Suosittele helppo käyttöistä sovellusta joka nauhoittaa puhelinsoitot, siis sellaista joka nauhoittaa puhelun kun joku tai itse soittaa automaattisesti ja tallentaa ne.
Androidille.
Kiitos.
Suosittele puhelimen soiton nauhuria.
36
2315
Vastaukset
- Anonyymi
Hae Google play kaupasta "puhelun nauhoitus" ja sieltä valitset "puhelujen nauhoitus" ja valmistajana appliqato.
- Anonyymi
Itselläni on asetuksissa-nauhoitusasetukset seuraavia:
Tapa: Oletus , Äänilähde:Voice Communication , Tallennusmuoto: itselläni Wav, mutta valitse mieluisin, Äänekkyys: 10
- Anonyymi
Android ei enää tue puheluiden tallennusta eli ei ole olemassa toimivaa softaa.
- Anonyymi
Niin, Google on parantanut droideja käyttispäivityksen avulla sitten, että appit jotka vielä toimivat hyvin ennen OS versiota 9, eivät enää toimi lainkaan tai toimivat kehnosti.
Jotkin puhelinvalmistajat sisällyttävät puheluiden tallennustoiminteen käyttiksiinsä. - Anonyymi
Juu, kuukkeli haluaa yksinoikeuden puhelujen tallennukseen.
- Anonyymi
Kokeilin kolmea ei nauhoitus ohjelmaa ja mikään ei toiminut. Jokainen näytti nauhottavan puhelun mutta kun kuunteli nauhoitteen, niin mistään niistä ei kuulunut puhetta.
Ap.- Anonyymi
Näin kuuluukin olla toistaiseksi. Asiaan on kuitenkin tulossa muutos: https://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2020/01/15/puheluiden-nauhoittaminen-tulee-vihdoin-androidille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kuuluukin olla toistaiseksi. Asiaan on kuitenkin tulossa muutos: https://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2020/01/15/puheluiden-nauhoittaminen-tulee-vihdoin-androidille
Miten niin "kuuluukin olla"? Ja mitä "tulossa muutos" tarkoittaa? Minulla on ollut puhelujen tallennus päällä vuoden 2010 lopulta alkaen, ja on edelleen. Erittäin monella (mutta ei kaikilla) kapuloilla joissa on aiempi kuin Android 9 käyttis voi tallentaa puhelut. Joissakin kapuloissa ko ominaisuus jopa on laitevalmistajan lisäämä vakiovarustus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin "kuuluukin olla"? Ja mitä "tulossa muutos" tarkoittaa? Minulla on ollut puhelujen tallennus päällä vuoden 2010 lopulta alkaen, ja on edelleen. Erittäin monella (mutta ei kaikilla) kapuloilla joissa on aiempi kuin Android 9 käyttis voi tallentaa puhelut. Joissakin kapuloissa ko ominaisuus jopa on laitevalmistajan lisäämä vakiovarustus.
Minkä valmistajan puhelimissa on puheen tallennus mukana ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Android ei sitä tue. Hyvin yksinkertaista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumiassa pitäisi tietääkseni onnistua, en ole kokeillut. Wp 8.1 toimivin, mutta eiköhän onnistu sailfishissäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein kaikissa droideissa on puheen tallennus, eli "nauhuri".
Puheluntallennus on minulla ollut ainakin seuraavissa sisäänrakennettuna: jokin Sammy Galaxy, jokin Xiaomi, Asus Fonepad 7. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Android ei sitä tue. Hyvin yksinkertaista..
Niin, minulla on ollut puhelujen tallennus päällä Android puhelimissa vuoden 2010 lopulta alkaen, eli hyvin on tukenut. Ja on edelleen nykyisessä droidissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minulla on ollut puhelujen tallennus päällä Android puhelimissa vuoden 2010 lopulta alkaen, eli hyvin on tukenut. Ja on edelleen nykyisessä droidissa.
Eikä ole:D
- Anonyymi
... eli jatkossakin nauhoittaminen tapahtuu erillisellä tallentimella. Puhelimessa kaiutin päälle ja digitaalinen sanelukone puolen metrin päähän puhelimesta ettei se häiriinny puhelinen lähetystehosta.
Ihme pelleilyä.- Anonyymi
Tuota puhelun nauhoittamista kun tarvitsee käyttää aina asioidessa viranomaisten tai yritysten asiakaspalveluiden kanssa. Ei tule turhia jälkipuhteita kun voi tarkistaa mitä sanottiin ja mitä luvattiin. Puhelun aikanahan ei nauhoittamisesta tarvitse erikseen kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota puhelun nauhoittamista kun tarvitsee käyttää aina asioidessa viranomaisten tai yritysten asiakaspalveluiden kanssa. Ei tule turhia jälkipuhteita kun voi tarkistaa mitä sanottiin ja mitä luvattiin. Puhelun aikanahan ei nauhoittamisesta tarvitse erikseen kertoa.
Minulla tallentaa automaattisesti jokaisen puhelun, flenimeksi tulee aikaleima puhno sekä nimi jos se on Contacts:ssa.
- Anonyymi
Olen käyttänyt puhelin mlkrofonia äänittämään puheluita:
www.verkkokauppa.com/fi/product/20948/dgkkg/Olympus-TP-8-puhelinaanitysmikrofoni/reviews
Tämä on ollut erittäin hyvä.- Anonyymi
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/20948/dgkkg/Olympus-TP-8-puhelinaanitysmikrofoni/reviews
Uusi yritys.
Joko nyt linkki onnistui.
- Anonyymi
Kaiutin päällä voi tallnetaa muulla mikrofonilla, mutta kaiuttimen huomaa heti kun oma ääni kiertää takaisin. Tietää ettei kannata puhua arkaluontoista kun muutkin huoneessa kuulee.
- Anonyymi
Tarpeena olisi omien puheluiden nauhoittaminen. Anrdroid-10 tai uudempi käyttis on nyt kaikissa puhelimissa. Onkohan runsaassa vuodessa tänne puolelle tullut mitään uutta ratkaisua taikka tarjontaa?
Ymmärrän teknisesti sen, että Google on tarkoituksella sulkenut 10-versioilta tai uudemmilta ovet. Suoraan puhelimeen asennettu ohjelmisto ei pysty enää nappaamaan puhelujen ääniä talteen.
Mutta jos käyttää joko langallista tai bluetoothilla toimivaa Hands-free -palikkaa, niin miksi niitä ääniä ei voi napata talteen tästä palikasta? Palikkahan kuulee sekä oman äänen, että vastapuolen äänen.
Eikö tosiaan ole tullut tarjolle ratkaisuja, jotka nappaisivat tästä välistä ne puhelut talteen? Tallettaisivat vaikka omalle pienikokoiselle, muistikortilleen, josta ne saisi bluetoothin kautta edelleen siirrettyä muille laitteille eteenpäin.-- Anonyymi
Ei ole tosiaan tarjolla mahdollisuutta tallentaa helposti puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tosiaan tarjolla mahdollisuutta tallentaa helposti puhetta.
Nauhurit on keksitty jo iät ja ajat sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauhurit on keksitty jo iät ja ajat sitten.
Ne eivät toimi
- Anonyymi
"Eikö tosiaan ole tullut tarjolle ratkaisuja, jotka nappaisivat tästä välistä ne puhelut talteen?"
Tämän pitäisi olla toimiva...
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/39212/htgbg/Olympus-VN-541PC-sanelin-ja-TP8-mikrofoni
- Anonyymi
>> https://www.verkkokauppa.com/fi/product/39212/htgbg/Olympus-VN-541PC-sanelin-ja-TP8-mikrofoni
Mietin pitkään, että kuinka tuo oikein toimii. Saatavilla olevat manuaalit eivät kerro asiasta mitään. Eli mistä tämä TP-8 laite nappaa sen vastapuolen äänen, onko siinä joku Bluetooth-linkki puhelimeen tms. ?
Olen päätynyt siihen, että tuon TP-8 laitteen toiminnallisuus on täydellisesti korvattavissa tavallisella mikrofonilla, joka liitetään vaikka sanelulaitteeseen, tai tietokoneen Mic -mikrofoniliitäntään.
Niin TP-8 laite kuin mikrofonikin nappaavat oman puhelussa äänen ilmasta helpolla. Se vastapuolen ääni on pakko napata ilmasta myös, koska mitään Bluetooth -linkkiä välissä ei ole.
Jos laittaa puhelimen kaiuttimen päälle, niin vastapuolen äänikin tallentuu melko hyvin. Pelkän puhelimen kuulokkeen kautta kuuluva vastapuolen ääni tuskin menee kovin terävänä ja kirkkaana nauhalle.
Korjatkaa, jos olen TP-8 laitteen kykyjen suhteen väärässä. Joka tapauksessa se edellyttää että on koko ajan kuljetettava sanelinkonetta tai vastaavaa mukanansa.-- Anonyymi
Tämä tp-8 on tarkoitettu laitettavaksi korvaan korvan ja puhelimen korvakuulokkeen väliin, jolloin se nauhoittaa, kun plugi on kytkettynä sanelimen mikrofoniliittimessä ja sanelin äänitystilassa, paitsi oman puheen, niin myös puhelimen korvakuulokkeesta tulevan puhelun toisen osapuolen puheen. Kaiutinpuhelua tämän kanssa ei siis tarvitse kytkeä käyttöön.
Verkkiksen käyttäjäarvioinneissa se on saanut käyttäjiltä pääsääntöisesti aika hyvät arvostelut.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/20948/dgkkg/Olympus-TP-8-puhelinaanitysmikrofoni/reviews - Anonyymi
>> Tämä tp-8 on tarkoitettu laitettavaksi korvaan korvan ja puhelimen korvakuulokkeen väliin, jolloin se nauhoittaa, kun plugi on kytkettynä sanelimen mikrofoniliittimessä ja sanelin äänitystilassa, paitsi oman puheen, niin myös>>
En haluaisi typeränä länkyttää. Mutta en yksinkertaisesti vain ymmärrä laitteen periaatetta, enkä tuota selostusta.
- TP-8 laitteessa näyttää olevan yksi ainoa plugi. Ja sekö siis liitetään GSM-puhelimen korvakuulokeliitäntään?
- Mutta mikä piuha siihen sanelimeen, ja sen Mic-liitäntään sitten kytketään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Tämä tp-8 on tarkoitettu laitettavaksi korvaan korvan ja puhelimen korvakuulokkeen väliin, jolloin se nauhoittaa, kun plugi on kytkettynä sanelimen mikrofoniliittimessä ja sanelin äänitystilassa, paitsi oman puheen, niin myös>>
En haluaisi typeränä länkyttää. Mutta en yksinkertaisesti vain ymmärrä laitteen periaatetta, enkä tuota selostusta.
- TP-8 laitteessa näyttää olevan yksi ainoa plugi. Ja sekö siis liitetään GSM-puhelimen korvakuulokeliitäntään?
- Mutta mikä piuha siihen sanelimeen, ja sen Mic-liitäntään sitten kytketään?No ei, ei, tämä tp-8 ei ole kuuloke ollenkaan, vaan korvaan sijoitettava mikrofoni, joka päästää lävitseen puhelimen normaalista korvakuulokkeesta korvaan tulevan äänen - tallentaen sen samalla, kun se tallentaa oman puheäänenkin. Se laitetaan siis korvaan, kytketään plugistaan sanelimen mikrofoniliitäntään - sitten laitetaan sanelimesta äänitys päälle ja puhutaan puhelimella ihan normaalisti niin, että puhelin on sillä korvalla, jossa mikrofoninappikin on.
- Anonyymi
Google on sinun herrasi, älä palvo muita herroja. Kittäkää, kiittäkää, kiittäää Googlee.
Minä ratkaisin tämän (sekä muutaman muun Googlen paskajekun) ostamalla uusia v.7 käyttiksen kapuloita. Mitään ongelmia ei ole, ja toiminnot joiden pitää toimia toimivat.- Anonyymi
Missä myydään, ja mihkä hintaan? Tarkoitatako V7 että Androidin 7-versiolla pyöriviä puhelimia, vai mistä tässä on kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä myydään, ja mihkä hintaan? Tarkoitatako V7 että Androidin 7-versiolla pyöriviä puhelimia, vai mistä tässä on kyse?
Verneitä joku kehuskeli aiemmin täällä tilanneensa
https://www.aliexpress.com/item/1005002918297025.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7cff4c4dq0jsTW - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.aliexpress.com/item/1005002918297025.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7cff4c4dq0jsTWMoisia tietoturvattomia pommeja ei pidä mennä ostamaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.aliexpress.com/item/1005002918297025.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7cff4c4dq0jsTWSe olin minä, meillä on nyt 3 kpl Vermee V1 kapula, joka kulkee myös nimellä "Vernee Active V1" ja "Original Vernee V1". Aliexpress:stä: https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20220121092420&SearchText=vernee v1 hinta on saturaisen tienoilla postimaksuineen ja veroineen (AliExpress hoitaa verot, niistä ei tarvitse itse huolehtia kunhan tilaa vain yhden per tilaus, piruiluveroraja on 150 eur).
V1:ssä on Android versio 7.0 käyttöjärjestelmä. Puhelun tallennusmahdollisuus on valmiina puhelin -appissa, jossa tallennus pitää käynnistää tarvittaessa. Minun kapulassa on kuitenkin Call Recorder by Clever Mobile -appi koska tallentaa automaattisesti. Korvakaiuttimen äänenlaatu on todella selkeä ja tarvittaessa kivuilaan kovaääninen, mikki on herkkä, ainoa kapula jossa minulla ääniasetus "In-Call" ei ole täysillä.
Kertakaikkiaan mahtikapula kaikin puolin. Paitsi sormenjälkitunnistimen osalta koska se on sijoitettu peffapuolelle.
- Anonyymi
Nauhureita ei enää ole myynnissä muualla kuin jossain kirpparilla ja niiden nauhatkin alkaa lahota käsiin. On tullut onneksi jo uudempaakin tekniikkaa missä eui tarvita mitään nauhojen kanssa käpälöintiä.
- Anonyymi
Ei ole tarjolla mitään hanureita eikä edes nauhureita joten siihen on tyytyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676