Ohisalo aikoo tehdä laittomasta laillisen !

Anonyymi

Laittomasti Suomessa olevat maahantulijat ,ovat nyt Ohisalon huolen aiheena .Hän yrittää juonia keinoja joilla saa nämä laittomat nyt laillisesti maassa oleskeleviksi.
Ohisalo on keskittynyt ministerinä ollessaan pelkästään näihin asioihin .
Hänet on valittu hoitamaan Suomen ja Suomalaisten asioita ,
Nyt hän leimaantuu pakolais /maahanmuutto ministeriksi,jota me Suomalaiset elätämme.

17

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö tuota akkaa saada pois virastaan.

    • Anonyymi

      Hallis on oikeassa.
      Ei ole mitään mieltä tehdä järjestelmää, jossa kaikki saa muuttaa tänne noin vaan.

    • Anonyymi

      Siinä meillä oiva köyhyystutkija, joka on naimisissa miljonäärin kanssa.

      On tuossa yhdessä ihmisessä monta puolta, hämmästyttävän aikaansaava nainen.

    • ...vähän kuin homoavioliittojen hyväksymisestäkin..

    • Anonyymi

      Kyllä täytyy ihmetellä oman maan ihmiset on vaan kuluerä , vanhukset , nuoriso ja työttömät varmaan kohta 700000 ?? Ohivalo palaa ja kaikki pitäis hyysätä kun jostain vaan kysellään kuka ottaa ns lomalaisia ! Jo löytyy rahaa Ohivalolta ja Pekulta !! Eli lisää velkaa ja kukahan siitä kärsii !!!!!

    • Anonyymi

      Nyt vaan kaikki suomalaiset, laittomuuksia tehneet, hakekaa sisäministeriltä armahdus laittomuuksiinne. Täytyy suomalaisetkin laittomuuksien tekijät saada samalle viivalle vai onko Ohisalo rasisti unohtaessaan meidät.

    • Anonyymi

      OHISALO ITU HIPPI HANHI JUU HÄN TUTKII MITEN KANTAVÄESTÖSTÄ TEHDÄÄN KÖYHIÄ. ÄMMÄ EI OTA VASTUUTA MISTÄÄN EIKÄ MUUTKAAN HALLITUKSEN HANHET KAIKKI OIKEI.TA KABINETTI KOTKIA.

      • Anonyymi

        Ohisalo keskittyy huumeiden vapauttamiseen
        Ammattitaito kun ei riitä muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohisalo keskittyy huumeiden vapauttamiseen
        Ammattitaito kun ei riitä muuhun.

        Haavisto hieroo käsiään kun sähkönsiirtomaksut nousevat. " se oli hyvä päätös, Carunakauppa"


    • Anonyymi

      Tuo akka, ja koko puolue helvettiin Suomea tuhoamasta.

    • Anonyymi

      Jostain syystä joillakin riittää aina ymmärtämystä rikollisille muttei uhreille.

      • Anonyymi

        Sitähän se on Suomessa ollut jo kauan.


    • Anonyymi

      On tuo muija aika bad ass, hullu kaiken lisäksi.

    • Anonyymi

      Olen meinaan pistänyt s-postia ohikselle, vastausta ei tullut enkä sitä uskonutkaan. Eihän seko pää voi mitään järjellistä kommentoida.

      • Anonyymi

        Vihreät ja vasemmisto tulevat olemaan pitkään oppositiossa. Ohisalo ja Haavisto ovat näyttönsä antaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät ja vasemmisto tulevat olemaan pitkään oppositiossa. Ohisalo ja Haavisto ovat näyttönsä antaneet.

        OHISALOLLE ei SUOMI ole isänmaa jonka asiota hoitaisi sillä kunniotuksella, arvostuksella eikä osaamisella minkä veteraanit ovat meille aikoinaan taistelemalla saaneet verta vuodattaen tai sen puolesta kaatuen sodassa.
        Hänellä on aivan muut adiat tärkeämpiä kuin oman maan hyvinvointi, vanhusten hoito, pärjääminen maailman kaupassa.
        Hänellä on vain omahyväiset ajatukset ilmastosta ja pakolaisista....muuta tuo ei totisesti hoida.


    • Anonyymi

      Paskaa tuulettimeen tuolle akalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe