Mitä tekisit jos kaivattusi

Anonyymi

Pyllistäisi pitkään ja hartaasti?

17

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soittaisin yksykskahteen ......

    • Anonyymi

      En mitään, koska teen sitä itsekin.

      • Anonyymi

        Niin ja huomasin taas että voi luoja, miten täydellinen pylly mulla onkaan. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja huomasin taas että voi luoja, miten täydellinen pylly mulla onkaan. ;D

        Kokeilin ison peilin edessä yhtä takapuolen alle ulottuvaa ohutta materiaalia olevaa t-paitaa, joka oli kuin makkarankuori. Siinä tuli todellakin muodot esiin, niin että muotojen lisäksi myös kaikki ei niin naiselliset vatsalihakset erottui. .DD Se oli kokoa 34/36 ja joutaa vähän pienemmälle, tiedän jo kohteen jolle sen annan.
        Edellämainittu t-paita ylläni olisin ollsin kokenut olevani alasti. :D Mutta tosiaan, pylly näytti se päällä oikeinkin seksikkäältä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin ison peilin edessä yhtä takapuolen alle ulottuvaa ohutta materiaalia olevaa t-paitaa, joka oli kuin makkarankuori. Siinä tuli todellakin muodot esiin, niin että muotojen lisäksi myös kaikki ei niin naiselliset vatsalihakset erottui. .DD Se oli kokoa 34/36 ja joutaa vähän pienemmälle, tiedän jo kohteen jolle sen annan.
        Edellämainittu t-paita ylläni olisin ollsin kokenut olevani alasti. :D Mutta tosiaan, pylly näytti se päällä oikeinkin seksikkäältä..

        Mitkä vatsalihakset? Saman kokonen oon mutten mitää o koskaa treenaillu.hyvä pefa on. Rehki sä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä vatsalihakset? Saman kokonen oon mutten mitää o koskaa treenaillu.hyvä pefa on. Rehki sä.

        En minäkään säännöllisesti, mutta näköjään yksikin kerta sopivaa liikuntaa riittää tuomaan lihakset esille. :D
        Niin ja paita oli ostettu mulle työpaidaksi eli voin kyllä antaa sen kollegalle eteenpäin., jos en viitsi järkyttää työyhteisöä se päälläni. :]


    • Anonyymi

      Ei olisi kaivattu

    • Anonyymi

      Todennäköisesti en mitään. Dynaaminen on parempi.

    • Anonyymi

      En mitään koska tuskin sitä näkisin. enhän näe enää häntäkään.

    • Anonyymi

      En halua nähdä peräreikää tuosta noin vaan kiitos. 😂

    • Anonyymi

      Kauhistuisin. Ajattelisin, että hänhän on täysin ääliö.

      • Anonyymi

        Kerran teit mulle nii ja mun oli todella vaikea olla siinä kun olisin halunnut ottaa sut siinä heti. Mutta olin niin kohtelias että käännyin pois katsoo vaikka olisin halunnut tehdä muuta. Saanko mä sut ottaa ihan kunnolla takaapäin. Rakastan sinua. Ja nyt ei riidellä vaan mietitään miten päästää näkee. Ja ei mua haittaa vaikka ne tapaamiset olis harvoin tai et pääse aina soittaa nii pääasia että ollaan kuitenkin jossain yhteydessä mutta tää epätietoisuus on hirveää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran teit mulle nii ja mun oli todella vaikea olla siinä kun olisin halunnut ottaa sut siinä heti. Mutta olin niin kohtelias että käännyin pois katsoo vaikka olisin halunnut tehdä muuta. Saanko mä sut ottaa ihan kunnolla takaapäin. Rakastan sinua. Ja nyt ei riidellä vaan mietitään miten päästää näkee. Ja ei mua haittaa vaikka ne tapaamiset olis harvoin tai et pääse aina soittaa nii pääasia että ollaan kuitenkin jossain yhteydessä mutta tää epätietoisuus on hirveää

        Tää on hirveetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran teit mulle nii ja mun oli todella vaikea olla siinä kun olisin halunnut ottaa sut siinä heti. Mutta olin niin kohtelias että käännyin pois katsoo vaikka olisin halunnut tehdä muuta. Saanko mä sut ottaa ihan kunnolla takaapäin. Rakastan sinua. Ja nyt ei riidellä vaan mietitään miten päästää näkee. Ja ei mua haittaa vaikka ne tapaamiset olis harvoin tai et pääse aina soittaa nii pääasia että ollaan kuitenkin jossain yhteydessä mutta tää epätietoisuus on hirveää

        MIten mies otetaan takaa? Ilmeisesti homot kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on hirveetä.

        Ei ole mitään kummallista. Mä rakastan sua ja haluan sinua. Ja kyllä. Olen mennyt ihan sekaisin sinusta. Ja kyllä. Suostun menee naimisiin sun kanssa. Ja kyllä syön yksin koko hääkakun 🤭


    • Anonyymi

      Käskisin painua hevon kuuseen! Kuka nyt haisevaa paskalooraa haluaa katsella??

    • Anonyymi

      Pitäisin sen käärmeen solmuun joka häntä siitä puraisi yöllä kesken unien?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe