HIM sucks!!!!!
HIM on syvältä!!!!!
Kaikki HIM fanit tulkaa kattoo
11
1081
Vastaukset
- waildchaild
Kompastu talikkoon, v*tun homo.
- lilylazer
Kun jotain inhoaa oikein paljon, alkaa sitä rakastaa.
Turha sunkin on yrittää kieltää rakkauttasi, se on niin ilmiselvää, kun oikein tänne vaivauduit kirjoittamaan. Tule säkin ulos sieltä HIM -kaapistasi- flegu92
Siis kuinka joku voi kuunella niin surkeeta bändiä kuin HIM.Mä oon koko ikäni inhonnut HIMiä ja kuuntelijioita... :P okei minä rakastan HIMi..n.. haukkumista... :)
- lilylazer
flegu92 kirjoitti:
Siis kuinka joku voi kuunella niin surkeeta bändiä kuin HIM.Mä oon koko ikäni inhonnut HIMiä ja kuuntelijioita... :P okei minä rakastan HIMi..n.. haukkumista... :)
HIMiä ei edes oo ollu olemassa nykyisessä muodossaan "koko sun ikääsi."
- flegu92
lilylazer kirjoitti:
HIMiä ei edes oo ollu olemassa nykyisessä muodossaan "koko sun ikääsi."
...tarkoitan silleen koko ikäni kun se HIM on ollu olemassa.Olen heti alusta asti rakastanut HIM..i..n... haukkumista :)
- His Infernal Majesty
taitaa sunkin elämäs olla aika tylsää,jos et muuta keksi "kaappi HIMi". ;)
- Away
Jos tuo 92 nimimerkkisi perässä tarkoittaa syntymävuottasi, sinähän olit HIMin ensimmäisen levyn ilmestymisvuonna noin 5 vuotta. Joten en usko, että olet inhonnut HIMiä koko bändin olemassaoloajan.
- 666 ways to love
666 ways to love tuli itseasiassa 1996
- hah
FLEGU92 sucks!!flegu92 on luuseri!
- P.A.V
Olet todella lapsellinen... en tiedä mikä ikänen oot eikä mua kiinnostaa, mut mitä kirjoitit on ihan paskaa... aikuistuu vähän ja muista, jos et tykkää HIMistä ei sun tarvii kuunnella sitä eikä tarvi tulla tänne kirjoitamaan paskaa.
- p0isongööl
P.A.V kirjoitti:
Olet todella lapsellinen... en tiedä mikä ikänen oot eikä mua kiinnostaa, mut mitä kirjoitit on ihan paskaa... aikuistuu vähän ja muista, jos et tykkää HIMistä ei sun tarvii kuunnella sitä eikä tarvi tulla tänne kirjoitamaan paskaa.
..kiinnittää huomiota tähän -.-
sehän on selvää että kaikki ei tykkää HIMistä, eikä sen puoleen tarviikkaan.jos jonkun mielestä HIM on paska,ni se on ihan ok.ite tykkään, enkä välitä vaikka kaikki inhois..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916