Tämä biisi kosketti/koskettaa

Vaikkei tämä musapalsta olekaan, niin onko joku biisi koskettanut sua voimallisesti esim. oman elämäntilanteen takia?

141

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mie alotan. Muhun kolahti joskus PMMP Pariterapiaa.

      • Anonyymi

        Tätä juuri tänään kuuntelin piiitkän tovin.., Hyvin menee :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä juuri tänään kuuntelin piiitkän tovin.., Hyvin menee :)

        No menee menee 😅 Pitääkin laittaa tuo biisi nyt soimaan taustalle, kun en ole hetkeen sitä kuunnellut.


      • Anonyymi

        Turhaahan se on..


    • Anonyymi

      No yhdessä vaiheessa soi usein mielessä Anna Puun Runo. Tän hetken suosikkeja on Erinin Yhtenä sunnuntaina.

      • 👍Molemmat hyviä


      • Anonyymi

        Mäkin tykkään noista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin tykkään noista :)

        Mä en tajuu tätä... Miten tää menee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tajuu tätä... Miten tää menee?

        Mitä sä et tajua? 😀


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mitä sä et tajua? 😀

        No siis montakaan asiaa, jos nyt rehellisiä ollaan... Ja on sellainen tekemisen meininkin, mutta ei pääse tekeen ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis montakaan asiaa, jos nyt rehellisiä ollaan... Ja on sellainen tekemisen meininkin, mutta ei pääse tekeen ;)

        Tuo on paha jos ois meininkiä tehä, mutta ei mahollisuutta 😀 Oliko sun viesti tuo palstan sekoilu, kun näky vaan alku mulla tuolla?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo on paha jos ois meininkiä tehä, mutta ei mahollisuutta 😀 Oliko sun viesti tuo palstan sekoilu, kun näky vaan alku mulla tuolla?

        En tiedä kuka ne on sekoillut, huomasin vain että jollakin viiraa ja ylläpito varmaa poisti...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo on paha jos ois meininkiä tehä, mutta ei mahollisuutta 😀 Oliko sun viesti tuo palstan sekoilu, kun näky vaan alku mulla tuolla?

        Siis ei oo multa kummia sekoiluja...


      • Anonyymi

        Anna puun biisi on parempi, ehdottomasti :) Me ollaa runo jolla ei oo loppuu ❤


      • Tämä Erinin biisi tuli yks päivä radiosta (kun autolla ajelin) ja se on kyllä tosi hyvä👌


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämä Erinin biisi tuli yks päivä radiosta (kun autolla ajelin) ja se on kyllä tosi hyvä👌

        Tykkään sunnuntaista 😍🔥


    • Hups, nyt meinas unohtua. Tämä biisi kolahti, osu ja uppos muutamia kuukausia sitten kovaa ja en oo tähän kyllästyny
      https://youtu.be/M228petdvz0
      ❤❤❤❤

      • Anonyymi

        Wow, kuuntelin :( kyyneleitä...


      • Anonyymi

        Ei kosketa liiemmin, jos ei älä kaapissa.
        Tulkaa nyt ulos niistä kaapeistanne ja käsitelkää asianne.
        Elämä helpottuu kummasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kosketa liiemmin, jos ei älä kaapissa.
        Tulkaa nyt ulos niistä kaapeistanne ja käsitelkää asianne.
        Elämä helpottuu kummasti.

        Kiitti kehotuksesta, mutta en oo ainakaan ihan just nyt tulossa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitti kehotuksesta, mutta en oo ainakaan ihan just nyt tulossa.

        En mäkään vielä, odotan oikeaa hetkeä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään vielä, odotan oikeaa hetkeä :)

        Joo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kosketa liiemmin, jos ei älä kaapissa.
        Tulkaa nyt ulos niistä kaapeistanne ja käsitelkää asianne.
        Elämä helpottuu kummasti.

        Näin se on.


    • Anonyymi

      Behm-hei rakas ♥️

      • Anonyymi

        Onks tää joku biisi vai?



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks tää joku biisi vai?

        Niiinpä onkin. Surullisen kaunis. En haluaisi ottaa askelia poispäin rakkaastani, jos tuntisin noin suuresti. Kuinkahan osaisi ottaa oikeita askelia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiinpä onkin. Surullisen kaunis. En haluaisi ottaa askelia poispäin rakkaastani, jos tuntisin noin suuresti. Kuinkahan osaisi ottaa oikeita askelia?

        Koti ilman rakkautta on asunto...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tällästäkö sä kuuntelet? Taitaa olla vitsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällästäkö sä kuuntelet? Taitaa olla vitsi...

        Onhan tuokin taitolaji, ettei yksikään nuotti osu kohdalleen. 🤔


      • 😅 Tämä olis kiva vettää pienessä tuiterissa ihastukselleen ihan kahen kesken ja kattoa että tekeekö vaikutuksen ja jos tekee niin mimmosen 😀


      • Anonyymi

        Vai niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin...

        Joo..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😅 Tämä olis kiva vettää pienessä tuiterissa ihastukselleen ihan kahen kesken ja kattoa että tekeekö vaikutuksen ja jos tekee niin mimmosen 😀

        😄😂 sen kun näkisi👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuokin taitolaji, ettei yksikään nuotti osu kohdalleen. 🤔

        Pakko sanoo että biisin loppupää on paras👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoo että biisin loppupää on paras👍

        Ei alusta niin väliä, kunhan loppuu hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        😄😂 sen kun näkisi👍

        Joo, kuulemista ei kannata toivoa 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, kuulemista ei kannata toivoa 😅

        Voisin mä kuullakin😍


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei vaan siitä ihastuksesta tulee rakkautta. Tiedän kokemuksesta että samaan henkilöä kohtaan voi tuntea poltetta monta kertaa elämässä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mun suojelusenkeli?


    • Anonyymi

      Kyllä, ollaan. Saat. Rakkaudella ❤❤❤

      • "Askeleen lähempänä..." ❤ Odotathan...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        "Askeleen lähempänä..." ❤ Odotathan...

        Odotan,tietenkin 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan,tietenkin 🥰

        Niin minäkin, sydän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin, sydän.

        Kaikkiko täällä jotaki oottaa vai otatko sie askelia?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kaikkiko täällä jotaki oottaa vai otatko sie askelia?

        Askel on otettu, seuraava suunnitteella. Euforian pilvellä on lennetty ekaa kertaa elämässä tänään ❤


    • Se alko noin puolisen tuntia sitten soimaan vasemmassa korvassa J.Karjalaisen "Hän". ja nyt ei herkiä millään soimasta. Mistähän tämäkin lähti 😅

      • Anonyymi

        Mulla on soinut JVG biisi 'paras päivä ikinä' jo pari tuntia. Sitä ennen oli tuo jakamasi kappale. Ihana😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on soinut JVG biisi 'paras päivä ikinä' jo pari tuntia. Sitä ennen oli tuo jakamasi kappale. Ihana😍

        Mulla mennee varmaan tällä samalla iltaan asti 😅 Mutta en mä häntäkään vaihtas.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla mennee varmaan tällä samalla iltaan asti 😅 Mutta en mä häntäkään vaihtas.

        Hyvä kuulla, ettei vauvan horjuvat askeleet säikäytä😉❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla, ettei vauvan horjuvat askeleet säikäytä😉❤

        En mä ihan vähästä säikähä 😄 Tulipa niistä horjuvista askeleista just vähän aikaa sitten riimiteltyäkin, kun joku anonyymi eka heitti samasta aiheesta riimiä ketjuun.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En mä ihan vähästä säikähä 😄 Tulipa niistä horjuvista askeleista just vähän aikaa sitten riimiteltyäkin, kun joku anonyymi eka heitti samasta aiheesta riimiä ketjuun.

        Sieltäpä se ajatus taisi minullakin alkaa kun tumput välistä tutisee, vaikka kuinka oikealla polulla tuntee ensimmäistä kertaa elämässänsä olevansa😍🎊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla mennee varmaan tällä samalla iltaan asti 😅 Mutta en mä häntäkään vaihtas.

        Tuo "Hän" biisi nyt mietityttää kun itse tänään jätin yhden ison normatiivisen osan elämästäni selän taakse. Mikäs siulla tuossa biisissä puhutteli? Sillä mie oon ainakin täällä😊😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "Hän" biisi nyt mietityttää kun itse tänään jätin yhden ison normatiivisen osan elämästäni selän taakse. Mikäs siulla tuossa biisissä puhutteli? Sillä mie oon ainakin täällä😊😉

        Kuka lie oli kun "antoin mulle sävelmän" mikä tuolla tavalla renkutti korvassa 😄
        Mä tykkään tästä versiosta https://youtu.be/w9qGQ5TiTP0
        mutta toki myös J. Karjalaisen alkuperäisestä.
        En mä tiiä mikä tuossa niin puhuttellee. Tykkään melodiasta ja sanoista. Ja kyllä "hän" on monesti saanu mut hymyilemään ja nauramaanki 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kuka lie oli kun "antoin mulle sävelmän" mikä tuolla tavalla renkutti korvassa 😄
        Mä tykkään tästä versiosta https://youtu.be/w9qGQ5TiTP0
        mutta toki myös J. Karjalaisen alkuperäisestä.
        En mä tiiä mikä tuossa niin puhuttellee. Tykkään melodiasta ja sanoista. Ja kyllä "hän" on monesti saanu mut hymyilemään ja nauramaanki 😉

        Positiivisempi versio tämä 😊. Jospa tää vielä joskus hymyilyttäisi tämä biisi ja 'hän' 😊 Olhan siinä jotain iloistakin joskus, mutta ememmän surulliselta kuulostaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivisempi versio tämä 😊. Jospa tää vielä joskus hymyilyttäisi tämä biisi ja 'hän' 😊 Olhan siinä jotain iloistakin joskus, mutta ememmän surulliselta kuulostaa...

        Oi niitä aikoja 😍😂 itkeäkö vai nauraa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Positiivisempi versio tämä 😊. Jospa tää vielä joskus hymyilyttäisi tämä biisi ja 'hän' 😊 Olhan siinä jotain iloistakin joskus, mutta ememmän surulliselta kuulostaa...

        Jos tuo ei hymyilytä, niin hymyilyttäskö se tämä sua 😅 (Tämä ralli on soinu tännään mun päässä) Tässä on se (multa) kielletty sanaki 😂
        https://youtu.be/MKpeP4C8YCc


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jos tuo ei hymyilytä, niin hymyilyttäskö se tämä sua 😅 (Tämä ralli on soinu tännään mun päässä) Tässä on se (multa) kielletty sanaki 😂
        https://youtu.be/MKpeP4C8YCc

        Karsinaan takas niinkuin olis jo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Karsinaan takas niinkuin olis jo!

        Äläpä komentele tai saatat joutua sammaan karsinaan ja sitte ei hyvä heilu 😝😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Äläpä komentele tai saatat joutua sammaan karsinaan ja sitte ei hyvä heilu 😝😄

        Onhan teille kaapinpaikka näytettävä. Muuten hypitte silmille. ;)
        Saahan teitillä Rouvaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan teille kaapinpaikka näytettävä. Muuten hypitte silmille. ;)
        Saahan teitillä Rouvaa?

        *teititellä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan teille kaapinpaikka näytettävä. Muuten hypitte silmille. ;)
        Saahan teitillä Rouvaa?

        Ei saa kun en oo, enkä semmoseksi ala 😁 Tuuppa näyttämään, kun en ite tiijä ja oon niin syvällä täällä 😝


      • Anonyymi kirjoitti:

        *teititellä

        Mitenkäs se mäni... Ootkos sie jo naitu neiti vai naijaako neiti nyt 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mitenkäs se mäni... Ootkos sie jo naitu neiti vai naijaako neiti nyt 😁

        Vai niin. Tais A.I. ymmärtää tuon ännällä alkavan hieman väärin 😅, niin paineli sitte taas deleteä.


    • Anonyymi

      Anna Puun säännöt rakkaudelle
      Mariskan minä liityin sinuun
      Vestan kevät
      Vilma Alinan melkein kuin uus

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä nämä biisit, kuuntelen kohta rrrrauhassa fiiliksissäh ;)


      • Anonyymi

        Nämä kappaleet koskettivat suuresti. Niistä kasvoi polku. Anna Puun kappaleen sanat ovat hyvin ajankohtaiset. Ne ovat todella hyvät ja laittoivat ajattelemaan ja keskittymään tärkeään. :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on pari hyvää biisiä:

        https://youtu.be/p5Rj2Y0rFUo

        https://youtu.be/lwIgXd6avWY

        Ihania kappaleita. Davea en ole paljoa aiemmin kuunnellut, vaikka biisi toki tuttu onkin. Sanat vaan tuntuvat nyt ajankohtaisilta.. Ottaisin pikkurillistä kiinni hentoisilla sormillani..
        "Neiti Kevät" Ihana biisi. Uskon siihen. Teen niin.


    • Mariskaan voi aina luottaa 👍
      Nyt löyty biisi missä nimi ossuu ku Wilhelmi omenaan, eikä sanaatkaan kauas viskaa.
      https://youtu.be/iEOdlbdZAYo

      • Anonyymi

        Tämä biisi koskettaa silloin, kun on pelkojensa vietävänä, eikä jaksa uskoa itseensä ja omiin tavoitteisiinsa. Onneksi sellaisesta hetkestä pääsee eteenpäin uskomalla rakkauteen. Miten täällä joku kirjoittikaan `kasvaa rakkaudessa`, se olkoon oma tavoitteeni tälle talvelle. Kristilliseksi menee, tätä päivää en olisi ikinä uskonut tulevan, mutta pysyn polullani sillä "Usko, Toivo ja Rakkaus".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä biisi koskettaa silloin, kun on pelkojensa vietävänä, eikä jaksa uskoa itseensä ja omiin tavoitteisiinsa. Onneksi sellaisesta hetkestä pääsee eteenpäin uskomalla rakkauteen. Miten täällä joku kirjoittikaan `kasvaa rakkaudessa`, se olkoon oma tavoitteeni tälle talvelle. Kristilliseksi menee, tätä päivää en olisi ikinä uskonut tulevan, mutta pysyn polullani sillä "Usko, Toivo ja Rakkaus".

        Ja lisään vielä, että uskovaista minusta ei edelleenkään saa, mutta kristillisissä teksteissä on elämän totuuksia, jotka puhuttelevat. Oma voima on otettava sieltä mistä sen saa.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoiset sanat, tykkäsin monista sanoista tässä 😍


      • Olipas kaunista 👍 Laitoin soimaan taustalla kun hommaan ja ainakin vielä oon hereillä 😄 Mulla on Spotifyssa soittolista, mihin oon ladannut just tämän tyylistä musaa. Toimii kyllä hyvin jos meinaa käyvä liian kierroksilla muuten ja iltaisin tämmöisiin sävelmiin on hyvä rauhoittua. Toivottavasti sait hyvin unta.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipas kaunista 👍 Laitoin soimaan taustalla kun hommaan ja ainakin vielä oon hereillä 😄 Mulla on Spotifyssa soittolista, mihin oon ladannut just tämän tyylistä musaa. Toimii kyllä hyvin jos meinaa käyvä liian kierroksilla muuten ja iltaisin tämmöisiin sävelmiin on hyvä rauhoittua. Toivottavasti sait hyvin unta.

        Oletteko kokeilleet "pink noise" taajuutta? Joskus kokeilin ja meinasin tipahtaa naama edellä näppikselle 😂😅 toimisi varmaan nukkumaan mennessä paremmin 😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko kokeilleet "pink noise" taajuutta? Joskus kokeilin ja meinasin tipahtaa naama edellä näppikselle 😂😅 toimisi varmaan nukkumaan mennessä paremmin 😴

        Eipä ole tullu kokkeiltua, mutta tämähän täytyy tietenkin testata 😉
        Mun Spotify rentoutuslista koostuu pääasiassa tämän tyypin kappaleista
        https://youtu.be/pMpwAdbvbWM


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eipä ole tullu kokkeiltua, mutta tämähän täytyy tietenkin testata 😉
        Mun Spotify rentoutuslista koostuu pääasiassa tämän tyypin kappaleista
        https://youtu.be/pMpwAdbvbWM

        Huh huh, toi oli aivan taivaallinen kokemus, nyt valuin kyllä tuolilta, enkä taida ylös päästä vähään hetkeen..😍 Jalat ei kanna vieläkään☺Kiitos, tämän laitan takuulla kuunteluun uudestaankin😍😍😘


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipas kaunista 👍 Laitoin soimaan taustalla kun hommaan ja ainakin vielä oon hereillä 😄 Mulla on Spotifyssa soittolista, mihin oon ladannut just tämän tyylistä musaa. Toimii kyllä hyvin jos meinaa käyvä liian kierroksilla muuten ja iltaisin tämmöisiin sävelmiin on hyvä rauhoittua. Toivottavasti sait hyvin unta.

        Kiitos, sain lopulta kun nukahdin. Tänään hiukan väsyttänyt, mutta onneksi kohta pääsee koettaa taas Unilandiaan matkaa 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eipä ole tullu kokkeiltua, mutta tämähän täytyy tietenkin testata 😉
        Mun Spotify rentoutuslista koostuu pääasiassa tämän tyypin kappaleista
        https://youtu.be/pMpwAdbvbWM

        Mun tulee kans kuunneltua tän tyyppistä aika paljon. Toki muutakin, mutta suurimmaksi osaksi näin. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko kokeilleet "pink noise" taajuutta? Joskus kokeilin ja meinasin tipahtaa naama edellä näppikselle 😂😅 toimisi varmaan nukkumaan mennessä paremmin 😴

        Oho... en oo kokeillut, mutta kokeilen takuulla, jos noin hyvin toiminut sulla 😊


      • Fructus83 kirjoitti:

        Kiitos, sain lopulta kun nukahdin. Tänään hiukan väsyttänyt, mutta onneksi kohta pääsee koettaa taas Unilandiaan matkaa 😊

        Mie oon kans ollu tänään silmät ristissä, enkä ihan vähän 😅 En oikein ossaa mennä ajoissa sänkyyn tai vaikka menisinki, niin sitten jumitun joka tapauksessa tänne tai/ja juutuubiin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eipä ole tullu kokkeiltua, mutta tämähän täytyy tietenkin testata 😉
        Mun Spotify rentoutuslista koostuu pääasiassa tämän tyypin kappaleista
        https://youtu.be/pMpwAdbvbWM

        Lohduttava ja lämmin, kiitos kun jaoit tulee käyttöön!!!!💝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lohduttava ja lämmin, kiitos kun jaoit tulee käyttöön!!!!💝

        Ollos hyvä, kiva kun tykkäsit ☺️


      • Anonyymi

        Tämä on niin kaunis kappale, olen tätä myös kuunnellut eräs mielessäni. Kun hän seisoi vieressäni silloin.. Eikä vieläkään mun vieressäin ole.. Haluan hänet edelleen. En ketään muuta. Itse en ainakaan vaihda ❤


      • Anonyymi

        Voiko luottamuksen vielä palauttaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko luottamuksen vielä palauttaa?

        Saako tehdyn tekemättömäksi?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saako tehdyn tekemättömäksi?

        Riippuu millaisista teoista on kiinni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu millaisista teoista on kiinni?

        No mulla ei tule tähän hetkeen yhtäkään tekoa tai teon tyyppiä mieleen, jonka olisin saanu kumottua, vaikka haluja siihen oliski ollu.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mulla ei tule tähän hetkeen yhtäkään tekoa tai teon tyyppiä mieleen, jonka olisin saanu kumottua, vaikka haluja siihen oliski ollu.

        Olet oikeassa tässä. Erityistilanteet vaikeine kommunikointitapoineen voivat kai tehdä poikkeuksen.. Elämme poikkeuksellista aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa tässä. Erityistilanteet vaikeine kommunikointitapoineen voivat kai tehdä poikkeuksen.. Elämme poikkeuksellista aikaa.

        Just hokasin seiskakymppisten (vaikka en ihan viä tähän ryhmään kuulukaan, vaan toivon, että joskus viä kuulun) palstoilta, kun joku kirjotti, jotta "Viikon päästä maanantaina on talvipäivänseisaus ja aletaan kulkea kohti valoa, askel kerrallaan."
        Voiskohan se tuo talvipäivänseisaus tuua mukanaan myös jonkinlaista muutakin valoa (kuin auringon) elämään... Kyllä tässä jo itse kukin varmasti sitä normaalimpaa vaihetta oottelee.


      • Anonyymi

        En halua rikkoa meitä. Muulla ei väliä. Se miten olemme yhdessä on sama, kunhan vain olemme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua rikkoa meitä. Muulla ei väliä. Se miten olemme yhdessä on sama, kunhan vain olemme.

        Mua rikkoo moni asia tällä hetkellä. Oma elämäntilanne ja vahvat (kielletyt ja salaiset) tunteet naiseen. Kaipaus ja ikävä raastaa ja rikkoo 😔


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mua rikkoo moni asia tällä hetkellä. Oma elämäntilanne ja vahvat (kielletyt ja salaiset) tunteet naiseen. Kaipaus ja ikävä raastaa ja rikkoo 😔

        Minun päässäni on soinut biisi "Pieni ja hento ote". Toisaalta myös yksi "Bussipysäkillä". Sen tyyppinen pysäkki taisi olla viimeisin hänen tykkäyksensä eräässä mediassa, jossa en enää ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun päässäni on soinut biisi "Pieni ja hento ote". Toisaalta myös yksi "Bussipysäkillä". Sen tyyppinen pysäkki taisi olla viimeisin hänen tykkäyksensä eräässä mediassa, jossa en enää ole.

        Tietääkö hän tunteistasi?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tietääkö hän tunteistasi?

        Olenhan minä niistä hänelle itkenyt.. Nyt koen itseni pitkästä aikaa enemmän toimintakykyiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua rikkoa meitä. Muulla ei väliä. Se miten olemme yhdessä on sama, kunhan vain olemme.

        En minäkään halua. Harmi ettei olla samanmielisiä hänen kanssaan tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään halua. Harmi ettei olla samanmielisiä hänen kanssaan tästä.

        No miten olisitte samanmielisiä? Millainen ristiriita teillä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten olisitte samanmielisiä? Millainen ristiriita teillä on?

        Hän haluaa jatkaa matkaa yksin, minä yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän haluaa jatkaa matkaa yksin, minä yhdessä.

        Et oikein voi muuta kuin kunnioittaa hänen päätöstään, jos olette asiat selviksi puhuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikein voi muuta kuin kunnioittaa hänen päätöstään, jos olette asiat selviksi puhuneet.

        Näin on. Harmittaa paljon, mutta asiat on puhuttu selviksi. Sitä yritän nyt työstää ja päästä sitten eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan minä niistä hänelle itkenyt.. Nyt koen itseni pitkästä aikaa enemmän toimintakykyiseksi.

        Minun kanssani ei ole asioita selviksi puhuttu. Ei ainakaan niin että ymmärtäisin. Haluan jatkaa vain hänen kanssaan samaa matkaa yhteiseen päämäärään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kanssani ei ole asioita selviksi puhuttu. Ei ainakaan niin että ymmärtäisin. Haluan jatkaa vain hänen kanssaan samaa matkaa yhteiseen päämäärään.

        Kun vain ymmärtäisin mitä hän haluaa, voin tehdä kummin ja miten vain..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun vain ymmärtäisin mitä hän haluaa, voin tehdä kummin ja miten vain..

        Eikös tuo selviäisi kysymällä? Mie oon ite semmonen, etten aina ymmärrä ekalla, mutta kysyn sitten uudestaan jos asia on tärkeä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikös tuo selviäisi kysymällä? Mie oon ite semmonen, etten aina ymmärrä ekalla, mutta kysyn sitten uudestaan jos asia on tärkeä.

        Asia on tärkeä. Haluan vain hänet, mutta en ymmärrä viestejä. Voisiko hän kertoa millä tavoin hän minut haluaa? Minulla on unelma hänen kanssaan yhteisestä taipaleesta ja tulevaisuudesta. Se voi tapahtua monella tapaa minun puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on tärkeä. Haluan vain hänet, mutta en ymmärrä viestejä. Voisiko hän kertoa millä tavoin hän minut haluaa? Minulla on unelma hänen kanssaan yhteisestä taipaleesta ja tulevaisuudesta. Se voi tapahtua monella tapaa minun puolestani.

        Kysy häneltä eikä täällä palstalla jos asia on tärkeä. Ei silloin arvuutella viestejä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asia on tärkeä. Haluan vain hänet, mutta en ymmärrä viestejä. Voisiko hän kertoa millä tavoin hän minut haluaa? Minulla on unelma hänen kanssaan yhteisestä taipaleesta ja tulevaisuudesta. Se voi tapahtua monella tapaa minun puolestani.

        No sitten ei liene muuta keinoa kuin antaa kasa sitä rautasta lankaa ja pyytää vääntämään siitä ja sillä tavalla, että viestit ja tahtomiset tullee selväksi.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sitten ei liene muuta keinoa kuin antaa kasa sitä rautasta lankaa ja pyytää vääntämään siitä ja sillä tavalla, että viestit ja tahtomiset tullee selväksi.

        Tähän vielä se, jotta viestinnän tarttee olla molemminpuolin selkeetä, eli myös kysyjän pitää kysyä niin, että kohde tietää mihin vastausta halutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysy häneltä eikä täällä palstalla jos asia on tärkeä. Ei silloin arvuutella viestejä..

        Tästä oon ihan samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on tärkeä. Haluan vain hänet, mutta en ymmärrä viestejä. Voisiko hän kertoa millä tavoin hän minut haluaa? Minulla on unelma hänen kanssaan yhteisestä taipaleesta ja tulevaisuudesta. Se voi tapahtua monella tapaa minun puolestani.

        Jos teillä on ollut tapana viestiä epäsuorasti (ei kannatettavaa) etkä ole ymmärtänyt hänen vastaustaan, olet pakotettu joko kysymään suoraan tai pysymään epätietoisuudessa. Asia ei selviä palstalla tuntemattomien kesken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos teillä on ollut tapana viestiä epäsuorasti (ei kannatettavaa) etkä ole ymmärtänyt hänen vastaustaan, olet pakotettu joko kysymään suoraan tai pysymään epätietoisuudessa. Asia ei selviä palstalla tuntemattomien kesken.

        Jep 👍 mitä luultavimmin asiat ei selviä täällä palstoilla anonyymina tai muutenkaan kirjotellen. Tietty jos toisen varmuudella kohteekseen tunnistaa, niin voihan sitä täälläkin viestiä ja arpaa heittää jos on aikaa hukattavaksi tai se on hyvältä tuntuva tyyli 😉


    • CMX:lta rautalankaa, jota saapi myös väännellä jos tahtoo 😉
      https://youtu.be/Rume5s5AZgY
      Toivottavasti tuleva vuosi tuo mukavia asioita tullessaan, moni löytää rakkauden ja pääsee olemaan sylikkäin 💕
      Hyvää Uutta Vuotta ✨🌟

    • Anonyymi

      Mites tässä ketjussa jatkuu?

      • No kerrohan sie vaikka joku biisi, mikä on koskettanut sua 😉


      • Anonyymi

        Supersurullinen kappale, uusi minulle. Ajattelen kuitenkin, että kun taika haihtuu, on luotu hyvä ja turvallinen suhde. Ja se kantaa.
        Hyvää yötä 💕


    • Monikin biisi, musiikin suurkuluttaja kun olen.



      • Mielenkiintoinen tämä sun henkisen elämän biisi 😉 Mie oon kans musiikin suurkuluttaja, onneks se ei kuitenkaan käytössä kulu. Jos kuluttasin jotakin muuta, vaikkapa kengänpohjia sammaan tahtiin, niin pulassa olisin ja kalliiksikin tulis 😁 Kyllä se musiikinki suurkulutus on pientä ongelmaa mukaan tuonu. Nykysellään mulla yhistyy jotku piuhat päässä monesti kun kuulen jonkun lausahduksen ja sitten lähtee biisi soimaan. Joskus tuota tapahtuu yksittäisen sananki kohalla. Toinen ongelma on se, että kun mie löyvän jonku uuven tosi hyvän kappaleen, niin en sitten renkuta sitä vaan kerran tai pari. Ei se sillon haittaa jos oon itekseen, mutta jos on joku muu kyyvissä tai tontilla ja mie lattaan sammaa yheksättä kertaa peräkkäin, niin kommenttia tulee.
        Onko sulla JanK lempiartisteja tai bändejä?
        Mie olin nuorempana lähes vannoutunut hevari. Nykyään mennee hevin lisäksi vähän kevyempikin musiikki.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mielenkiintoinen tämä sun henkisen elämän biisi 😉 Mie oon kans musiikin suurkuluttaja, onneks se ei kuitenkaan käytössä kulu. Jos kuluttasin jotakin muuta, vaikkapa kengänpohjia sammaan tahtiin, niin pulassa olisin ja kalliiksikin tulis 😁 Kyllä se musiikinki suurkulutus on pientä ongelmaa mukaan tuonu. Nykysellään mulla yhistyy jotku piuhat päässä monesti kun kuulen jonkun lausahduksen ja sitten lähtee biisi soimaan. Joskus tuota tapahtuu yksittäisen sananki kohalla. Toinen ongelma on se, että kun mie löyvän jonku uuven tosi hyvän kappaleen, niin en sitten renkuta sitä vaan kerran tai pari. Ei se sillon haittaa jos oon itekseen, mutta jos on joku muu kyyvissä tai tontilla ja mie lattaan sammaa yheksättä kertaa peräkkäin, niin kommenttia tulee.
        Onko sulla JanK lempiartisteja tai bändejä?
        Mie olin nuorempana lähes vannoutunut hevari. Nykyään mennee hevin lisäksi vähän kevyempikin musiikki.

        "Onko sulla JanK lempiartisteja tai bändejä?"

        - No ei varsinaisesti oo. Jotain sellasia mitä on iät ja ajat kuunnellu, mutta oon niin moniruokainen musiikin suhteen ettei oikein lemppareita pysty edes nimeämään. Ja niin monen eri genrenkin, etten pysty sanomaan olenko humppaveikko vai rockkukko, technoveivi...

        Heh, mutta yksi hyvä jos pitää nimetä, niin Afi.


      • JanK
        JanK kirjoitti:

        "Onko sulla JanK lempiartisteja tai bändejä?"

        - No ei varsinaisesti oo. Jotain sellasia mitä on iät ja ajat kuunnellu, mutta oon niin moniruokainen musiikin suhteen ettei oikein lemppareita pysty edes nimeämään. Ja niin monen eri genrenkin, etten pysty sanomaan olenko humppaveikko vai rockkukko, technoveivi...

        Heh, mutta yksi hyvä jos pitää nimetä, niin Afi.

        Heiltä yksi biisi.

        https://youtu.be/rsrEXwozK-Y

        😀



      • JanK kirjoitti:

        Toinenkin.

        https://youtu.be/NYhxaZXXwsg

        ....

        Taitaa JanK olla vähän 🔥🔥 ssä😅
        Tämän jälkimmäisen oonki jo kertaalleen nähny, enkä kehtaa nyt toista kertaa. Tuon ensimmäisen katoin ja... no ☺️ Mie lähen nyt iltakävelylle ja unohan tuommoset 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taitaa JanK olla vähän 🔥🔥 ssä😅
        Tämän jälkimmäisen oonki jo kertaalleen nähny, enkä kehtaa nyt toista kertaa. Tuon ensimmäisen katoin ja... no ☺️ Mie lähen nyt iltakävelylle ja unohan tuommoset 😁

        Heh, pikkusen välillä paidan helmoja polttelee. Ja kierin matossa tukahduttaakseni lieskat ja vaahtosammutintakin tarvitaan.

        😜😇

        Hyvät happihyppelyt. 😊👍


      • JanK kirjoitti:

        Heh, pikkusen välillä paidan helmoja polttelee. Ja kierin matossa tukahduttaakseni lieskat ja vaahtosammutintakin tarvitaan.

        😜😇

        Hyvät happihyppelyt. 😊👍

        Kiitos, hyvä oli lenkki. Sullahan on sitten aikamoista touhua siellä 😅 Mun ei passaa kauheen paljon tuommosia katella, vaikka oon kyllä monta kertaa kahtonu "pahempiakin" ja kyllähän siinä sitte sekä kipinää että 🔥 tullee 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos, hyvä oli lenkki. Sullahan on sitten aikamoista touhua siellä 😅 Mun ei passaa kauheen paljon tuommosia katella, vaikka oon kyllä monta kertaa kahtonu "pahempiakin" ja kyllähän siinä sitte sekä kipinää että 🔥 tullee 😁

        Kiva. 😊

        Noo välillä vähän viiraa ja rääkkään itteeni. 😁


      • Anonyymi

        Miksi luulet niin? Olemme toki yksin, mutta todellisuuden jakaminen on tärkeintä maailmassa ja se kannattaa. Rakkauden vuoksi, että saa rakastaa toista ❤


    • Nämä sanat iski ekalla kuuntelukerralla ja yhä edelleen 💥🎵
      "Jos sä annat mulle ruusun
      On se viikon päästä jo roskaa
      Jos sanot hyvän sanan
      Ei se katoa koskaan"
      https://youtu.be/xS7whWEyDB0

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe