Aihe

Miksi kaikkea vastustetaan?

Anonyymi

Kun lukee näitä viestiketjuja niin ei voi olla ihmettelemättä sitä että yleensä kaikkea uutta ja hienoa vastustetaan kaikin mahdollisin voimin ja perusteluin.
Minulle ei ole esimerkiksi vielä selvinnyt mistä johtuu tämä fanaattinen nissan- ja pieruvastaisuus? Miksi liikennepylpyröitä ja kakkeja vastustetaan kaikin voimin?
Mitä pahaa on hammaslahden atomisuoja tehnyt tämän palstan lukijoille?
Näihin kysymyksiin pitäisi saada vastauksia, muuten ei pylpyrässä ohittelu ja sumuvalotus maistu, pieremisestä ja kakkimisesta puhumattakaan.

42

224

    Vastaukset

    • No tuota... Jooo-o...

    • Sitä ei varmasti vastusteta kun hankkiudut jo viimeisellä Tikkamäelle hoidattamaan yläpäätäsi, eli sitä missä normaaleilla ihmisillä on terveet aivot.

      • Älä älä! Mitä itua ja hauskaa täälläkään olisi ilman noita nissaneita ja muita hörhöjä?
        Nehän ovat vain piristettä tähän kuivaan kukkaruukkuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä älä! Mitä itua ja hauskaa täälläkään olisi ilman noita nissaneita ja muita hörhöjä?
        Nehän ovat vain piristettä tähän kuivaan kukkaruukkuun.

        Joku raja se on nissanistillakin oltava ja sen alaraja olisi vähintäin riittävän vahva lääkitys!
        Niin että sinne nyt vaan Tikkamäen L-taloon ja mitä nopeammin niin sen parempi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku raja se on nissanistillakin oltava ja sen alaraja olisi vähintäin riittävän vahva lääkitys!
        Niin että sinne nyt vaan Tikkamäen L-taloon ja mitä nopeammin niin sen parempi!

        Missä se Nisu nyt sitten on mennyt rajan yli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä se Nisu nyt sitten on mennyt rajan yli?

        Niiralassahan tuo näyttäytyi silloin kun vielä rajan yli pääsi.
        Sen lisäksi noissa houreissaan on ylittää rajan sekä hoitotarpeen jatkuvasti.


    • Älkää nyt aina sitä nissanistia kiusatko. Ettekö näe, ettei hän ole oikein oikeustoimikelpoinen.

      • Ei toki, kuka nyt nissanistia kiusaisi millään lailla, mutta totuus ei pala Nissanin palotilassakaan, joten asiat on kirjoitettava kuten ne on!
        Niin että nissanisti kääntää kulkineensa keulan kohti Tikkamäkeä nyt heti ja välittömästi, sillä meneillään on ollut sinun yläpään hätätila jo kauan aikaa ja apu on ehdottomasti välttämätöntä! Kyllä ennätät ajelemaan vielä sen jälkeen tuhasia kertoja liikenneympyröissä sumuvaloilla tai ilman, kunhan humiittikoppasi on laitettu edes vähän parempaan kuntoon!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei toki, kuka nyt nissanistia kiusaisi millään lailla, mutta totuus ei pala Nissanin palotilassakaan, joten asiat on kirjoitettava kuten ne on!
        Niin että nissanisti kääntää kulkineensa keulan kohti Tikkamäkeä nyt heti ja välittömästi, sillä meneillään on ollut sinun yläpään hätätila jo kauan aikaa ja apu on ehdottomasti välttämätöntä! Kyllä ennätät ajelemaan vielä sen jälkeen tuhasia kertoja liikenneympyröissä sumuvaloilla tai ilman, kunhan humiittikoppasi on laitettu edes vähän parempaan kuntoon!

        Miten minun yläpääni hätätila sinulle ilmeni? Siitäkö, kun paheksuin kiusaamista? Mitä se kertonee sinusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten minun yläpääni hätätila sinulle ilmeni? Siitäkö, kun paheksuin kiusaamista? Mitä se kertonee sinusta?

        Entä mitähän kertonee sinusta ettet ymmärrä ironiaa ja lukemaasi vielä sitäkin vähemmän.
        No, ihan miten vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä mitähän kertonee sinusta ettet ymmärrä ironiaa ja lukemaasi vielä sitäkin vähemmän.
        No, ihan miten vaan.

        Sinulle ei ole tainnut vielä selvitä, että täällä keskustelee useampikin, kuin kaksi ihmistä? Sekaantumisen mahdollisuus lienee todennäköistä, jos ei ole tarkkana.


    • Minä vastustan Nissanien ja liikennepylpyröiden ja kakkien ja piereskelijöiden vastustamista! Ne ovat yhteiskunnallisesti tärkeitä asioita kaikki, ei niitä pidä vastustaa.

    • Liikenneympyrät on turhia ja kalliita, ja aina kun sellanen johonkin tulee sieltä häviää kaistoja..

      • Ylpyrät on hyviä. Niitä pitää saaha lisää. Liikennevalotukset on paholaisen keskintöjä 666. Miten siinä liikennevalotuksessa muka ohittelet nissanilla. Häh. Ei siinä auta sumutusvalotkaan eikä vakonopeustäristin. Kyllä ylpyröissä on parempi ohitella ja sumutusvaloloita poltella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ylpyrät on hyviä. Niitä pitää saaha lisää. Liikennevalotukset on paholaisen keskintöjä 666. Miten siinä liikennevalotuksessa muka ohittelet nissanilla. Häh. Ei siinä auta sumutusvalotkaan eikä vakonopeustäristin. Kyllä ylpyröissä on parempi ohitella ja sumutusvaloloita poltella

        Pemari on parempi kuin nissan-romu.
        666


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ylpyrät on hyviä. Niitä pitää saaha lisää. Liikennevalotukset on paholaisen keskintöjä 666. Miten siinä liikennevalotuksessa muka ohittelet nissanilla. Häh. Ei siinä auta sumutusvalotkaan eikä vakonopeustäristin. Kyllä ylpyröissä on parempi ohitella ja sumutusvaloloita poltella

        Liikennevaloissa ohitellaan luonnollisesti liikennevalotolpan oikealta puolelta käyttåmällä jalkakäytävää hyväksi!
        Pitäisihän tuo tietää jo aloittelevankin nissanistin, puhumattakaan kaltaisesi vuosikausien kokemuksen omaavasta yksilöstä!
        Nyt tästä on lähdettävä itsekin liikenteeseen sinne isoon kylään päin joten toivon ettei herra Nissan sattuisi samaan aikaan tulemaan vastakkaisesta suunnasta samaa kaistaa vastaan. Scania saattaa aiheuttaa nokkakolarissa kulkineellesi lievää vakavampia vaurioita.


      • Mutta eikö siellä ympyröissä jo kaksi kaistaa toikkaroi: nissan-pöhelö ja se laadukkaampi pemari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

        Kuhan härnään tuota nissan-pöljää. Mitään kokemusta bemarista ei ole, mutta sekä nissani, että bemari ovat kunnostautuneet ympyräohitteluissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liikennevaloissa ohitellaan luonnollisesti liikennevalotolpan oikealta puolelta käyttåmällä jalkakäytävää hyväksi!
        Pitäisihän tuo tietää jo aloittelevankin nissanistin, puhumattakaan kaltaisesi vuosikausien kokemuksen omaavasta yksilöstä!
        Nyt tästä on lähdettävä itsekin liikenteeseen sinne isoon kylään päin joten toivon ettei herra Nissan sattuisi samaan aikaan tulemaan vastakkaisesta suunnasta samaa kaistaa vastaan. Scania saattaa aiheuttaa nokkakolarissa kulkineellesi lievää vakavampia vaurioita.

        Nissan näyttä seisovan Tikkamäellä niin eipä se ollut tänään liikenteessä. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nissan näyttä seisovan Tikkamäellä niin eipä se ollut tänään liikenteessä. 😁

        Tuosta verbistä tulikin mieleeni, että mitä eroa on nissanilla ja sen kuskilla?
        Hah hah haa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuhan härnään tuota nissan-pöljää. Mitään kokemusta bemarista ei ole, mutta sekä nissani, että bemari ovat kunnostautuneet ympyräohitteluissa.

        Oliko demarissa sumutusvalot kun ohitti ylpyrässä? Entä käyttikö vakonopeusähistintä ja oliko tytsy kyyvissä. Ajoko potulian suuntaan. Jos lie männeet näköhormia ehtimään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuhan härnään tuota nissan-pöljää. Mitään kokemusta bemarista ei ole, mutta sekä nissani, että bemari ovat kunnostautuneet ympyräohitteluissa.

        Taitaakin vaan Nisukka härnätä sinua pöljää. Innostuu vaan enemmän mitä kovemmin yritätte sitä hiljentää...


      • Kaistat hävijää mutta kaistapäät lissääntyy. Tasan käypi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ylpyrät on hyviä. Niitä pitää saaha lisää. Liikennevalotukset on paholaisen keskintöjä 666. Miten siinä liikennevalotuksessa muka ohittelet nissanilla. Häh. Ei siinä auta sumutusvalotkaan eikä vakonopeustäristin. Kyllä ylpyröissä on parempi ohitella ja sumutusvaloloita poltella

        En nissaneistas tiedä eikä juurikaan kiinnosta ohitella keskustassa, mutta liikennevalot on paremmat kuin ympyrät. ihan jo kustannuksien takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nissaneistas tiedä eikä juurikaan kiinnosta ohitella keskustassa, mutta liikennevalot on paremmat kuin ympyrät. ihan jo kustannuksien takia.

        Kauhian väärässä olet nytten. Miten sitä voipi ohitella liikenneylpyröissä nissanilla jos ei olis ylpyröitä. Ny mää ole kauhia hämmästyny. Miten sitä liikennöimisvaloloissa ohittelee ylpyrässä. Häh. Sanopas. Ylpyröitä pittää olla ja on kyllä mukava kun uusii rakentaat koko ajan. Kyllä nyt ohittelemista riittää


    • Harmittaa ku nissanilla pitää pysähtyy aina ku nostaat sillan pystyyn. Ei oo mukavoo semmonen. Eikä auta vaikka ois sumutusvalot päällä vakonopeushuristimesta puhumattakaan. Onko demariloilla sama pysähtymis onkelma vai ajattako siitä huolimata vaikka silta on pystyssä. Ohitattako työ ylpyrässä vasempalta vai oikeelta. Mukava ois vaihtoo näitä ohittelu kokemuksiloita niin vois tätä hommaa kehittee huippuunsa

      • Yrittäisitkö edes välillä keksiä jotain muutakin kirjoittamista kuin ohittelut, ylpyrät ja sumutuvalot.
        Eikö nuo jo kyllästytä itseäsikin muista ihmistä puhumattakaan ja lieneekö ihan normaaliakaan toistaa niitä päivästä toiseen moneen kertaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäisitkö edes välillä keksiä jotain muutakin kirjoittamista kuin ohittelut, ylpyrät ja sumutuvalot.
        Eikö nuo jo kyllästytä itseäsikin muista ihmistä puhumattakaan ja lieneekö ihan normaaliakaan toistaa niitä päivästä toiseen moneen kertaan.

        On kyllä mukava ku oot nuin kiinnostunu nissaniloista ja ohittelusta ja liikenneylpyröistä ja sumutusvaloloista. Ei oo kyllä normaalii ku et tunnu olevan kiinnostunu vakonopeuspäristimistä. Ootko tytsylöistä kiinnostunu. Mutta elä kaki ylpyröihin ettei mäne nissaniloista ja demariloista pyörät kakkaan ku ohitteloot ylpyröissä. Demariloissa ku ei taija olla etes sumutusvaloloita nii eivät näje niitä kakkeja siellä ylpyrässä.
        Minäpä sulle aina joutessani kirjottelen näistä asioista ja etenki vakonopeustypistimistä koitan tietosuuttasi lisätä


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä mukava ku oot nuin kiinnostunu nissaniloista ja ohittelusta ja liikenneylpyröistä ja sumutusvaloloista. Ei oo kyllä normaalii ku et tunnu olevan kiinnostunu vakonopeuspäristimistä. Ootko tytsylöistä kiinnostunu. Mutta elä kaki ylpyröihin ettei mäne nissaniloista ja demariloista pyörät kakkaan ku ohitteloot ylpyröissä. Demariloissa ku ei taija olla etes sumutusvaloloita nii eivät näje niitä kakkeja siellä ylpyrässä.
        Minäpä sulle aina joutessani kirjottelen näistä asioista ja etenki vakonopeustypistimistä koitan tietosuuttasi lisätä

        Sumuvaloja käytetään vain sumussa, rankkasateessa tai lumisateessa. Tuli mieleeni, että millainen lie nissan-pöhelön näkökyvyn laita? Joko ikänäkö vaivaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sumuvaloja käytetään vain sumussa, rankkasateessa tai lumisateessa. Tuli mieleeni, että millainen lie nissan-pöhelön näkökyvyn laita? Joko ikänäkö vaivaa?

        Nissanissa voipi käyttää sumutusvaloloita aina. kesällä talvella yöllä ja päivällä. Etenkin ylpyröissä ohitellessa on hyvä olla sumutusvalot päällä. Vakonopeusrypistimen käyttöä kannattaa harkita tapavuskohtasesti


    • Onpa Teillä hieno terapiaketju täällä!

      Onko tämä sitä SiunSoten avohoitoa?

      • Se mielenterveys voi joillakin järkkyä niin pienestä, kuten jonkun kertomus liikenneympyrässä ohittamisesta.
        Liekö ohittaja vai ohitettava ollut tämä sepustelija? Ainakin mieli on tarinasta järkkynyt.
        Ollaan me muut tarkkana niin ympyröissä, kuin suorillakin teillä. Koskaan kun ei tiedä, missä mutkassa se sumuisten vuorten nissani kakkii.
        Ps. Olen kiinnostunut Fiatista.


      • Sehän se..terapiaketju.
        Yksi nissanisti ennättää enemmän hourimaan kuin kymmenen
        (edes jotakuinkin) normaalia ennättää vastaamaan!
        Kai siinä herkkä mieli vähemmästäkin järkkyy kun joutuu ikivanhaa Nissania käyttämään.
        Tai no, vanha se kylläkin on mutta erittäin vähän ajettu: Vain sota-aikana panssarimiinaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se mielenterveys voi joillakin järkkyä niin pienestä, kuten jonkun kertomus liikenneympyrässä ohittamisesta.
        Liekö ohittaja vai ohitettava ollut tämä sepustelija? Ainakin mieli on tarinasta järkkynyt.
        Ollaan me muut tarkkana niin ympyröissä, kuin suorillakin teillä. Koskaan kun ei tiedä, missä mutkassa se sumuisten vuorten nissani kakkii.
        Ps. Olen kiinnostunut Fiatista.

        Minäpä sitä yhesti ohittelin hiivatin liikenneylpyrässä sumutusvaloja potellen. Ohittelu onnistui hyvin vakonopeuskäristintä käyttäen. Ei siinä hiivatissa kyllä ollu sumutusvaloloita. Liekö ollunna etes vakonopeuskilistintä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä sitä yhesti ohittelin hiivatin liikenneylpyrässä sumutusvaloja potellen. Ohittelu onnistui hyvin vakonopeuskäristintä käyttäen. Ei siinä hiivatissa kyllä ollu sumutusvaloloita. Liekö ollunna etes vakonopeuskilistintä

        Ajoitko poliisiaseman ympyrän maitolavan läpi vai jonkun muun metalliromun kautta? Mistäs tiedät mikä ruosteinen romunpala on nissanista ja mikä ympyrään kuuluva?
        PeeÄssä. Miepä ajoin tänä uamuna nissanista ohi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajoitko poliisiaseman ympyrän maitolavan läpi vai jonkun muun metalliromun kautta? Mistäs tiedät mikä ruosteinen romunpala on nissanista ja mikä ympyrään kuuluva?
        PeeÄssä. Miepä ajoin tänä uamuna nissanista ohi.

        Suapi sitä nissanin ohittoo. Mutta mieluummin ylpyrässä ja sumutusvaloloita käyttäen. Mutta ylpyrään ei pie pysähtyy kakille kesken ohittelun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajoitko poliisiaseman ympyrän maitolavan läpi vai jonkun muun metalliromun kautta? Mistäs tiedät mikä ruosteinen romunpala on nissanista ja mikä ympyrään kuuluva?
        PeeÄssä. Miepä ajoin tänä uamuna nissanista ohi.

        Mitä? Eikö ne ruosteläjät ympyrlöissä olekkaan koottu uusista ja kellekkään kelpaamattomista nissanloista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Eikö ne ruosteläjät ympyrlöissä olekkaan koottu uusista ja kellekkään kelpaamattomista nissanloista?

        Paljo on nissaniloita. On tiiseli nissaniloita. On pensa nissaniloita. On sähkö nissaniloita. On kuasu nissaniloita. On valakosii nissaniloita. On punasii nissaniloita. On sinisii nissaniloita. On keltasii nissaniloita. On vihriäisiä nissaniloita. On mustii nissaniloita. On isoja nissaniloita. On pienii nissaniloita. On keskikokosii nissaniloita. Kaikissa on sumutusvalot ja vakonopeussuristin. Kaikilla voipi ohitella liikenneylpyröissä. On pienii ylpyröitä. On isoja ylpyröitä. On keski kokosii ylpyröitä. Kaikissa voipi ohitella nissaniloilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suapi sitä nissanin ohittoo. Mutta mieluummin ylpyrässä ja sumutusvaloloita käyttäen. Mutta ylpyrään ei pie pysähtyy kakille kesken ohittelun

        Eikköön tuo ympyrlöissä ohittelu oo torkiloijen puuhoo? Samaten sumuvalopellex en ruppee. Enkä nissannii osta ikuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikköön tuo ympyrlöissä ohittelu oo torkiloijen puuhoo? Samaten sumuvalopellex en ruppee. Enkä nissannii osta ikuna.

        No eihän ympyröissä ohita kuin bemarit ja nissanit. Tai no nissanit, jos sattuvat olemaan kunnossa ja korkeintaan mopoautoja.


    • Ehkä jonku kehitysvammaisen mielessä on hianoa asentaa vieri vieriin kolme-neljä liikenneympyrää siten että niiden välissä on vain yksi tienpätkä.

      • Hyshys! Tuohan on Nisun unelma!
        Missähän se päivystävä Nissanisti taas luuraa, ei ole tullut kommenttia 30 sekuntiin...


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

      Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      11822
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

      No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      7882