Pissaleikit

Anonyymi

Mites teillä on pissaleikit sujuneet?
On ruvennu vähän kiinnostamaan.

35

1696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huonosti sujuu kun mies ei suostu, että kusisin hänen naamalleen.

      • Anonyymi

        Voi et haluisi että joku nainen kusisi mun naamalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi et haluisi että joku nainen kusisi mun naamalle

        Tasan ei käy onnen lahjat. Eikä tarpeet.


      • Anonyymi

        Kyllä miä haluisin


      • Anonyymi

        Tuu tänne..


    • Anonyymi

      Haluaisin keskustella näistä pissaleikeistä mutta kun tämä aloitus meni heti ensimmäisen kommentin jälkeen piloille. Olen 50v mies ja vaimoni kanssa harrastetaan pissajuttuja lähes joka kerta kun ollaan kahdestaan kotona.

      • Anonyymi

        Tollasessa porukassa olis mielenkiintoista olla mukana.


      • Anonyymi

        Siis heitin tuon kommentin aivan ja täysin vakavissani- Mies ei lähde leikkeihin mukaan.


        Ja kyllä mulla pissaleikeissä on lausahdukseni kaltaiset rivot ajatukset messissä.. eli kusta hänen naamalleen tai hän minun. Edes Rinnoille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis heitin tuon kommentin aivan ja täysin vakavissani- Mies ei lähde leikkeihin mukaan.


        Ja kyllä mulla pissaleikeissä on lausahdukseni kaltaiset rivot ajatukset messissä.. eli kusta hänen naamalleen tai hän minun. Edes Rinnoille!

        Mulla tilanne sellainen, että puoliso ei halua mitään lähetyssaarnaajasta poikkeavaa edes kokeilla. Olen onnekseni löytänyt suhteen ulkopuolelta naisia, jotka haluavat kinkympiä leikkejä. Yksi tällainen on pissaleikit, joista nautin naisen suuhun pissaamisesta hyvin paljon. Olen itsekin juonut muutaman naisen pillusta, maku vaihtelee paljon: polttava ja kahvia juova nainen erittää hyvin epämiellyttävää kusta. Maut tulee läpi. Kun taas nainen joka ei polta ja juo muutakin kuin kahvia, on kokemus miellyttävä. Jos täällä salaa tällaisista leikeistä haaveilevaa naista, varattua tai vapaata, niin olisi kiva jutella privaatisti aiheesta. Toteuttaminenkin olisi mukavaa kanssasi, jos osaat pitää salaisuuden. Hki 50km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis heitin tuon kommentin aivan ja täysin vakavissani- Mies ei lähde leikkeihin mukaan.


        Ja kyllä mulla pissaleikeissä on lausahdukseni kaltaiset rivot ajatukset messissä.. eli kusta hänen naamalleen tai hän minun. Edes Rinnoille!

        Asia kiinnostaisi kovasti. Olen jutellut naisen kanssa, joka on harrastanut pissaleikkejä. Olisi tosi kiihottavaa päästä passaamaan naisen päälle ja ottaa vastavuoroisesti vastaan, vaikka ihan suoraan naamalle. Olen treenannut pissaamista seisokissa. Vaatii vähän treeniä että lähtee tulemaan, mutta tulee se sieltä ruikkien. Olisi ihana työntää sellainen ruokkiva muna suuhun ja pumpata vielä mällit perään.


    • Anonyymi

      Leikitään leikitään. Mies oli ujo kuin mikä, eikä kuulemma saanut sairalassa ollessankaan pissattua sorsaan, kun ei vaan tullut. Ja muutenkin ujosteli kaikkea. Se muuttui sitten vähitellen, kun ensin pyysin vähän nuolemaan alapäätä ja sitten kerran päästin vähän pissaa tulemaan ja pyysin nuolemaan puhtaaksi. Nyt ei enää ujostella mitään, kaikki versiot onnistuu. Kivaa olla kahden ja pidellä koronaa loitolla.

      • Anonyymi

        Mutta onhan se jännittävää... oltaisko me vaan kahdestaan?


    • Anonyymi

      pissaleikit on erittäin kivoja ja kiihottavia, muutaman naisen kanssa olen harrastanut niitä niin että nainen on pissanut suuhuni tai mulkun päälle ja se on tuntunut todella hyvälle, voi kunpa löytäisin naisen joka antaisi minulle kuumaa pissaa

      • Anonyymi

        Juu, tooooosi kamalia myrkkyjä. Jos hitunenkin niistä ois ihmisessä, se kuolis.

        Mistä oletat niiden "myrkkyjen" tulleen?


      • Anonyymi

        Elimistölle myrkyllistä happoa jota virtsaan kerääntyy siitä vaan nielemään idiootit


    • Anonyymi

      Ex-vaimosta olen jäänyt kaipaamaan vain hänen maukasta pissaansa. Lirautteli usein suuhuni kun nuolin häntä.

      • Anonyymi

        Itselläni tilanne sellainen että olen ollut kahdessa pidemmässä suhteessa, ja molemmat ovat toimineet ehkä juuri siksi niin pitkään, kun ovat suostuneet toteuttamaan fantasiaani. Kaikki muut suhteeni kariutunut siihen ahdistukseen mikä tulee kun en voi toiselle kertoa fetissistäni ja pelkään kuinka toinen osapuoli sen ottaa.
        Olen nyt taas samassa tilanteessa ja en tiedä kerronko toiselle vaan että haluan/haaveilen hänen kusevan suuhuni. Otan sitten riskin että joko hän lähtee tai jää, mutta useimmiten suhteeni ovat tähän pisteeseen tullut että vähitellen ahdistaa. Edellisissä suhteissa ei ollut moista ongelmaa, kun sain jos vaan tahdoin häneltä suoraan suuhuni :p

        Jos hän juo, käy vessassa, edes mainitsee että hänellä on hätä. Sängyssä ollessamme ajattelen sitä, lasken jo tunteja että milloin hän mahtaa taas mennä vessaan. Nämä kaikki johtuu vaan siitä että en kehtaa hänelle kertoa että haluan hänen kusevan suuhuni. Tämä asia vaivaa minua joka pvä, ja en tule kestämään tässä suhteessa kertomattakaan hänelle että moisesta haaveilen. Minulla on hyvä olla hänen kanssaan muuten, meillä menee kaikki hienosti yksiin, mutta tämä inhottava asia on joka pvä mulla mielessä :/
        Kerronko hänelle koko tämän storin ja otan riskin että hän ei tätä tietoa kestä vai jätänkö hänet vaan suoraan, koska en pysty asiasta hänelle ikinä kertomaan. Syystä että en luota siihen että hän ei kertoisi sitä joskus eteenpäin :S sehän olisi häpeällistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni tilanne sellainen että olen ollut kahdessa pidemmässä suhteessa, ja molemmat ovat toimineet ehkä juuri siksi niin pitkään, kun ovat suostuneet toteuttamaan fantasiaani. Kaikki muut suhteeni kariutunut siihen ahdistukseen mikä tulee kun en voi toiselle kertoa fetissistäni ja pelkään kuinka toinen osapuoli sen ottaa.
        Olen nyt taas samassa tilanteessa ja en tiedä kerronko toiselle vaan että haluan/haaveilen hänen kusevan suuhuni. Otan sitten riskin että joko hän lähtee tai jää, mutta useimmiten suhteeni ovat tähän pisteeseen tullut että vähitellen ahdistaa. Edellisissä suhteissa ei ollut moista ongelmaa, kun sain jos vaan tahdoin häneltä suoraan suuhuni :p

        Jos hän juo, käy vessassa, edes mainitsee että hänellä on hätä. Sängyssä ollessamme ajattelen sitä, lasken jo tunteja että milloin hän mahtaa taas mennä vessaan. Nämä kaikki johtuu vaan siitä että en kehtaa hänelle kertoa että haluan hänen kusevan suuhuni. Tämä asia vaivaa minua joka pvä, ja en tule kestämään tässä suhteessa kertomattakaan hänelle että moisesta haaveilen. Minulla on hyvä olla hänen kanssaan muuten, meillä menee kaikki hienosti yksiin, mutta tämä inhottava asia on joka pvä mulla mielessä :/
        Kerronko hänelle koko tämän storin ja otan riskin että hän ei tätä tietoa kestä vai jätänkö hänet vaan suoraan, koska en pysty asiasta hänelle ikinä kertomaan. Syystä että en luota siihen että hän ei kertoisi sitä joskus eteenpäin :S sehän olisi häpeällistä

        Tuskinpa tuo siihen halkeaa, jos kysyt. Sillä se selviää. Jos minulta kysyisi vaikka ei ole koskaan tullut puheeksi, niin ei varmasti ole ongelma, onnistui se tai sitten ei. Monta asiaa on auennut juttelemalla, tai suorsan kokeilemalla.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tuskinpa tuo siihen halkeaa, jos kysyt. Sillä se selviää. Jos minulta kysyisi vaikka ei ole koskaan tullut puheeksi, niin ei varmasti ole ongelma, onnistui se tai sitten ei. Monta asiaa on auennut juttelemalla, tai suorsan kokeilemalla.

        Eihän se varmasti. Korkeintaan järkyttyy ja lähtee, mutta sittehä tuo sen tekee. Eniten vaa just huolestuttaa että kertooko sitte kylillä :/ asiasta hän tavallaan jo tietää, koska hänelle kerroin että pidän sellaisesta, mutta en kuitenkaan antanut kuvaa että häiritsee minua näinkin paljon että arkena jo ahdistaa. Muutaman kerran hän on yrittäny toteuttaa mutta ei vielä kyennyt loppuun asti. Sen pohjalta ehkä voisin hänelle mainita että todella haluaisin asiaa toteuttaa ja ehkä jopa sillee suhteellisin väliajoin :) se vaan vaatii sen luottamuksen toista kohtaan että sille voi kertoa kaiken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se varmasti. Korkeintaan järkyttyy ja lähtee, mutta sittehä tuo sen tekee. Eniten vaa just huolestuttaa että kertooko sitte kylillä :/ asiasta hän tavallaan jo tietää, koska hänelle kerroin että pidän sellaisesta, mutta en kuitenkaan antanut kuvaa että häiritsee minua näinkin paljon että arkena jo ahdistaa. Muutaman kerran hän on yrittäny toteuttaa mutta ei vielä kyennyt loppuun asti. Sen pohjalta ehkä voisin hänelle mainita että todella haluaisin asiaa toteuttaa ja ehkä jopa sillee suhteellisin väliajoin :) se vaan vaatii sen luottamuksen toista kohtaan että sille voi kertoa kaiken.

        Onko, hän, jonka pitäisi pissata, mies vai nainen? Miehellä on muuten vaikea saada lähtemään pissa jos muna seisoo. Vaatii treeniä... ja jos joku toinen katsoo. Molempia on tullut treenattua. Ensimmäinen on vaikea. Toinen nyt ei. Se, että saisiko lähtemään sitten tositilanteessa, on ihan toinen asia. ToDo listalla, jos vaan osuu kohdalle.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Onko, hän, jonka pitäisi pissata, mies vai nainen? Miehellä on muuten vaikea saada lähtemään pissa jos muna seisoo. Vaatii treeniä... ja jos joku toinen katsoo. Molempia on tullut treenattua. Ensimmäinen on vaikea. Toinen nyt ei. Se, että saisiko lähtemään sitten tositilanteessa, on ihan toinen asia. ToDo listalla, jos vaan osuu kohdalle.

        Nainenha tuo on. Ehkä se joku pvä sen tekee :) ehkä minä vaan huomenna otan asian puheeksi ja katson kuinka käy.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tuskinpa tuo siihen halkeaa, jos kysyt. Sillä se selviää. Jos minulta kysyisi vaikka ei ole koskaan tullut puheeksi, niin ei varmasti ole ongelma, onnistui se tai sitten ei. Monta asiaa on auennut juttelemalla, tai suorsan kokeilemalla.

        Kattos. Olenkos minä sinutkin antanut ilmi. Minä en vaan muista kaikkia surkimuksia.
        Terveisin Kutsuni


    • Paras kokemukseni pissaleikeistä: Tyttöystäväni lukitsi käteni käsiraudoilla selkäni taakse. Hän kytki myös nilkkoihini jalkaraudat joiden ketju kiersi käsirautojen välistä. Makasin lattialla vatsallani kun hän hivuttautui hajareisin kasvojani vasten ja painoi pimppansa vasten suutani ja antoi pissan tulla. Yritin juoda niin paljon kuin mahdollista mutta osa meni lattialle. Ohi menneet piti nuolla lattialta ❤

    • Anonyymi

      Olen vähän yli nelikymppinen mies. Minun haaveeni on päästä kusemaan hienosti pukeutuneen daamin päälle. Parasta olisi jos hänellä olisi ohut läpinäkyvä pusero ja alla seksikkäät rintaliivit, jotka liimautuisivat märkään puseroon. Taitaa olla vaikea löytää...

    • Anonyymi

      Kiihottaa kovasti katsoa. Haluaisin, että vaimo pukeutuu seksikkääseen juhlamekkoon ja sukkanauhasukkiin. Sitten mentäisiin puistoon, missä hän joutuu nostamaan helmojaan ja pissaamaan jalat harallaan minun kuvatessa kaiken videolle. Vielä ei ole suostunut...

    • Tykkään katsella naista pissillä kunhan ei istu pöntöllä, vaan kyykistyy.
      Itse olen antanut kultaisen suihkun naisen kasvoille ja suuhun session päätteeksi;)

    • Ei Tuula mieleenkään, että..

    • Anonyymi

      Onhan noi pissaleikit kyllä aika kinkyä. Kumppani sanoi mulle kerran, että haluu että kusen sen päälle. No mitäpä tuossa, eikun suikuhuoneeseen nainen lattialle istumaan kuin naamalle rinnoille ja lopuksi piilluakohti samalla kun kumppani runkkasi itseään. Näin meillä😃
      T:Jaakko

    • Anonyymi

      Oma vaimo ei ole kiinnostunut (siitäkään...), mutta oli heila joka kiihottu suuresti kun harrastettiin seksiä ja hänellä kova pissahätä. Usein hänellä oli tiukat farkut päällään, ja sormetin häntä kunnes hän laukesi (tapahtui aika helposti kun oli kova pissahätä). Siinä sitten housut kastuivat ja se oli hänenkin mielestään tosi kivaa. Sitten vedin housut häneltä polviin ja rakasteltiin takaa päin.

      Joskus makasin hänen jalkojen välissä kylppärin lattialla kun hän seisten yritti pidätellä. Ja lopuksi ei pystynyt pidättelemään enää (ja oli orgasmin partaalla kun joutui päästämään housuihin) ja minäkin siinä sitten kastuin myös. Oli kivaa katella läheltä kun housut lähti kastumaan!
      Hän kiltisti nuoli mut puhtaaksi ja istui sitten päälle. Oli kivaa, ja toivottavasti löytyisi taas joku joka sitä haluaisi.

    • Anonyymi

      Olisi ihanaa saada kyrvästä pissat anukseen. T. Nainen

      • Anonyymi

        Tuu kikkiin jaketsu69 niin saat


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hei hönö, hanki joku muu elämä


      • Anonyymi

        Useat sipulit ovat myrkyllisiä ja niissä on täydellinen elämän loppu koirille, kissoille ja ihmisille.


      • Anonyymi

        Sipulisi on paskassa kasvatettu ja siltä ne maistuvatkin.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe