Millaisia ihmisiä tulee Nivalasta?

Anonyymi

Tullut vastaan kieroja, ilkeitä ja tosi ilkeitä ihmisiä? Omaa etua ajavia, valehtelevia ja tosi pahoja ihmisiä. On mukaviakin, mutta sitten jos tulee paha vastaa, se on tosi paha ihminen.

78

3725

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Kieroja ja kaksinaamaisia.

      • Anonyymi

        Ooks ny huomioinut kaksinaamaisia,ettet ole sotkenut Halloween maskeja


      • Anonyymi

        naiset täysiä minäminäminä narsisteja


    • Anonyymi

      Elämäni paras päätös oli muuttaa pois synnyin paikkakunnaltani Nivalasta pois.

      • Anonyymi

        Paras päätös viime yönä,sain aitoa isää isänpäivänä,tulimme kapakasta hiukkasen horjuen ,mu
        ttei miehen apua torjuen ja nyt vierelläin mies makaa,vain yksin hereil oon,muistoissani.


    • Anonyymi

      Kaksi naamaisia ja kiimasia seksikkäitä ihmisiä ,just heitä aina kaippammekin

      • Anonyymi

        Kieroja ja ahdasmielisiä ihmisiä. Tekevät kaikkensa ettei vaan kellään menisi hyvin. Muutto onneksi pian.


    • Anonyymi

      Tyypillisiä kyräileviä umpirasisteja. Oululaisuus on punainen vaate ja joka oululaiselle muistutetaankin kuinka asuminen Oulussa on yhtä helvettiä. Toki päänaukoja ei ole koskaan asunut muualla kuin Nivalassa. Harvinaisen ilkeitä ja epäkohteliaita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Ihan mukavia ihmisiä olen itse kohdannut ja kai niihin kulun itsekin muiden kera.


      • Anonyymi

        Naulan kantaan... Epäkohteliaisuus, itsekkyys ja toisten mustamaalaaminen. Siinä ehkä kolmen kärki. Lisäksi tosiaan kuvitellaan et Nivala on kaiken napa ja vain siellä osataan tehdä kaikki oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan... Epäkohteliaisuus, itsekkyys ja toisten mustamaalaaminen. Siinä ehkä kolmen kärki. Lisäksi tosiaan kuvitellaan et Nivala on kaiken napa ja vain siellä osataan tehdä kaikki oikein.

        ainaski naisissa oon huomannu narsistisia piirteitä,tunnekylmyyttä ja keskustelutaidottomuutta.viikonloppusin vaan biletetään ja hypitään sängystä sänkyyn.rahasta aina pula mutta juhlintaan sitä riittää.tommoset n.50vuotiaat käyttäytyy kuin 15 kesäset pimut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainaski naisissa oon huomannu narsistisia piirteitä,tunnekylmyyttä ja keskustelutaidottomuutta.viikonloppusin vaan biletetään ja hypitään sängystä sänkyyn.rahasta aina pula mutta juhlintaan sitä riittää.tommoset n.50vuotiaat käyttäytyy kuin 15 kesäset pimut.

        minun exmuijani on juur tollanen.onnex ei tarvihte sitä katsella kun pääsin pois nivalasta


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä että ainakin pisnesmanakerilla kuuluu luonteenpiirteeseen valehtelu, päästäkseen arvon hallintoneuvostoon julisti että on se hirveää että sen minkä isät/äidit elinaikanaan kerää säästöön niin lapset tuhlaa alta aikayksikön.. kuten on tapahtunut kun hän on ollut PPO:n hallintoneuvostossa ja tunki itsensä varapuheenjohtajaksi. Nyt Nivalassa julistaa uusien koulujen tarvetta ja lapsien huomioimista vaikka oppilaat loppuu kun lapsia ei synny kuten ennenvanhaan kotilieden ohjeiden mukaan.. 6 per perhe,, onko hoitanut oman postinsa.
      Sutki koko henkilö..ei tullut ppo :n toimitusjohtajaa mutta välipestin hoitaja pankkitoimihenkilö kiinnostaa.. ja on kiinnostanut firman aikana.. onko se oikein ?

    • Anonyymi

      Todella ihania maailman parhaita ihmisiä joilla on suuri sydän ❤️

      • Anonyymi

        Nivalassa ennen ulkopaikkakuntaisille keljuiltiin nakkikioskin jonossa ja sai joku nokkaankin.


    • Anonyymi

      Aivan ihania.

      • Anonyymi

        Todellakin samaa mieltä,ahkeria ja hyvin tunnollisia töissään ovat ja osaavat auttaa lähmäisiään.


    • Anonyymi

      Ihan mahtavia ihmisiä ja niin moni on vielä uskossakin ,todella ihania miehiä sekä naisia.
      Kaikkien unelma ihmisiä ovat.

    • Anonyymi

      Nivalassa roihuaa rakkaus ja talkoohenki mitä ei ole muualla maailmassa. Kaikki mukaan ketään ei jätetä tätä on Nivala ❤️

    • Anonyymi

      Takinkääntäjiä ja hameenalle hamuilevia..ei oman vaan pankkitoimihenkilön..
      Ei ollut pisnesmanakeriksi vaan tavalliseksi tallaajaksi osoittautui..

    • Anonyymi

      Ihan tavallisia kadun tallaajia

      • Anonyymi

        Siihen mahtuu kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen mahtuu kaikki

        On uskossa olevia sekä uskomattomiakin uskottomia uskossa uskoon hurahtaneita.


    • Anonyymi

      Hyviä ihmisiä on täälä nivalassa 😀

    • Anonyymi

      yx ex-nivalalainen naikkonen ainaski käyttää "ystäviään" sumeilematta taloudellisesti hyväkseen

      • Anonyymi

        Onko nykyään Ylivieskassa ihmisiä kuppaamassa ja loisimassa?


    • Anonyymi

      Tosi on.

      • Anonyymi

        Tosi on ,kaikkea löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi on ,kaikkea löytyy.

        Totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta!

        Totta tuokin.


    • Anonyymi

      ihania parhauksia kaikki on ihania.

      • Anonyymi

        Tää on tosi!


    • Anonyymi

      Jokainen suomalainen voi ajatella, että Nivalassa on valloillaan voimakas lestadiolais hegemonia, jossa ainoa oikea vaihtoehto on oikeistolainen politiikka.
      Itse ajattelen lestadiolaisuuden samaan koriin, kuin islamilaisuus, on vain yksi oikea, kaikki muu on väärää.

    • Anonyymi

      Mustamaalauksen ja juoruilun maailmanmestareita. Pakko oli muuttaa pois, ei kukaan viitsi elää kateellisten panettelijoiden keskuudessa.

      • Anonyymi

        Pois näyttää muuttaneen Taavettiin!


    • Anonyymi

      Ihania parhauksia... ❤️👍

    • Anonyymi

      Lähimmäisen rakkautta mitä ei koko muualla maailmassa ❤️

    • Anonyymi

      Ihastuttavia.

    • Anonyymi

      Aivan ihana kaupunki missä ei syntiä ole! Kuin Edenin puutarha ❤️

    • Anonyymi

      Ihmisiä jotka ei ainakaan halua auttaa toisia.
      Jos et kuulu tiettyyn kermaperse porukkaan niin et oo mitään.

      • Anonyymi

        Totta.


      • Anonyymi

        Ei nivalaiset sen pahempia ole kuin muutkaan.


    • Anonyymi

      mä ainaski oon tavannu nivalasta yhden ihanan isotisuisen ja punatukkaisen beiben

    • Anonyymi

      Onhan he työhulluiksi ja moniosaajiksi oppineet maataloudessa ja Suomen parhaiten menestyvässä teollisuuskylässä ja ammattikoulutuksessaan.
      Nivalalaiset eivät juurikaan ole työttömiä, asuvatpa he millä paikkakunnalla tahansa.

    • Anonyymi

      Kunpa tietäisit. Aivan ihania!

    • Anonyymi

      Parhaita ihanuuksia joilla on sydän paikallaan ja valtavasti rakkautta ja halua auttaa lähimmäistä. Erittäin sydämellinen paikka.

      ❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Joo, tosi sydämmellisesti metelöidään öisin moottoriajoneuvojen kanssa ympäri kylää. Poppikin soi keskellä yötä valvottaen oikein sydämmellisesti. Mustaa rantua suditetaan asfalttiin lähes joka yö ja jopa jäteöljytkin on levitelty tielle ristiin rastiin niin ihkusti, että ihan sydän pakahtuu.
        Jos paskan hajuun tottuu, kuulemma, niin miksei Nivalaankin, mutta se varmaan vaatii sen, että on syntynyt Nivalaan, ja monessa sukupolvessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tosi sydämmellisesti metelöidään öisin moottoriajoneuvojen kanssa ympäri kylää. Poppikin soi keskellä yötä valvottaen oikein sydämmellisesti. Mustaa rantua suditetaan asfalttiin lähes joka yö ja jopa jäteöljytkin on levitelty tielle ristiin rastiin niin ihkusti, että ihan sydän pakahtuu.
        Jos paskan hajuun tottuu, kuulemma, niin miksei Nivalaankin, mutta se varmaan vaatii sen, että on syntynyt Nivalaan, ja monessa sukupolvessa.

        Pääsee täältä poiskin jos tuntuu liian suurelta kaupungilta melun suhteen. Suosittelen utsjokea tai saharan autiomaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsee täältä poiskin jos tuntuu liian suurelta kaupungilta melun suhteen. Suosittelen utsjokea tai saharan autiomaata.

        Olipas todella sydämmellinen vastaus, aito oikea Nivalalainen asenne.

        Suurelta kaupungilta? Olen asunut suuremmissakin kaupungeissa, eikä missään ole ollut vastaavaa typerää meluamista, eikä varsinkaan keskellä yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas todella sydämmellinen vastaus, aito oikea Nivalalainen asenne.

        Suurelta kaupungilta? Olen asunut suuremmissakin kaupungeissa, eikä missään ole ollut vastaavaa typerää meluamista, eikä varsinkaan keskellä yötä.

        Nivala on se suomen Texas katsos ;) Onhan kaupunkejakin erilaisia täytyy olla sopeutuvainen tai jos on niin vaikiaa niin muuttaa vaikka ylivieskaan. Ajattele libanonilaisia tai israelia tel avivivissa ja beirutissa ne joutuu kuuntelemaan tykin jyskettä ja ajattelemaan samalla kun painaa tyynyä korvaan ettei se tähän taloon iske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nivala on se suomen Texas katsos ;) Onhan kaupunkejakin erilaisia täytyy olla sopeutuvainen tai jos on niin vaikiaa niin muuttaa vaikka ylivieskaan. Ajattele libanonilaisia tai israelia tel avivivissa ja beirutissa ne joutuu kuuntelemaan tykin jyskettä ja ajattelemaan samalla kun painaa tyynyä korvaan ettei se tähän taloon iske.

        Melun suhteen aika yhteensopiva vertauskuva. Pommikoneiltahan ne muutamat mopot ja autot kuulostavatkin, autojen ja mopoautojen subbarit lisäksi ampuvat sarjatulella bassomelua.

        Viimein selvisi mistä nämä mölyäjät ammentavat inspiraationsa, lähi-idästä.


    • Anonyymi

      ihania parhauksia.

      • Anonyymi

        Ihania parhauksia, ja pahasia inhauksia.


    • Anonyymi

      kyllä ihan ok.

      • Anonyymi

        Pääsitkö maistelemaan niitä?


    • Anonyymi

      Parhaita rakkauksia ❤️

    • Anonyymi

      mikseri.netissä sellainen artisti kuin "japen uhkailut" on nivalassa majaa pitävä eli ainakin lahjakkaita artisteja sieltä tulee.

    • Anonyymi

      Aivan upeita rehellisiä ja auttavaisia iso plus kaikille nivalalaisille ja hyvää Joulun odotusta.

    • Anonyymi

      Kieroja ja ylimielisiä. Väärän suvun omaavat poltetaan roviossa.

      • Anonyymi

        Rajat ovat Nivalassa tärkeitä, ne erottavat nivalalaiset kaikista muista.


      • Anonyymi

        rahanahneita lemmenhuijariämmiä


    • Anonyymi

      Sydämellisiä ihmisiä ❤️

      • Anonyymi

        Sydämmettömät ovatkin kaikki vainajia, veri kun ei kierrä.


      • Anonyymi

        Niinpä tais sydämmen viedä, muistuu aina mieleen vaikka aikaa kulunut.


    • Anonyymi

      Parhaita.

    • Anonyymi

      Ihan tavallisia työtelijäitä ihmisiä.

    • Anonyymi

      maalaisia

    • Anonyymi

      Erittäin rakkaita.

    • Anonyymi

      Sekopäitä ja selän takana puhujia.

      • Anonyymi

        Mitä! Eikö Nivalassa olekkaan kaikkea? Suoko täältä puuttuu? Nyt kyllä hävettää.


    • Anonyymi

      Hyvää Joulua.

    • Anonyymi

      Parempaa Uutta Vuotta !

    • Anonyymi

      Kaikki tuntemani nivalalaiset ovat rikkaita ja hyväosaisia. Kovia tekemään töitä.

      • Anonyymi

        No vähänpä sinä nivalalaisia tunnet.


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe