Ja vähän varttuneemmatkin miksi lähettelette bikini ja alaston kuvianne andy mcoille no tietysti siinä varakas ja julkkis jännämies ja elämä olis yhtä jännää bilettä eikä vissiin ulkonäössäkään mitään vikaa ja angeligalle ollaan kateellisia
Nuoret naiset
21
<50
Vastaukset
No mulla taitaa olla suojelusenkeli. Tai sitten kuvittelen omiani...
- Anonyymi
Eli ns suojelusenkelisi käskee sinua lähettämään alaston kuviasi andylle ja ehdottelemaan seksiä vai rakkausko sen tekeekin
Anonyymi kirjoitti:
Eli ns suojelusenkelisi käskee sinua lähettämään alaston kuviasi andylle ja ehdottelemaan seksiä vai rakkausko sen tekeekin
Kyllä sen rakkaus tekee... mutta kateellinen en ole kenellekään. Tosin minä en vilauttele, olen vain oma, typerä itseni.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä sen rakkaus tekee... mutta kateellinen en ole kenellekään. Tosin minä en vilauttele, olen vain oma, typerä itseni.
Oletko andy fani
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No en. Oletko sinä?
Mutta miksi sitten lähettelet hänelle alaston ja pimppi kuviasi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi sitten lähettelet hänelle alaston ja pimppi kuviasi
No mieti sitä ihan itse. Voit lopputuleman sitten kertoa minullekin...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No mieti sitä ihan itse. Voit lopputuleman sitten kertoa minullekin...
No kerro sinä mikä on syy onko se uusi harrastus
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sinä mikä on syy onko se uusi harrastus
Kyllä palstailu on sitten ihanaa...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä palstailu on sitten ihanaa...
En olis uskonut että oletkin sellainen tyttö niin luulin sinua kunnon naiseksi mutta ei
Anonyymi kirjoitti:
En olis uskonut että oletkin sellainen tyttö niin luulin sinua kunnon naiseksi mutta ei
Olen aikuinen nainen, elä ala tytöttelemään.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen aikuinen nainen, elä ala tytöttelemään.
Kai silti olet nuori nainen eli voi tytötellä eli se on vaan sanonta
Anonyymi kirjoitti:
Kai silti olet nuori nainen eli voi tytötellä eli se on vaan sanonta
No ikä on vaan numero.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No ikä on vaan numero.
No olet nuorekas ja vetävän näköinen nainen eli voi sanoa tipuksi ja tytötelläkkin ja nuoret miehet sinut nähdessään vau mikä pimu
Anonyymi kirjoitti:
No olet nuorekas ja vetävän näköinen nainen eli voi sanoa tipuksi ja tytötelläkkin ja nuoret miehet sinut nähdessään vau mikä pimu
Tavis olen. Ja aikuinen nainen.
- Anonyymi
Andy on niin vanha ettei tajunnut ettei ne tytöt niitä kuvia lähettele.
- Anonyymi
Kuka niitä sitten lähettelee ja ehdottelee tapaamisiä ja seksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niitä sitten lähettelee ja ehdottelee tapaamisiä ja seksiä
Niiden parittajat.
- Anonyymi
Onko tuo Angeligalle jotain sukua Ville Gallelle. Ja kuka on McCoi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1465317Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1783253Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123121Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,882582IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-212161Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a471897Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1841776- 461709
- 731605
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:471594