Todella kääntää sun pään? Mikä saa sun huomiosi siis jollei tunneta?
Minkälainen nainen
21
103
Vastaukset
- Anonyymi
Hymyilevä, naisellinen, liikunnallinen, luonnollinen. Ei siis tarvitse olla tälläytynyt, mutta selkeästi naisellinen kyllä. Miesmäiset eivät ole mun makuun.
- Anonyymi
No tässä just hyvin kiteytetty! ja nimenomaan luonnollinen, ei tälläytynyt 😍
- Anonyymi
Pitkä, hymyilevä 😍
- Anonyymi
Helppo vastata, kukaan tuntematon ei käännä päätäni.
- Anonyymi
Viehättävä, iloinen, luonnollinen, tyyliltään persoonallinen.
- Anonyymi
Vain yksi ja ainoa, nyt ja ikuisesti. Muut ei hetkauta yhtään. Ystäviä vain olemme..
- Anonyymi
Onko mahdollisuuksia muuhunkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mahdollisuuksia muuhunkin?
Eipä taida olla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida olla..
Ootteko puhuneet asiasta tai tunteista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootteko puhuneet asiasta tai tunteista?
En kehtaa alkaa puhumaan, olen kömpelö ja tottumaton puhumaan näistä. En halua pilata ystävyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kehtaa alkaa puhumaan, olen kömpelö ja tottumaton puhumaan näistä. En halua pilata ystävyyttä.
Tietääkö kuitenkin, että pidät naisista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö kuitenkin, että pidät naisista?
Ei ole suoraan puhuttu, juurihan sen itsekin vasta ymmärsin tai no parisen vuotta sitten.
- Anonyymi
Mullakin tällainen tilanne, et vaan yx on ollut mielessä ja aivan liian kauan saavuttamattomissa 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin tällainen tilanne, et vaan yx on ollut mielessä ja aivan liian kauan saavuttamattomissa 😢
Ja siis hän on aina kääntänyt mun pään, vaikka en ole häntä tunnistanut samaksi henkilöksi 😍
- Anonyymi
Naisen näköinen nainen joka hymyilee.
- Anonyymi
Lempeä hymy, avoimen oloinen, luonnollisen naisellinen.
- Anonyymi
Horina Petäjääpäin.
- Anonyymi
Itsevarman ja rohkean oloinen, älykäs katse, iloinen, tyylikäs ja upeat hiukset.
- Anonyymi
Rennon ja reippaan oloinen, kuitenkin rauhallinen, ei esitä mitään.
- Anonyymi
Itseluottamus, liikunnallisuus ja hymyilevät silmät.
Hitsi kun tästä ketjusta lähtee joka vilkasulla soimaan 🎶 "kauppaopiston naiset...." vaikka tuo ei nyt oma vastaus oliskaan 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201