Kuinka paljon tiedätte kaipaamanne ihmisen nykyisestä elämästä?

Anonyymi

Oletetaan että ole kovinkaan läheisesti tekimisissä jos täällä kaipaatte. Eli mitä tiedätte ja mistä olette tietonne saaneet? Onko se enemmän päättelyä vai perustuu faktoihin? Kun hirveästi oletetaan ja tunnutaan tietävän toisten elämästä. Itse olen kuitenkin sitä mieltä mitään et voi varmaksi tietää ennen kuin kyseinen henkilö on sinulle siitä itse kertonut.

86

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä kaivattuni elämästä yhtään mitään..........
      En yhtään mitään..............
      <3

    • Anonyymi

      Sä vaan jaksat. Gimme abreak.

      • Anonyymi

        Kukahan sinun mielestäsi olen? Tunnemmeko? Sinä et tunnu minulle mitenkään tutulta. Saat varmasti olla minulta rauhassa koska emme tunne toisiamme. Outoa edes olettaa niin. Vai eikö sinusta?


      • Anonyymi

        Sekä se on ahdistavaa että luulet tuntevasi minut. Koska minä en ole kertonut kellekään täällä kirjoittavani. En ole jakanut tietoja mistä minut voisi tunnistaa. Eli ei sen pitäisi olla mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä se on ahdistavaa että luulet tuntevasi minut. Koska minä en ole kertonut kellekään täällä kirjoittavani. En ole jakanut tietoja mistä minut voisi tunnistaa. Eli ei sen pitäisi olla mahdollista.

        Vaikka minä nyt tässä kertoisin olevani Juha pohjois-puolelta Lahtea niin minua ei kukaan täällä voisi tunnistaa sen perusteella sillä varmasti Lahden pohjoispuolella asuu monta Juhaa.

        Todellisuudessa olen nainen maantieteellisesti noin keskeltä Suomea. (Huom. Eli en Jyväskylästä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka minä nyt tässä kertoisin olevani Juha pohjois-puolelta Lahtea niin minua ei kukaan täällä voisi tunnistaa sen perusteella sillä varmasti Lahden pohjoispuolella asuu monta Juhaa.

        Todellisuudessa olen nainen maantieteellisesti noin keskeltä Suomea. (Huom. Eli en Jyväskylästä).

        Niin eli emme tunne. En tunne Keski-Suomesta ketään. Miksi sitten oletit tuntevasi minut. Kummallista. Voi vain vastata kysymykseen tai olla vastaamatta. Niin yksinkertaista se on. Ei pitäisi olla niin vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli emme tunne. En tunne Keski-Suomesta ketään. Miksi sitten oletit tuntevasi minut. Kummallista. Voi vain vastata kysymykseen tai olla vastaamatta. Niin yksinkertaista se on. Ei pitäisi olla niin vaikeaa.

        En minä oleta tuntevani sinua. Härrekuud. Enkä ketään muutakaan palstadilleä.

        Tuo Juha Lahdesta ja tämä ovat ainoat kommenttini tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä oleta tuntevani sinua. Härrekuud. Enkä ketään muutakaan palstadilleä.

        Tuo Juha Lahdesta ja tämä ovat ainoat kommenttini tähän.

        Miksi ihmeessä tulit tuohon väliin säätämään? Kun kysymys ei ollut edes sinulle osoitettu. Itse tunget keskustelun väliin ja vielä ihmettelet. En minäkään mene joka keskusteluun julistamaan etten tunne näitä ihmisiä. Sen pitäisi olla päivän selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä tulit tuohon väliin säätämään? Kun kysymys ei ollut edes sinulle osoitettu. Itse tunget keskustelun väliin ja vielä ihmettelet. En minäkään mene joka keskusteluun julistamaan etten tunne näitä ihmisiä. Sen pitäisi olla päivän selvää.

        Tämähän on yleinen keskustelupalsta, heitin vsin edimerkin, ettei täällä voi edes nimistä tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on yleinen keskustelupalsta, heitin vsin edimerkin, ettei täällä voi edes nimistä tunnistaa.

        Niin ja minä kysyinkin siltä tyypiltä kysymyksiä joka oletti tuntevansa minut. Enkä sinulta. Tietenkin tahdon tietää jos joku tunnistaa että miten mahdollista kun ei pitäisi olla eikä olekaan. Mutta kerro toki mitä tiedät nykyisin kaivatustasi? Sitähän tässä kysyttiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja minä kysyinkin siltä tyypiltä kysymyksiä joka oletti tuntevansa minut. Enkä sinulta. Tietenkin tahdon tietää jos joku tunnistaa että miten mahdollista kun ei pitäisi olla eikä olekaan. Mutta kerro toki mitä tiedät nykyisin kaivatustasi? Sitähän tässä kysyttiin?

        Ihan sama kysyitkö multa vai et. Voin silti kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kysyitkö multa vai et. Voin silti kommentoida.

        Okei. Kommentoi vai. Ei se minua haittaa. Kirjoita mitä lystäät minne lystäät. Niin minkin teen. Yleinen pasta joo. Päde rauhassa. Hienoa että valistit minua. Minulla ei ole mitään tarvetta kanssasi riidellä tai muustakaan asiasta kenenkään kanssa täällä ei tästä aiheesta eikä muustakaan. Koska se on aivan yhdentekevää loppujen lopuksi. Halusin nyt vain pohdiskella tätä aihetta mistä tein aloituksen. Kiitos ja kumarrus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä se on ahdistavaa että luulet tuntevasi minut. Koska minä en ole kertonut kellekään täällä kirjoittavani. En ole jakanut tietoja mistä minut voisi tunnistaa. Eli ei sen pitäisi olla mahdollista.

        Tuo kommentoija onkin sairas. Ei noihin sairaiden viesteihin pidä takertua. Hän ei ymmärrä mitään mitä sanot, hän on sairas. Yrittäkää jo ymmärtää. Täysin vailla mitään inhimillistä. Kuolaava idiootti, jonka ainoa syy elää on kuvitella jotain tyyppejä 20v takaa tänne palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentoija onkin sairas. Ei noihin sairaiden viesteihin pidä takertua. Hän ei ymmärrä mitään mitä sanot, hän on sairas. Yrittäkää jo ymmärtää. Täysin vailla mitään inhimillistä. Kuolaava idiootti, jonka ainoa syy elää on kuvitella jotain tyyppejä 20v takaa tänne palstalle.

        Ai nyt minä olen jo sairas? Mistä sinä tiedät kuinka monen vuoden takaa jotain kaipaan. En ainakaan niin monen. En minä mitään teini ihastusta kaipaa. Enhän kertonut aloituksessa mitään itsestäni eli turha tulla avautumaan yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Enpä oikeastaan yhtään mitään. Ei ole yhteisiä tuttuja, välillämme on hiljaisuus ja lähes 200km.

      Mutta. Mulla on julkinen instatili ja hän voisi halutessaan käydä sivuillani, myös facessa kai joskus näkyy julkisesti jotain biisilinkkejä, kun ikävissäni postailen.

      Tuskin käy.

      • Anonyymi

        Miksi et laita vaan puhelimeen viestiä? Onko se nyt noin hiton vaikeeta?????

        Aikuinen ihminen noim kehari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et laita vaan puhelimeen viestiä? Onko se nyt noin hiton vaikeeta?????

        Aikuinen ihminen noim kehari

        Mietis nyt tuota omaa kommenttia. Hän kirjoitti ettei tiedä oikein mitään. Miten voit ottaa yhteyttä jos et tiedä oikeastaan mitään. Ihmiset muuttavat,nimet muuttuvat, puhelinnumerot ei kaikki ole somessa. Ei voi tietää siviilisäätyä, elämän tilannetta ei mitään.Ei välittämättä halua sotkea toisen elämää. Kynnys yhteydenottoon voi olla kovinkin suuri. Enemmän tuo kertoo omasta yksinkertaista ajatustavasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietis nyt tuota omaa kommenttia. Hän kirjoitti ettei tiedä oikein mitään. Miten voit ottaa yhteyttä jos et tiedä oikeastaan mitään. Ihmiset muuttavat,nimet muuttuvat, puhelinnumerot ei kaikki ole somessa. Ei voi tietää siviilisäätyä, elämän tilannetta ei mitään.Ei välittämättä halua sotkea toisen elämää. Kynnys yhteydenottoon voi olla kovinkin suuri. Enemmän tuo kertoo omasta yksinkertaista ajatustavasta.

        Kiitos sinulle.

        Kyllä minä miehen nimen tiedän, osoitteen ja puhelinnumeronkin, syntymäajan ja lastensa lukumäärän, iätkin suurin piirtein. Kengän koonkin tiedän ja monta muutakin asiaa.

        Mutta nykyisestä elämästään en tiedä mitään. Hän ei halua olla yhteydessä minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et laita vaan puhelimeen viestiä? Onko se nyt noin hiton vaikeeta?????

        Aikuinen ihminen noim kehari

        Onneksi en tunne sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle.

        Kyllä minä miehen nimen tiedän, osoitteen ja puhelinnumeronkin, syntymäajan ja lastensa lukumäärän, iätkin suurin piirtein. Kengän koonkin tiedän ja monta muutakin asiaa.

        Mutta nykyisestä elämästään en tiedä mitään. Hän ei halua olla yhteydessä minuun.

        Harmillista. Onko sanonut suoraan ettei halua olla yhteydessä. Silloin tietysti parempi yrittää unohtaa. Tai mitäs se minulle kuuluu. Ei mitään. Ainahan se on helpompi sanoa kuin tehdä niin. Tunteita kun ei pysty niin vain pois kääntämään. Joskus vain yhteys katkeaa. Eikä oikein ole keinoja löytää sitä uudelleen. Eipähän täällä kukaan kirjoittaisi jos se olisi yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillista. Onko sanonut suoraan ettei halua olla yhteydessä. Silloin tietysti parempi yrittää unohtaa. Tai mitäs se minulle kuuluu. Ei mitään. Ainahan se on helpompi sanoa kuin tehdä niin. Tunteita kun ei pysty niin vain pois kääntämään. Joskus vain yhteys katkeaa. Eikä oikein ole keinoja löytää sitä uudelleen. Eipähän täällä kukaan kirjoittaisi jos se olisi yksinkertaista.

        Ei ole muistaakseni suoraan sanonut mutta hiljaisuus kertoo sen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muistaakseni suoraan sanonut mutta hiljaisuus kertoo sen puolesta.

        Niinpä se menee ja mitä pidempään hiljaisuus jatkuu. Sitä vaikeampaa se on. Vaikka olisi kaikki tiedot yhteystiedot käsillä. Lopulta luopuu koko ajatuksesta. Ehkä se on parempi niin. Monesti miettinyt että ilman somea ja yms. ihmiset ottaisivat varmaan herkemmin yhteyttä. Ei olisi ennakko käsitystä toisesta täytyisi kohdata suoraan jos haluaa jotain saada tietää. Mutta näitä olen vain itse pohdiskellut.


    • Anonyymi

      Käsittääkseni nainen on jostain kumman syystä vapaa ja tuo pistää miettimään, että miksi..lisäksi tuntuu olevan älykäs ja ahkera ihminen ja omaa kauniin ulkonäön.

      • Anonyymi

        Koska sinä olet vain mielessäni beibi, siksi tietenkin.


      • Anonyymi

        Niin eihän tuo vielä kauheasti hänen elämästään kerro. Enemmänkin ominaisuuksista kyllähän niitä voi tietää toisesta vaikka kuinka paljon. Mutta eri asia tietää minkälaista arkea viettää, mitä tekee työkseen jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinä olet vain mielessäni beibi, siksi tietenkin.

        No tuskinpa. Taitaa vaan olla luonteeltaan äkäpussi...veli ponteva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskinpa. Taitaa vaan olla luonteeltaan äkäpussi...veli ponteva.

        Mikä hvetin ponteva 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskinpa. Taitaa vaan olla luonteeltaan äkäpussi...veli ponteva.

        Miksi noin päättelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hvetin ponteva 😀

        Eipä kirota. Tarmokas..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin päättelet?

        Itsevarma ja tietää olevansa suosittu ja kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kirota. Tarmokas..

        Myönnettäköön. Mutta aika harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsevarma ja tietää olevansa suosittu ja kaunis.

        Mikset kysy suoraan miksi on vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskinpa. Taitaa vaan olla luonteeltaan äkäpussi...veli ponteva.

        En ole tahdoton perässä vedettävä, enkä toisia tyrannisoiva. Olen järkevä ihminen, en käytä henkistä väkivaltaa esimerkiksi äksyilemällä ilman syytä tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kysy suoraan miksi on vapaa.

        Ei tuo minulle kuulu. Täysin naisen oma asia. Hullunahan hän pitäisi jos kysyisi, ilman että edes tunnetaan kunnolla. Oikeastihan en edes tiedä onko vapaa.

        Kunhan haaveilen☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tahdoton perässä vedettävä, enkä toisia tyrannisoiva. Olen järkevä ihminen, en käytä henkistä väkivaltaa esimerkiksi äksyilemällä ilman syytä tms.

        Tunnut olevan synnynnäinen johtaja tyyppiä oleva nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsevarma ja tietää olevansa suosittu ja kaunis.

        Eli kysymyksessä Jari Sarasvuo


    • Anonyymi

      En todellakaan tiedä miehen nykyisestä elämästä yhtään mitään, kun ei olla oltu yhteyksissä eikä törmäilty naamakkain missään. Se, että ohimennen olen joskus ollut näkevinäni häntä muistuttavan ihmisen ei ole tuonut lisätietoa. Eli hänen tilanteensa minun päässäni on sama kuin silloin kun hän astahti autostani ulos Hesburgerin pihalla.

    • Anonyymi

      En tiedä mitään. Ja tuntuu stalkkaamiselta, ottaa selvää.

      • Anonyymi

        Miksi? Jos tunnette niin eikö se ole ihan normaalia ottaa yhteyttä. Enemmän stalkkausta kytätä jotain salaa ja tehdä päätelmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Jos tunnette niin eikö se ole ihan normaalia ottaa yhteyttä. Enemmän stalkkausta kytätä jotain salaa ja tehdä päätelmiä.

        Vaikka ymmärrän kyllä pointtisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Jos tunnette niin eikö se ole ihan normaalia ottaa yhteyttä. Enemmän stalkkausta kytätä jotain salaa ja tehdä päätelmiä.

        Emme tunne kauhean hyvin. Tiedämme toisemme.


    • Anonyymi

      En tiedä mitään, tekisi mieli stalkata mutta ei sekään oikealta tunnu jos ei elämäänsä halua.

    • Anonyymi

      Mitä se sulle kuuluu.

      • Anonyymi

        Ei se kuulukaan. Ei kukaan ole pyytänyt vastaamaan. Aivan vapaa ehtoista tämä on. En minä sillä tiedolla mitään tee.


    • Anonyymi

      Ihan tarpeeksi ja enemmän vain tekee pahaa. Huomiohuora ja tautipesäke. Harmi.

      • Anonyymi

        Ei kyllä kuulosta siltä että kaipaisit häntä. Mielestäni tuo stalkkamista että ensin kytätään. Toista ja tullaan sitten tänne haukkumaan. Ei normaalia millään asteella. Ihmiset joista ei pidetä pitäisi jättää rauhaan eikä toimia tuolla tavalla. Sitä kutsutaan pakkomielteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä kuulosta siltä että kaipaisit häntä. Mielestäni tuo stalkkamista että ensin kytätään. Toista ja tullaan sitten tänne haukkumaan. Ei normaalia millään asteella. Ihmiset joista ei pidetä pitäisi jättää rauhaan eikä toimia tuolla tavalla. Sitä kutsutaan pakkomielteeksi.

        Ja sanakaan tuosta wannabelusiferin kirjoituksesta on tuskin totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sanakaan tuosta wannabelusiferin kirjoituksesta on tuskin totta.

        Elinkautinen lusifer


    • Anonyymi

      Tarpeeksi. Hänen silmänsä kertoivat kaiken oleellisen, sen mitä hän halusi ja minkälainen tilanne hänellä oli.

    • Anonyymi

      Miten se nyt menikään:

      Minä en tiedä mitään, Sinä et tiedä mitään, Hän ei tiedä mitään, Me ei tiedetä mitään, Te ette varsinkaan tiedä mitään.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti en läheskään niin paljon kuin hän tietää minusta, senkin stalkkaaja 😉

      • Anonyymi

        En tiedä kenelle oli, mutta melkeinpä jokainen tekee melko hyvän taustatutkimuksen toisesta, jos vähänkin aiheuttaa epäillyksiä. Ja yleensä paljastuu melko epämiellyttäviä asioita. 😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle oli, mutta melkeinpä jokainen tekee melko hyvän taustatutkimuksen toisesta, jos vähänkin aiheuttaa epäillyksiä. Ja yleensä paljastuu melko epämiellyttäviä asioita. 😵

        Taustatutkimuksen toisesta? No se on huomattu.. Antaa palaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle oli, mutta melkeinpä jokainen tekee melko hyvän taustatutkimuksen toisesta, jos vähänkin aiheuttaa epäillyksiä. Ja yleensä paljastuu melko epämiellyttäviä asioita. 😵

        Kuulostaa kyllä häiriintyneeltä. Itse otan mielummin asioista selvää ihan henk.koht siitä kiinnostuksen kohteesta, siis häneltä itseltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taustatutkimuksen toisesta? No se on huomattu.. Antaa palaa.

        Mitähän sä oot huomannu? Et edes tiedä kelle kirjoitat. Jos ihminen valehtelee ja on epämääräinen, niin varmasti tutkin taustat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sä oot huomannu? Et edes tiedä kelle kirjoitat. Jos ihminen valehtelee ja on epämääräinen, niin varmasti tutkin taustat.

        No tutki tutki hyvä ihminen 😀 olan takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tutki tutki hyvä ihminen 😀 olan takaa.

        Sain sen mitä halusinkin tietää. Ei jatkoon muutoinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle oli, mutta melkeinpä jokainen tekee melko hyvän taustatutkimuksen toisesta, jos vähänkin aiheuttaa epäillyksiä. Ja yleensä paljastuu melko epämiellyttäviä asioita. 😵

        Epämiellyttäviä? Minkälaisia ihmisiä te oikein kaipaatte.
        Suhtautuminen on pahemmanluokan rikollisiin. Joo ihmisellä voi olla ihan oma elämä ilman teitä. Varmaan onkin kun ette ole siinä mukana. Mutta ei se nyt kenestäkään tee epämiellyttävää. Taustatutkimus mutta silloinhan se meinaa että ette tunne alunperinkään kait nyt täytyy sentään tietää millaista ihmistä kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle oli, mutta melkeinpä jokainen tekee melko hyvän taustatutkimuksen toisesta, jos vähänkin aiheuttaa epäillyksiä. Ja yleensä paljastuu melko epämiellyttäviä asioita. 😵

        Mitä v*ttua, joku säälittävä stalkkiko siellä puolustelee kyyläämisiään.. se on jyrkkä ei kaikentyyppisille taustatutkimuksille. Menkää hoitoon jos tuollaisen touhun oikeaksi koette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain sen mitä halusinkin tietää. Ei jatkoon muutoinkaan.

        Säälittävää touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää touhua.

        Ei oo säälittävää. Itse vedätti ja oli k-pää. Ja muka parempi kuin muut. Pitäis vähä miettiä mitenkä muita kohtelee ja kuinka käyttäytyy julkisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo säälittävää. Itse vedätti ja oli k-pää. Ja muka parempi kuin muut. Pitäis vähä miettiä mitenkä muita kohtelee ja kuinka käyttäytyy julkisesti

        Eli joku ilmi totuuden sinusta ja nyt elättelet toiveita, että sulla olisi millä kostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli joku ilmi totuuden sinusta ja nyt elättelet toiveita, että sulla olisi millä kostaa

        toi*


    • Anonyymi

      Mitä hemmettiä höpisettä noista kaivatuista.mun kännyssä tämä on suhteet palsta ei kaivatut.yrittäkää ymmärtää.kaikki ei kaipaa eikä ole millään kaivatut sivulla!

      • Anonyymi

        Tuolla ylhäällä lukee tunteet/ ikävä. Ihan vain siksi. Itse olet väärässä paikassa.


    • Anonyymi

      Ei mitään tietoa.

    • Anonyymi

      No joo. On yksi jonka ottaisin. Jos,ei olisi varattu ja jollen olisi pelännyt.täydellinen mies.ja minä hänet torjuin aikoinaan koska pelkäsin.liian täydellinen. maailman komein.ihanin.luottavaisin.työllistää minut nykyään osaltaan.💎muita en kaipaa.

    • Anonyymi

      Turhaa minäkin täällä höpötän ja olen päähän potkittavana, jos hänelle ei ole yhtään tullut tietoon mitä minulle kuuluu :(

      • Anonyymi

        Eihän sellaisia tietoja viitsi toiselta kysellä eikä ottaa selvää. Saattaa menettää koko ystävyyden. Kertokoon itse, jos haluaa. En kyllä hylkäisi naista vaikka olis mitä taustalla.


      • Anonyymi

        No mitä sulle kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sulle kuuluu?

        Ikävöin häntä välillä vähän liikakin, jos tulee eteen asioita, jotka muistuttavat hänestä. Jostakin syystä muut ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sellaisia tietoja viitsi toiselta kysellä eikä ottaa selvää. Saattaa menettää koko ystävyyden. Kertokoon itse, jos haluaa. En kyllä hylkäisi naista vaikka olis mitä taustalla.

        Ei mulle kuulu sen kummempaa, kuin mitä silloin kun hänen kanssaan nähtiin. Ihan tavallista elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sellaisia tietoja viitsi toiselta kysellä eikä ottaa selvää. Saattaa menettää koko ystävyyden. Kertokoon itse, jos haluaa. En kyllä hylkäisi naista vaikka olis mitä taustalla.

        Ihan tiedoksi, täällä ei varmasti kukaan nainen höpötä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tiedoksi, täällä ei varmasti kukaan nainen höpötä yhtään mitään.

        No näinpä. Kuppaista maalitusta ja mustamaalausta tuo selvästi on.


    • Anonyymi

      Kaiken mahdollisen mitä netistä ja medioista löytyy. Valitettavasti. Hauskinta tässä on se, että en tunne häntä mitenkään :3

      • Anonyymi

        Jos ihminen on valehteleva k-pää, niin sitä varten on mediat mistä saa tarvittavan tiedon. Ihminen joka vedättää muita, niin olis syytä kurkata peiliin. Pitää vähän miettiä minkä kuvan antaa itsestään muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on valehteleva k-pää, niin sitä varten on mediat mistä saa tarvittavan tiedon. Ihminen joka vedättää muita, niin olis syytä kurkata peiliin. Pitää vähän miettiä minkä kuvan antaa itsestään muille.

        En enää jaksa miettiä mitä muut ajattelevat minusta. Se aika on jo ohi. Toimin kuten parhaaksi tilanteessa näen. Välillä häpeän sitä, miten toimin muiden ihmisten edessä, mutta silloinkin häpeän vain itseäni. En mieti mitä se toinen minusta ajattelee. Me ei tunneta miehen kanssa, joten... halusin tietenkin lisää tietoa.


    • Anonyymi

      En tiedä muutakuin lehdistä lukenu ja facesta katsonut sen vaimon elämöö .

      Mutta vissiin kolmilapsisen perhe niillä

      Sit tän entisen kullinnupin lehtiä lukennu,

      Ai,no nyt kyllä sekoittu seura

      Mä en jaksa kuin se piä männöö niin lujjoo.

      Läksinnii vihoissani jutosslaviaan

    • Anonyymi

      Jotain hajanaista tietoa, hänen asiansa päättää mitä kertoa, jos jotain joskus tulee. Parempi kun ei uppoudu liian syvällisesti juttuun, jonka toteutuminen hyvin epävarmaa.

      • Anonyymi

        Uppoutuisit vaan, tekee hyvää.


    • Anonyymi

      Oletko vainoharhainen? Kun tällaisia täällä utelet?

      • Anonyymi

        Kuinka niin? Oletko itse epäluuloinen kun tuollaista epäilet. Enhän minä tiedä kaipaako minua kukaan ja mitä minun elämästäni tietää. Tuskin kaipaa. Toivon vain että ihmiset puhuvat suoraan. Niih. Mitä utelua se on kun täysin tuntemattomat vastaavat tähän. Mitä minä siitä kostun. En mitään. Jos luet tuolta kommentteja niin selviää miksi tätä pohdin.


    • Anonyymi

      En juuri mitään, tuskin hän edes muistaa minut. Täytyisi pitää mielessä faktat eikä elää fiktioissa. Tunteet haluaa tunteilla eikä niitä haluakaan liikaa jarruttaa, elämä on siten mielenkiintoisempaa.

    • Anonyymi

      En mä kauheesti tiedä kenestäkään semmosesta, jonka kanssa en olis jutellut. Tosin eikös sitä jutustelun myötä ihmisiin tutustuta ja tykästytä. Perusjuttuja, esim.työ ja muita juttuja kantsii selvittää myös ihan gooklen kautta, tätähän työssäkin teen ja esim.jos tindertreffeille meette niin vinkkinä, jotain kantsii selvittää.

    • Anonyymi

      Vähän nimellä googletella. Näin näkee jotakin, vaikka lattialla istuvaa röhnötystä😇 Nättiä.☺️

    • Anonyymi

      Näin, negat-ajatus kirjoittuu ettei tiedä mitä se nyt on keksinyt ja liekö tehnyt lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe