Mitä tekisit jos kaivattusi

Anonyymi

Pyllistäisi pitkään ja hartaasti?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soittaisin yksykskahteen ......

    • Anonyymi

      En mitään, koska teen sitä itsekin.

      • Anonyymi

        Niin ja huomasin taas että voi luoja, miten täydellinen pylly mulla onkaan. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja huomasin taas että voi luoja, miten täydellinen pylly mulla onkaan. ;D

        Kokeilin ison peilin edessä yhtä takapuolen alle ulottuvaa ohutta materiaalia olevaa t-paitaa, joka oli kuin makkarankuori. Siinä tuli todellakin muodot esiin, niin että muotojen lisäksi myös kaikki ei niin naiselliset vatsalihakset erottui. .DD Se oli kokoa 34/36 ja joutaa vähän pienemmälle, tiedän jo kohteen jolle sen annan.
        Edellämainittu t-paita ylläni olisin ollsin kokenut olevani alasti. :D Mutta tosiaan, pylly näytti se päällä oikeinkin seksikkäältä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin ison peilin edessä yhtä takapuolen alle ulottuvaa ohutta materiaalia olevaa t-paitaa, joka oli kuin makkarankuori. Siinä tuli todellakin muodot esiin, niin että muotojen lisäksi myös kaikki ei niin naiselliset vatsalihakset erottui. .DD Se oli kokoa 34/36 ja joutaa vähän pienemmälle, tiedän jo kohteen jolle sen annan.
        Edellämainittu t-paita ylläni olisin ollsin kokenut olevani alasti. :D Mutta tosiaan, pylly näytti se päällä oikeinkin seksikkäältä..

        Mitkä vatsalihakset? Saman kokonen oon mutten mitää o koskaa treenaillu.hyvä pefa on. Rehki sä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä vatsalihakset? Saman kokonen oon mutten mitää o koskaa treenaillu.hyvä pefa on. Rehki sä.

        En minäkään säännöllisesti, mutta näköjään yksikin kerta sopivaa liikuntaa riittää tuomaan lihakset esille. :D
        Niin ja paita oli ostettu mulle työpaidaksi eli voin kyllä antaa sen kollegalle eteenpäin., jos en viitsi järkyttää työyhteisöä se päälläni. :]


    • Anonyymi

      Ei olisi kaivattu

    • Anonyymi

      Todennäköisesti en mitään. Dynaaminen on parempi.

    • Anonyymi

      En mitään koska tuskin sitä näkisin. enhän näe enää häntäkään.

    • Anonyymi

      En halua nähdä peräreikää tuosta noin vaan kiitos. 😂

    • Anonyymi

      Kauhistuisin. Ajattelisin, että hänhän on täysin ääliö.

      • Anonyymi

        Kerran teit mulle nii ja mun oli todella vaikea olla siinä kun olisin halunnut ottaa sut siinä heti. Mutta olin niin kohtelias että käännyin pois katsoo vaikka olisin halunnut tehdä muuta. Saanko mä sut ottaa ihan kunnolla takaapäin. Rakastan sinua. Ja nyt ei riidellä vaan mietitään miten päästää näkee. Ja ei mua haittaa vaikka ne tapaamiset olis harvoin tai et pääse aina soittaa nii pääasia että ollaan kuitenkin jossain yhteydessä mutta tää epätietoisuus on hirveää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran teit mulle nii ja mun oli todella vaikea olla siinä kun olisin halunnut ottaa sut siinä heti. Mutta olin niin kohtelias että käännyin pois katsoo vaikka olisin halunnut tehdä muuta. Saanko mä sut ottaa ihan kunnolla takaapäin. Rakastan sinua. Ja nyt ei riidellä vaan mietitään miten päästää näkee. Ja ei mua haittaa vaikka ne tapaamiset olis harvoin tai et pääse aina soittaa nii pääasia että ollaan kuitenkin jossain yhteydessä mutta tää epätietoisuus on hirveää

        Tää on hirveetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran teit mulle nii ja mun oli todella vaikea olla siinä kun olisin halunnut ottaa sut siinä heti. Mutta olin niin kohtelias että käännyin pois katsoo vaikka olisin halunnut tehdä muuta. Saanko mä sut ottaa ihan kunnolla takaapäin. Rakastan sinua. Ja nyt ei riidellä vaan mietitään miten päästää näkee. Ja ei mua haittaa vaikka ne tapaamiset olis harvoin tai et pääse aina soittaa nii pääasia että ollaan kuitenkin jossain yhteydessä mutta tää epätietoisuus on hirveää

        MIten mies otetaan takaa? Ilmeisesti homot kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on hirveetä.

        Ei ole mitään kummallista. Mä rakastan sua ja haluan sinua. Ja kyllä. Olen mennyt ihan sekaisin sinusta. Ja kyllä. Suostun menee naimisiin sun kanssa. Ja kyllä syön yksin koko hääkakun 🤭


    • Anonyymi

      Käskisin painua hevon kuuseen! Kuka nyt haisevaa paskalooraa haluaa katsella??

    • Anonyymi

      Pitäisin sen käärmeen solmuun joka häntä siitä puraisi yöllä kesken unien?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe