Sanovat että skoda on huono auto. Mutta onko se totta?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Tavallinen Toyotan ostaja on autokauppiaan unelma, sille voi puhua palturia minkä kerkeää eikä se rassukka sitä huomaa vaan ostaa sen Toyotan ja tulee kahden vuoden jälkeen uudestaa höynäytettäväksi. Autokauppias nauraa mennessään pankkiin.
- Anonyymi
En moittisi oman ensikokemuksen pohjalta (3v) .
3 katsastusta peräkkäin ilman huomatuksia ja Skoda Octavia 2004 mallia!...
Skoda kuskit pitää autoistaan huolta! ...myös siitä vanhemmasta eli kertakäyttöinen asenne ei ole omistajien pelinhenki!- Anonyymi
Juu hitsaamalla ja vaihtamalla 500% osista Skodan saa pysymään ajossa yli 15 vuotta. Itäauton yksinkertainen ja vanhanaikainen rakenne toki auttaa tässä. Ajonautinnosta ei tietenkään voi edes mainita ja saasteet sekä esteettiset haitat koskevat kaikkia Skodan ympäristössä.
Skoda on kuin Puna Armeijan rykmentti: alkuperäisestä kokoonpanosta ei ole jäljellä ketään, mutta eteenpäin mennään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu hitsaamalla ja vaihtamalla 500% osista Skodan saa pysymään ajossa yli 15 vuotta. Itäauton yksinkertainen ja vanhanaikainen rakenne toki auttaa tässä. Ajonautinnosta ei tietenkään voi edes mainita ja saasteet sekä esteettiset haitat koskevat kaikkia Skodan ympäristössä.
Skoda on kuin Puna Armeijan rykmentti: alkuperäisestä kokoonpanosta ei ole jäljellä ketään, mutta eteenpäin mennään.Täällä taas näitä toyota pojuja kertomassa skodan laadusta. Viat sinällään pitää paikkansa, mutta ovat vaihtaneet toyotan nimen skodaan.
Näin ihmisiä harhautetaan ja jotkut sortuvat vielä toyotaan..
Uusi tuleva mainos: Osta linnunpönttö, tue luontoa, saat Toyota Corollan ja kuulosuojaimet kaupanpäälle.
- Anonyymi
eihän skoda ole auto ensinkään
- Anonyymi00006
sde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921622
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4091082- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t183969- 93867
- 64643
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618