Vaatimuksena pieneen tilaan mahtuva luotettava merkki yhden hengen talouteen.
Onnistuuko liitäntä ilman asennusapua?
Ominaisuuksista en osaa sanoa kun ei aikaisempaa kokemusta.
En haluaisi mitään kuukauden päästä hajoavaa vehettä kuten joku Whirlpoolin pakastinkokemus oli.
Kertokaa hyvistä ja huonoista kokemuksista.
Pyykkikoneen osto edessä
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On joitakin merkkejä joihin en koskisi pitkällä tikullakaan.
Vaikka en itse tunne Electrolux pyykinpesukone EW6T5327G3-merkkiä
niin luultavasti ostaisin tuollaisen itselleni.- Anonyymi
Itselläni on ollut 19 vuoden ajan käytössä Husqvarna-merkkinen pieni pyykkikone yhden hengen taloudessa. Kone on ollut toimiva ja luotettava. Ainoat korjaukset, mitö siihen on tehty, ovat olleet vedenottoa säännöstelevän venttiilin ja pesurummun iskunvaimentimien (2 kpl) vaihto. Alkuperäinen muovikuorinen venttiili halkesi, mistä seurasi vesivuoto kylpyhuoneen lattialle vesihanaa aukaistaessa. Iskunvaimentimet vaihdoin itse, kun vaihtaminen oli suhteellisen helppoa.
Husqvarna-merkkiä ei enää uusissa kodinkoneissa juuri näy. Käsittääkseni AEG-, Electrolux- ja Husqvarna-kodinkoneet oman saman konsernin tuotteita. Electrolux- ja Husqvarna-kodinkoneista on ainakin aikaisemmin ollut hyviä kokemuksia, joten uskaltaisin ostaa jatkossakin saman konsernin tuotteita, tässä tapauksessa Electroluxin pienen pyykkikoneen.
Uskoisin, että uusien kodinkoneiden suurin ongelma on ohjauselektroniikan luvattoman heikko laatu, ei niinkään mekaaninen kestävyys. Toinen ongelma on, että kodinkoneita ei kannata korjata, koska se on kallista. Uuden koneen hankkiminen tulee helposti halvemmaksi kuin vanhan korjaaminen, vaikka kyse olisikin varsin pienestä ja helposti korjattavasta viasta. Toki onhan näiden lisäksi muitakin ongelmia kuten suunniteltu vanhentuminen ja se, että korjaaminen on tarkoituksella tehty mahdottomaksi.
- Anonyymi
Suosittelen pyytämään asennusapua, vakautuksen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7210542- 2434506
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1553892Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1623393PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija423152Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,432857Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322380Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201940Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621726Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi261461