Vl.n elämää

Anonyymi

Mitä mieltä vl.t olivat sarjasta "Kaikki synnit"? Televisiotahan teillä ei kai ole, mutta netistä olette varmaan katsoneet. Miten tuollainen lahko saa vielä tänäpäivänä toimia, kaiken lisäksi kirkon alajärjestönä.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      He söivät joivat ja naivat.

      • Anonyymi

        Joo mutta ihmiset nykyään myös imevät toisiaan,Imevät pillua,pyllyä,pippeliä,tissejä ja myös muita kehon osia.
        Mikä ihmeen ihme nyky ihmisiin on menny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ihmiset nykyään myös imevät toisiaan,Imevät pillua,pyllyä,pippeliä,tissejä ja myös muita kehon osia.
        Mikä ihmeen ihme nyky ihmisiin on menny?

        Hoitokokoushoitajien yksi hoitosyy oli heidän oma kiimansa/viettinsä, jota he saarnasivat pyytämättä valitsemalleen uhrille anteeksi. Kaakki, kaakki on anteeksi. Kysyttäessä mitä hoitajan puhutteluasia koski, hoitaja vastasi, että mikä sinulle riittää jos anteeksianto ei riitä. Syntiasiaansa he eivät kehdanneet tunnustaa. Yhteisössä sairaiden kiima vahingoittanut on monta ainutlaatuista viatonta elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitokokoushoitajien yksi hoitosyy oli heidän oma kiimansa/viettinsä, jota he saarnasivat pyytämättä valitsemalleen uhrille anteeksi. Kaakki, kaakki on anteeksi. Kysyttäessä mitä hoitajan puhutteluasia koski, hoitaja vastasi, että mikä sinulle riittää jos anteeksianto ei riitä. Syntiasiaansa he eivät kehdanneet tunnustaa. Yhteisössä sairaiden kiima vahingoittanut on monta ainutlaatuista viatonta elämää.

        On kieltämättä kiihkeä aihe tämä hoitokokous ku aina tämä otetaan esille.
        Muistan ku 10-12vuotta sitte tästä käytiin erittäin kiihkeää keskustelua,Varmasti monet miehet sotki housunsa sillioin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kieltämättä kiihkeä aihe tämä hoitokokous ku aina tämä otetaan esille.
        Muistan ku 10-12vuotta sitte tästä käytiin erittäin kiihkeää keskustelua,Varmasti monet miehet sotki housunsa sillioin.

        Nii se oli silloin ja suomi24 aina ilmotti että vanhoillislestadiolaisuudessa on just eniten sitä keskustelua.


    • Anonyymi

      On tragedia syntyä lestadiolaisperheeseen, varsinkin tyttölapseksi.

      • Anonyymi

        Ei se kuule poikanakaan aina niin helppoo ole ja varsinki jos syntyy vähän erilaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kuule poikanakaan aina niin helppoo ole ja varsinki jos syntyy vähän erilaiseksi.

        millanes erilainen sä sit oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millanes erilainen sä sit oot?

        No mulla on ns. häräntappoase, eli se on ihan sikaiso. Tekisin mielelläni aikuisviihdettä, mutta uskovaisena en voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on ns. häräntappoase, eli se on ihan sikaiso. Tekisin mielelläni aikuisviihdettä, mutta uskovaisena en voi

        tee vain ,jos et muuta osaa ja anna palkkio tarvitseville korona apuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on ns. häräntappoase, eli se on ihan sikaiso. Tekisin mielelläni aikuisviihdettä, mutta uskovaisena en voi

        Ei ne ole onnen lahjat tasan,Mulla niin pieni että ei meinaa uimahallissa kehata käydä.


      • Anonyymi

        Mun mielestä ylipäätänsä on tragedia ylipäätänsä edes syntyä tänne hulluun maailmaan,Synty mihin perheeseen tahansa.


    • Anonyymi

      Se on fiktiivinen sarja, siitä syntyy väärä kuva lestadiolaisuudesta.

    • Anonyymi

      Miten Hobbitit saavat elää tuollaista elämää :) Uskot sie, että Hobbitit oikeesti elää noin? Kaikkihan on tietysti totta, mitä netissä ja elokuvissa näytetään. Naivi tyyppi ei osaa erottaa faktaa ja fiktiota.

      • Anonyymi

        Säälittävää on puolustelusi, mutta mitäpä muuta sinunlaiseltasi voisi odottaakaan.


    • Anonyymi

      En ole katsonut, koska lukiessani kuvausta siitä ymmärsin, että tämäkään ei kuvaa todellisenmukaisesti sitä, mitä vanhoillislestadiolaisuus on. Aihekaan ei vaikuttanut olevan mitenkään uskoa rakentavaa.

      • Anonyymi

        Onko sinulla joku uskon rakennusprojekti meneillään? Eikös niillä uskonveljilläsi ole niitä rakennusfirmoja, ehkä sieltä saat apua uskosi rakentamiseen?


    • Anonyymi

      Haluatteko kuulla yhen asian?
      Mä olen täyshullu,Umpihullu,Seinähullu ja pähkähullu.
      Pahimmasta hulluuskohtauksesta sanon sen että en kyllä tässä vihti kertoa on se sen verran järkyttävä.

    • Anonyymi

      Helevetin huonosti esitetty meikäläisyys tossa sarjassa. En tunnista sitä samaksi uskoksi, missä itse olen. Tietty osa "fraaseista" on oikeanlaisia, mutta niitä käytetään ihan väärissä paikoissa ja yhteyksissä. Epäuskoiset saavat ihan vääränlaisen kuvan meikäläisistä. Meikäläinen ei koskaan sanoisi epäuskoiselle, että uskovainen ei voi mennä uskottoman kanssa naimisiin. Se todettaisiin niin, että me haluamme mennä sellaisen kanssa naimisiin, joka on samalla tavalla uskomassa ku itekki.

      • Anonyymi

        Yksi kohta kiinnitti huomion ja se oli tuon entisen lestadiolaispoliisin toteamus, että tupakanpoltto on ainoa pahe, mikä uskonnossa hyväksytään ja kaikki muu on syntiä. Hermosavuja tuo KRP.n poliisimies sitten polttikin aina tiukan paikan tullen. Poliisimies kuitenkin syyllistyi kahteen pahaan asiaan, kuten naintiin virkaveljensä kanssa SIIS NAISEN. ja lisäksi homosteluun, jotka ovat kiellettyjä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kohta kiinnitti huomion ja se oli tuon entisen lestadiolaispoliisin toteamus, että tupakanpoltto on ainoa pahe, mikä uskonnossa hyväksytään ja kaikki muu on syntiä. Hermosavuja tuo KRP.n poliisimies sitten polttikin aina tiukan paikan tullen. Poliisimies kuitenkin syyllistyi kahteen pahaan asiaan, kuten naintiin virkaveljensä kanssa SIIS NAISEN. ja lisäksi homosteluun, jotka ovat kiellettyjä asioita.

        Yhtään lestaa ei ole ollut, eikä ole KRP:ssä.
        Muuten kyllä on se mahdollisuus, jopa pääliköihin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään lestaa ei ole ollut, eikä ole KRP:ssä.
        Muuten kyllä on se mahdollisuus, jopa pääliköihin asti.

        Eihän se poliisi mikään lesta enään ollutkaan, pikemminkin päinvastoin.
        Oli vain onnettomuudekseen syntynyt lestaperheeseen.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään juuri mitään eroa noissa ilmaisuissa. Te lestat sanotte sen kiertelemällä, mikä on hyvin tyypillistä lestoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kohta kiinnitti huomion ja se oli tuon entisen lestadiolaispoliisin toteamus, että tupakanpoltto on ainoa pahe, mikä uskonnossa hyväksytään ja kaikki muu on syntiä. Hermosavuja tuo KRP.n poliisimies sitten polttikin aina tiukan paikan tullen. Poliisimies kuitenkin syyllistyi kahteen pahaan asiaan, kuten naintiin virkaveljensä kanssa SIIS NAISEN. ja lisäksi homosteluun, jotka ovat kiellettyjä asioita.

        "Poliisimies kuitenkin syyllistyi kahteen pahaan asiaan, kuten naintiin virkaveljensä kanssa SIIS NAISEN."
        Missä kohtaa se niin teki?


    • Jatko-osassa on uusi rikos mutta vanhat naamat ja paikat. Kyllä tästä tulee sellainen olo, että lestadiolaisilla on aina jotain hämärää tekeillä.

      Ymmärtääkseni lestat itse ovat tarkastaneet kaikki käsikirjoitukset, jotta ihmisille ei syntyisi väärää kuvaa yhteisöstä.

      • Anonyymi

        Näkee ja kuuleehan nuo lestojen touhut reaalielämässäkin. Totuudenmukaisesti asiat on siltä osin sarjassa kuvattu.


    • Anonyymi

      Mie en jaksa ymmärtää miksi ns. ulkopuoliset ihmiset niin hirveesti haluaa tonkia VL-ihmisten elämää !?
      Uskotaan ihan ihmeellisiä asioita jotka eivät pidä paikkaansa ja reilun lisän kanssa vielä lisätään omista mielikuvista "lisämaustetta".
      Onko edes puoletkaan koskaan käyneet VL-seuroissa ja seuranneet ja katsoneet sisältäpäin sitä porukkaa.
      Ei tulisi itselle henkilökohtaisesti mieleeni mitenkään tonkia esim. jonkun toisen elämää, niiden ihmisten joita en tunne tai vaikka jonkun muun hengellisyyden talosteluja, esim. vaikka helluntalaisten. Saavat ihan vapaasti soitella ja laulella "kirkoissaan" jos haluavat.
      Suomessa on uskonnonvapaus, niin eikö se koske myös VL-väkeä.
      Menkääpä arvostelemaan vaikka muslimeja, niin voi käydä niin kuin Ranskassa, voit olla kohta päätä lyhempi !!

      • Anonyymi

        Siis, osui ja upposi.


    • Anonyymi

      Hyvä sarja,mutta en katso ,koska liian hyvää minulle

    • Anonyymi

      Taas oli poistettu minun kommenttini. On se kumma ettei saa arvostella tuota synnintekijät ohjelmaa.
      Huomioni kiintyi tuohon loppuosaan, jossa rikos oli selvitetty juurta jaksaen, mutta siitä huolimatta ohjelman tekijä oli pannut väärät sanat tämä KRP. naisen suuhun sanomalla että kahden murhan tehnyttä ison perheen äitiä epäillään kahdesta murhasta. On se kummaa, että pitää vielä muistaa epäillä, vaikka tuo sana on täysin tarpeeton ja asiaan kuulumaton. Joka ikistä asiaa sitä pitää aina ja joka paikassa epäillä, vaikka kyse on selvästä asiasta. Kutsuttakoon epäiltyä tekijäksi, sillä tekijänä hän on ja pysyy alusta loppuun saakka.

      • Anonyymi

        Etpä paljon asioista tiedä, syytetty on epäilty siihen asti, kun tuomiota ei ole vielä annettu.


    • Anonyymi

      Loistava sarja. Lestadiolaista taustaa kun on, niin osaan arvioida vielä, että aidon oloista lest. menoa siinä on, ainakin riittävän aidon.

    • Anonyymi

      Nuo tv-hömpöt iovat fiktiiivisiä eli mielikuvitusen tuotteita.

      Vähennä sen töllön ja nettiroskan katselua ja laskeudu reaalielämään.

      Aika ala-arvoista mollaamista tuo.

      En ole vl, mutta sympatiseeraan kun lisääntyvästi täysin ala-arvoista ja perätöntä loskaa lentää heidän niskaan.

      Sinäkin kerran vastaat jokaisesta sanasta ja kirjoituksesta Tulisilmäisen Tuomarin edessä etkä pääse pakoon ja KAIKKI paljastetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe