Ohisalo aikoo tehdä laittomasta laillisen !

Anonyymi

Laittomasti Suomessa olevat maahantulijat ,ovat nyt Ohisalon huolen aiheena .Hän yrittää juonia keinoja joilla saa nämä laittomat nyt laillisesti maassa oleskeleviksi.
Ohisalo on keskittynyt ministerinä ollessaan pelkästään näihin asioihin .
Hänet on valittu hoitamaan Suomen ja Suomalaisten asioita ,
Nyt hän leimaantuu pakolais /maahanmuutto ministeriksi,jota me Suomalaiset elätämme.

17

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tuota akkaa saada pois virastaan.

• Anonyymi

Hallis on oikeassa.
      Ei ole mitään mieltä tehdä järjestelmää, jossa kaikki saa muuttaa tänne noin vaan.

• Anonyymi

Siinä meillä oiva köyhyystutkija, joka on naimisissa miljonäärin kanssa.

On tuossa yhdessä ihmisessä monta puolta, hämmästyttävän aikaansaava nainen.

• ...vähän kuin homoavioliittojen hyväksymisestäkin..

• Anonyymi

Kyllä täytyy ihmetellä oman maan ihmiset on vaan kuluerä , vanhukset , nuoriso ja työttömät varmaan kohta 700000 ?? Ohivalo palaa ja kaikki pitäis hyysätä kun jostain vaan kysellään kuka ottaa ns lomalaisia ! Jo löytyy rahaa Ohivalolta ja Pekulta !! Eli lisää velkaa ja kukahan siitä kärsii !!!!!

• Anonyymi

Nyt vaan kaikki suomalaiset, laittomuuksia tehneet, hakekaa sisäministeriltä armahdus laittomuuksiinne. Täytyy suomalaisetkin laittomuuksien tekijät saada samalle viivalle vai onko Ohisalo rasisti unohtaessaan meidät.

• Anonyymi

OHISALO ITU HIPPI HANHI JUU HÄN TUTKII MITEN KANTAVÄESTÖSTÄ TEHDÄÄN KÖYHIÄ. ÄMMÄ EI OTA VASTUUTA MISTÄÄN EIKÄ MUUTKAAN HALLITUKSEN HANHET KAIKKI OIKEI.TA KABINETTI KOTKIA.

• Anonyymi

Ohisalo keskittyy huumeiden vapauttamiseen
        Ammattitaito kun ei riitä muuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohisalo keskittyy huumeiden vapauttamiseen
        Ammattitaito kun ei riitä muuhun.

Haavisto hieroo käsiään kun sähkönsiirtomaksut nousevat. " se oli hyvä päätös, Carunakauppa"

• Anonyymi

Tuo akka, ja koko puolue helvettiin Suomea tuhoamasta.

• Anonyymi

Jostain syystä joillakin riittää aina ymmärtämystä rikollisille muttei uhreille.

• Anonyymi

Sitähän se on Suomessa ollut jo kauan.

• Anonyymi

On tuo muija aika bad ass, hullu kaiken lisäksi.

• Anonyymi

Olen meinaan pistänyt s-postia ohikselle, vastausta ei tullut enkä sitä uskonutkaan. Eihän seko pää voi mitään järjellistä kommentoida.

• Anonyymi

Vihreät ja vasemmisto tulevat olemaan pitkään oppositiossa. Ohisalo ja Haavisto ovat näyttönsä antaneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreät ja vasemmisto tulevat olemaan pitkään oppositiossa. Ohisalo ja Haavisto ovat näyttönsä antaneet.

OHISALOLLE ei SUOMI ole isänmaa jonka asiota hoitaisi sillä kunniotuksella, arvostuksella eikä osaamisella minkä veteraanit ovat meille aikoinaan taistelemalla saaneet verta vuodattaen tai sen puolesta kaatuen sodassa.
        Hänellä on aivan muut adiat tärkeämpiä kuin oman maan hyvinvointi, vanhusten hoito, pärjääminen maailman kaupassa.
        Hänellä on vain omahyväiset ajatukset ilmastosta ja pakolaisista....muuta tuo ei totisesti hoida.

• Anonyymi

Paskaa tuulettimeen tuolle akalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5718
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2602
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      8
      1791
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1478
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1139
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      994
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      937
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      883
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      825
    Aihe