Kaikki HIM fanit tulkaa kattoo

flegu92

HIM sucks!!!!!
HIM on syvältä!!!!!

11

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waildchaild

      Kompastu talikkoon, v*tun homo.

    • lilylazer

      Kun jotain inhoaa oikein paljon, alkaa sitä rakastaa.

      Turha sunkin on yrittää kieltää rakkauttasi, se on niin ilmiselvää, kun oikein tänne vaivauduit kirjoittamaan. Tule säkin ulos sieltä HIM -kaapistasi

      • flegu92

        Siis kuinka joku voi kuunella niin surkeeta bändiä kuin HIM.Mä oon koko ikäni inhonnut HIMiä ja kuuntelijioita... :P okei minä rakastan HIMi..n.. haukkumista... :)


      • lilylazer
        flegu92 kirjoitti:

        Siis kuinka joku voi kuunella niin surkeeta bändiä kuin HIM.Mä oon koko ikäni inhonnut HIMiä ja kuuntelijioita... :P okei minä rakastan HIMi..n.. haukkumista... :)

        HIMiä ei edes oo ollu olemassa nykyisessä muodossaan "koko sun ikääsi."


      • flegu92
        lilylazer kirjoitti:

        HIMiä ei edes oo ollu olemassa nykyisessä muodossaan "koko sun ikääsi."

        ...tarkoitan silleen koko ikäni kun se HIM on ollu olemassa.Olen heti alusta asti rakastanut HIM..i..n... haukkumista :)


      • His Infernal Majesty

        taitaa sunkin elämäs olla aika tylsää,jos et muuta keksi "kaappi HIMi". ;)


    • Away

      Jos tuo 92 nimimerkkisi perässä tarkoittaa syntymävuottasi, sinähän olit HIMin ensimmäisen levyn ilmestymisvuonna noin 5 vuotta. Joten en usko, että olet inhonnut HIMiä koko bändin olemassaoloajan.

      • 666 ways to love

        666 ways to love tuli itseasiassa 1996


    • hah

      FLEGU92 sucks!!flegu92 on luuseri!

      • P.A.V

        Olet todella lapsellinen... en tiedä mikä ikänen oot eikä mua kiinnostaa, mut mitä kirjoitit on ihan paskaa... aikuistuu vähän ja muista, jos et tykkää HIMistä ei sun tarvii kuunnella sitä eikä tarvi tulla tänne kirjoitamaan paskaa.


      • p0isongööl
        P.A.V kirjoitti:

        Olet todella lapsellinen... en tiedä mikä ikänen oot eikä mua kiinnostaa, mut mitä kirjoitit on ihan paskaa... aikuistuu vähän ja muista, jos et tykkää HIMistä ei sun tarvii kuunnella sitä eikä tarvi tulla tänne kirjoitamaan paskaa.

        ..kiinnittää huomiota tähän -.-
        sehän on selvää että kaikki ei tykkää HIMistä, eikä sen puoleen tarviikkaan.jos jonkun mielestä HIM on paska,ni se on ihan ok.ite tykkään, enkä välitä vaikka kaikki inhois..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe