Mietitkö koskaan, millaista meillä olisi yhdessä

Anonyymi

Jos se olisi mahdollista ja meillä olisi ollut rohkeutta ottaa toisistamme selvää. Itse luulen, että näillä tunteilla ja samankaltaisuudella oltaisiin oltu onnellisia yhdessä. Silti en saa sinua mielestäni, vaikka tiedän tilanteen mahdottomuuden. Näitä tunteita ei vaan saa pois, ehkä tiedätkin sen. N-> M

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattelen samaa. Jos sattuisit olemaan hän. Voisin kertoa syitäkin miksi voisimme olla onnellisia. Me viihdymme yhdessä, nauramme samoille asioille, kiinnostuksen kohteet on samoja ja monta muuta yhdistävää tekijää. Olemme silti sopivasti erilaisia, siksi olet todella kiinnostava ihmisenä. Sinä olet enemmän ekstrovertti.

      • Anonyymi

        Niin, ja mietin sitä paljon, miten olisi elää arkea sinun kanssasi. Kaikkea, mitä me tekisimme ja miten mahtaisimme tulla toimeen keskenämme. Mietin.


      • Anonyymi

        En kyllä ole ekstrovertti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole ekstrovertti.

        Piiloekstrovertti?


      • Anonyymi

        Sivusta: Minua luullaan ekstrovertiksi. Oikeasti olen introvertti tai näiden yhdistelmä. Tietyissä tilanteissa osaan toimia niin kuin olisin ektrovertti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Minua luullaan ekstrovertiksi. Oikeasti olen introvertti tai näiden yhdistelmä. Tietyissä tilanteissa osaan toimia niin kuin olisin ektrovertti.

        Tuollainen on nainen, johon olen rakastunut. Voisin kuvitella.


    • Anonyymi

      Miksi mahdotonta

      • Anonyymi

        Tilanteemme takia, jonka muutokseen hän ei ainakaan uskonut ja ymmärrän sen kyllä.


    • Anonyymi

      Nyt oikeasti. Ilman jännitettä minkäänlainen suhde ei onnistu. 😑
      Anonyymi henkilö ei ole jännä. Tykkään kun nainen osaa sanoa ei, osaa laittaa vastaan ja osaa kiusoitella.

      Voit yhtä hyvin olla V, M, S, J, L tai aivan joku muu, mutta tylsyyttä en siedä.

      Mielenkiintoisimmat naiset uskalsi tulla suoraan kysymään jotain. Yksi erittäin sisukas 18v tienoilla oleva oppilas uskalsi testata astumalla tieni eteen mikä sai kummallekkin erittäin mukavat naurut 😄.
      Puhumisen aloittaminen on aina niin äärettömän tylsää minkä huomaa hiljentymisenä, kun oman äänen kuuleminen ei vaan kiinnosta itsestään.🗣️

    • Anonyymi

      Mietin sitä monesti. Pärjäisimme ihan hyvin nainen.

    • Anonyymi

      Aika usein mietin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3880
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      596
      3644
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3632
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2291
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2255
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1776
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1443
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe