Paha olo kiertoon

Anonyymi

Onko ihmiset jotenkin julmempia nykyään kuin esim. parikymmentä vuotta sitten? Osuu aina kohdalle sellaisia, jotka tekee pahaa ja saattaa sutkin toimimaan tökerösti. Ihanaa levittää pahaa oloa... Yksinäiset, mielenterveysongelmista kärsivät, aiemmin väärin tehneet, työttömät on pelkkää moskaa. Saisi itsensä tasapainoon ja pääsisi kauas satuttajista...

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toinen on kusipää, mutta yhtä lailla sanojakin toimii tökerösti.

    • Anonyymi

      Kyllä on kauheaksi maailma muuttunut.Jokainen on yksin kamppailussaan , kehenkään ei voi luottaa , haukkumiset on vain normaalia kritiikkiä ja mielipiteitä.Some täynnä toisten jokapäiväistä piperröstä...Olet Yksin

    • Anonyymi

      Pyydän anteeksi pahan olon levittämistämme.

      Iltapäivälehti

    • Anonyymi

      Kyllä valitettavasti näin vaikuttaa olevan kun aloittaja kirjoittaa.
      Ehkä kuitenkin ihmiset ovat olleet yhtä v-mäisiä ja ilkeitä aina, netin käytön yleistyminen ja tulo kaikkien ulottuville on mahdollistanut oman pahoinvoinnin purkamisen toisten päälle, ja vieläpä nimettömänä kasvottomana. Mikäs sen kätevämpää - heille!
      Itse olen rajoittanut raa´alla kädellä sitä, kenen kanssa mitään jaan, sekä mitä netistä luen. Facebookissa minulla on 33 ystävää, ja nämä siis oikeasti ystäviä joihin voin luottaa, sekä muutamia ryhmiä joihin kuulun. Olen estänyt muutaman tyypin koska sain vain pahaa oloa heistä.
      En lue iltapäivälehtiä enkä muita vastaavia. Suojelen itseäni kaikelta p-skalta mahdollisimman hyvin, koska olen erityisherkkä ja reagoin voimakkaasti kaikkeen.
      Olen valitettavasti tullut siihen tulokseen, että ihmisluonteeseen kuuluu ilkeys, pahantahtoisuus ja suoranainen pahuus luontaisena osana. On sitten kiinni ihmisestä itsestään minkä valitsee, olla ilkeä vai ystävällinen. Luulisi että tervejärkinen ihminen valitsisi jälkimmäisen, mutta niin ei valitettavasti hyvin monen kohdalla tapahdu. Luulisi että ystävällisessä ja positiivisessa ilmapiirissä olisi helpompi ja kevyempi elää itsekin, mutta vaikuttaa sille että joillekin juuri päinvastainen tuottaa niin suurta nautintoa että siitä on tullut elämäntapa.
      Me jotka haluaisimme paremman maailman, joudumme suojaamaan itseämme mahdollisuuksien mukaan. Elämä on taistelua.

    • Anonyymi

      Koska ympäristö ja lähipiiri, tai isompikaan piiri, eivät aina ole kovin ystävällisiä niin itseäni auttaa kun yritän kaikesta huolimatta itse pysyä ystävällisenä ja positiivisena.

      Pysyypähän ainakin itsellä parempi mieli ja se on kai just se juttu joka muita ottaa päähän, kun toisella onkin parempi fiilis kuin toisella.

      Nykyään ihmisillä on paljon sellaista " minä itse " asennetta, ja " minä ensin ", ei niinkään oteta muita huomioon jota ennen oli olemassa enemmän, ihmiset välittivät toisistaan enemmän.
      Voisi melkein käyttää sanaa kunnioittaminen.
      Toisen ihmisen kunnioittaminen alkaa olla katoava " kansanperinne ".

      • Anonyymi

        Ja sitten lähtee pahan olon vallassa sama kiertoon... Pilaa itsensä ihan täysin ja oppii vain olemaan paskapää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe