Telian mustatorni

Anonyymi

Oulun keskustassa kohoaa Telian mustatorni.
Sieltä Telian on hyvä kytätä. Valtiohan jo omistaa Teliaa ja mtv3

22

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Telian tornista on kätevä kytätä ja soluttautua verkkoon.

    • Anonyymi

      Valtion kyttäykseen Telia on ryhtynyt. Kaikki Telian asiakkaat ovat paikannettu.

      • Anonyymi

        Siis valtion toimesta. Mtv3 taas saa tietoa muuten.


    • Anonyymi

      kuka muu omistaa Teliaa?

    • Anonyymi

      Telia omistaa osan MTV3?
      Miksi valtio käyttää Teliaa?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miksi kukaan luulee että hänen ”elämänsä” on kyttäämiseen arvoista?

      • Anonyymi

        Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.


      • Anonyymi

        Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.

        Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.

        Taidat kuvailla sitä mitä peilistäsi näkyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!

        Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.

        Ei se kyllä johda siihen, koska ei ole mitään salattavaa ja asiaa joka jotain kiinnostaisi. Toki jos tälle ajattelulinjalle lähdetään, niin kuka ostaisi minusta kaikki tiedot? Se on vähän kuin sellainen yllätyspaketti joka voi olla tyhjä ja mitään antamaton tai täynnä yllätyksiä 😂 Menkää paranoidiset oikeasti hoidattamaan päänne kuntoon!


    • Anonyymi

      Ma teile musta torni nayta.

    • Anonyymi

      Kaikista puhelinliittymistä Telia on töksäyttänyt puhelimen kiinni kahdesti. Epäilen Teliaksi koska muut eivät toimineet samoin. En kyllä keksi syytä. En siis tehnyt mitään erikoista, enkä mitenkään itse sitä laittanut kiinni. En enää saanut auki salasanalla.

      Telian siis omistaa joku ulkomaalainen pörssiyhtiö.

    • Anonyymi

      Osakkeista pääosa ulkomaalaisella pörssiyhtiöllä.

    • Anonyymi

      Swedish State, mikähän se on? Other shareholders?

    • Anonyymi

      Ruotsi, en kyllä muistaakseni ole mitenkään ruotsia mollannut.

    • Anonyymi

      Epäilen kuitenkin MTV3;n omistavan sen.

      • Anonyymi

        eppäillä soppii. MTV3:n omistaa Telian tytäryhtiö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3278
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      90
      713
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe