No niin ja 350 miljoonaa

Anonyymi

Ei me suomipojjaat mittään perseaukisia olla. Nyt valmistaudutaan maksamaan Finnairille 350 miljoonaa, kun kauppa ei käy. Hyvä meininki.
Kun ostetaan lisäksi 12 miljardilla hävittäjiä Boeingiltä, niin jääkö maahanmuuttajille tukirahaa.
On se hyvä että nämä välttämättömät kiireelliset hoidetaan pian alta pois. Katsellaan sitten muita jos jää rahaa, kun on vielä nää ruhtinaalliset hallintokulut.

4

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuules ny poeka!! Älä ota kantaa asioihin, mistä et mitään ymmärrä. Itellä kun sattuu olemaa tuollaiset 50 kiloo finskiä, siinä on avustukset tarpeen. Kokeiles ostaa vaikka 10k, maksaa 3800 euroa, voi mieli muuttua. Tämä Suomi on hieno maa, pidän kovasti. On ihan sama oletko viljelijä, sijoittaja, köyhä, ihan mikä vaan, aina joku tyrkyttää rahaa. Olemme maailman kymmenen parhaan joukossa joka vuosi, kun mitataan kilpailukykyä, tai onnellisuutta. Asumistukia maksetaa kaikkiaan 3 miljardia, maataloustukia 2 miljardia ja huvittavainta on, että veronmaksajat maksavat duunarien liiton maksuja lähes miljardilla/v. Eläke kassoilla on rahaa sijoituksissa yli 200 miljardia. On oma vika, jos tässä valtiossa ei pärjää, siis rahallisesti. Tuoko se onnea, ei tietä.

• Anonyymi

Ay-liike kantaa vastuunsa. Omistaa mm. Kojamosta, jonka arvo on yli 4 MRD€, valtaosan. Ay-liike voisi nyt kantaa yhteiskuntavastuunsa ostamalla Finnairin, Nesteen Naantalin jalostamon ja Kaipolan tehtaan liiketoiminnat ja näyttää suurpääomalle, miten laitetaan homma tuottamaan. Erkki Tuomiojasta saisi upean hallituksen puheenjohtajan ja Paavo Arhinmäestä toimarin. Maria Ohisalosta (tai ihan kenestä vaan puunhalaajasta, jolla on vihreiden puoluekirja) saisi loistavan ympäristöpäällikön!

Vaadin toimia asian etenemiseksi heti!

• Anonyymi

Finnair on huonosti hoidettu yritys, sen näkee jo tavallinen kuluttajakin.
        Asiakaspalvelu puuttuu. Lippuja myydään netissä ja siihen loppuu palvelu. Kun on kysyttävää, lippu pitäisi vaihtaa, mitä tahansa olisi asiaa niin Finnairilta ei vastata. Ei sellaiselta yhtiöltä mielellään lippua osta, jos parempaa palvelua saa toiselta yhtiöltä.
        Herää kysymys miten toisen maan lentoyhtiö toimii paremmin täällä Suomessa kuin Finnair? Siinäpä mietittävää.
        Finnairin johtajan erottaisin heti jos olisin huugoboss.

• Anonyymi

No niin pojjaat. Ostiko joku Finskiä. Ainakin käskin ostaa. Nyt itse ulostettu osakkeet, odotetaan taas laskua ja ei kun osakkeet takaisin, näin nämä menee. Tuosta kun laskee 50k xo 0.20 euroa. Niin se 10000 euroa miinus verot 30% pieni summa se on mutta sentti osakkeeksi ihan hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1467
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe