Oulun keskustassa kohoaa Telian mustatorni.
Sieltä Telian on hyvä kytätä. Valtiohan jo omistaa Teliaa ja mtv3
Telian mustatorni
22
189
Vastaukset
- Anonyymi
Telian tornista on kätevä kytätä ja soluttautua verkkoon.
- Anonyymi
Valtion kyttäykseen Telia on ryhtynyt. Kaikki Telian asiakkaat ovat paikannettu.
- Anonyymi
Siis valtion toimesta. Mtv3 taas saa tietoa muuten.
- Anonyymi
kuka muu omistaa Teliaa?
- Anonyymi
Omistajat
https://www.teliacompany.com/en/investors/share-related-information/shareholdings/
Suomen valtio ei omista Teliasta mitään
https://yle.fi/uutiset/3-10064781
- Anonyymi
Telia omistaa osan MTV3?
Miksi valtio käyttää Teliaa?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtio omistaa runsaasti Elisaa
https://elisa.fi/yhtiotieto/sijoittajille/omistajat/Pyydän valtiolta anteeksi.
- Anonyymi
Miksi kukaan luulee että hänen ”elämänsä” on kyttäämiseen arvoista?
- Anonyymi
Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.
- Anonyymi
Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.
Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.
Taidat kuvailla sitä mitä peilistäsi näkyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!
Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.
Ei se kyllä johda siihen, koska ei ole mitään salattavaa ja asiaa joka jotain kiinnostaisi. Toki jos tälle ajattelulinjalle lähdetään, niin kuka ostaisi minusta kaikki tiedot? Se on vähän kuin sellainen yllätyspaketti joka voi olla tyhjä ja mitään antamaton tai täynnä yllätyksiä 😂 Menkää paranoidiset oikeasti hoidattamaan päänne kuntoon!
- Anonyymi
Ma teile musta torni nayta.
- Anonyymi
Kaikista puhelinliittymistä Telia on töksäyttänyt puhelimen kiinni kahdesti. Epäilen Teliaksi koska muut eivät toimineet samoin. En kyllä keksi syytä. En siis tehnyt mitään erikoista, enkä mitenkään itse sitä laittanut kiinni. En enää saanut auki salasanalla.
Telian siis omistaa joku ulkomaalainen pörssiyhtiö. - Anonyymi
Osakkeista pääosa ulkomaalaisella pörssiyhtiöllä.
- Anonyymi
Swedish State, mikähän se on? Other shareholders?
- Anonyymi
Ruotsi, en kyllä muistaakseni ole mitenkään ruotsia mollannut.
- Anonyymi
Epäilen kuitenkin MTV3;n omistavan sen.
- Anonyymi
eppäillä soppii. MTV3:n omistaa Telian tytäryhtiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453