ja laita vastaus seuraavaan aloitukseen, joppari.


      • Anonyymi

        Älä höpötä hölmöjä saivartelija.
        Kysyy ihan asiaa, koska, "minä minä tekijät"
        hoitavat vain omaa tonttiaan.
        Näihin on puututtava, koska röyhkeyden etuilijat, ovat härskiydessään yli kaiken ja näin ei sovi kaikki käytännssä.
        Tämä tyyli näkyy ja tarkennan vielä,jos on tarpeen.


      • Anonyymi

        Hölmö, tämähän on keskustelupalsta.
        Mistä täällä pitäisi ihmisten asioita puntaroida, pelkästään sinun narinoiden perusteellako?
        Sananvapaus, olkoon onneksemme, muuten olisi yksipuolista jorinointia.


    • Anonyymi

      Tarkoititko vitun?

    • Anonyymi

      On se hyvä että suunnittelut ja kyselyt ja kilpailutuksen hoitaa Oulusta konsultti ni jää paikallisille osaajille aikaa .... Niin. Jää aikaa.

    • Anonyymi

      Jo on itkun aiheet 😂🤣

      • Anonyymi

        ¨taidat itse olla kuormasta syövä, oman "tarpeen yli" osasi saanut.


      • Anonyymi

        Siikajoki on muuttotappio kunta😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Onko aloituksen tekijällä perse aaki kuin pellonveräjä,kun jätteitä keräilee ja parraaseen työaikaan häpiä juuttaan kutale!

      • Anonyymi

        Aloituksen tekijä kirjoittaa Kirjoittajalle 12.26,en ole "perse aaki" olen kierrätyksen ystävä,enkä ahne keräilijä,enkä "parraaseen" työaikaan kirjoittele, olen vuorotyöntekijä,veronmaksaja,joten kirjoittaja älä vaivaudu kommentoimaan,lähden nyt työhön josta pidän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen tekijä kirjoittaa Kirjoittajalle 12.26,en ole "perse aaki" olen kierrätyksen ystävä,enkä ahne keräilijä,enkä "parraaseen" työaikaan kirjoittele, olen vuorotyöntekijä,veronmaksaja,joten kirjoittaja älä vaivaudu kommentoimaan,lähden nyt työhön josta pidän.

        Et sinä ole veronmaksaja juuttaan joutilas olet!!!Tänne asti haisoo persaakisen henki häpiä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole veronmaksaja juuttaan joutilas olet!!!Tänne asti haisoo persaakisen henki häpiä!!

        Sivistystaso on kuten teksteistä päätellen voi todeta, kuntamme kuvan näköinen.
        Suorastaan kuvottavaa.


      • Anonyymi

        Te Pyhäjärven porukka olette kaikki per** aaki, joten et liene sen paremmassa asemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole veronmaksaja juuttaan joutilas olet!!!Tänne asti haisoo persaakisen henki häpiä!!

        Sinä et ymmärrä yhteiskunnan toiminnasta mitään. Jokainen joka ostaa tai myy yhtään mitään on veronmaksaja. Et voi ostaa kaupasta edes muovikassia maksamatta siitä veroa.


    • Anonyymi

      Kyylä.

    • Anonyymi

      Totta, kuka ken, vei rännit ja kaiken muun??
      Kuka tekee bisnestä "omalle firmalle", meidän kuntalaisten kustantamalle, kalliille filungille? Kertoisiko paikallinen läpyskä etusivullaan kuvalla/kuvilla varustettuna, tuon hyödynnetyn, jonkun omaan taskuun tyhjennetyn, kuntalaisten kustantaman rakennuskompleksin tyhjennyksen.
      Heti heräsi närä, kuka ja ken sen vei?

      • Anonyymi

        Niin kuka nyyhyyhyyh on räneillä nyyh rikastunut nyhhyyhyyyh?


    • Anonyymi

      Minulla on kolme vanhaa uunia ja 26 metriä ränniä. Lisäksi kiipesin katolle ja hain antennin pois. Näistä pitäisi saada tehtyä pihalle vastaanotin jolla voin kommunikoida avaruusolioiden kanssa. Lisäksi käytän jo varastostani löytyvää elektroniikkaa.

      • Anonyymi

        Hiiohoi, näkyykö pikku-ukkoja?
        Tähystähän tarkkaan ja pitkään, ettei kaikki pellit ruostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiiohoi, näkyykö pikku-ukkoja?
        Tähystähän tarkkaan ja pitkään, ettei kaikki pellit ruostu.

        Ei kupari ruostu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kupari ruostu

        ...tuskin tuolla on ollut edes kuparia.


    • Anonyymi

      Minä laitoin pihalle valvontakameran ettei kukaan varasta rännejä torpasta.

      • Anonyymi

        Ai niitäkö, jotka vettä vuotaa joka kymmenen sentin välein, pidähän hyvänäsi.


      • Anonyymi

        Pääsitkö alas, uuninpankkopoika?


    • Anonyymi

      Aloittaja on aivan oikeassa. Jos ilmoitus oli , että tavaraa oli haettavissa. Mihin ne joutuivat klo 12.00. Ihan hyvä kysymys. Yhteisen omaisuuden hoito on niin välinpitämätöntä tai "joitakin" suosivaa. Ei tavantallaaja, rehellinen kaupunkilainen ehdi mukaan.

      • Anonyymi

        Heh heh! Yhteinen omaisuus oli homeisia rakennusjätteitä tällä kertaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh! Yhteinen omaisuus oli homeisia rakennusjätteitä tällä kertaa...

        Mistäs Sinä noin tarkkaan tiedät?


    • Anonyymi

      Aloittajan peräämä asia on paikallaan; kun kaupunki kilpailuttaa Oululaisella Veijolalla purkutyömaan, niin kuinka somaa, hyötytarpeet menivät kulasseille?
      Ydin kysmys on, että mitä hemmettiä teknisen toimen henkilöstöllä enää palkkalistoilla tehdään?
      Jos ei julkisessa skabassa tavan kuntalainen voi onnistua saamaan saamaan vaikka 3 metrin pätkää räystäskourua?
      Kaupunki on hullujen päivien tilassa 365 pv vuodessa.

    • Anonyymi

      Parraaseen työaikaan täällä suoltaa pyhäkäs paskaa !!!

      • Anonyymi

        kuulehan ----ke läinen.kun oott appiukko , niin ei oo tässäkään asiassa omia tollosias älykkäämpi.


    • Anonyymi

      Minä vien kuorman mökille.

    • Anonyymi

      Aiheesta täällä kysellään. Pyhäjärvi Infosivuilla niin rillankivi kuin kaupunginjohtajakin käänsi viestiä aivan kuten aloituksessa ilmoitettiin. Kello 12 alkaen sai mennä noutamaan itselleen tarpeellista. Kuka kämmäsi homman?;eikö sisäinen tiedotus pelaa? Vetikö kulanssi välistä?
      Huijattiin kuntalaisia! Taas kerran!

      • Anonyymi

        Viron vieterit suorana sojottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viron vieterit suorana sojottaa.

        Jännä nähä baaritiskillä tunnistetaanko ränneillä rikastunutta RÄNNIKEISARIA! Nyt jännittää ja tietennii itkettää kun joku muu ehti ensin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä nähä baaritiskillä tunnistetaanko ränneillä rikastunutta RÄNNIKEISARIA! Nyt jännittää ja tietennii itkettää kun joku muu ehti ensin!

        Hitaus ja hölmöys ovat saman henkilön tunnusmerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä nähä baaritiskillä tunnistetaanko ränneillä rikastunutta RÄNNIKEISARIA! Nyt jännittää ja tietennii itkettää kun joku muu ehti ensin!

        Kato, onko sillä nyrkit veressä, kaula kenossa ja kympin seteli handussa, nimittäin tippunut rännin kanss alas, kaapi maata tuskissaan, siitä nikamat vinossa ja nyrkit veressä.
        Toverijobbari kympin heitti, sillä innolla se kaljansa ryysti.


    • Anonyymi

      näinhän se käy aina kun kaupungin omistamaa omaisuutta hävitetään niin kävi Köpsin tavaroillekin. Remontin yhteydessä ensimmäisellä kertaa poistettiin käyttämättömät hellat ja jääpakastin kaapit sekä paljon sänkyjä. Vaihdettiin joka soluun uudet pöydät ,sohvat,kaapistot ja tuolit.Kun huutokaupan aika tuli näistä tavaroista ei näkynyt jälkeäkään huutokaupassa, samoin runsaasti vanhuksille lahjoitettua taidetta eikö näistä tavaroiden myynneistä tai lahjoituksista pitäisi olla tietoa menikö kaikki Selänteelle ja sen myötä Haapajärvelle vai jäikö mitään Pyhäjärven vanhuksille.

      • Anonyymi

        Jos kelloaika ilmoitetaan omistajan toimesta milloin tavara on haettavissa on se velvoittava asiakkaita kohtaan. Rillankiven puheenjohtaja kuka ottaa vastuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kelloaika ilmoitetaan omistajan toimesta milloin tavara on haettavissa on se velvoittava asiakkaita kohtaan. Rillankiven puheenjohtaja kuka ottaa vastuun?

        Konkursseja horisontissa paljon, kuin varpusparvena ne paikkakuntaa pimentäen.
        Pakkohuutokauppoja on alkanut olla lehtikuulutuksissa...kolme tältä viikolta.
        Rillankiven purkuruletti on hupaisaa hommaa, ostopalvelulle maksetaan kilpailutus ja sehän meni tietenkin sopimuksen mukaan sovitusti taholle, joka tarjosi pyydetyn lisäksi pyytämättä.
        Mikä on jo 100x kertaalleen verovaroin ja vuokratuloin maksettu, niin jos ne hyödynnevät eli edelleen myytävät purkutarpeet ovat viety honkavuorelle varastoon? eikös kiinteistörakennusmies, joka kaupungin teknisessä kiinteistöjä "mukamas huoltavasti hallitsee", osaa yksinkertaista tarjouspyyntiäkään---
        virallisesti:
        https://www.finder.fi/Vuokra-asunnot/Rillankivi Kiinteistö Oy/Pyhäsalmi/yhteystiedot/931107


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kelloaika ilmoitetaan omistajan toimesta milloin tavara on haettavissa on se velvoittava asiakkaita kohtaan. Rillankiven puheenjohtaja kuka ottaa vastuun?

        Jep. Nyt tutkintapyyntöä rustaamaan!😂🤣


      • Anonyymi

        Kissojen syöttökupit, ne jäi. Toimitettu Atten jälkkäriruoka arsenaalin lisukkeeksi.
        Säästää pitää, se on suuri taito kunnassamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konkursseja horisontissa paljon, kuin varpusparvena ne paikkakuntaa pimentäen.
        Pakkohuutokauppoja on alkanut olla lehtikuulutuksissa...kolme tältä viikolta.
        Rillankiven purkuruletti on hupaisaa hommaa, ostopalvelulle maksetaan kilpailutus ja sehän meni tietenkin sopimuksen mukaan sovitusti taholle, joka tarjosi pyydetyn lisäksi pyytämättä.
        Mikä on jo 100x kertaalleen verovaroin ja vuokratuloin maksettu, niin jos ne hyödynnevät eli edelleen myytävät purkutarpeet ovat viety honkavuorelle varastoon? eikös kiinteistörakennusmies, joka kaupungin teknisessä kiinteistöjä "mukamas huoltavasti hallitsee", osaa yksinkertaista tarjouspyyntiäkään---
        virallisesti:
        https://www.finder.fi/Vuokra-asunnot/Rillankivi Kiinteistö Oy/Pyhäsalmi/yhteystiedot/931107

        Honkavuori saa uuden tiilitalon.
        Peuratalo siirretään kaveriksi, lepotiloiksi kovan matsin jälkeiseksi, aaaaahh onnelaksi....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe