Oulun keskustassa kohoaa Telian mustatorni.
Sieltä Telian on hyvä kytätä. Valtiohan jo omistaa Teliaa ja mtv3
Telian mustatorni
22
189
Vastaukset
- Anonyymi
Telian tornista on kätevä kytätä ja soluttautua verkkoon.
- Anonyymi
Valtion kyttäykseen Telia on ryhtynyt. Kaikki Telian asiakkaat ovat paikannettu.
- Anonyymi
Siis valtion toimesta. Mtv3 taas saa tietoa muuten.
- Anonyymi
kuka muu omistaa Teliaa?
- Anonyymi
Omistajat
https://www.teliacompany.com/en/investors/share-related-information/shareholdings/
Suomen valtio ei omista Teliasta mitään
https://yle.fi/uutiset/3-10064781
- Anonyymi
Telia omistaa osan MTV3?
Miksi valtio käyttää Teliaa?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtio omistaa runsaasti Elisaa
https://elisa.fi/yhtiotieto/sijoittajille/omistajat/Pyydän valtiolta anteeksi.
- Anonyymi
Miksi kukaan luulee että hänen ”elämänsä” on kyttäämiseen arvoista?
- Anonyymi
Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.
- Anonyymi
Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.
Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.
Taidat kuvailla sitä mitä peilistäsi näkyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!
Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.
Ei se kyllä johda siihen, koska ei ole mitään salattavaa ja asiaa joka jotain kiinnostaisi. Toki jos tälle ajattelulinjalle lähdetään, niin kuka ostaisi minusta kaikki tiedot? Se on vähän kuin sellainen yllätyspaketti joka voi olla tyhjä ja mitään antamaton tai täynnä yllätyksiä 😂 Menkää paranoidiset oikeasti hoidattamaan päänne kuntoon!
- Anonyymi
Ma teile musta torni nayta.
- Anonyymi
Kaikista puhelinliittymistä Telia on töksäyttänyt puhelimen kiinni kahdesti. Epäilen Teliaksi koska muut eivät toimineet samoin. En kyllä keksi syytä. En siis tehnyt mitään erikoista, enkä mitenkään itse sitä laittanut kiinni. En enää saanut auki salasanalla.
Telian siis omistaa joku ulkomaalainen pörssiyhtiö. - Anonyymi
Osakkeista pääosa ulkomaalaisella pörssiyhtiöllä.
- Anonyymi
Swedish State, mikähän se on? Other shareholders?
- Anonyymi
Ruotsi, en kyllä muistaakseni ole mitenkään ruotsia mollannut.
- Anonyymi
Epäilen kuitenkin MTV3;n omistavan sen.
- Anonyymi
eppäillä soppii. MTV3:n omistaa Telian tytäryhtiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483