Oon 33-vuotiaana neitokainen Pirkanmaan suunnalta. Takana on pari pitkää vakiintunutta parisuhdetta teini-ikäisestä alkaen. Sinkkuunnuin edellisestä pidemmästä suhteestani 27-vuotiaana. Päätin tuolloin, että olen hetken itsekseni, katselen maailmaa ja laajennan kokemustani. Päädyin sattumien kautta laivareissulla harrastamaan ryhmäseksiä kahden miehen kanssa. Jäin samantien koukkuun.
Nyt olen ollut enemmän tai vähemmän sinkkuna kuutisen vuotta. Kumppaniehdokkaitakin olisi ollut, mutta sinkkuelämä on pitänyt otteessaan. Avoin suhde ei ole ollut vakavasti otettavana vaihtoehtona, enkä toisaalta ole kiirehtinyt parisuhteeseen muutoinkaan. Kuluneet vuodet ovat vieneet ryhmäseksistä kiinnostuneiden piireihin: bileisiin, tapaamisiin, hotelliseikkailuihin, mökkireissuihin... Tuntuu, että olen löytänyt itsestäni ihan uuden puolen, jonkun täysin avoimen ja riettaan itseni. On ollut mukava tutustua uusiin ihmisiin. Sekin on koukuttanut.
Onko muilla samanmoisia kokemuksia tai onko ryhmämukavuudet napanneet sinustakin otteen, ettei osaa enää ilman olla? :)
Ryhmämukavuudet
24
3851
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti toimisin samoin, jos olisi tuollainen tilanne. Mulla on ikää jo 5-kymmenen ja tunne, että on paljon asioita, joita jäänyt kokematta. Just noi mitä mainitsit. Netistä katsonut jotain saksalaisia ryhmäseksi ideoita. Sairaan kiihottavia ois olla mukana tämmöisissä. Lähtisin, jos tulis tilaisuus. Itse en muutenkaan pidä parisuhde ajatuksesta. Miehillä on kiima päällä usein ja jos naisillakin, niin olisin valmis panemaan tuntemattomiakin. Haluaisin aina vaan kinkympää toimintaa. Yleisillä paikalla
Panemista, esim ravintolan wc tiloissa, autopanoja, suikkareita junassa ja vaikka mitä. Kimpat kiihottaa myös, mutta jäänyt kokematta.
Parisuhde latistaa pitkällä aikavälillä kiihkon.
T: Jaakko- Anonyymi
beautysporty kirjoitti:
Oiskos Jaakolla jotain parempaa tutustumisväylää? :)
Ois kiva jutella vaikka kahvikupposen ääressä ja vaihtaa ajatuksia. Välimatka vaan vähän pitkä. Ois kiva jutella just sun haluista ja fantasioista.
Oon pks seudulta.
T: Jaakko - Anonyymi
beautysporty kirjoitti:
Laitoin sulle meiliä :)
Vastaan vasta maanantaina :(
- Anonyymi
beautysporty kirjoitti:
Luin profiilisi ja innostuin vielä lisää. Olet varmasti tyttö mun makuun. Harmi tää etäisyys. Aletaan kuitenkin maanantaina keskustelee privaatisti 😍
- Anonyymi
beautysporty kirjoitti:
Ei tainnut tulla perille. pennanen. jaakko63atgmail.com
- Anonyymi
beautysporty kirjoitti:
Laitoitko oikeesti?
T:Jaakko
- Anonyymi
Miehenä kokennut samanlailla. Kokeilin sinkuksi jäädessä kolmantena olemista pareille ja se koukutti. Nykyään etsin lähinnä vain pareja. Jokn siinä kiehtoo
- Anonyymi
Täällä olisi myös pitkä. miellyttävä, luotettava, suomalainen mies pk-seudulta, joka olisi kiinnostunut kinkyistä jutuista kanssasi..esim.naisen silmien sitominen seksin yhteydessä kiihottaa..kiinnostuin sinusta beautysporty..olisi kiva päästä sinuun privaatisti yhteyteen.
- Anonyymi
Olen 25-vuotias mies ja minä haluan kimppaa missä miehiä on enemmän kuin naisia.
Vaimoani pannaan kimpassa 2-3miestä itse olen mukana ja vaimo ei halua useampaa kuin max3 miestä kerrallaan. - Anonyymi
Meillä alkoi kimppa seksi vaimon ollessa 22-vuotias ja nyt 16 vuotta myöhemmin olemme 3-6 vuorokautta kolmistaan 1N 2M kaverini on ollut mukana alusta asti ja halukas edelleen kuten vaimoni ja minä. Pari tuttua miestä käy välillä epäsäännöllisesti meillä ja panemme vaimoa kimpassa useimmiten jossain vaiheessa. Välillä joutuu tyytymään myös pika panoon.
Parasta kuitenkin on kun pannaan vaimoa vakkari miehen kanssa. - Anonyymi
Miten ois vaikka 6miestä?
- Anonyymi
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa 😅
- Anonyymi
Ootko kiihtymisvaiheessa... 🤣🤣🤣
Mielenkiintoista ;) Voisko neitoon tutustua paremminkin? ;)
Voimmeko alkaa?
Minä olen kuusikymppinen, timmi, seksinhaluinen mies Hgistä. Ryhmäseksistä on kokemusta ja haluaisin sitä lisää, luultavasti juuri S_I_N_U_N kanssasi, ajomatka Hki-Pirkanmaa ei ongelma, kunhan olemme yhdessä mieluiten yhden koko viikonlopun. Ota yhteyttä, kirjoita viestiä chatin viestiboxiin nimimerkille Blizzard- Anonyymi
Menetin neitsyyteni 14 vuotiaana serkkupojalle. Sen jälkeen on rakastajia riittänyt, Varsinkin kun serkku oli aika laajasti kehsukellut miten hyvä minä muka olin sängyssä. Kerran hän sai minut mukaansa kavereittensa mökille. Neljä poikaa. Samanikäisiä kanssani. Siellä puoliväkisin alasti saunaan ja saunassa alkoi ensimmäiset panot ja imut, Tuvassa myöhemmin vuoron perään. Onneksi yksi pojista oli löytänyt babyöljyä pienen pullon, niin luisti vähän paremmin. Kolmee päivä ne minua nussi ja kävely sen jälkeen oli vähän sellasta haarat levallaan menemistä. Näitten sessipiden jälkeen jäi himo siihen ryhmäseksiin ja oli meillä joskus mukana muitakintyttöjä. Sitten vuosia myöhemmin, kun olin vierailemassa vanhassa kotikaupungissa, tapasin joitakin vanhoja panokavereita pakaillisella lavalla ja eikö mitä... Ryhmään se ilta päättyi. Sain kullia taas olan takaa neljältä aikuiselta mieheltä. Himo on kovaa koko ajan ja kaiken päälle pitää välillä vielä käyttää sauvaa..
- Anonyymi
Ilmoittaudum vapaaehtoiseksi mukaan kimppoihin, pareille. 48v-178/76, herrasmies Pk-seudulta.
Kik:Timnii - Anonyymi
Meillä ei niinkään ole kiinnostunut siitä "vieraasta" / 2:sta. naisesta. Hän nauttii kun minä naisena nautin naisen kosketuksesta.
Tietenkin haluan mieheni olevan mukana, kun sekstaillaan "tyttöjen" kesken. Tuntuu ihanalta kun mieheni työntyy sisääni joko pinppaani tai peppuuni ja samalla saan antaa oraali "hoitoa" toiselle naiselle.
Mieheni saa kyllä rakastella myös tätä toista naista ja olen jopa vaatinut sitä, koska kiihoitun myös siitä kun ukkoni työntyy "vieraaseen" ja minä puolestani nuoletan itseni, istuen naisen kasvoille.
Olemme keskustelleet mieheni kanssa hänen tuntemuksistaan ja halustaan "jyystää" vierasta. Johon hän on sanonut mieluiten vain vaikka nuolevan toista.
Rakastamme toisiamme todella paljon ja olemme olleet yhdessä reilu 16v. Luotamme toisiimme jonka vuoksi olemme alkaneet etsiä bi-naista mulle / meille.
Muutamia olemme tavanneet mutta naisilla ollut käsitys että hän tulee lähinnä mieheni "käyttöön". Jolloin olleet enemmän kuin hämillään, koska se olen minä joka haluaa 2. naisen meidän sänkyyn.😉
❤:lla. Nainen 47v.- Anonyymi
Aika mahtava ukko sulla, I like't. 👍
-Roosa 45v. Sama täällä, paitsi minua ei harmita, mikäli nainen tulee mieheni käyttöön, jos hän samalla osaa hoidella minut. Maksimaalinen unelma nähdä mieheni ottavan toisen samalla kun hän nuolee minua.
Mutta se olen minä joka sitä kolmatta haluaa. Tämä toteutumaton unelma saa minut extaasiin. Joka kerta kun olen kiimassa, se on vain tätä. Nainen 44
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3602612Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362539- 1141435
- 421164
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo78960Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26851- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi119784En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30749