Telian mustatorni

Anonyymi

Oulun keskustassa kohoaa Telian mustatorni.
Sieltä Telian on hyvä kytätä. Valtiohan jo omistaa Teliaa ja mtv3

22

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Telian tornista on kätevä kytätä ja soluttautua verkkoon.

    • Anonyymi

      Valtion kyttäykseen Telia on ryhtynyt. Kaikki Telian asiakkaat ovat paikannettu.

      • Anonyymi

        Siis valtion toimesta. Mtv3 taas saa tietoa muuten.


    • Anonyymi

      kuka muu omistaa Teliaa?

    • Anonyymi

      Telia omistaa osan MTV3?
      Miksi valtio käyttää Teliaa?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miksi kukaan luulee että hänen ”elämänsä” on kyttäämiseen arvoista?

      • Anonyymi

        Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.


      • Anonyymi

        Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.

        Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.

        Taidat kuvailla sitä mitä peilistäsi näkyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!

        Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.

        Ei se kyllä johda siihen, koska ei ole mitään salattavaa ja asiaa joka jotain kiinnostaisi. Toki jos tälle ajattelulinjalle lähdetään, niin kuka ostaisi minusta kaikki tiedot? Se on vähän kuin sellainen yllätyspaketti joka voi olla tyhjä ja mitään antamaton tai täynnä yllätyksiä 😂 Menkää paranoidiset oikeasti hoidattamaan päänne kuntoon!


    • Anonyymi

      Ma teile musta torni nayta.

    • Anonyymi

      Kaikista puhelinliittymistä Telia on töksäyttänyt puhelimen kiinni kahdesti. Epäilen Teliaksi koska muut eivät toimineet samoin. En kyllä keksi syytä. En siis tehnyt mitään erikoista, enkä mitenkään itse sitä laittanut kiinni. En enää saanut auki salasanalla.

      Telian siis omistaa joku ulkomaalainen pörssiyhtiö.

    • Anonyymi

      Osakkeista pääosa ulkomaalaisella pörssiyhtiöllä.

    • Anonyymi

      Swedish State, mikähän se on? Other shareholders?

    • Anonyymi

      Ruotsi, en kyllä muistaakseni ole mitenkään ruotsia mollannut.

    • Anonyymi

      Epäilen kuitenkin MTV3;n omistavan sen.

      • Anonyymi

        eppäillä soppii. MTV3:n omistaa Telian tytäryhtiö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe