Onko palstalla jo kukonlaulun aikaan biiksi heränneitä (naisia)?

Tiesitkö jo varhain, että olet bi? Kohdistuiko ensimmäinen ihastuksesi samaan vai eri sukupuoleen kuin itse olet?

96

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on hyvä keskustelu.

      Ensi-ihastukseni tyttönä oli varmaan yksi vaaleapolkkainen tyttö esikoulussa. Ekaluokalla oli myös eräs sinisilmäinen vaaleahiuksinen tyttö mahtavalla mielikuvituksella ja niin ne taisivat seuraavatkin olla. Jospa joskus joku sellainen tuntisi samoin minua kohtaan...

      • Anonyymi

        Ja siis näitä ihastumisia en sellaiseksi mieltänyt, en siis ole kukonlaulun aikaan ihastustani omaan sukupuoleen ymmärtänyt. Mutta rohkeasti ensimmäisenä keskusteluun kuitenkin vastasin :D


      • Eli sie etit sinisilmästä vaalealla polkalla, mutta ehkä saparotki käy (?) 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis näitä ihastumisia en sellaiseksi mieltänyt, en siis ole kukonlaulun aikaan ihastustani omaan sukupuoleen ymmärtänyt. Mutta rohkeasti ensimmäisenä keskusteluun kuitenkin vastasin :D

        Kymmenen pojoa rohkeudesta 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eli sie etit sinisilmästä vaalealla polkalla, mutta ehkä saparotki käy (?) 😅

        Sisälukutaito pliis :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sisälukutaito pliis :)

        Oota mie tavvaan...Ei oo sisälukutaito ihan priimaa, mutta tietäsitpä vaan kuinka huonosti mennee ulkomuistin kanssa 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sisälukutaito pliis :)

        Sie tahtosit mielikuvitusrikkaan naisen, jonka hiusten tai silmien värillä ei ole niin väliä 😁 Missähän tuommosia olis. Kolmatta kertaa en arvaa jos edelleen meni keturallee 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sie tahtosit mielikuvitusrikkaan naisen, jonka hiusten tai silmien värillä ei ole niin väliä 😁 Missähän tuommosia olis. Kolmatta kertaa en arvaa jos edelleen meni keturallee 😅

        Etkö älyä että toi vihjailee olevansa kiinnostunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö älyä että toi vihjailee olevansa kiinnostunut.

        Äly hoi, älä jätä tai tuu ainaki jossain vaiheessa takasi 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Äly hoi, älä jätä tai tuu ainaki jossain vaiheessa takasi 😄

        Eipä kirjoittaja voi tietää millainen nainen siellä rudun takana naputtelee näppäimistöä :D ja minkä väriset hiukset tai silmät on. Polkkatukka tai saparot eivät ole kyllä erityisesti listalla olleet sen ekaluokan jälkeen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kirjoittaja voi tietää millainen nainen siellä rudun takana naputtelee näppäimistöä :D ja minkä väriset hiukset tai silmät on. Polkkatukka tai saparot eivät ole kyllä erityisesti listalla olleet sen ekaluokan jälkeen...

        Mutta, jos joku sellaiseksi ilmoittautuu, olen todellakin kiinnostunut ;) Mielikuvitusrikkaita tyyppejä täällä palstalla kyllä tuntuu löytyvän ainakin yksi jos ei useampikin (juttujen perusteella), muista adjektiiveistä en voi tietää tarkastamatta ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kirjoittaja voi tietää millainen nainen siellä rudun takana naputtelee näppäimistöä :D ja minkä väriset hiukset tai silmät on. Polkkatukka tai saparot eivät ole kyllä erityisesti listalla olleet sen ekaluokan jälkeen...

        Tuommosia asioitapa ei tiiä kenkään, sano suutari 😅


    • Anonyymi

      Ensimmäinen ihastuminen ja rakastuminen olivat poikiin/miehiin ja kolme seuraavaakin. Olen miettinyt mistä tämä peräkkäisyys johtui ja todennut, että asiaan saattaa vaikuttaa se, että en tuntenut silloin yhtäkään sellaista tyttöä/naista joka olisi ollut tyyppiäni. Tiedostin olevani bi perinteisellä tavalla, eli kun rakastuin naiseen ensimmäistä kertaa. Sen jälkeen olen rakastunut yhteen mieheen ja kolmeen naiseen. Tästä voi päätellä, että ikää on jo aika paljon. En ole ollut tokikaan kaikkien edellä mainittujen kanssa suhteessa.

      En ole koskaan kokenut minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta keneenkään noiden ihastumisen ja rakastumisten ulkopuolella. En myöskään ihastu koskaan nopeasti tai lievästi ja ihastumisestani on aina ollut lyhyt matka rakkauteen. Miellän muutenkin varsinaisen ihastumisen enemmän teini-ikään kuuluvaksi tunteeksi, enkä osaa kuvitella enää ihastuvani ilman, että se muuttuisi rakkauden tunteeksi.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä että olet toiminut asioiden järjestämiseksi että pääsee rakkauteen ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä että olet toiminut asioiden järjestämiseksi että pääsee rakkauteen ❤

        En ole järjestänyt mitään asioita, elämä on mennyt omalla painollaan niin kuin on mennyt.


    • Anonyymi

      Mullakin tiedostaminen tuli tunteiden kautta, vaikka omaan myös voimakkaan seksuaalivietin. Muistan kuin eilisen sen päivän, olin ylä-asteella ja kyseinen tyttö rinnakkaisluokalla. Tajusin heti täysin selvästi mistä oli kyse. Tätä ennen oli jo ollut jotain viritelmää poikien kanssa seksipohjalta.

    • Anonyymi

      Oletteko nyt suhteessa naisen vai miehen kanssa?

      • Anonyymi

        En ole muutamaan vuoteen ollut suhteessa kenenkään kanssa, enkä ole kumppania etsinytkään. Edellinen suhde oli naisen kanssa. Ajattelin aktivoitua ensi keväänä tai kesällä, jos silloin olisi jo koronarokotekin. En ole tottunut etsimään seuraa, mutta nyt on ollut vähän yksinäinen olo, kun kaikki eristäytyvät perheiden kesken ja sosiaaliset harrastukseni ovat kiinni. Sekin tässä on, että minulla on vielä jäljellä tunteita erästä naista kohtaan, jonka kanssa en ole enää tekemisissä ja alunperinkin tilanne oli mahdoton.


      • Anonyymi

        Olen ollut suhteissa vain miesten kanssa. Kielsin ihastukseni naisiin ja olin vain miesten kanssa. Minulla ei ole seksuaalista kokemusta naisista. Odotan että pääsisin ihastukseni syliin...


      • Anonyymi

        Miten te joilla on joku mielessä jo, oletteko avoimia uusille ihastuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten te joilla on joku mielessä jo, oletteko avoimia uusille ihastuksen?

        *ihastuksille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten te joilla on joku mielessä jo, oletteko avoimia uusille ihastuksen?

        Oma ihastukseni häneen on jo helpottunut sen verran, että näen muitakin naisia ympärillä. En tosin etsi vielä suhdetta. Muutamakin nainen tässä vuoden sisällä on kiinnittänyt erityisesti huomiotani. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *ihastuksille

        Mahdoton ajatuskin, että olisi samaan aikaan tunteita kahta ihmistä kohtaan, joten en voi vielä sanoa olevani avoin. Ajattelen kuitenkin pääseväni irti tästä onnettomien tunteideni kohteesta vähitellen, kun emme enää koskaan edes tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten te joilla on joku mielessä jo, oletteko avoimia uusille ihastuksen?

        En ole, haluan keskittyä vain jo kauan kauan sitten ihastusta herättäneeseen naiseen. Minusta se että tuntee voimakasta vetoa ja ihastusta ja lopulta jopa rakastumista yhteen ainoaan henkilöön, vaikka ei häntä edes samaksi henkilöksi tunnista vuodesta toiseen on maailman harvinaisin ja upein asia. Voiko yhteen ihmiseen rakastua aina uudelleen? Minusta se on erittäin harvinaista tuntea näin voimakkaasti vain yhtä ihmistä kohtaan. Tällainen voisi johtaa upeaan pitkäaikaiseen suhteeseen jos sellaiselle vain saataisiin järjestettyä tila. Rakastua nyt samaan henkilöön aina vain uudelleen vielä vuosienkin päästä, voiko suurempaa rakkautta olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdoton ajatuskin, että olisi samaan aikaan tunteita kahta ihmistä kohtaan, joten en voi vielä sanoa olevani avoin. Ajattelen kuitenkin pääseväni irti tästä onnettomien tunteideni kohteesta vähitellen, kun emme enää koskaan edes tapaa.

        Katsoitko lenkkiketjun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoitko lenkkiketjun?

        Kyllä katsoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä katsoin.

        Olin kokouksessa silloin kun tämä tapahtui. Mitä jos otetaan uusiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kokouksessa silloin kun tämä tapahtui. Mitä jos otetaan uusiksi?

        En tiedä mitä tarkoitat, mikä uusiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole, haluan keskittyä vain jo kauan kauan sitten ihastusta herättäneeseen naiseen. Minusta se että tuntee voimakasta vetoa ja ihastusta ja lopulta jopa rakastumista yhteen ainoaan henkilöön, vaikka ei häntä edes samaksi henkilöksi tunnista vuodesta toiseen on maailman harvinaisin ja upein asia. Voiko yhteen ihmiseen rakastua aina uudelleen? Minusta se on erittäin harvinaista tuntea näin voimakkaasti vain yhtä ihmistä kohtaan. Tällainen voisi johtaa upeaan pitkäaikaiseen suhteeseen jos sellaiselle vain saataisiin järjestettyä tila. Rakastua nyt samaan henkilöön aina vain uudelleen vielä vuosienkin päästä, voiko suurempaa rakkautta olla?

        Toihan on upeaa, toivottavasti saatte toisenne.


      • Anonyymi

        Naisen kanssa avoliitossa. Samoin kolme edellistä kumppania olivat naisia. Mulla ei ole koskaan ollut miesten suuntaan muuta kuin seksuaalista mielenkiintoa ja sen tajusin päälle kaksikymppisenä lopullisesti. Joten en sen jälkeen ole miesten kanssa syvällisempää yrittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen kanssa avoliitossa. Samoin kolme edellistä kumppania olivat naisia. Mulla ei ole koskaan ollut miesten suuntaan muuta kuin seksuaalista mielenkiintoa ja sen tajusin päälle kaksikymppisenä lopullisesti. Joten en sen jälkeen ole miesten kanssa syvällisempää yrittänyt.

        Mielenkiintoinen näkökulma, kun itse koen että miesten kanssa voin olla vain kaveri, enkä kokea seksuaalista halua heidän kehoaan kohtaan. Mutta sen vuoksi minä olenkin enemmän myöhäänherännyt lesbo kuin bi laisinkaan :) Jossain tekstissä oli että homoseksuaalisuuden tunnistaa siitä että seksuaalisuus vastakkaista sukupuolta kohtaan herättää kehossa iljetyksen tunteita. Näin siis itselläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen näkökulma, kun itse koen että miesten kanssa voin olla vain kaveri, enkä kokea seksuaalista halua heidän kehoaan kohtaan. Mutta sen vuoksi minä olenkin enemmän myöhäänherännyt lesbo kuin bi laisinkaan :) Jossain tekstissä oli että homoseksuaalisuuden tunnistaa siitä että seksuaalisuus vastakkaista sukupuolta kohtaan herättää kehossa iljetyksen tunteita. Näin siis itselläni.

        Tarkoitatko että olet aikaisemmin ollut miesten kanssa seksuaalisessa kontaktissa, vaikka olet kokenut sen iljettävänä? Miksi? Vai oletko vasta nyt alkanut kokea miehet iljettävinä? En saa kiinni asiasta. Itselleni vieras kokemus.

        Voin tietenkin olla myös kaveri miesten ja naisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että olet aikaisemmin ollut miesten kanssa seksuaalisessa kontaktissa, vaikka olet kokenut sen iljettävänä? Miksi? Vai oletko vasta nyt alkanut kokea miehet iljettävinä? En saa kiinni asiasta. Itselleni vieras kokemus.

        Voin tietenkin olla myös kaveri miesten ja naisten kanssa.

        Ehkä en osaa vielä jaotella asioita seksuaalinen ja romanttinen suuntautumisen osalta täysin menneisyyteni osalta, mutta luulen että minulle romantiikan ja seksuaalisuuden yhteyden rikkominen tuo sellaisen tunteen. Ja siksi on aika ikävää huomata tällainen iäkkäämpänä ihmisenä että ei ole sitä ole aiemmin ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä en osaa vielä jaotella asioita seksuaalinen ja romanttinen suuntautumisen osalta täysin menneisyyteni osalta, mutta luulen että minulle romantiikan ja seksuaalisuuden yhteyden rikkominen tuo sellaisen tunteen. Ja siksi on aika ikävää huomata tällainen iäkkäämpänä ihmisenä että ei ole sitä ole aiemmin ymmärtänyt.

        Romantiikan ja seksuaalisuuden yhteys taitaa olla olennainen valtaosalle. Toinen asia miten kukakin odottaa romanttisia tunteita ilmaistavaksi. Tulee nyt mieleen avopuoliso jonka mielestä on romanttista mm. se, että arkiaamuisin teen aina aamiaisen molemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romantiikan ja seksuaalisuuden yhteys taitaa olla olennainen valtaosalle. Toinen asia miten kukakin odottaa romanttisia tunteita ilmaistavaksi. Tulee nyt mieleen avopuoliso jonka mielestä on romanttista mm. se, että arkiaamuisin teen aina aamiaisen molemmille.

        Toi on luultavasti kaikkien mielestä tosi romanttista ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on luultavasti kaikkien mielestä tosi romanttista ❤

        Me muuten tavattiin alun alkaenkin aika romanttisissa merkeissä ja ehkä lähti siksikin luontevasti siihen suuntaan. Mulla on aikaisemminkin käynyt vastaavasti, jotenkin se määrittyy heti alussa missä ja mihin mennään. Vähintään omassa päässä.


    • Anonyymi

      Tiesin jo ihan pienenä lapsena, siitä asti kun pystyn muistamaan...
      Lapsena kaikki on niin luonnollista.
      Alakouluikäisenä luin kirjastossa "sattumalta" jotain julkaisua, jossa kerrottiin bi- ja homoseksuaalisuudesta, innolla luin tietoa ja ymmärsin, että olen normaali, sukuni on uskovia ja opetukset tiedetään.

      • Ootkohan sie ihan eri ikäluokkaa kun mie vai oliko meijän kirjastosta tuommoset teokset viety takahuoneeseen. Tai sitte mun sisälukutaijossa on jo tuolloin ollu häikkää 😅


      • Anonyymi

        Miten teitä uskovaisia voi olla niin paljon näillä palstoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten teitä uskovaisia voi olla niin paljon näillä palstoilla

        Samaa mietin, varmaan yli puolet on uskovaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin, varmaan yli puolet on uskovaisia.

        😄 Uskoo ken tahtoo.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ootkohan sie ihan eri ikäluokkaa kun mie vai oliko meijän kirjastosta tuommoset teokset viety takahuoneeseen. Tai sitte mun sisälukutaijossa on jo tuolloin ollu häikkää 😅

        Juu, sama täällä en tuollaiseen törmännyt lapsena vaikka kirjastossa roikuinkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, sama täällä en tuollaiseen törmännyt lapsena vaikka kirjastossa roikuinkin.

        Onhan tuommosia saattanut olla. Mun haukan... pöllönkatseeni taisi vaan enimmäkseen metästää Viisikkoa ja Tiina-sarjaa.


      • Anonyymi

        Voi miten hienoa että on päässyt osaksi tällaista tietoa jo lapsena :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten hienoa että on päässyt osaksi tällaista tietoa jo lapsena :)

        Eiköhän meistä jokainen ole voinut käyttää ilmaista suomalaista kirjastolaitosta ja lukea siellä mitä haluaa. Ei tuossa mitään erikoista ole. Tällä palstalla nähdään tavallinen elämä jonain ihmeellisenä poikkeuksena. Nämä jutut täällä pääosin on kuin ulkoavaruudesta. Tosi elämälle vierasta touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän meistä jokainen ole voinut käyttää ilmaista suomalaista kirjastolaitosta ja lukea siellä mitä haluaa. Ei tuossa mitään erikoista ole. Tällä palstalla nähdään tavallinen elämä jonain ihmeellisenä poikkeuksena. Nämä jutut täällä pääosin on kuin ulkoavaruudesta. Tosi elämälle vierasta touhua.

        Joskus maailma kietoutuu ihmeelliseen asuun ;)


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onhan tuommosia saattanut olla. Mun haukan... pöllönkatseeni taisi vaan enimmäkseen metästää Viisikkoa ja Tiina-sarjaa.

        Juu itsekin lähinnä Viisikoita ja Seikkailujen saaria luin. Vasta ylä-asteella siirryiin aikuisten hyllystöille, enkä silloinkaan tuonne. Tässä tytössä olisi ollut tutkijan vikaa, jos hän jo tuon ikäisenä asiaosastolle osautui. Ennakkoluulotonta ja itsenäistä toimintaa tuon ikäiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu itsekin lähinnä Viisikoita ja Seikkailujen saaria luin. Vasta ylä-asteella siirryiin aikuisten hyllystöille, enkä silloinkaan tuonne. Tässä tytössä olisi ollut tutkijan vikaa, jos hän jo tuon ikäisenä asiaosastolle osautui. Ennakkoluulotonta ja itsenäistä toimintaa tuon ikäiseltä.

        Nuoret ovat usein itsenäisiä ja ennakkoluulottomia. Tosin en käsitä mitä itsenäisyyttä tuossa tarvitaan. Aikuisten kirjojen yms. lukeminen oli ainakin omana aikanani tavallista ala-asteen loppupuolella, johan niitä kierrätettiin kavereidenkin kesken. En koe eläneeni missään pimennossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret ovat usein itsenäisiä ja ennakkoluulottomia. Tosin en käsitä mitä itsenäisyyttä tuossa tarvitaan. Aikuisten kirjojen yms. lukeminen oli ainakin omana aikanani tavallista ala-asteen loppupuolella, johan niitä kierrätettiin kavereidenkin kesken. En koe eläneeni missään pimennossa.

        Näin varmasti, ja muistan kyllä jotain seksuaalisuudesta lukeneenikin. Tuohon elämänkohtaan itsellä sattui useita kuormittavia tekijöitä samaan aikaan. Tulin myös työnnetyksi pois tämän asian osalta useamman henkilön puolelta muutamilla erilaisilla tavoilla. Hieman minua vanhempina he elivät vahvasti samaa heteronormia ja työnsivät minut pois. Tieto olisi voinut tuossa tilanteessa asiaa muuttaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin varmasti, ja muistan kyllä jotain seksuaalisuudesta lukeneenikin. Tuohon elämänkohtaan itsellä sattui useita kuormittavia tekijöitä samaan aikaan. Tulin myös työnnetyksi pois tämän asian osalta useamman henkilön puolelta muutamilla erilaisilla tavoilla. Hieman minua vanhempina he elivät vahvasti samaa heteronormia ja työnsivät minut pois. Tieto olisi voinut tuossa tilanteessa asiaa muuttaa...

        Osa heistä minua vanhempina...


    • Anonyymi

      Minulla on aina ollut vähintäänkin kaksi sukupuolta, kehoni sukupuoli ja sitten se toinen sisäinen sukupuoli.
      Välillä kolmaskin sukupuoli.

      • Missä se välillä oleva kolmas sijaitsee? Välimaastossa? ☺️ Mulla on tuon iän kanssa vähän sama juttu.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Missä se välillä oleva kolmas sijaitsee? Välimaastossa? ☺️ Mulla on tuon iän kanssa vähän sama juttu.

        Mielenkiintoista. Mulla on melkoista sillisalaattia elämä, jos nyt en parempaakaan vertausta löydä. Minuakin kiinnostaa kolmas sukupuoli? Miten kuvailisit sitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Mulla on melkoista sillisalaattia elämä, jos nyt en parempaakaan vertausta löydä. Minuakin kiinnostaa kolmas sukupuoli? Miten kuvailisit sitä?

        Miten sie kuvailisit tuota sillisalaattimaista elämää? 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miten sie kuvailisit tuota sillisalaattimaista elämää? 😄

        Tunnistan tuon sisäisen sukupuolen joskus erilaisena itsellänikin. Kolmannen koen niin että nuo sukupuolet ovat kaikki jotenkin sisälläni läsnä liukuvana spektrin äärilaidasta toiseen. Onko keskellä androgyyniys? Että kaikki muodot on sisäisesti läsnä, että voisi olla mitä vaan. Että eri aikoina ja eri paikoissa on kokenut ja voi kokea itsensä erilaiseksi sukupuolen spektrillä, ottaa eri paikan sillä janalla. Mutta sitten seksuaalisen suuntautumisen kehossaan voi tuntea vain homoseksuaalisuuden kautta. Viiden tunnin unilla taitaa tulla vain sillisalaattia tästäkin tekstistä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan tuon sisäisen sukupuolen joskus erilaisena itsellänikin. Kolmannen koen niin että nuo sukupuolet ovat kaikki jotenkin sisälläni läsnä liukuvana spektrin äärilaidasta toiseen. Onko keskellä androgyyniys? Että kaikki muodot on sisäisesti läsnä, että voisi olla mitä vaan. Että eri aikoina ja eri paikoissa on kokenut ja voi kokea itsensä erilaiseksi sukupuolen spektrillä, ottaa eri paikan sillä janalla. Mutta sitten seksuaalisen suuntautumisen kehossaan voi tuntea vain homoseksuaalisuuden kautta. Viiden tunnin unilla taitaa tulla vain sillisalaattia tästäkin tekstistä..

        Ja huomasin taas oman jankkaavan tyylin, jossa kaikki (niin kuin tämäkin toteamus) täytyy sanoa kahteen kertaan. Minulle on huomautettu erään kerran tästä tyylistä ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja huomasin taas oman jankkaavan tyylin, jossa kaikki (niin kuin tämäkin toteamus) täytyy sanoa kahteen kertaan. Minulle on huomautettu erään kerran tästä tyylistä ;)

        Ei se välttämättä ole jankkausta vaan kertausta 😉 Jos sie sanoit kahteen kertaan, niin mun on myönnettävä, jotta mie luin kahteen kertaan eikä edes toisella auennut tämä sukupuolien liu'unta 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei se välttämättä ole jankkausta vaan kertausta 😉 Jos sie sanoit kahteen kertaan, niin mun on myönnettävä, jotta mie luin kahteen kertaan eikä edes toisella auennut tämä sukupuolien liu'unta 😅

        Ou jee, nolo juttu tuo mun teksti😄😅 enpä taida tietää itekään mitä tarkoitan enää tässä vaiheessa vuoristorataa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ou jee, nolo juttu tuo mun teksti😄😅 enpä taida tietää itekään mitä tarkoitan enää tässä vaiheessa vuoristorataa..

        Älä turhaan nolostele. Teksti oli varmasti hyvä, mutta lukija vähän pihalla ☺️ Mulle iski joku väsytauti. Sen lisäks on aivan kauhea läheisyyden kaipuu ja halipula 🙄
        Meinaatko vielä monta kierrosta mennä sitä rattaa?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Älä turhaan nolostele. Teksti oli varmasti hyvä, mutta lukija vähän pihalla ☺️ Mulle iski joku väsytauti. Sen lisäks on aivan kauhea läheisyyden kaipuu ja halipula 🙄
        Meinaatko vielä monta kierrosta mennä sitä rattaa?

        Samat fiilikset täällä, horroksesta haleihin, vaikka niistä joutuisin kyllä hetkessä ihan toisenlaiselle kierrokselle 😍 voisi vaihtaa laitetta siitäkin mitä on nyt on menty 😉 tarttis saadakin jotain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat fiilikset täällä, horroksesta haleihin, vaikka niistä joutuisin kyllä hetkessä ihan toisenlaiselle kierrokselle 😍 voisi vaihtaa laitetta siitäkin mitä on nyt on menty 😉 tarttis saadakin jotain...

        Iltapala taitais olla tarpeen vuoristoratalaiselle ;) enkä nyt mitään ehtoollisleipää tarkoita ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samat fiilikset täällä, horroksesta haleihin, vaikka niistä joutuisin kyllä hetkessä ihan toisenlaiselle kierrokselle 😍 voisi vaihtaa laitetta siitäkin mitä on nyt on menty 😉 tarttis saadakin jotain...

        No mie kyllä ottasin nyt riskin tuon halailun suhteen, vaikka sitten päätys tulirekkeen ja kieputtimmeen 😅 Kohta se on kyllä mentävä ihan perinteiseen vaakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iltapala taitais olla tarpeen vuoristoratalaiselle ;) enkä nyt mitään ehtoollisleipää tarkoita ;)

        Mulle kelpais nytte yks reissunainen levitteen kera 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulle kelpais nytte yks reissunainen levitteen kera 😅

        No niin. Meinasin vielä jatkaa tuohon, mutta onneks voitti järki, se vähä mitä jäljellä on 😅 Nyt on varmaan sopiva aika lähtee leikkimään ittesä kanssa tyynysotaa. Hyvää yötä 💤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No niin. Meinasin vielä jatkaa tuohon, mutta onneks voitti järki, se vähä mitä jäljellä on 😅 Nyt on varmaan sopiva aika lähtee leikkimään ittesä kanssa tyynysotaa. Hyvää yötä 💤

        Toivottavasti sait hyvät unet, en onneksi nähnyt näitä viestejä ;) En olisi kyennyt olemaan tarinaa jatkamatta... Ihan tavallisen reissusuisleivän söin iltapalaksi tällä kertaa. Reissunaiset oli kyllä fiiliksissä täälläkin, mutta olisi pitänyt saunaan jäädä yöksi asumaan jos olisin näitä tarinoita jatkanut ;)


      • Anonyymi

        Totta, ulkoinen sukupuoli on mitä se on. Sisäisen kanssa olen käynyt kamppailuja. Hän on aika paljon suoraviivaisempi ja ehdottomampi tyyppi. Ehkä joissain tilanteissa elämässä voisin liuttaa sisäistä tyyppiä kehoni kautta vuorovaikutukseen, vaikka feminiiniseltä näytänkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sait hyvät unet, en onneksi nähnyt näitä viestejä ;) En olisi kyennyt olemaan tarinaa jatkamatta... Ihan tavallisen reissusuisleivän söin iltapalaksi tällä kertaa. Reissunaiset oli kyllä fiiliksissä täälläkin, mutta olisi pitänyt saunaan jäädä yöksi asumaan jos olisin näitä tarinoita jatkanut ;)

        Unet meni viime yönä vähän miten meni, mutta on tässä onneks jotenkin pysytty tolpillaan 😅 Ehkä tosiaan ihan hyvä ettet näitä viestejä täältä eilen hokannu ja onneks osasin itekin lopettaa ajallaan, aina niin ei käy 😀 Miksi saunaan?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Unet meni viime yönä vähän miten meni, mutta on tässä onneks jotenkin pysytty tolpillaan 😅 Ehkä tosiaan ihan hyvä ettet näitä viestejä täältä eilen hokannu ja onneks osasin itekin lopettaa ajallaan, aina niin ei käy 😀 Miksi saunaan?

        Minne hävisi? Koska reissunainen tunsi samaan aikaan niin kutsua sinne..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minne hävisi? Koska reissunainen tunsi samaan aikaan niin kutsua sinne..

        Mikäpä se katosi?


      • Anonyymi

        Kuka se kolmas on? On eo et ja tiuhti. Haluaisin tutustua kolmanteen.


    • Anonyymi

      Jaa tämänkin palstan ketjut alkaa mennä turhaksi hölinäksi, ei auta kuin siirtyä taas muualle.

      • Anonyymi

        Nämä uskovaiset sotkee taas täällä. Voi jeesus sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä uskovaiset sotkee taas täällä. Voi jeesus sentään.

        Miksiköhän uskovaiset aina puolustaa kaikkea valehtelua ja pettämistä ja itsekästä elämää. Kai ne kasvatetaan siihen, eikä omilla aivoilla opi ajattelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän uskovaiset aina puolustaa kaikkea valehtelua ja pettämistä ja itsekästä elämää. Kai ne kasvatetaan siihen, eikä omilla aivoilla opi ajattelemaan.

        No kun se siveellisyys ja korkea moraali, kröhm patriarkaatti-järjestys, täytyy ylläpitää, eikä saa elää täällä aitona itsenä oikean eettisen maailmankuvan mukaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kun se siveellisyys ja korkea moraali, kröhm patriarkaatti-järjestys, täytyy ylläpitää, eikä saa elää täällä aitona itsenä oikean eettisen maailmankuvan mukaan...

        Mistäs uskovaisista tässä on nyt puhe?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mistäs uskovaisista tässä on nyt puhe?

        Niinpä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä 😉

        Mitä tää tyyppi väittää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämä uskovaiset sotkee taas täällä. Voi jeesus sentään.

        Taitaa olla nyt niin, että yks tai kaks anonyymia tässä sotkee minkä muilta hommiltansa kerkiää, kun vähintään joka toiseen ketjuun pittää tunkea jottain uskovaisjuttua.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taitaa olla nyt niin, että yks tai kaks anonyymia tässä sotkee minkä muilta hommiltansa kerkiää, kun vähintään joka toiseen ketjuun pittää tunkea jottain uskovaisjuttua.

        Niin, eihän tää "En_osaaEn_tunne" ole uskovaien.
        Sillä on vaan mies ja lapset.
        Kumpi sit on parempi?

        TiuhTinWiuhtissa on koko pakatetti: uskovainen, lapset ja mies nurkissa.

        Hyvää tekee tuollainen elämä, ja jeesus sit pelastaa, kun sen aika on. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän tää "En_osaaEn_tunne" ole uskovaien.
        Sillä on vaan mies ja lapset.
        Kumpi sit on parempi?

        TiuhTinWiuhtissa on koko pakatetti: uskovainen, lapset ja mies nurkissa.

        Hyvää tekee tuollainen elämä, ja jeesus sit pelastaa, kun sen aika on. ;)

        Minä ottaisin jos saisin 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän tää "En_osaaEn_tunne" ole uskovaien.
        Sillä on vaan mies ja lapset.
        Kumpi sit on parempi?

        TiuhTinWiuhtissa on koko pakatetti: uskovainen, lapset ja mies nurkissa.

        Hyvää tekee tuollainen elämä, ja jeesus sit pelastaa, kun sen aika on. ;)

        Niin minäkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin :)

        😘😍🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin :)

        Pelastat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😘😍🔥

        Kuka tiuhti on, sinäkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän tää "En_osaaEn_tunne" ole uskovaien.
        Sillä on vaan mies ja lapset.
        Kumpi sit on parempi?

        TiuhTinWiuhtissa on koko pakatetti: uskovainen, lapset ja mies nurkissa.

        Hyvää tekee tuollainen elämä, ja jeesus sit pelastaa, kun sen aika on. ;)

        Jep, mie olen vaan tämmönen puolinainen 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelastat?

        Ai pelastaja vai valon tuoja? Rakkaudessa on kyllä tuollainen valollinen ilmiö mukana ja siihen antautuminen tuntuu varmastikin huojentavalta. Päästä rakkaan kaipuun tuskassa hänen käsivarsilleen. Taidan kääntyä TiuhTi Wiuhtin puolelle. Hänen tekstinsä eivät olekaan niin tuttuja minulle, haluaisin kuulla hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pelastaja vai valon tuoja? Rakkaudessa on kyllä tuollainen valollinen ilmiö mukana ja siihen antautuminen tuntuu varmastikin huojentavalta. Päästä rakkaan kaipuun tuskassa hänen käsivarsilleen. Taidan kääntyä TiuhTi Wiuhtin puolelle. Hänen tekstinsä eivät olekaan niin tuttuja minulle, haluaisin kuulla hänestä.

        Minä olen samaa mieltä, pelastusta kehiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä, pelastusta kehiin!

        TiuhTin Wau!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pelastaja vai valon tuoja? Rakkaudessa on kyllä tuollainen valollinen ilmiö mukana ja siihen antautuminen tuntuu varmastikin huojentavalta. Päästä rakkaan kaipuun tuskassa hänen käsivarsilleen. Taidan kääntyä TiuhTi Wiuhtin puolelle. Hänen tekstinsä eivät olekaan niin tuttuja minulle, haluaisin kuulla hänestä.

        Minä otan tämän toisen, monella tavalla 😘🥰


      • En_osaaEn_tunne
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pelastaja vai valon tuoja? Rakkaudessa on kyllä tuollainen valollinen ilmiö mukana ja siihen antautuminen tuntuu varmastikin huojentavalta. Päästä rakkaan kaipuun tuskassa hänen käsivarsilleen. Taidan kääntyä TiuhTi Wiuhtin puolelle. Hänen tekstinsä eivät olekaan niin tuttuja minulle, haluaisin kuulla hänestä.

        Tiuhtin täällä useemman kerran kohdanneena pakko sanoa, jotta kiva olis hänestä kuulla. En tiiä onko vilahdellutkin täällä aika ajoin, mutta ite en oikein ilman allekirjotusta tunnista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä, pelastusta kehiin!

        Tuosta valollisesta ilmiöstä mulla tuli mieleen (taas) yks biisi, jota en ole nyt hetkeen kuunnellut. Yhessä kohtaa mä renkutin sitä jatkuvalla toistolla 😀
        Se biisi on tämmönen
        https://youtu.be/ScVWkYZkZFk
        Tää video saa jokasella kerralla mun kehossa aikaan semmosen jännän lämmön tunteen ja tästä tullee semmonen hyvä olo.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuosta valollisesta ilmiöstä mulla tuli mieleen (taas) yks biisi, jota en ole nyt hetkeen kuunnellut. Yhessä kohtaa mä renkutin sitä jatkuvalla toistolla 😀
        Se biisi on tämmönen
        https://youtu.be/ScVWkYZkZFk
        Tää video saa jokasella kerralla mun kehossa aikaan semmosen jännän lämmön tunteen ja tästä tullee semmonen hyvä olo.

        Taivaallisen kulkeva maisema...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otan tämän toisen, monella tavalla 😘🥰

        Joo se käy, mahdollisimman monilla, aah 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se käy, mahdollisimman monilla, aah 😍

        Miksi te sotkette asiaketjuihin noita höpötyksiä, perustakaa niille oma ketju. Tosi ärsyttävää käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän tää "En_osaaEn_tunne" ole uskovaien.
        Sillä on vaan mies ja lapset.
        Kumpi sit on parempi?

        TiuhTinWiuhtissa on koko pakatetti: uskovainen, lapset ja mies nurkissa.

        Hyvää tekee tuollainen elämä, ja jeesus sit pelastaa, kun sen aika on. ;)

        Aika karkeasti sanottu mutta totta.
        Kyllä nämä ihmiset valitettavasti elävät jossain illuusiossa josta ei haluta pois ja suotakoon se heille. Toivottavasti joskus pääsevät elämään haluamaansa elämää vai onko se juuri sitä nyt. Haaveiliu on mukavampaa kuin oikeasti elää jonkun naisen kanssa. Joo ja selityksiä aina löytyy miks ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän tää "En_osaaEn_tunne" ole uskovaien.
        Sillä on vaan mies ja lapset.
        Kumpi sit on parempi?

        TiuhTinWiuhtissa on koko pakatetti: uskovainen, lapset ja mies nurkissa.

        Hyvää tekee tuollainen elämä, ja jeesus sit pelastaa, kun sen aika on. ;)

        Älä viitsi. Onko vielä kolmas? Haluan hänet ❤


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe