Siis mulla on ollu jo pari vuotta valkovuotoja, rinnat kasvanu jne. Nii nyt mulla on pari päivää ollu välillä alavatsa todella kipeä ja alapäässä tuntuu oudolta, niinkuin sitä painettaisiin sisäpuolelta. Millon mun menkat vois alkaa? Oon siis kohta 12v ja mun äidillä alko 12v sen menkat.
Onko mun menkat alkamassa?
3
88
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan pian alkaa
- Anonyymi
Kuukautisten alku ei riipu niinkään iästä, vaan painosta. Murrosiän merkkejä oletkin tarkkaan havainnoinut, eli todennäköisesti olet oikeassa siitä, että pian alkavat. Itse en osannut noin tarkkaan havainnoida, yllättäen alkoivat silloin aikanaan. Toki nykyään yli 30 vuoden kokemuksella vähän osaa jo ennakoida... Näin lähellä hedelmällisen iän toista ääripäätä eli vaihdevuosia itselläni saattaa erilaisia teräviä vihlaisuja olla jo viikko ennen kuukautisia.
Siinä vaiheessa kun hormonikiertosi on kunnolla käynnistynyt, niin kannattaa seurata ovulaatiotuntemuksia ja -merkkejä. Se saattaa helpottaa seuraavien kuukautisten alkamisen ennakointia (alkavat 2 viikkoa ovulaatiosta). Tosin heti ensimmäisten menkkojen jälkeen kuukautiskierto ei välttämättä ole vielä säännöllinen. Eli munasolu ei välttämättä edes joka kerta irtoa, jolloin kuukautiset voivat tulla vähän miten sattuu. Mutta siitä se tasoittuu.
Kanna yksittäispakattuja siteitä muutama mukana siltä varalta, että vuoto alkaa yllättäen. - Anonyymi
Ei ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003174531- 162216
- 1882046
- 1071456
- 771343
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57947IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746