Kaikki HIM fanit tulkaa kattoo

flegu92

HIM sucks!!!!!
HIM on syvältä!!!!!

11

1146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waildchaild

Kompastu talikkoon, v*tun homo.

• lilylazer

Kun jotain inhoaa oikein paljon, alkaa sitä rakastaa.

Turha sunkin on yrittää kieltää rakkauttasi, se on niin ilmiselvää, kun oikein tänne vaivauduit kirjoittamaan. Tule säkin ulos sieltä HIM -kaapistasi

• flegu92

Siis kuinka joku voi kuunella niin surkeeta bändiä kuin HIM.Mä oon koko ikäni inhonnut HIMiä ja kuuntelijioita... :P okei minä rakastan HIMi..n.. haukkumista... :)

• lilylazer
        flegu92 kirjoitti:

Siis kuinka joku voi kuunella niin surkeeta bändiä kuin HIM.Mä oon koko ikäni inhonnut HIMiä ja kuuntelijioita... :P okei minä rakastan HIMi..n.. haukkumista... :)

HIMiä ei edes oo ollu olemassa nykyisessä muodossaan "koko sun ikääsi."

• flegu92
        lilylazer kirjoitti:

HIMiä ei edes oo ollu olemassa nykyisessä muodossaan "koko sun ikääsi."

...tarkoitan silleen koko ikäni kun se HIM on ollu olemassa.Olen heti alusta asti rakastanut HIM..i..n... haukkumista :)

• His Infernal Majesty

taitaa sunkin elämäs olla aika tylsää,jos et muuta keksi "kaappi HIMi". ;)

• Away

Jos tuo 92 nimimerkkisi perässä tarkoittaa syntymävuottasi, sinähän olit HIMin ensimmäisen levyn ilmestymisvuonna noin 5 vuotta. Joten en usko, että olet inhonnut HIMiä koko bändin olemassaoloajan.

• 666 ways to love

666 ways to love tuli itseasiassa 1996

• hah

FLEGU92 sucks!!flegu92 on luuseri!

• P.A.V

Olet todella lapsellinen... en tiedä mikä ikänen oot eikä mua kiinnostaa, mut mitä kirjoitit on ihan paskaa... aikuistuu vähän ja muista, jos et tykkää HIMistä ei sun tarvii kuunnella sitä eikä tarvi tulla tänne kirjoitamaan paskaa.

• p0isongööl
        P.A.V kirjoitti:

Olet todella lapsellinen... en tiedä mikä ikänen oot eikä mua kiinnostaa, mut mitä kirjoitit on ihan paskaa... aikuistuu vähän ja muista, jos et tykkää HIMistä ei sun tarvii kuunnella sitä eikä tarvi tulla tänne kirjoitamaan paskaa.

..kiinnittää huomiota tähän -.-
        sehän on selvää että kaikki ei tykkää HIMistä, eikä sen puoleen tarviikkaan.jos jonkun mielestä HIM on paska,ni se on ihan ok.ite tykkään, enkä välitä vaikka kaikki inhois..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1920
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      939
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe