Kaikki HIM fanit tulkaa kattoo

flegu92

HIM sucks!!!!!
HIM on syvältä!!!!!

11

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waildchaild

Kompastu talikkoon, v*tun homo.

• lilylazer

Kun jotain inhoaa oikein paljon, alkaa sitä rakastaa.

Turha sunkin on yrittää kieltää rakkauttasi, se on niin ilmiselvää, kun oikein tänne vaivauduit kirjoittamaan. Tule säkin ulos sieltä HIM -kaapistasi

• flegu92

Siis kuinka joku voi kuunella niin surkeeta bändiä kuin HIM.Mä oon koko ikäni inhonnut HIMiä ja kuuntelijioita... :P okei minä rakastan HIMi..n.. haukkumista... :)

• lilylazer
        flegu92 kirjoitti:

Siis kuinka joku voi kuunella niin surkeeta bändiä kuin HIM.Mä oon koko ikäni inhonnut HIMiä ja kuuntelijioita... :P okei minä rakastan HIMi..n.. haukkumista... :)

HIMiä ei edes oo ollu olemassa nykyisessä muodossaan "koko sun ikääsi."

• flegu92
        lilylazer kirjoitti:

HIMiä ei edes oo ollu olemassa nykyisessä muodossaan "koko sun ikääsi."

...tarkoitan silleen koko ikäni kun se HIM on ollu olemassa.Olen heti alusta asti rakastanut HIM..i..n... haukkumista :)

• His Infernal Majesty

taitaa sunkin elämäs olla aika tylsää,jos et muuta keksi "kaappi HIMi". ;)

• Away

Jos tuo 92 nimimerkkisi perässä tarkoittaa syntymävuottasi, sinähän olit HIMin ensimmäisen levyn ilmestymisvuonna noin 5 vuotta. Joten en usko, että olet inhonnut HIMiä koko bändin olemassaoloajan.

• 666 ways to love

666 ways to love tuli itseasiassa 1996

• hah

FLEGU92 sucks!!flegu92 on luuseri!

• P.A.V

Olet todella lapsellinen... en tiedä mikä ikänen oot eikä mua kiinnostaa, mut mitä kirjoitit on ihan paskaa... aikuistuu vähän ja muista, jos et tykkää HIMistä ei sun tarvii kuunnella sitä eikä tarvi tulla tänne kirjoitamaan paskaa.

• p0isongööl
        P.A.V kirjoitti:

Olet todella lapsellinen... en tiedä mikä ikänen oot eikä mua kiinnostaa, mut mitä kirjoitit on ihan paskaa... aikuistuu vähän ja muista, jos et tykkää HIMistä ei sun tarvii kuunnella sitä eikä tarvi tulla tänne kirjoitamaan paskaa.

..kiinnittää huomiota tähän -.-
        sehän on selvää että kaikki ei tykkää HIMistä, eikä sen puoleen tarviikkaan.jos jonkun mielestä HIM on paska,ni se on ihan ok.ite tykkään, enkä välitä vaikka kaikki inhois..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1945
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1588
    3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      43
      1175
    4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1060
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1049
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      968
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      129
      945
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe