Kuten huomaatte, palsta elää. Tänäänkin yli 100 viestiä vaikka minäkin , Ruuneperi, olen mukana.
Òn hauska tavata, ehkä seuraavalla kerralla osaamme jopa lukea.
Ihmettelette mitä pitäisi kirjoittaa!? Kaikkea mitä mieleen juolahtaa, oletan.
Joskus jopa täysin olematon viesti kukkii pitkänä, pitkään.
Oma toiveeni on, että viestini herättäisi n. 10 kewskustelijaa kirjoittamaan.
Lycka till, best wishes to all of you! Kirjoitan tätä brandyn voimallaaaaaaa (38 %)
Buenos noches mi amigas y amigos!
Palsta elää!
12
1151
Vastaukset
- Ajomies
Seilailin juuri Airistolla ja kävin Svea-mamman maallakin ohi Ålandin - tuliaisia toin ja hyvässä seurassa join.
Jos samalla Europalla olisimme tavanneet niin varmasti kahvit konjamiinin kera olisin tarjonnut sinulle ja muillekin palstalaisille.näyttävät olevan tällä palstalla, onkohan elämää ilman laivamatkoja tuulipukukansalla ja kaljan kuskaajilla tässä kun on semmonen tyttö joka on kerran vain seilannut,että semmosesta ei voi keskustella ,meri on kyllä ihana tauluissa meritauluja ei ollut helsingissä kovin paljon näytillä, kun katselin ,oulussa on enemmän meritauluja että onkos teidän seinillä,ja minkä aiheisia jos on muita kun kalenterikuvia,
pääsky kirjoitti:
näyttävät olevan tällä palstalla, onkohan elämää ilman laivamatkoja tuulipukukansalla ja kaljan kuskaajilla tässä kun on semmonen tyttö joka on kerran vain seilannut,että semmosesta ei voi keskustella ,meri on kyllä ihana tauluissa meritauluja ei ollut helsingissä kovin paljon näytillä, kun katselin ,oulussa on enemmän meritauluja että onkos teidän seinillä,ja minkä aiheisia jos on muita kun kalenterikuvia,
on mieluummin mallina.
Seinillä enimmäkseen omaa harastustuotantoa,ei taidetta.
Se onkin jo taidetta,jos osaa meren maalata.- veeti.severi
SkillaN kirjoitti:
on mieluummin mallina.
Seinillä enimmäkseen omaa harastustuotantoa,ei taidetta.
Se onkin jo taidetta,jos osaa meren maalata.seinillä on mutta parasta minulla
suoraan ikkunasta katsoa merta'
kaunista' ja sää kun vaihtuu on aina
kuin uusi taulu "seinällä" - Helena04
veeti.severi kirjoitti:
seinillä on mutta parasta minulla
kuin uusi taulu "seinällä"Oi, sinä onnellinen!
Kesällä sitten minäkin toivon mukaan saan taas istua ihailemassa järveä ja järvimaisemaa. Vain istun ja ihailen... veeti.severi kirjoitti:
seinillä on mutta parasta minulla
kuin uusi taulu "seinällä"Kyllä merimaisema on todella kuin taulu, sen ilme vaihtelee alati.
MdK-MdK kirjoitti:
Kyllä merimaisema on todella kuin taulu, sen ilme vaihtelee alati.
moniilmeisin taulu merimaisema,ukkosenilma kun nousee mereltä tai järveltä,pelottava kyyllä jos on tulossa kova myrsky,suomen linnassa katslin hurmioituneena pilvien ja auringon värejä meressä ja taivaalla,helsingissä karamantzin entisessä kotitalossa, oli uskomattoman kauniita meritauluja,minulla ei ole yhtään kunnon meritaulua vain valokuva jäljennöksiä omia tauluja kylläkin,
Eipä todellakaan aiheitten tarvitse hipoa tähtitieteitä, jokapäiväisellä jutustelulla pärjätään aivan hyvin.
- 1ullapulla
Kerkisinpäs siihen 10 joukkoon . Kai se Ruuneberikin pian kirjoittelee täällä pohjolassa näitä mukavia palstoja ,jos vanhat merkit paikkansa pitää=:)
1ullapulla kirjoitti:
Kerkisinpäs siihen 10 joukkoon . Kai se Ruuneberikin pian kirjoittelee täällä pohjolassa näitä mukavia palstoja ,jos vanhat merkit paikkansa pitää=:)
Olen jo lähes viikon ollut täällä kirjoittamassa ja vähän ehkä liikaakin.
- veeti.severi
Ruuneperi kirjoitti:
Olen jo lähes viikon ollut täällä kirjoittamassa ja vähän ehkä liikaakin.
on rikastuttanut palstaamme!
kukkanen,öhöm.
Maalaismies et kylläkään ole se on varma ,jonnekin toisaalle viittaa.
Minusta veeti severin kirjoitukset ovat myönteisen lämminhenkisiä,sinä et siihen pysty.
Se on tietenkin sinun päänsärkysi,mutta toivon ,että sinulla on edes hyvä mieli,kun saat toisia moittia.
Meitä on niin moneen lähtöön,sinä edustat ikävämpää suuntaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5264404Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183521Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842312Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.871507- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021321Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641291- 651224
- 841144