Telian mustatorni

Anonyymi

Oulun keskustassa kohoaa Telian mustatorni.
Sieltä Telian on hyvä kytätä. Valtiohan jo omistaa Teliaa ja mtv3

22

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Telian tornista on kätevä kytätä ja soluttautua verkkoon.

    • Anonyymi

      Valtion kyttäykseen Telia on ryhtynyt. Kaikki Telian asiakkaat ovat paikannettu.

      • Anonyymi

        Siis valtion toimesta. Mtv3 taas saa tietoa muuten.


    • Anonyymi

      kuka muu omistaa Teliaa?

    • Anonyymi

      Telia omistaa osan MTV3?
      Miksi valtio käyttää Teliaa?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miksi kukaan luulee että hänen ”elämänsä” on kyttäämiseen arvoista?

      • Anonyymi

        Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.


      • Anonyymi

        Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua koska olet joku mitätön, ruma ,tankki.

        Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on harmahtava t värittömät silmälasit ja olet lyyhistynyt koneesi äärelle. Päälläsi on beige villatakkia joka roikkuu muodottomana päälläsi. Istut työtuolillasi väsyneenä.

        Taidat kuvailla sitä mitä peilistäsi näkyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taidat erehtyä henkilöstä? Siis miksi kukaan olisi kiinnostunut kenenkään nobodyn tai tärkeämmänkään ihmisen ns. elämästä? Itsehän te älykääpiöt suoritettu elämäänne ja päivitätte suoritustani nettiin, vaikka ketään ei kiinnosta. Siinä ei mitään mustia torneja tarvita!

        Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nobodyn elämä netissä kiinnostaa, koska se voi johtaa helposti esim. henkilöllisyyden anastukseen ja sitä kautta rahan hommuuseen.

        Ei se kyllä johda siihen, koska ei ole mitään salattavaa ja asiaa joka jotain kiinnostaisi. Toki jos tälle ajattelulinjalle lähdetään, niin kuka ostaisi minusta kaikki tiedot? Se on vähän kuin sellainen yllätyspaketti joka voi olla tyhjä ja mitään antamaton tai täynnä yllätyksiä 😂 Menkää paranoidiset oikeasti hoidattamaan päänne kuntoon!


    • Anonyymi

      Ma teile musta torni nayta.

    • Anonyymi

      Kaikista puhelinliittymistä Telia on töksäyttänyt puhelimen kiinni kahdesti. Epäilen Teliaksi koska muut eivät toimineet samoin. En kyllä keksi syytä. En siis tehnyt mitään erikoista, enkä mitenkään itse sitä laittanut kiinni. En enää saanut auki salasanalla.

      Telian siis omistaa joku ulkomaalainen pörssiyhtiö.

    • Anonyymi

      Osakkeista pääosa ulkomaalaisella pörssiyhtiöllä.

    • Anonyymi

      Swedish State, mikähän se on? Other shareholders?

    • Anonyymi

      Ruotsi, en kyllä muistaakseni ole mitenkään ruotsia mollannut.

    • Anonyymi

      Epäilen kuitenkin MTV3;n omistavan sen.

      • Anonyymi

        eppäillä soppii. MTV3:n omistaa Telian tytäryhtiö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe