Narsisti kauhukokemuksia

Anonyymi

Onko kellään jakaa kauhu kokemuksia narsistisista ystävistä/poika-tai tyttöystävistä/puolisoista/perheenjäsenistä? Miten pitkälle narsistit ovat menneet ja mitä kaikkea saaneet sabotoitua ja valehdeltua? Miten ja mistä olette huomanneet narsistin olemuksen ja miten pääsitte irtautumaan?

137

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      suuri osa ateisteista on ainakin narsisteja.

      • Anonyymi

        Oisko lähteitä?


      • Anonyymi

        Tämä kommentti on hyvä varoitusmerkki, että pysy kaukana, ettei tule kauhukokemuksia.


      • Anonyymi

        Suurin osa uskovaisista on ateisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko lähteitä?

        Tämä ainakin on ehtynyt! Mitä tekee narsisti jos joskus ymmärtää ettei tätä varastossa pitämäänsä, heikkoa mutta varmaa enää ole olemassa?


    • Anonyymi

      Suurin osa uskovista on narsisteja. Kaikki mitä elämässä tapahtuu, selitetään jeesuksella, karmalla, jumalalla. Eletään hurskaana ja pidetään itseä edistyneenä.

      • Anonyymi

        Eräs tuntemani esittää hurskasta ja käy niitten roomalaiskatolisissa kirkonmenoissa. Ei oikeasti ymmärrä hengellisyydestä yhtään mitään ja oli kihloissa samaan aikaan toisen naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs tuntemani esittää hurskasta ja käy niitten roomalaiskatolisissa kirkonmenoissa. Ei oikeasti ymmärrä hengellisyydestä yhtään mitään ja oli kihloissa samaan aikaan toisen naisen kanssa.

        Joko akka on täyspöljä tai samassa juonessa mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko akka on täyspöljä tai samassa juonessa mukana

        Mun kohdalla narsistit menivät niin pitkälle että järjestivät minulle 8 vuotta kauhukohtauksia manipuloimalla minua. Viimeisin kauhukohtaus oli niin hirveä, että alkoi tuntua jo varsin vaaralliselle kommunikaatio kyseisten henkilöiden kanssa, Nyt vaan pakenen heitä, toivottavasti en liian myöhään. Mikään ei saa minua enää puhumaamn kanssaan altistaen minut uusien kauhukohtausten manipuloinnille. Tämä on kauhukertomus elävästä elämästä.

        "ppoiuiuyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kohdalla narsistit menivät niin pitkälle että järjestivät minulle 8 vuotta kauhukohtauksia manipuloimalla minua. Viimeisin kauhukohtaus oli niin hirveä, että alkoi tuntua jo varsin vaaralliselle kommunikaatio kyseisten henkilöiden kanssa, Nyt vaan pakenen heitä, toivottavasti en liian myöhään. Mikään ei saa minua enää puhumaamn kanssaan altistaen minut uusien kauhukohtausten manipuloinnille. Tämä on kauhukertomus elävästä elämästä.

        "ppoiuiuyyy"

        Jotku varoitteli minua ulkomaalaisista nettikosijoista, Ja pöh, he ovat pääosin varsin kilttiä porukkaa verrattuna näihin kauhukohtausmanipuloiijiin.

        "ppooiiuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotku varoitteli minua ulkomaalaisista nettikosijoista, Ja pöh, he ovat pääosin varsin kilttiä porukkaa verrattuna näihin kauhukohtausmanipuloiijiin.

        "ppooiiuuu"

        Vanhempieni toimet menivät lopulta ällöydessään yli kaiken inhimillisen., Hirveempää vaikea kuvitella. Ei tuu ikävä.

        "ppiiytgghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempieni toimet menivät lopulta ällöydessään yli kaiken inhimillisen., Hirveempää vaikea kuvitella. Ei tuu ikävä.

        "ppiiytgghh"

        Kriisipuhelin meni heidän juttuhinsa mukaan, vaikka he eivät edes sinne soittaneet, omituista, Tehdään kaikki asiat niinkuin petollinen äiti kuulopuheiden kautta sanoo. Tehokkaan manipulatiivista tarinaa oli, kaikki petosta, Ja nyt ei sitten voi puhua mulle mitään asiallisesti.-
        Joku vastaaja oli siellä sitä mieltä, että äitini on oikeassa, että vale voittaa . Ai että valeella tuhotaan mun elämä ? Vai että äitini valeineen voittaisi? Ei kauheen voittajalle näytä valeineen. Paitsi että koittaa sen verran tuhota elämääni supermanipulaatiollaan, etten uskaltaiskaan soittaa hänelle. Kyllä hän sillä manipulaatiolla tuhoa saa aikaan, muttei kunnollista vointia itselleen.

        "ppoiiuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriisipuhelin meni heidän juttuhinsa mukaan, vaikka he eivät edes sinne soittaneet, omituista, Tehdään kaikki asiat niinkuin petollinen äiti kuulopuheiden kautta sanoo. Tehokkaan manipulatiivista tarinaa oli, kaikki petosta, Ja nyt ei sitten voi puhua mulle mitään asiallisesti.-
        Joku vastaaja oli siellä sitä mieltä, että äitini on oikeassa, että vale voittaa . Ai että valeella tuhotaan mun elämä ? Vai että äitini valeineen voittaisi? Ei kauheen voittajalle näytä valeineen. Paitsi että koittaa sen verran tuhota elämääni supermanipulaatiollaan, etten uskaltaiskaan soittaa hänelle. Kyllä hän sillä manipulaatiolla tuhoa saa aikaan, muttei kunnollista vointia itselleen.

        "ppoiiuuuu"

        Joillakin ihmisillä on erikoinen manipulointikyky vaikka he eivät olisi älykkäitäkään.

        "ppoiuhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin ihmisillä on erikoinen manipulointikyky vaikka he eivät olisi älykkäitäkään.

        "ppoiuhhhhh"

        minä en halua itselleni mitään tekemistä narsisti elämäntyylin kanssa.


        "ppiuyffgghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin ihmisillä on erikoinen manipulointikyky vaikka he eivät olisi älykkäitäkään.

        "ppoiuhhhhh"

        Ehkä he kannatti äitiäni ihan vaan siksi että äitini on muutoin lähempänä kriisipuhelinmaailmaa kuin minä. Minä oon eri maailmasta,

        "ppouytgggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä he kannatti äitiäni ihan vaan siksi että äitini on muutoin lähempänä kriisipuhelinmaailmaa kuin minä. Minä oon eri maailmasta,

        "ppouytgggg"

        Ikuisesti tulen olemaan eri maailmasta, Maailman hirveinkään kauhumanipulaatio ei minua enää maailmaansa saa.

        "ppoiuyyty"


    • Anonyymi

      Vuosia valvotti öitä aina silloin tällöin saamalla
      huuto-raivo yms kokemuksia.
      Nykyisin vähemmän.
      Kaikki luottamus on riekaleina.
      Mihinkään ei voi luottaa.

      • Anonyymi

        joo mihinkään ei voi luottaa, narsistit on kuin heikkoa jäätä, joka on ollut jo ainakin vähällä pettää minut kokonaan. Joten mikään eikä kukaan saa minua enää kuuntelemaan mitään juttujaan. Minua kanssa valvootettiin aivovaurioituneena yli kolme vuorokautta kriisipuhelimen kannustamana.

        "ppoiyytyggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo mihinkään ei voi luottaa, narsistit on kuin heikkoa jäätä, joka on ollut jo ainakin vähällä pettää minut kokonaan. Joten mikään eikä kukaan saa minua enää kuuntelemaan mitään juttujaan. Minua kanssa valvootettiin aivovaurioituneena yli kolme vuorokautta kriisipuhelimen kannustamana.

        "ppoiyytyggg"

        Kun kolmen vuorokauden jälkeen alkoi tuntua, että henki lähtee ja äitini alkoi pillkaamaan minua kolme vuorokautta valvoneena puhuen näin: "Puhupas nyt loogisesti , kun sä kerran olet niin (kirosana) looginen. !!!" Siis vastasi noin kun itkien soitin, etten tiedä kuinka minun käy koska olin jo kolme vuorikautta valvonut. Hermostovaurio esti nukkumisen. Soitin hädissäni äidin käytölsestö kriisipuhelimeen. Heille se oli aivan ymmärrettävää ja olivat äitini puolella.

        "ppiouygggghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kolmen vuorokauden jälkeen alkoi tuntua, että henki lähtee ja äitini alkoi pillkaamaan minua kolme vuorokautta valvoneena puhuen näin: "Puhupas nyt loogisesti , kun sä kerran olet niin (kirosana) looginen. !!!" Siis vastasi noin kun itkien soitin, etten tiedä kuinka minun käy koska olin jo kolme vuorikautta valvonut. Hermostovaurio esti nukkumisen. Soitin hädissäni äidin käytölsestö kriisipuhelimeen. Heille se oli aivan ymmärrettävää ja olivat äitini puolella.

        "ppiouygggghhh"

        Mutta totuus paljastui kun minulla alkoi mennä hyvin konkreettisestikin keväällä ja syksyllä.. Kun tästä hyvästä yksityiskohtia kertomatta soitin äidilleni ja kriisipuhelimeen jouduin sellaisen emotionaalisen hyökkäyksen kohteeksi nyt vähän ennen kuun vaihdetta, että sain elämäni pahinmman kauhukohtauksen, siis iloiset puheluni kriisipuhelimeen kääntyivät hetkess'ä hurjiin kauhukohtauksiin soitettuani noihin tahoihin. Minulla ei ole enää epäilystäkään siitä, että äidin ja kriisipuhelimen toiminnassa ei ole tosiasiallisesti kyse minun auttamisestani.

        "ppoiggghhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta totuus paljastui kun minulla alkoi mennä hyvin konkreettisestikin keväällä ja syksyllä.. Kun tästä hyvästä yksityiskohtia kertomatta soitin äidilleni ja kriisipuhelimeen jouduin sellaisen emotionaalisen hyökkäyksen kohteeksi nyt vähän ennen kuun vaihdetta, että sain elämäni pahinmman kauhukohtauksen, siis iloiset puheluni kriisipuhelimeen kääntyivät hetkess'ä hurjiin kauhukohtauksiin soitettuani noihin tahoihin. Minulla ei ole enää epäilystäkään siitä, että äidin ja kriisipuhelimen toiminnassa ei ole tosiasiallisesti kyse minun auttamisestani.

        "ppoiggghhjj"

        Ilmankos he puhelivat minulle aiemmin outoja kuten: "Uskallat kumminkin vielä soittaa".
        No nyt en enää uskalla. Tarkoituksensa vaikuttaa olevan saattaa minut emotionaalisesti sellaiseen tilaan, jossa elämäni hyvät suunnitelmat eivät onnistuisi. Ilmiö yllätti minut täysin tuossa vähän ennen kuu n vaihdetta.

        "ppoiuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos he puhelivat minulle aiemmin outoja kuten: "Uskallat kumminkin vielä soittaa".
        No nyt en enää uskalla. Tarkoituksensa vaikuttaa olevan saattaa minut emotionaalisesti sellaiseen tilaan, jossa elämäni hyvät suunnitelmat eivät onnistuisi. Ilmiö yllätti minut täysin tuossa vähän ennen kuu n vaihdetta.

        "ppoiuhhhh"

        Oon ollut niin shokissa, että vasta nyt alan vähän heräillä siitä.

        "ppiouiyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollut niin shokissa, että vasta nyt alan vähän heräillä siitä.

        "ppiouiyhhh"

        On pitänyt tässä koota ajatuksiaan, meni pää pyörälle kuin pyörremyrskyssä noiden kanssa. Toivoyyavasti kaikki on kunnossa, koska he pystyvät saamaan minut kauhukohtaukseen josta en tiedä mitä sen aikana tapahtuu,. Siksi minä en enää koskaan keskustele noiden kanssa mitään. Se tila minkä he saavat aikaan on niin pelottavan pyörryttävä.

        Haluan vaan hiljakseen opiskella tiedettä ja tehdä taidetta. Kummastakaan nuo keskustelutahot eivät ainakaan minun kohdallani pidä. Kummallisia maailman ilmiöitä. Todellakin odottamattomia.

        "ppouiyggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pitänyt tässä koota ajatuksiaan, meni pää pyörälle kuin pyörremyrskyssä noiden kanssa. Toivoyyavasti kaikki on kunnossa, koska he pystyvät saamaan minut kauhukohtaukseen josta en tiedä mitä sen aikana tapahtuu,. Siksi minä en enää koskaan keskustele noiden kanssa mitään. Se tila minkä he saavat aikaan on niin pelottavan pyörryttävä.

        Haluan vaan hiljakseen opiskella tiedettä ja tehdä taidetta. Kummastakaan nuo keskustelutahot eivät ainakaan minun kohdallani pidä. Kummallisia maailman ilmiöitä. Todellakin odottamattomia.

        "ppouiyggg"

        Jos soitan noille tahoille en selvästikään voi edeträ tiede ja taide kiinnostuksissani, joten viisainta olla soittamatta oli nämä asiat nyt sitten miten tahansa niiltä osin joista en tiedä miten ne ovat. Tiede ja taide kiinnostukset ovat kuitenkin yhteiskunnassa oikeutettuja. Ei niitä voi kieltää. Voi toki pelotella niin, että aivot toimii shokissa huonosti. Mutta tuon shokin välttämiseksi en enää soittele järkyttäviin paikkoihin. Nuo viimeiset soitot olisi pitänyt jättää tekemättä. Olin epärealistisen optimistinen.


        "ppoiuyyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos soitan noille tahoille en selvästikään voi edeträ tiede ja taide kiinnostuksissani, joten viisainta olla soittamatta oli nämä asiat nyt sitten miten tahansa niiltä osin joista en tiedä miten ne ovat. Tiede ja taide kiinnostukset ovat kuitenkin yhteiskunnassa oikeutettuja. Ei niitä voi kieltää. Voi toki pelotella niin, että aivot toimii shokissa huonosti. Mutta tuon shokin välttämiseksi en enää soittele järkyttäviin paikkoihin. Nuo viimeiset soitot olisi pitänyt jättää tekemättä. Olin epärealistisen optimistinen.


        "ppoiuyyyyy"

        Siksi piti tännekin palata vaikka oli tarkoitus jo ajat sitten lopettaa tämä kirjoittelu täällä kun on niin paljo parempaa tekemistä.


        "ppoiuyyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi piti tännekin palata vaikka oli tarkoitus jo ajat sitten lopettaa tämä kirjoittelu täällä kun on niin paljo parempaa tekemistä.


        "ppoiuyyh"

        Tietyllä tavalla muuttunut maailmantila vaikuttaisi olevan edullisempi mun luoville ideoille kuin aiemmin,

        "ppoiiuihhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietyllä tavalla muuttunut maailmantila vaikuttaisi olevan edullisempi mun luoville ideoille kuin aiemmin,

        "ppoiiuihhh"

        Sekös joitain pännii.

        "ppoiuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekös joitain pännii.

        "ppoiuhhh"

        Koska nyt kun kaikki on kriisiä, ollaan tavallaan myös avoimempia uudenlaiselle ajattelulle minusta tuntuu.

        "popiughhhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska nyt kun kaikki on kriisiä, ollaan tavallaan myös avoimempia uudenlaiselle ajattelulle minusta tuntuu.

        "popiughhhhj"

        Niin haluaisin nyt viimeinkin päästää filosofin itsessäni valloilleen, kun kerran jo "pikkutyttönä" minua filosofiksi pilkattiin.

        "ppoiiuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin haluaisin nyt viimeinkin päästää filosofin itsessäni valloilleen, kun kerran jo "pikkutyttönä" minua filosofiksi pilkattiin.

        "ppoiiuuu"

        Mutta valitan, minä en voi olla taiteilijafilosofi jos ajattelen yksimielisesti perustyypilisen vanhanaikaisen kriisipuhelinvastaajan kanssa joka on vastannut puhelimeen vuosikymmeniä samalla tavalla.

        "ppoiuiuyuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta valitan, minä en voi olla taiteilijafilosofi jos ajattelen yksimielisesti perustyypilisen vanhanaikaisen kriisipuhelinvastaajan kanssa joka on vastannut puhelimeen vuosikymmeniä samalla tavalla.

        "ppoiuiuyuuu"

        Tämmönen ilmiö on tullut vastaan, että minun yksilöllisessä tapauksessani kriiripuhelin ei toimi järjellisesti, vaan kiistelevät kaikki vastaten etteivät tiedä tai osaa sanoa miksi niin tekevät eivätkä perustele minulle yhtään mitään.


        "ppiiuuyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmönen ilmiö on tullut vastaan, että minun yksilöllisessä tapauksessani kriiripuhelin ei toimi järjellisesti, vaan kiistelevät kaikki vastaten etteivät tiedä tai osaa sanoa miksi niin tekevät eivätkä perustele minulle yhtään mitään.


        "ppiiuuyyyy"

        Niin viisainta että pysymme erossa toisistamme, jotta voimme molemmat rauhoittua,

        "poiuuuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmönen ilmiö on tullut vastaan, että minun yksilöllisessä tapauksessani kriiripuhelin ei toimi järjellisesti, vaan kiistelevät kaikki vastaten etteivät tiedä tai osaa sanoa miksi niin tekevät eivätkä perustele minulle yhtään mitään.


        "ppiiuuyyyy"

        Tämä nähdäkseni voisi johtua siitäkin, että minä olen käynyt läpi uudenlaista kriisiä vähän ennen muita, joten kriisipuhelin ei ole tunnistanut tämänkaltaista kriisiä.

        "pppoiuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nähdäkseni voisi johtua siitäkin, että minä olen käynyt läpi uudenlaista kriisiä vähän ennen muita, joten kriisipuhelin ei ole tunnistanut tämänkaltaista kriisiä.

        "pppoiuuuu"

        Mulle on käynyt monta kertaa elämässä niin, että olen puhunut asioista ikäänkuin etuajassa enkä siksi tule kuulluksi. Ja sitten minulle suututaan kun ouheeni osoittautuu paikkansapitäväksi.

        "pppiiiuuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on käynyt monta kertaa elämässä niin, että olen puhunut asioista ikäänkuin etuajassa enkä siksi tule kuulluksi. Ja sitten minulle suututaan kun ouheeni osoittautuu paikkansapitäväksi.

        "pppiiiuuuuu"

        Mulle on eräs ihan muukin suuttunut koska puheeni yllättävästi osoittautui täysin paikkansapitäväksi, niin paikkansapitäväksi että olen itsekin aivan ymmällä.

        "ppopiuiuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on eräs ihan muukin suuttunut koska puheeni yllättävästi osoittautui täysin paikkansapitäväksi, niin paikkansapitäväksi että olen itsekin aivan ymmällä.

        "ppopiuiuuu"

        Mä en täysin tiedä mikä ilmiö se on että päähäni tulee jotain juttuja mistä en itsekään tiedä mistä ne tulee, yleensä vähän erikoisia ja sitten ne omaksikin yllätyksekseni osoittautuneet paikkansapitäviksi.

        "ppopiuiuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en täysin tiedä mikä ilmiö se on että päähäni tulee jotain juttuja mistä en itsekään tiedä mistä ne tulee, yleensä vähän erikoisia ja sitten ne omaksikin yllätyksekseni osoittautuneet paikkansapitäviksi.

        "ppopiuiuu"

        Tietysti vähän yksinäistä elää tämmösenä kun mua sitten pidetään pikkusen erikoisena että vähän kartellaan, mutta mulle tää on mielenkiintoista joka tapauksessa.

        "ppoiiuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti vähän yksinäistä elää tämmösenä kun mua sitten pidetään pikkusen erikoisena että vähän kartellaan, mutta mulle tää on mielenkiintoista joka tapauksessa.

        "ppoiiuu"

        Taidemaailmassa mua ei mitenkään kartella sen verran kun sinne olen päässyt näiltä muilta ongelmilta.

        "ppoiii"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidemaailmassa mua ei mitenkään kartella sen verran kun sinne olen päässyt näiltä muilta ongelmilta.

        "ppoiii"

        mun mielestä täsdsä karttelussa on kyse taiteilijudesta,

        Kriisipuhelimessakin taidealan opettaja ymmärsi minua ongelmitta.


        "ppoiuiuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielestä täsdsä karttelussa on kyse taiteilijudesta,

        Kriisipuhelimessakin taidealan opettaja ymmärsi minua ongelmitta.


        "ppoiuiuu"

        Täällä Suomessa tuntuu olevan jotenkin vähänlaisesti tuollaista taiteilijuutta kuin nykyään maailmalla on. Ihan kuin maailmalla olisi oikein jokin taiteiljoiden liike joka ei ole Suomeen juurikaan rantautunut.

        "ppiuiuuyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Suomessa tuntuu olevan jotenkin vähänlaisesti tuollaista taiteilijuutta kuin nykyään maailmalla on. Ihan kuin maailmalla olisi oikein jokin taiteiljoiden liike joka ei ole Suomeen juurikaan rantautunut.

        "ppiuiuuyyy"

        Se oli mullekin uusi maailma joka yllättäen tuli minua vastaan jota en sitä ennen tiennyt olevan olemassakaan.

        "ppiuuyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli mullekin uusi maailma joka yllättäen tuli minua vastaan jota en sitä ennen tiennyt olevan olemassakaan.

        "ppiuuyhhh"

        Semmonen niinku taiteilijat yli kaikkien rajojen tyyppinen liike,


        "ppoioiuiuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen niinku taiteilijat yli kaikkien rajojen tyyppinen liike,


        "ppoioiuiuu"

        Mun mielestä todella hieno, mahdollistaa uudenlaisen luovuuden.

        Eräs minut tunteva henkilö analysoi minua psykologisesti ja tuli siihen päätemään että luokittaudun hyvin luoviin ihmisiin aivotoinnoiltani.

        "ppopoiiuiuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä todella hieno, mahdollistaa uudenlaisen luovuuden.

        Eräs minut tunteva henkilö analysoi minua psykologisesti ja tuli siihen päätemään että luokittaudun hyvin luoviin ihmisiin aivotoinnoiltani.

        "ppopoiiuiuu"

        Niin se hämmensi täysin kriisipuhelimen psykologoisoijat tämmöinen erittäin luova ihminen hermostovaurioituneessa tilassa ja samanaikaisesti manipuloijat käyttämässä tilaisuutta hyväkseen., Tämä on totuus.

        "ppiuiuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se hämmensi täysin kriisipuhelimen psykologoisoijat tämmöinen erittäin luova ihminen hermostovaurioituneessa tilassa ja samanaikaisesti manipuloijat käyttämässä tilaisuutta hyväkseen., Tämä on totuus.

        "ppiuiuhhhh"

        Kuulostaa "trilleriltä". Isäni ei ole minulle enää muuta puhunutkaan kuin lausetta: "Susta tulis hyvä trillerikirjoittaja..."
        Mutta täm'ä on totta.,


        "ppoiiuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa "trilleriltä". Isäni ei ole minulle enää muuta puhunutkaan kuin lausetta: "Susta tulis hyvä trillerikirjoittaja..."
        Mutta täm'ä on totta.,


        "ppoiiuuu"

        Melkein kaiken tästä pystyy konkreettisesti osoittamaan.

        "ppooiiii"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kaiken tästä pystyy konkreettisesti osoittamaan.

        "ppooiiii"

        Se on sitten kriisipuhelimen oma moka jos eivät usko konkreettisesti todistettavissa olevia asioita.

        "ppooiiii"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten kriisipuhelimen oma moka jos eivät usko konkreettisesti todistettavissa olevia asioita.

        "ppooiiii"

        Lohtuni on siinä että totuudella on taipumus ennenpitkää paljastua, "Valeen voitto" on väliaikainen ilmiö,.


        "ppoioiuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohtuni on siinä että totuudella on taipumus ennenpitkää paljastua, "Valeen voitto" on väliaikainen ilmiö,.


        "ppoioiuu"

        Mä tiedän kokemuksesta jo useissa asioissa, että totuuden paljastumista pitää vain malttaa odottaa, Hätiköijät uskoo valeen voittoon, koska vale voikin voittaa vuoden, viisi tai kymmenen, mutta ei lopulta,

        "ppooiii"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän kokemuksesta jo useissa asioissa, että totuuden paljastumista pitää vain malttaa odottaa, Hätiköijät uskoo valeen voittoon, koska vale voikin voittaa vuoden, viisi tai kymmenen, mutta ei lopulta,

        "ppooiii"

        Minähän olen kaikki nämä vuodet kysynyt, että kuinka voisi olla mahdollista että suudet maailmanuskonnot, tunnetut filosofit ja muut viisaat voisivat olla väärässä ajatuksessaan totuuden voitosta, mutta oikeassa olisikin minun äitiruppanani ja jokunen kriisipuhelinvastaaja siitä, että "viisas" tietää että vale voittaa ?

        "ppoijijuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän olen kaikki nämä vuodet kysynyt, että kuinka voisi olla mahdollista että suudet maailmanuskonnot, tunnetut filosofit ja muut viisaat voisivat olla väärässä ajatuksessaan totuuden voitosta, mutta oikeassa olisikin minun äitiruppanani ja jokunen kriisipuhelinvastaaja siitä, että "viisas" tietää että vale voittaa ?

        "ppoijijuhhh"

        Osaatteko perustella ?

        "pphhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatteko perustella ?

        "pphhhhhh"

        Siis mua oli yritetty manipuloida elämässäni ennenkin hermostovauriota siinä onnistumatta. Mulla oli tosi kova pää, niin kova ettei kukaan olis uskonut. Kun he sai tiedon hermostovaurio-oireistani he onnistui manipuloimaan minut ja keikauttamaan asiat päälaelleen.

        "ppoiuuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mua oli yritetty manipuloida elämässäni ennenkin hermostovauriota siinä onnistumatta. Mulla oli tosi kova pää, niin kova ettei kukaan olis uskonut. Kun he sai tiedon hermostovaurio-oireistani he onnistui manipuloimaan minut ja keikauttamaan asiat päälaelleen.

        "ppoiuuhhh"

        Noh mutta mun luovat ideani on kumminkin mun elämäntehtäväni joten ne mä aion esitellä vaikka sitten tavallaan itseni uhraten, jos sikseen.

        "ppoooioiu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh mutta mun luovat ideani on kumminkin mun elämäntehtäväni joten ne mä aion esitellä vaikka sitten tavallaan itseni uhraten, jos sikseen.

        "ppoooioiu"

        Olen aina ollut periaatteen nainen, periaate on tärkeämpi kuin elämän nautinto tai oma menestys.


        "ppooiii"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ollut periaatteen nainen, periaate on tärkeämpi kuin elämän nautinto tai oma menestys.


        "ppooiii"

        Mutta luotettavasyta järjestä minulla oli nuorempana väärä käsitys että luotettava järkevä ihminen ei muuttelisi kantaansa. Nyt ymmärrän että asia on päinvastoin, järkevä ihminen muuttaa kantaansa uusien seikkojen valossa, Elämän lueonne on niin yllättävän muuttuvainen uusia ilmiöitä paljastava että järkeään käyttävä elää siinä mukana eikä jumita vanhoissa käsityksissään., Näkökantojen vaihtelu ei siten ole epäluotettavuutta,


        "poiuiuhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta luotettavasyta järjestä minulla oli nuorempana väärä käsitys että luotettava järkevä ihminen ei muuttelisi kantaansa. Nyt ymmärrän että asia on päinvastoin, järkevä ihminen muuttaa kantaansa uusien seikkojen valossa, Elämän lueonne on niin yllättävän muuttuvainen uusia ilmiöitä paljastava että järkeään käyttävä elää siinä mukana eikä jumita vanhoissa käsityksissään., Näkökantojen vaihtelu ei siten ole epäluotettavuutta,


        "poiuiuhh"

        Siksi voisin sanoa, että esimerkiksi suositus maski ei auta, maski auttaa, ei varsinaisesti ole epäluotettavuutta vaan on tilanteen mukaan päätettävä mitä sanotaan. Asiasta ei ehkä ole kaikkiin tilanteisiin soveltuvaa yksiselitteistä totuutta, Itse tulkitsisin noin.


        "ppooiiiuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi voisin sanoa, että esimerkiksi suositus maski ei auta, maski auttaa, ei varsinaisesti ole epäluotettavuutta vaan on tilanteen mukaan päätettävä mitä sanotaan. Asiasta ei ehkä ole kaikkiin tilanteisiin soveltuvaa yksiselitteistä totuutta, Itse tulkitsisin noin.


        "ppooiiiuuu"

        Mulla om vähän semmonen pakkotaiteilijuuskin koska muuten ihmiset ei usko mua olevan oikeesti olemassa, jos en tee näkyvästi niitä taiteita. Niin kohtalo laittanu pakon mainostaan omaa taiteilijuuttaan, koska pakko, koska muuten väitetään ettei mua ole oikeesti olenassa, Ja se on ollut tosi vaarallista.


        "ppoiuyuyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla om vähän semmonen pakkotaiteilijuuskin koska muuten ihmiset ei usko mua olevan oikeesti olemassa, jos en tee näkyvästi niitä taiteita. Niin kohtalo laittanu pakon mainostaan omaa taiteilijuuttaan, koska pakko, koska muuten väitetään ettei mua ole oikeesti olenassa, Ja se on ollut tosi vaarallista.


        "ppoiuyuyy"

        Pakko ryhtyä samasta syyyä filosofiksi. Ei oo vaihtoehtoja, koska muuten väitetään ettei mua oo oikeesti olemassa.


        "ppoiuiuyuy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko ryhtyä samasta syyyä filosofiksi. Ei oo vaihtoehtoja, koska muuten väitetään ettei mua oo oikeesti olemassa.


        "ppoiuiuyuy"

        Mä jouduin outoon tilanteeseen jossa mun oli pakko esittää miltei ennennäkemätön filosofisluontoinen teoria koska muuten ois väiyetty ettei mua oo oikeesti olemassa, Samasya syystä itseasiassa tulin tännekin, Koska panipuloijat koittaneet peitellä mun olemassaolon ja laittaa sen tilalle kauhua,

        "ooiuuyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jouduin outoon tilanteeseen jossa mun oli pakko esittää miltei ennennäkemätön filosofisluontoinen teoria koska muuten ois väiyetty ettei mua oo oikeesti olemassa, Samasya syystä itseasiassa tulin tännekin, Koska panipuloijat koittaneet peitellä mun olemassaolon ja laittaa sen tilalle kauhua,

        "ooiuuyyy"

        Äitillä oli mukavaa kun pari kuukautta sitten näin unta että makasin jossain kadulla peiton alla kunnes paikalle tuli joku afrikkalainen mies joka nosti peittoa ja kysyi: "Hei, ooks sä elossa ?"

        "ppooiuiuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitillä oli mukavaa kun pari kuukautta sitten näin unta että makasin jossain kadulla peiton alla kunnes paikalle tuli joku afrikkalainen mies joka nosti peittoa ja kysyi: "Hei, ooks sä elossa ?"

        "ppooiuiuu"

        Edellisyön unessa joku filippiiniläinen nainen tuli mulle sanomaan, että kyllä mulle on tehty vääryyttä.

        "ppoioiuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellisyön unessa joku filippiiniläinen nainen tuli mulle sanomaan, että kyllä mulle on tehty vääryyttä.

        "ppoioiuuu"

        Ei kannata käydä dialogia kriisipuhelimeen tai voi käydä kuin Sokrateelle joka jutteli liikaa dialogia,


        "ppouitgggghg"


    • Anonyymi

      Narsismi on tervettä itsekeskeisyyttä.

      Se on omien rajojen ja halujen muodostamista. Oman paikan ja tilan ottamista maailmassa, kaikenlaisia hyväksikäyttäjiä vastaan.

      Narsismi ei itsessään ole negatiivinen asia. Sinä olet sinä. Sinulla on omat mielihalut. Sinulla on oikeus laittaa rajat muiden hyväksikäytölle ja manipuloinnille ja vaatia muita ihmisiä kunnioittamaan henkilökohtaisia rajojasi kunhan ne eivät alista tai hyväksikäytä muita.

      Narsismi ei ole negatiivinen asia. Egoismi ja terve itsekeskeisyys ajaa yksilön toteuttamaan itseään itseään miellyttävällä ja mielekkään tuntuisella tavalla ja estää masennusta sekä ajautumista hyväksikäyttävien patologisten sadistien pariin, jotka nauttivat psyykkisestä kärsimyksestäsi ja tietoisesti&tiedostamattaan pyrkivät vahingoittamaan sinua psyykkisesti joska nauttivat siitä että muut kiemurtelevat kärsimykseäissään heidän valtansa alla.

      Itsekeskeisyys ja narsismi on edellytys sille että näille sadistisille hyväksikäyttäjille pystyy laittamaan vastaan, eikä lähde mukaan näiden sadistisiin leikkeihin.

      Ei ole ihme, että suomalaiset valittavat huobosta itsetunnosta, kun narsismista ja itsekeskeisyydestä yritetään tehdä rikos vaikka omien halujemme ja oman tahtomme kunnioittaminen on välttämätöntä terveem itsetunnon kehityksen kannalta ja sen kannalta ettemme ajaudu sadististen hyväksikäyttäjien uhreiksi, sillä näitä psyykkisesti heikompien hyväksikäyttäjiä maailmassa riittää.

      Jos hyväksikäyttäjä alitajuisesti huomaa egoismin puutteesi(eli että olet kiltti, laitat muiden tarpeet omiesi edelle, nielet haukut ja nöyryytykset alistuvasti)ja psyykkisen heikkoutesi he iskevät samantien noihin heikkoihin kohtiin

      • Anonyymi

        Ne on näitä sadisteja , joista mitä valitan

        "pooiuyyyy"


      • Anonyymi

        Et tiedä asiasta juuri mitään.

        pitkään kokenut.


      • Anonyymi

        Narsismi ei ole kategorinen piirre (on/off) vaan absoluuttinen. Se on kuin jana, jonka päissä on tietyt ääriominaisuudet. On tervettä narsismia mutta myös epätervettä. Ideaali on ihminen, jolla on hyvä itsetunto ja -tuntemus ja joka on sinut narsisminsa kanssa (prosessoitu).


      • Anonyymi

        Narsisti on hyvin pahasti sosiaalisesti sairas.
        Iso ego on vain hyvin pieni osa narsismia.
        Vuosikymmenien kokemus on opettanut että;
        Narsistiin ei voi luottaa milloinkaan eikä missään asiassa.
        Kielteiset asiat ovat narsismia joka päivä:
        Valehtelu, liioittelu, muiden mollaaminen, varastelu, kieroilu yms,
        kuuluvat jokapäiväiseen keinovaikoimaan.
        Yksikertaisesti narsisti on mieletään hyvin sairas.
        Näytteleminen kuuluu suurena osana jokapäiväiseen käytökseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä asiasta juuri mitään.

        pitkään kokenut.

        Hän ei kirjoitakaan persoonallisuushäiriöstä.

        Vaan hän kirjoittaa täyttä asiaa terveestä itsetunnosta, joka ei ole sadismille altis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei kirjoitakaan persoonallisuushäiriöstä.

        Vaan hän kirjoittaa täyttä asiaa terveestä itsetunnosta, joka ei ole sadismille altis.

        Kiitos selityksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei kirjoitakaan persoonallisuushäiriöstä.

        Vaan hän kirjoittaa täyttä asiaa terveestä itsetunnosta, joka ei ole sadismille altis.

        Sadismille altis on myös ihminen jolle sadistinen kokemus on täysin vieras, sitä ei tajua.


        "ppoiuyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadismille altis on myös ihminen jolle sadistinen kokemus on täysin vieras, sitä ei tajua.


        "ppoiuyyyy"

        siis mä en kykene lainkaan nauttimaan pienimmästäkään toisen ihmisen kärsimyksestä vaan se on heti kärsumys mulle itsellekin, eikä he tajua sitä kriisipuhelimessa ja vaurioittivat herkkää sieluani.


        "ppiuytggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mä en kykene lainkaan nauttimaan pienimmästäkään toisen ihmisen kärsimyksestä vaan se on heti kärsumys mulle itsellekin, eikä he tajua sitä kriisipuhelimessa ja vaurioittivat herkkää sieluani.


        "ppiuytggg"

        Kriisipuhelin toimi mun elämässä kaikkena muuna kuin mikä on sen teoreettinen tarkoitus,


        "poggffghhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriisipuhelin toimi mun elämässä kaikkena muuna kuin mikä on sen teoreettinen tarkoitus,


        "poggffghhhh"

        Aivan järkyttävä kohtalo mulle toi kriisipuhelimeen soittaminen.


        "poiuygghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan järkyttävä kohtalo mulle toi kriisipuhelimeen soittaminen.


        "poiuygghh"

        No ainakin mut on nyt peloteltu niin sydän kurkkuun, etten ikinä enää soittais,


        "ppoiouyggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin mut on nyt peloteltu niin sydän kurkkuun, etten ikinä enää soittais,


        "ppoiouyggh"

        Kriisipuhelimen vastaajien arvot vaikuttaa olevan aivan päälaellaan suhteessa paikan johdon arvoihin.

        "ppuiyhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriisipuhelimen vastaajien arvot vaikuttaa olevan aivan päälaellaan suhteessa paikan johdon arvoihin.

        "ppuiyhgh"

        Tuo ilmiö aiheutti aivoihini kertakaikkisen sekasorron. Miten mielenterveyttä voi edistää noin sekavalla systeemillä, jossa ihmiselle aiheutuu jo kertakaikkinen kognitiivinen dissonanssi lukemalla paikan esittelyn ja soittamalla kriisipuhelimeen. Niistä tulee aivan eri juttua. Mä oon joutunmut selvittelemään päätänä tuosta jo monta vuotta. Nyt pikkasen alkaa selkenemään kun koitan hahmottaa tuon heidän kokonaisuutensa ulkoapäin.

        "ppoiygghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ilmiö aiheutti aivoihini kertakaikkisen sekasorron. Miten mielenterveyttä voi edistää noin sekavalla systeemillä, jossa ihmiselle aiheutuu jo kertakaikkinen kognitiivinen dissonanssi lukemalla paikan esittelyn ja soittamalla kriisipuhelimeen. Niistä tulee aivan eri juttua. Mä oon joutunmut selvittelemään päätänä tuosta jo monta vuotta. Nyt pikkasen alkaa selkenemään kun koitan hahmottaa tuon heidän kokonaisuutensa ulkoapäin.

        "ppoiygghhh"

        Eiole mun heiniäni tuo kriisipuhelin. Tommosta joutu elämässään kokemaan. Mun elämän rankin kokemus tuo kriisipuhelimen aiheuttama aivotila.

        "ppuiuyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiole mun heiniäni tuo kriisipuhelin. Tommosta joutu elämässään kokemaan. Mun elämän rankin kokemus tuo kriisipuhelimen aiheuttama aivotila.

        "ppuiuyyyy"

        Minun mieleeni en enää heitä tunkeutujiksi kelpuuta. Toivittavasti selvisin jo koetusta viimeisestä kauhutilasta. Viimeisten kriisipuhelkinsoittojen jälkeisen yön jälkeen ei ole tullut uusia kauhutiloja.

        "ppiuiyyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mieleeni en enää heitä tunkeutujiksi kelpuuta. Toivittavasti selvisin jo koetusta viimeisestä kauhutilasta. Viimeisten kriisipuhelkinsoittojen jälkeisen yön jälkeen ei ole tullut uusia kauhutiloja.

        "ppiuiyyhh"

        huh, heidän mielenverkkoonsa en halua, varsinainen hämähäkin verkko, josta ei meinaa ehjänä irti päästä.


        "ppouiyug"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huh, heidän mielenverkkoonsa en halua, varsinainen hämähäkin verkko, josta ei meinaa ehjänä irti päästä.


        "ppouiyug"

        Ehkä he ovat kokeneita hämähäkkejä, mutta auta armias kun sinne lentää pikkukärpänen. Kohtalo on kärpäsellä kova.

        "ppoiuyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä he ovat kokeneita hämähäkkejä, mutta auta armias kun sinne lentää pikkukärpänen. Kohtalo on kärpäsellä kova.

        "ppoiuyy"

        Ei voi mitään, mä pidän lähinnä vain akateemisen tasoisesta ja tyylisestä keskustelusta suomalaisessa kulttuurissa. Muu keskustelu tekee mulle tosi pahaa.

        "ppiuhhjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi mitään, mä pidän lähinnä vain akateemisen tasoisesta ja tyylisestä keskustelusta suomalaisessa kulttuurissa. Muu keskustelu tekee mulle tosi pahaa.

        "ppiuhhjjj"

        Kriisipuhelin ei salli fiksua keskustelua ja painaa siten mielen pohjalle kauhukokemukseen,

        "ppoiuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriisipuhelin ei salli fiksua keskustelua ja painaa siten mielen pohjalle kauhukokemukseen,

        "ppoiuhhhh"

        Mun mieli oli kokonaan hajota kriisipuhelimesta. Pelko viimeisestä kauhusta jäi, mutta muutoin itsekseen on hyvä olla omine ajatuksineen, niin ei joudu kauhutiloihin.


        "ppoiuyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mieli oli kokonaan hajota kriisipuhelimesta. Pelko viimeisestä kauhusta jäi, mutta muutoin itsekseen on hyvä olla omine ajatuksineen, niin ei joudu kauhutiloihin.


        "ppoiuyyy"

        Ei mitään kauheita manipulatiivisia mielenverkkoja. ...ne on vaarallisia,


        "ppoiiu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään kauheita manipulatiivisia mielenverkkoja. ...ne on vaarallisia,


        "ppoiiu"

        Ehkä ne on kivoja koviksille ja hämähäkeille, jotka voi siellä verkottaa pienempiään karmaiseviin mielen verkkoihin.


        "ppoiuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ne on kivoja koviksille ja hämähäkeille, jotka voi siellä verkottaa pienempiään karmaiseviin mielen verkkoihin.


        "ppoiuuuu"

        Ja kun ne vastaajat on siellä sellaista ihmistyyppiä pääosin jollaiseen seuraan en päätyis luonnostaan mitenkään. En oo koskaan tuntenut ketään sen tyyppisiä ihmisiä livenä.


        "ppoiuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun ne vastaajat on siellä sellaista ihmistyyppiä pääosin jollaiseen seuraan en päätyis luonnostaan mitenkään. En oo koskaan tuntenut ketään sen tyyppisiä ihmisiä livenä.


        "ppoiuuuu"

        Tykkän kahdesta ihmisryhmästä yleensä: Taiteilijoista ja opettajista

        "ppoiiuuj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkän kahdesta ihmisryhmästä yleensä: Taiteilijoista ja opettajista

        "ppoiiuuj"

        Mun mielestä kriisipuhelinsoitteluni perusongelma oli hyvin yksinkertainen: Olen yhteiskunnan heikko-osaisimpia sosiaaliselta asemaltani, mutta mulla ei muutoin ole tuon ihmisryhmän kanssa juuri mitään yhteistä, koska mullla on aina ollut ikäänkuin "eliittiharrastukset" . Tämä yhdistelmä on sosiaalisesti ongelmallinen.


        "ppiuyygh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kriisipuhelinsoitteluni perusongelma oli hyvin yksinkertainen: Olen yhteiskunnan heikko-osaisimpia sosiaaliselta asemaltani, mutta mulla ei muutoin ole tuon ihmisryhmän kanssa juuri mitään yhteistä, koska mullla on aina ollut ikäänkuin "eliittiharrastukset" . Tämä yhdistelmä on sosiaalisesti ongelmallinen.


        "ppiuyygh"

        Tuo voi johtua ihan siitä , että mun pisin koulutus on ollut balettikoulu. Baletti on hovitanssi ja siinä omaksutaan hovikäyttäytymistyyli. Ainakin niin oli vanhanajan balettikoulussa. Vaikka mä en enää ammautumisen jälkeen pysty hyvin tanssimaan mun sielu on aina ollut ja tulee olemaan tanssija,

        "ppoiuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo voi johtua ihan siitä , että mun pisin koulutus on ollut balettikoulu. Baletti on hovitanssi ja siinä omaksutaan hovikäyttäytymistyyli. Ainakin niin oli vanhanajan balettikoulussa. Vaikka mä en enää ammautumisen jälkeen pysty hyvin tanssimaan mun sielu on aina ollut ja tulee olemaan tanssija,

        "ppoiuuu"

        Mä olen aina kokenut, että jotenkin tanssijat ovat erityisen turvallisen ja luotettavan tuntuisia ihmisiä.

        "ppoiuiuyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen aina kokenut, että jotenkin tanssijat ovat erityisen turvallisen ja luotettavan tuntuisia ihmisiä.

        "ppoiuiuyhh"

        Tanssisalit olivat hyviä paikkoja. Niistä on vain hyviä muistoja.

        "pooiuuhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssisalit olivat hyviä paikkoja. Niistä on vain hyviä muistoja.

        "pooiuuhh"

        Pelottava tollainenkriisipuhelin kun luurin välityksellä määräilee ihmiten mieltä-.

        "ooiuhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottava tollainenkriisipuhelin kun luurin välityksellä määräilee ihmiten mieltä-.

        "ooiuhhhhh"

        Mä sain hurjan pelon että menetän oman tahdon ja otteeni itseeni kokonaan ja ne pystyy ohjaamaan mua kriisipuhelimesta kuin kauko-ohjaimella.,


        "ppiiuuuyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain hurjan pelon että menetän oman tahdon ja otteeni itseeni kokonaan ja ne pystyy ohjaamaan mua kriisipuhelimesta kuin kauko-ohjaimella.,


        "ppiiuuuyh"

        Toi pelko meni lopulta hurjiin mittasuhtaisiin. Joten mikään ei enää saa mua sinne soittamaan


        "ppoiuhhhh!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi pelko meni lopulta hurjiin mittasuhtaisiin. Joten mikään ei enää saa mua sinne soittamaan


        "ppoiuhhhh!"

        mutta kestänee jonkin aikaa selvitä viimeissestä rankimmasta kauhukokemuksesta,

        Mutta sentään eivät onnistuneet estämään mua pystymästä kirjoittamaan omaa ajatteluani, vaikka aika tuskissa oonkin sen joutunut tekemään.


        "ppoiuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kestänee jonkin aikaa selvitä viimeissestä rankimmasta kauhukokemuksesta,

        Mutta sentään eivät onnistuneet estämään mua pystymästä kirjoittamaan omaa ajatteluani, vaikka aika tuskissa oonkin sen joutunut tekemään.


        "ppoiuuuu"

        He ei tykkää siellä omaperäisistä ajattelijoista kun itse ovat luopuneet omaperäisyydestä verkottamalla mielensä yhteen ja samaan verkkoon


        "ppoioiuij"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ei tykkää siellä omaperäisistä ajattelijoista kun itse ovat luopuneet omaperäisyydestä verkottamalla mielensä yhteen ja samaan verkkoon


        "ppoioiuij"

        Mutta minut semmonen verkko uhkaa tehdä hulluksi mun he imee mun mieleni outoihin mielikuvitusmaailmmoihin jotka ovat kaikkea muuta kuin kivoja,


        "ooiiuuyyuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minut semmonen verkko uhkaa tehdä hulluksi mun he imee mun mieleni outoihin mielikuvitusmaailmmoihin jotka ovat kaikkea muuta kuin kivoja,


        "ooiiuuyyuuu"

        Ja kaikki ne terapia jutut ja muut on ihan turhaa päänvaivaa .
        Jos esim. joku on psykopaatti, niin ei siinä mitään terapiaa kukaan tarvii, vaan yksinkertaisesti vältellä manipulointia, Ei siinä muusta apua ole, terapia vaan pahentaa koska sekin on eräänlaista manipulointia, Keskustelukin voi olla manipulointia, niin silloin se pahentaa,

        "ppoouuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki ne terapia jutut ja muut on ihan turhaa päänvaivaa .
        Jos esim. joku on psykopaatti, niin ei siinä mitään terapiaa kukaan tarvii, vaan yksinkertaisesti vältellä manipulointia, Ei siinä muusta apua ole, terapia vaan pahentaa koska sekin on eräänlaista manipulointia, Keskustelukin voi olla manipulointia, niin silloin se pahentaa,

        "ppoouuuuu"

        Kai sen nyt järki sanoo, että jos joku on psykopaatti, niin nro 1 , siinä pitää varoa manipulointia. Ei siinä mikään muu voi pelastaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sen nyt järki sanoo, että jos joku on psykopaatti, niin nro 1 , siinä pitää varoa manipulointia. Ei siinä mikään muu voi pelastaa,

        Kaikenlaisilla keskusteluilla ja terapioilla kerrostettu manipulointi ei hyödytä yhtään mitään kuin ehkä terapeutin kukkaroa.

        "ppooiuuhyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisilla keskusteluilla ja terapioilla kerrostettu manipulointi ei hyödytä yhtään mitään kuin ehkä terapeutin kukkaroa.

        "ppooiuuhyh"

        Minä en halua elänääni kriisipuhelimen ilmapiiriä, pidän enemmän taidemaailmasta, Ja tuo kriisipuhelin on karkeampaa energiaa joka murskaa taiteen eteeriset vibat,

        "pooiuihhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua elänääni kriisipuhelimen ilmapiiriä, pidän enemmän taidemaailmasta, Ja tuo kriisipuhelin on karkeampaa energiaa joka murskaa taiteen eteeriset vibat,

        "pooiuihhh"

        Syy miksi joudun kritisoimaan kriisipuhelinta on juurikin se että saisin pudettyä sen vibat loitolla, jo´tten ime niitä sieluuni ja saan tehtyä selvän pesäeron, että mä en liity toivottavasti tulevaisuudessa mitään kriisipuhelimeen.


        "ppoiuyyy"


    • Anonyymi

      Tiedän narsistiäidin, joka käyttää niin mielellään trendi-ilmaisuja "CURLING-vanhemmat", "hemmoteltu" jne. vaikka jälkeläisten edestä ei ole kyllä poistettu yhtäkään estettä vaan ainoastaan lisätty niitä. Henkisellä väkivallalla ja kaoottisella käyttäytymisellä lisää. Jälkeläiset asuvat milloin missäkin homeasunnoissa, vetävissä ikkunoissa jääkaappilämpötiloissa, nämä esitetään ulkomaailmalle luksusasuntoina, jotta voitaisi vahvistaa elämänvalhetta hyvinkohtelusta.

    • Anonyymi

      Narsistille on vain yksi ihminen tärkeä, hän itse.

      MUISTAKAA TUO, mitään muuta se stana ei ajattele.

      Olen tavannut yhden ja toivon että se pääsee tuonelaan kuolemansa jälkeen.

    • Anonyymi

      Eräs sekopää teki panokaveristaan perhetuttavan, joka esitti överiystävällistä äijän vaimolle ja lapsille. Äijällä oli paljon naisia, mutta tämä pubiruusu oli kaiketi varsinainen löytö. Perhealbumissa on vieläkin kuvia äijän syntymäpäiviltä, missä panokaveri juhli yhdessä muiden perheenjäsenten ja ystävien kanssa.

    • Anonyymi

      Valehtelen kaikille koko ajan

      S*noma

    • Anonyymi

      Narsisti on pirun ovela, osaa mielyttää, antaen itsestää pelkän hyvän kuvan. Minä, minä aina ennsimmäisenä sitten vasta sinä. Narsista on vaikeaa päästä irti, on vain lähdettävä.

      • Anonyymi

        Kyllä ja aina pyytelee anteeksi ja vakuuttelee paremmista ajoista romahduksien jälkeen joita ei koskaan tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja aina pyytelee anteeksi ja vakuuttelee paremmista ajoista romahduksien jälkeen joita ei koskaan tule

        En yhtään luota anteeksi pyyntöihin tai muutenkaan sanallisiin lupauksiin juuri tuon takia. Vain sanahelinää eikä mitään tekoja. Eikä pelkästään narsistit käytä anteeksi sanaa sosiaalisesti. Siitä on monille tullut vain kohtelias tapa eikä oikeasti tarkoituksellinen sana.

        Samasta syystä. ja narsistin kanssa eläneenä, en siedä turhaa huutamista vaan sitä pitää käyttää vain ja ainoastaan kun se on tarpeellinen esim. hätätilanteessa. Tottakai kun on hauskaa niin äänenvoimakkuus joskus kasvaa, mutta se tapahtuukin usein huomaamatta enkä sitä tarkoita huutamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään luota anteeksi pyyntöihin tai muutenkaan sanallisiin lupauksiin juuri tuon takia. Vain sanahelinää eikä mitään tekoja. Eikä pelkästään narsistit käytä anteeksi sanaa sosiaalisesti. Siitä on monille tullut vain kohtelias tapa eikä oikeasti tarkoituksellinen sana.

        Samasta syystä. ja narsistin kanssa eläneenä, en siedä turhaa huutamista vaan sitä pitää käyttää vain ja ainoastaan kun se on tarpeellinen esim. hätätilanteessa. Tottakai kun on hauskaa niin äänenvoimakkuus joskus kasvaa, mutta se tapahtuukin usein huomaamatta enkä sitä tarkoita huutamisella.

        Multa ei koskaan kukaan pyydä anteeksi edes teeskennellen paitsi yksi kriisipuhelinvastaaja joko vilpittömästi tai muodon vuoksi. Ja aikoinaan pari huijaria välihuijauksissa.

        "ppoiiuhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa ei koskaan kukaan pyydä anteeksi edes teeskennellen paitsi yksi kriisipuhelinvastaaja joko vilpittömästi tai muodon vuoksi. Ja aikoinaan pari huijaria välihuijauksissa.

        "ppoiiuhhj"

        Suurin syy välirikkooni kriisipuhelimen kanssa on se etteivät he anna minun hillityn asiallisesti analysoida äidilläni (ja isällänikin) olleen haitallisen manipulatiivinen vaikutus mieleeni, ja ettei asiaa tarvitse kieltää, eikä sen tunnistaminen tai ilmiöstä selviäminen vaadi 15 vuoden terapiaa, vaan yksinkertaisesti auttaa manipulaation tiedostaminen ja sen tiedostamisoikeus, Koska manipulointi jatkuu ja pahenee niin kauan kun sitä ei omassa ajattelussaan kykene käytännössä erottamaan omista ajatuksistaan.

        "pppijhhnnm"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin syy välirikkooni kriisipuhelimen kanssa on se etteivät he anna minun hillityn asiallisesti analysoida äidilläni (ja isällänikin) olleen haitallisen manipulatiivinen vaikutus mieleeni, ja ettei asiaa tarvitse kieltää, eikä sen tunnistaminen tai ilmiöstä selviäminen vaadi 15 vuoden terapiaa, vaan yksinkertaisesti auttaa manipulaation tiedostaminen ja sen tiedostamisoikeus, Koska manipulointi jatkuu ja pahenee niin kauan kun sitä ei omassa ajattelussaan kykene käytännössä erottamaan omista ajatuksistaan.

        "pppijhhnnm"

        He jostakin syystö hermostuvat ja menettävät malttinsa joka kerta jos yritän puhua tästä aiheesta,
        Heidän ääni kovenee ja sanotaaan : "Eiiiiiipäs taas mennä siinhen!!!!"
        Miksi ?

        "ppoihghhghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He jostakin syystö hermostuvat ja menettävät malttinsa joka kerta jos yritän puhua tästä aiheesta,
        Heidän ääni kovenee ja sanotaaan : "Eiiiiiipäs taas mennä siinhen!!!!"
        Miksi ?

        "ppoihghhghh"

        Minun ei olisi kannattanmut soittaa puhelimeen koska se pitkitti ongelmani ratkaisua 7 vuodella vaikka korostin koko ajan että se pitää tehdä heti. Kerrankin vastattiin puhelimesta: "Joo mutta sun on hyvä tietää, ettei se välttämättä onnistu heti". Tuohon mun tekis mieli kirota, että miksi .....ei ? Siksi, että he estää?

        "ppiuuyhhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei olisi kannattanmut soittaa puhelimeen koska se pitkitti ongelmani ratkaisua 7 vuodella vaikka korostin koko ajan että se pitää tehdä heti. Kerrankin vastattiin puhelimesta: "Joo mutta sun on hyvä tietää, ettei se välttämättä onnistu heti". Tuohon mun tekis mieli kirota, että miksi .....ei ? Siksi, että he estää?

        "ppiuuyhhhj"

        Siksi että he piruilee mulle ?

        "ppojjjkk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että he piruilee mulle ?

        "ppojjjkk"

        Siksi että jollain muilla on helkutin hidas aivoprosessointi ?

        "ppjhjhjkkk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että jollain muilla on helkutin hidas aivoprosessointi ?

        "ppjhjhjkkk"

        Mun mä en ollut aivovaurioitunut mä pystyin lähes aina nuorena myös toteuttamaan ratkaisuni viiveettä välittömästi, Kun totesin laktoosi-intoleranssin maidon juonti loppui siihen mukisematta kertaheitolla. Isäkin muistutti mua että lukemaankin opin niin. Yksi päivä kuusi votiaani päätin opetalla lukemaan ja tutkin aapista päivän ja illalla osasin lukea,

        "ppoiuhhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mä en ollut aivovaurioitunut mä pystyin lähes aina nuorena myös toteuttamaan ratkaisuni viiveettä välittömästi, Kun totesin laktoosi-intoleranssin maidon juonti loppui siihen mukisematta kertaheitolla. Isäkin muistutti mua että lukemaankin opin niin. Yksi päivä kuusi votiaani päätin opetalla lukemaan ja tutkin aapista päivän ja illalla osasin lukea,

        "ppoiuhhhhhh"

        Mutta hätäni oli kriisipuhelimen soittaesa se kun aivoni ei toimineet hermosto vauriossa., He eivät huomioineet tuota yhtään vaan ikäänkuin väittivät vaurioituneita aivojani persoonakseni mikä oli aivan superloukkaavaa enrmmän kuin iyse aivovaurio

        "ppihhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hätäni oli kriisipuhelimen soittaesa se kun aivoni ei toimineet hermosto vauriossa., He eivät huomioineet tuota yhtään vaan ikäänkuin väittivät vaurioituneita aivojani persoonakseni mikä oli aivan superloukkaavaa enrmmän kuin iyse aivovaurio

        "ppihhhhh"

        Mä vaikutin kaikille niin fiksulle jopa vain puolilla aivoilla ettei he uskoneet mulla olleen aivovauriota...heh

        "ppuuyhhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaikutin kaikille niin fiksulle jopa vain puolilla aivoilla ettei he uskoneet mulla olleen aivovauriota...heh

        "ppuuyhhjhj"

        Ilmeisesti olen niin nättikin, että kasvohermot puoliksi halvaantuneina ja naama vinona ja silmät kääntymättöminä naamassa ei näy vikaa.

        Jalatkin on niin sirot , että jalkaterät huimasti turvonneina ei mitään näy ku muilla on paksummat jalat siltikin.,

        "ppoiuhhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti olen niin nättikin, että kasvohermot puoliksi halvaantuneina ja naama vinona ja silmät kääntymättöminä naamassa ei näy vikaa.

        Jalatkin on niin sirot , että jalkaterät huimasti turvonneina ei mitään näy ku muilla on paksummat jalat siltikin.,

        "ppoiuhhjh"

        vaikka en pystykään kunnolla tanssimaan niin oon ilahtunut, että viimekeväinen tanssinpätkä jonka videoin on edes 15 tykkäystä saanut somessa, Vaikeampi tehdä tansseja nettiin, kun musiikkien käyttölupien hankkiminen on suht monimutkaista. Mutta jotain oon saanut ottamalla suoraan muusikkoihin yhteyttä ja kysynyt saanko tanssia musiikiinsa nettiin. Oon kiitollinen näille sydämellisille muusikoille, jotka arvostaa puolihalvaantuneenkin tanssia niin, että luvan on saanut.

        "ppiughhhhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka en pystykään kunnolla tanssimaan niin oon ilahtunut, että viimekeväinen tanssinpätkä jonka videoin on edes 15 tykkäystä saanut somessa, Vaikeampi tehdä tansseja nettiin, kun musiikkien käyttölupien hankkiminen on suht monimutkaista. Mutta jotain oon saanut ottamalla suoraan muusikkoihin yhteyttä ja kysynyt saanko tanssia musiikiinsa nettiin. Oon kiitollinen näille sydämellisille muusikoille, jotka arvostaa puolihalvaantuneenkin tanssia niin, että luvan on saanut.

        "ppiughhhhhj"

        Äitikin kyllä ilkeytensä keskellä tokaisi jotain semmosta, että mä on ihan oikea taiteilija.


        "poiuygggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitikin kyllä ilkeytensä keskellä tokaisi jotain semmosta, että mä on ihan oikea taiteilija.


        "poiuygggg"

        Kriisipuhelinhan ei mun tansseille anna mitään arvoa.


        "ppiouyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriisipuhelinhan ei mun tansseille anna mitään arvoa.


        "ppiouyhhh"

        Vaikka kummasti jotain taidetoimintojakin sivuillaan mainostavat,

        "ppuhhhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kummasti jotain taidetoimintojakin sivuillaan mainostavat,

        "ppuhhhjj"

        Ja jos kriisipuhelinvastaajat ei minusta tykkää niin ei se mitään on mullakin luonnonsuojelijoita kun villieläin aktivistit tykkää ainakin nettiprofiileistani kun jo useampi villieläinaktivisti mulla nettiseuraajana.

        "ppouhhhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kriisipuhelinvastaajat ei minusta tykkää niin ei se mitään on mullakin luonnonsuojelijoita kun villieläin aktivistit tykkää ainakin nettiprofiileistani kun jo useampi villieläinaktivisti mulla nettiseuraajana.

        "ppouhhhjhj"

        Pojjouhh...minusta tarvitsisit jotain keskusteluapua esim. psykiatrilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojjouhh...minusta tarvitsisit jotain keskusteluapua esim. psykiatrilta.

        Minulla on paljo mielenkiintoisemmat keskustelut muualla.


        "ppiuiuuuhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on paljo mielenkiintoisemmat keskustelut muualla.


        "ppiuiuuuhh"

        Huomaatko itsekin, että juttelet täällä itsesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko itsekin, että juttelet täällä itsesi kanssa.

        Joo olen kiinnostunut keskusteluista itseni kanssa. Saan luovia ideoita silleen.

        "ppioijujhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olen kiinnostunut keskusteluista itseni kanssa. Saan luovia ideoita silleen.

        "ppioijujhhh"

        Ajoittain saan muidenkin kanssa hyvin kiinnostavoa keskusteluja, mutta ne ovat suhteellisen harvinaisia. Mutta koska olen kiinnostunut luomaan uusia ideoita, mun on paras useimmiten keskustella yksin.

        "poiujhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajoittain saan muidenkin kanssa hyvin kiinnostavoa keskusteluja, mutta ne ovat suhteellisen harvinaisia. Mutta koska olen kiinnostunut luomaan uusia ideoita, mun on paras useimmiten keskustella yksin.

        "poiujhhhhh"

        Mulla menee nyt äidin kanssa olosuhteisiin nähden hyvin, kun hän on tuossa nyt aika suopeesti suhtautunut joihinkin älyllisiin päämääriini. Ja on itse myöntänyt iän heikentäneen omaa kognitiotaan. Ja nyt kun saanen vähitellen sen kiusallisen kriisipuhelilmen pois mielestäni.

        "ppiujjhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla menee nyt äidin kanssa olosuhteisiin nähden hyvin, kun hän on tuossa nyt aika suopeesti suhtautunut joihinkin älyllisiin päämääriini. Ja on itse myöntänyt iän heikentäneen omaa kognitiotaan. Ja nyt kun saanen vähitellen sen kiusallisen kriisipuhelilmen pois mielestäni.

        "ppiujjhhhh"

        Olen ajatellut entistäkin enemmän suuntautua yksinäisiin projekteihin, Kun yritän olla muille oikein kiltti ja kunnioittava ja sydämellinen, saan vaan syyttelyä. Niin parempi olla yrittämättä semmosta enää liiemmin. ..vaikka säilytön kyllä sydäömellisyyden itselleni tärkeenä arvona.

        "ppiuujjhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut entistäkin enemmän suuntautua yksinäisiin projekteihin, Kun yritän olla muille oikein kiltti ja kunnioittava ja sydämellinen, saan vaan syyttelyä. Niin parempi olla yrittämättä semmosta enää liiemmin. ..vaikka säilytön kyllä sydäömellisyyden itselleni tärkeenä arvona.

        "ppiuujjhjj"

        Ei olis arvannut että elämässä tulee käytyä läpi joku käsittämätön kriisipuhelinrääkki. Puhelin, jossa on kauheesti kiellettyjä puheenaiheita kuten narsismi ja hermostovaurio.

        "pouiuyuhhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olis arvannut että elämässä tulee käytyä läpi joku käsittämätön kriisipuhelinrääkki. Puhelin, jossa on kauheesti kiellettyjä puheenaiheita kuten narsismi ja hermostovaurio.

        "pouiuyuhhhj"

        Mä en kyllä ikinä enää suostu mihinkään keskusteluun jonka piiriin kuuluvista kelvolisista keskustelunaiheista on suljettu ulos etiikka.

        "ppoiuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä ikinä enää suostu mihinkään keskusteluun jonka piiriin kuuluvista kelvolisista keskustelunaiheista on suljettu ulos etiikka.

        "ppoiuuuu"

        Jos joskus tulee sopiva hetki saatan mennä vaika etiikan kurssille, jotta saan vapaasti puhua etiikkaa kokemuksen.,


        "ppiuuyhhh"


    • Anonyymi

      Naisnarsisti oli kyseessä. Soitteli ja viestitteli liukuhihnalla, ei mitään todellista asiaa, mutta vastata piti aina tai jos ei vastannut, niin tuli viestiryöppy ja tilanne eskaloitui. Aina olisi pitänyt joka narauksesta mennä hänen luokseen. Opin tunnistamaan viesteistä milloin ei kannattanut, eli silloin kun oli otettu puoli pulloa viiniä. Jotenkin takertuva rasitukseen asti. Eikä mitään tajua, millojn voi soittaa tai viestitellä, ei ymmärtänyt, että on tosi kiusallista kun palaverissa puhelin rallattaa koko ajan. Hommasinkin prepaid liittymän, johon sai sitten soitella mielinmäärin.
      Erehdyin aluksi luulemaan tuota välittämiseksi, jopa rakkaudeksi, mutta sehän on toisen kuristamista hengiltä. Hänestä oli äärimmäisen vaikea päästä irti, koska hän ei hyväksynyt sitä. Sen jälkeen alkoi täysi helvetti eli vainoaminen. Tiesi paikkoja, joissa liikuin, ilmestyi sinne arvaamattomasti nurkan takaa muka. Ei ymmärtänyt sanaa ei, ettei enää kiinnosta, vaikka tarjottimella tarjoaisit. Alkoi räyhäämiset puhelimessa, estin, mutta hän osti uuden prepaidliittymän, jonka kautta operoi. Lopulta pääsin eroon eli täysi välinpitämättömyys hänen tempauksilleen.

    • Anonyymi

      Traumasidos.Siihen pyrkivät

      • Anonyymi

        Tuota itsekin ajattelin. Jos traumasidos aiheutetaan tietoisesti, niin voisi kuvitella, että narsisti nauttisi kaikesta saamastaan huomiosta kyseiseltä uhrilta. Niin positiivisista kommenteista, ihailusta, kuin myöskin negatiivisista kommenteista, ja siitä, kun näkee uhrinsa olevan vihainen, turhautunut tms.

        Kummassakin tapauksessa narsisti tietää, että traumasidos on silloin vahva, ja saa vielä kipeästi kaipaamaansa huomiotakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe