Olisiko kenelläkään tietoa Burmilla rotuisen kissan hinta tasosta nykypäivänä?
Kyseessä kohtuu harvinaine rotu, joten nouseekohan kasvattajalta saadun pennun hinta yli 1 000€?
Vai pysyyköhän 600 tai 800€ Luokassa?
Burmilla hinta
2
2898
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin mitään rotupentua saa 600 eurolla, varaisin ainakin 1000 euroa. Kissan hinta on kuitenkin myyjän ja ostajan välinen asia, johon voi vaikuttaa moni asia.
Kissanpennun ostohinta useimmiten on kuitenkin pieni alkutäräys verrattuna siihen, miten hintavaksi kissa voi tulla elämänsä aikana. Erityisesti eläinlääkärikulut voivat yllättää ja nousta moninkertaisiksi ostohintaan verrattuna.
Jos jo pennun hinta tuntuu liian kovalta, neuvoisin luopumaan koko ajatuksesta hankkia kissa. - Anonyymi
Rotupennut maksavat, mutta sen pitäminen se vasta maksaa. Minulla on ollut abyja ja tällä hetkellä kaksi burmaa. Eläinlääkärikulut ovat suurimmat, sanoisin noin 1.000 euroa vuodessa kunnon ruoka......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384770Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092454- 651578
- 581310
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101226Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34887Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41829