Kuplan sisään

Anonyymi

Mun epävarmuus sua ja muitakin miehiä kohtaan johtuu mun menneisyydestä. Mulla on paljon huonoja kokemuksia miehistä. Yritän siksi pitää heihin etäisyyttä. Etten anna ymmärtää mitään. Siksi mun on vaikea päästää suakaan lähemmäs. Ei ole kuulunut tapohin. Sinä vain et tajunnut tätä ja kävelit mun kuplan sisään. Tai tajusit ja silti kävelit, tiedä häntä. Ja sit mä ihastuin.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kauan jatkuu huonot kokemukset, kunnes käsität, mistä huono miesmaku johtuu? Kaikelle on syynsä.

      • Anonyymi

        Hahaha, ja oikeasti kuvittelet aloituksen olevan jonkun naisen kirjoittama?


      • Anonyymi

        Joskus varmasti alitajuisesti valitsee vääriä miehiä, lähinnä jos on heikko itsetunto tai omanarvontunto.
        Vaan todella usein huonot kokemukset johtuu miesten heikkoudesta/itsekkyydestä: mies varsin hyvin tajuaa että nainen on ihastunut, rakastunut eikä mies itse ole. Antaa silti naisen ymmärtää, koska säännöllinen seksi sopii, egon hively on kivaa ja on mukavampi olla ja katsastella parempaa tarjontaa kun on se "ihan kiva " siinä.

        Ja ihan tavalliset miehet tätä tekee.


    • Anonyymi

      Mullakin on oma kuplani. Kipeä kupla, johon sinä olet tuonut eheyttä. Niin, ei tuollaisia voi tietää. En oikeastaan ole osannut ajatella suhtautumistaan tuolta kantilta. Olen sinnikäs, jos ihminen minua kiinnostaa ja haluan kokeilla ja selvittää, sekä olla oma itseni. Huomasin, että jotakin kiinnostusta sinulla on, jotakin, jota et ole kyennyt suodattamaan ja se rohkaisi yrittämään. Näen sinussa aarteen, jonka toivoisin voivani omistaa ja pitää, jos niin saa sanoa. Ja jonka kanssa jakaa elämän monia asioita. Tunnen, että kanssasi hyvä moninkertaistuu.

      Mutta asia ei ole ihan yksinkertainen. Meidän tapauksessamme.

      • Anonyymi

        Meidän tapaus on vaikea kaikessa ihanuudessa, mutta olisiko jo aika ottaa askeleita?


      • Anonyymi

        En tiedä, mikä on hänen kuplansa. Ehkä opin sen joskus? Jatketaan tästä. Nyt nukuttaa.


      • Anonyymi

        En tainnut koskaan kuplaasi päästä.. sen takia olenkin keskittymiskyvytön ja kömpelökin.. ehkä tarkoitit kuitenkin sanottuja sanoja? Taidan kuitenkin kallistua sen monimutkaisen puoleen.


      • Anonyymi

        Aloittaja jatkaa jos olisitkin ihmeen kaupalla hän, koska voisit olla.
        Jostain syystä me molemmat ollaan ajauduttu tänne. Ja ihastuttiin. Omistaa minua ei voi kukaan koskaan, mutta minut voi kyllä saada pitää. Hänen kanssaan me varmasti voitaisiin jakaa paljon. Voin kuvitella meidät yhdessä. Meidän tapauksessa tämä on kyllä monimutkaista ja vaatii paljon tahtoa. Katsotaan, löytyykö meistä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja jatkaa jos olisitkin ihmeen kaupalla hän, koska voisit olla.
        Jostain syystä me molemmat ollaan ajauduttu tänne. Ja ihastuttiin. Omistaa minua ei voi kukaan koskaan, mutta minut voi kyllä saada pitää. Hänen kanssaan me varmasti voitaisiin jakaa paljon. Voin kuvitella meidät yhdessä. Meidän tapauksessa tämä on kyllä monimutkaista ja vaatii paljon tahtoa. Katsotaan, löytyykö meistä sitä.

        Niin, tiedän, että vaatii paljon tahtoa ja onnistumista. Muuten olen lähes varma, että viihdymme toistemme seurassa. Tällä hetkellä olen todella kiintynyt häneen ja odotan tulevaa, mitä kaikkea meidän välillä voi tapahtua. Joskus olen epävarma, mutta sitten tulee hyviä asioita häneltä, jotka kirkastavat tulevia näkymiä. Erityisen hyvänä koen hänen läheisyytensä, koska se ikään kuin parantaa minua. Antaa uutta voimaa ja puhtia. Koen eheytyväni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja jatkaa jos olisitkin ihmeen kaupalla hän, koska voisit olla.
        Jostain syystä me molemmat ollaan ajauduttu tänne. Ja ihastuttiin. Omistaa minua ei voi kukaan koskaan, mutta minut voi kyllä saada pitää. Hänen kanssaan me varmasti voitaisiin jakaa paljon. Voin kuvitella meidät yhdessä. Meidän tapauksessa tämä on kyllä monimutkaista ja vaatii paljon tahtoa. Katsotaan, löytyykö meistä sitä.

        Tänne varmaan ajauduttiin juuri sen takia vaikka tosielämä ehkä jollain tavalla antaa eri kuvan. Tahto ja ulosanti ei aivan kohtaa. Monimutkaisuus on varmasti syy tähänkin. Voisin itsekkin kuvitella itseni suhteeseen hänen kanssa vaikken voi väittää että että tuntisin. Pitäisi selvittää molempien ajatukset ja katsoa mihin se johtaa. Nyt tilanne on jotenkin jäissä..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja jatkaa jos olisitkin ihmeen kaupalla hän, koska voisit olla.
        Jostain syystä me molemmat ollaan ajauduttu tänne. Ja ihastuttiin. Omistaa minua ei voi kukaan koskaan, mutta minut voi kyllä saada pitää. Hänen kanssaan me varmasti voitaisiin jakaa paljon. Voin kuvitella meidät yhdessä. Meidän tapauksessa tämä on kyllä monimutkaista ja vaatii paljon tahtoa. Katsotaan, löytyykö meistä sitä.

        En ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne varmaan ajauduttiin juuri sen takia vaikka tosielämä ehkä jollain tavalla antaa eri kuvan. Tahto ja ulosanti ei aivan kohtaa. Monimutkaisuus on varmasti syy tähänkin. Voisin itsekkin kuvitella itseni suhteeseen hänen kanssa vaikken voi väittää että että tuntisin. Pitäisi selvittää molempien ajatukset ja katsoa mihin se johtaa. Nyt tilanne on jotenkin jäissä..?

        Onko jäissä? Minusta tuntuu, että etenemme, tosin hitaasti. Itse olen koettanut edistää suhteemme kehittymistä, mutta hän on ollut jollain tavalla jäissä. Hänestä en onnistu lohkaisemaan paljoakaan, joka innostaisi itseäni yrittämään enemmän ja rohkeammin. Yritän etsiä merkkejä ihastumisesta tai kiinnostuksesta, mutta se on työlästä ja tulkinta on vaikeaa. Hän näyttää viihtyvän kanssani, juttu luistaa ja molemmat nauramme paljon, mutta joskus hän näyttää vetäytyvät (kuoreensa) tai pois paikalta. Viime aikoina yhä vähemmän, mistä syystä olen ollut toiveikas, koska olen huomannut muutoksen.
        Enpä tiedä. Jo et olekaan hän, ja hän on vain muuten ystävällinen ja sosiaalinen kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hän.

        Et sinä, mutta mulla on vielä mahdollisuuksia.


      • Anonyymi

        Aloittajan viimeinen kommentti on tuo 14.20. Muita välissä. Yritetään jatkaa kasvokkain, jos olet hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan viimeinen kommentti on tuo 14.20. Muita välissä. Yritetään jatkaa kasvokkain, jos olet hän?

        Tietenkin jatkamme. Meillä ei ole siitä kiinni, ettemmekö voisi jutella.


      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitettu. Voisin kirjoittaa kuin aloittaja. Tilanne on tosiaan aika haasteellinen tai vähintään hieman epäsopiva. Mutta kiinnostus kuitenkin heräsi erästä uniikkia ihmistä kohtaan ihan huomaamatta ja yllättäen.


    • Anonyymi

      Yritin koska se tunne oli ensinäkemästä niin vahva ja päätin yrittää siitä huolimatta koska tuntui että kaikki kokemani vei vain häntä kohti ja en voinut vain jättää edes yrittämättä...

    • Anonyymi

      Sama juttu. Mut nähdään huomenna. Hyvää yötä, olet kyllä tosi kuuma, huh, huh. En meinannut saada silmiäni irti sun rinnoista:)!

      • Anonyymi

        Taisipa aloittaja kirjoittaa juuri kaltaisistasi ketaleista kun kertoi huonoista kokemuksista.


      • Anonyymi

        Ja näitähän riittää.


    • Anonyymi

      Mun ja sun :) dupplebubble..

      • Anonyymi

        Semmottista kummottista aina muullonski


    • Anonyymi

      Suattaapi olla että kävelin kuplan sissään mut suattaapi olla etten kävellynnä

      • Anonyymi

        Semmottista siellä, tällä kertaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe