Kaikki HIM fanit tulkaa kattoo

flegu92

HIM sucks!!!!!
HIM on syvältä!!!!!

11

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waildchaild

Kompastu talikkoon, v*tun homo.

• lilylazer

Kun jotain inhoaa oikein paljon, alkaa sitä rakastaa.

Turha sunkin on yrittää kieltää rakkauttasi, se on niin ilmiselvää, kun oikein tänne vaivauduit kirjoittamaan. Tule säkin ulos sieltä HIM -kaapistasi

• flegu92

Siis kuinka joku voi kuunella niin surkeeta bändiä kuin HIM.Mä oon koko ikäni inhonnut HIMiä ja kuuntelijioita... :P okei minä rakastan HIMi..n.. haukkumista... :)

• lilylazer
        flegu92 kirjoitti:

Siis kuinka joku voi kuunella niin surkeeta bändiä kuin HIM.Mä oon koko ikäni inhonnut HIMiä ja kuuntelijioita... :P okei minä rakastan HIMi..n.. haukkumista... :)

HIMiä ei edes oo ollu olemassa nykyisessä muodossaan "koko sun ikääsi."

• flegu92
        lilylazer kirjoitti:

HIMiä ei edes oo ollu olemassa nykyisessä muodossaan "koko sun ikääsi."

...tarkoitan silleen koko ikäni kun se HIM on ollu olemassa.Olen heti alusta asti rakastanut HIM..i..n... haukkumista :)

• His Infernal Majesty

taitaa sunkin elämäs olla aika tylsää,jos et muuta keksi "kaappi HIMi". ;)

• Away

Jos tuo 92 nimimerkkisi perässä tarkoittaa syntymävuottasi, sinähän olit HIMin ensimmäisen levyn ilmestymisvuonna noin 5 vuotta. Joten en usko, että olet inhonnut HIMiä koko bändin olemassaoloajan.

• 666 ways to love

666 ways to love tuli itseasiassa 1996

• hah

FLEGU92 sucks!!flegu92 on luuseri!

• P.A.V

Olet todella lapsellinen... en tiedä mikä ikänen oot eikä mua kiinnostaa, mut mitä kirjoitit on ihan paskaa... aikuistuu vähän ja muista, jos et tykkää HIMistä ei sun tarvii kuunnella sitä eikä tarvi tulla tänne kirjoitamaan paskaa.

• p0isongööl
        P.A.V kirjoitti:

Olet todella lapsellinen... en tiedä mikä ikänen oot eikä mua kiinnostaa, mut mitä kirjoitit on ihan paskaa... aikuistuu vähän ja muista, jos et tykkää HIMistä ei sun tarvii kuunnella sitä eikä tarvi tulla tänne kirjoitamaan paskaa.

..kiinnittää huomiota tähän -.-
        sehän on selvää että kaikki ei tykkää HIMistä, eikä sen puoleen tarviikkaan.jos jonkun mielestä HIM on paska,ni se on ihan ok.ite tykkään, enkä välitä vaikka kaikki inhois..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2524
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      284
      2215
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      140
      1186
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      993
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      898
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      72
      807
    10. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71