Telian mustatorni

Anonyymi

Oulun keskustassa kohoaa Telian mustatorni.
Sieltä Telian on hyvä kytätä. Valtiohan jo omistaa Teliaa ja mtv3

22

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Telian tornista on kätevä kytätä ja soluttautua verkkoon.

    • Anonyymi

      Valtion kyttäykseen Telia on ryhtynyt. Kaikki Telian asiakkaat ovat paikannettu.

      • Anonyymi

        Siis valtion toimesta. Mtv3 taas saa tietoa muuten.


    • Anonyymi

      kuka muu omistaa Teliaa?

    • Anonyymi

      Telia omistaa osan MTV3?
      Miksi valtio käyttää Teliaa?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miksi kukaan luulee että hänen ”elämänsä” on kyttäämiseen arvoista?

      • Anonyymi

        Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.


      • Anonyymi

        Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.

        Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.

        Taidat kuvailla sitä mitä peilistäsi näkyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!

        Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.

        Ei se kyllä johda siihen, koska ei ole mitään salattavaa ja asiaa joka jotain kiinnostaisi. Toki jos tälle ajattelulinjalle lähdetään, niin kuka ostaisi minusta kaikki tiedot? Se on vähän kuin sellainen yllätyspaketti joka voi olla tyhjä ja mitään antamaton tai täynnä yllätyksiä 😂 Menkää paranoidiset oikeasti hoidattamaan päänne kuntoon!


    • Anonyymi

      Ma teile musta torni nayta.

    • Anonyymi

      Kaikista puhelinliittymistä Telia on töksäyttänyt puhelimen kiinni kahdesti. Epäilen Teliaksi koska muut eivät toimineet samoin. En kyllä keksi syytä. En siis tehnyt mitään erikoista, enkä mitenkään itse sitä laittanut kiinni. En enää saanut auki salasanalla.

      Telian siis omistaa joku ulkomaalainen pörssiyhtiö.

    • Anonyymi

      Osakkeista pääosa ulkomaalaisella pörssiyhtiöllä.

    • Anonyymi

      Swedish State, mikähän se on? Other shareholders?

    • Anonyymi

      Ruotsi, en kyllä muistaakseni ole mitenkään ruotsia mollannut.

    • Anonyymi

      Epäilen kuitenkin MTV3;n omistavan sen.

      • Anonyymi

        eppäillä soppii. MTV3:n omistaa Telian tytäryhtiö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe