Teimme myöhään yöllä hävikin ja tuotteiden valvontaa kaupassa.
Asiakkaiden jättämät tuotteet väärille hyllyille.
4 ostoskärrylistä.
Asiakkaiden jättämät tuotteet hyllyille jotka menivät roskiin eli pilalle.
3 ostoskärrylistä.
Kaupan omat hävikit eli ostamatta jääneet tuotteet.
Vajaa ostoskorillinen.
Tästä voimme tehdä varmasti johtopäätöksiä vai mitä? Jos näemme asiakkaiden tekevän tätä niin lisäämme tuotteen loppusummaan heti, seuraavalla kerralla tai vaihtoehtoisesti lähetämme laskun kotia. Teidän pelleily lopetetaan tähän.
Mikä on ongelma?
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoi k-citymarket graani.
- Anonyymi
Tulemme jatkossa tekemään tuota vielä enemmän. T. Kyrpiintynyt asiakas
- Anonyymi
Ja sinäkin vedit herneet nenään kun kerroin miten asiat on. Tehkää vain jos haluatte. Soitan poliisit samantien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkin vedit herneet nenään kun kerroin miten asiat on. Tehkää vain jos haluatte. Soitan poliisit samantien.
Ai jos joku laittaa tavarat väärille hyllyille? Vaikka tuo perseestä onkin niin ehkä poliisia ei tarvita paikalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jos joku laittaa tavarat väärille hyllyille? Vaikka tuo perseestä onkin niin ehkä poliisia ei tarvita paikalle.
Sitten selvitetään asiat heti eikä paeta paikalta niinkuin raukat tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vitsi. Ei pidä uskoa kaikkea netissä lukemaansa. 😂
- Anonyymi
Entäs Nämä jotka sijaitsevat tuotepaketin ja tutkivat sen. Sitten tungetaan väkisin tavarasisään. Sitten otetaan vierestä avaamatonpaketti mukaan. Pahimmassa tapauksessa osa tuotteen sisällöstä jopa häviää tässä touhussa.
- Anonyymi
Ilmoitus poliisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitus poliisille.
Ei riitä. Myös palokunta kutsuttava paikalle.
- Anonyymi
ihmiset on sikoja. uppiniskaisia Minä Minä Minä teen juuri kuin haluan. Nämä jotka juuri heittelee kaupoissa tavaroita eri paikkoihin ovat just tätä mamman poika-tyttö osastoa joilla jäänyt hieman kehitys puolitiehen tai siihen alkupäähän. joku läski sika vaan heittää vaan tavarat ympäri kauppaa, kun ei vaan jaksa ja huvita. Minä Minä Minä ensin ja äiti pyyhkii pyllyn vielä 40-vuotiaana.
- Anonyymi
Ootko ikinä miettinyt oisko sulla jäänyt älyllinen kehitys johonkin sinne ala-asteen tienoille?
- Anonyymi
Ei se äiti pyyhi, kun tajuaa jälkikasvun vieneen rahat...
- Anonyymi
eikös siellä on vartija joka voi tuolla pidättämään,kun heijää tuotteen väärään paikkaan. olisi poliisille työtä
- Anonyymi
Vartija seuraa kameroiden kautta asiakkaiden touhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartija seuraa kameroiden kautta asiakkaiden touhuja.
Vartijat onanoivat katsellen kun ihmiset vaihtaa kuteita pukukopeissa
- Anonyymi
Kaupassa jotain vialla, tapahtuuko siellä jotain muuta mistä ei tykätä taikka onko ostetut ja muille myydyt tuotteet huonoja eli myntikelvottomia. Tämä tulisi ensinnä mieleen.
- Anonyymi
Esim sokkareilla soitellaan naisten kohdalla varas kelloja usein vaikkei mitään vie ns. maineen tahallista pilaamista.
- Anonyymi
naisvihaa...
- Anonyymi
Aika sakeeta settiä. Ootko ikinä miettinyt että ei välttämättä ole sukupuolikysymys, voi olla ihan vaan siitä et oot idiootti.
- Anonyymi
homot...
- Anonyymi
Näin ahne halpuuttaja palkitaan.... kenellä muulla Suomessa onnistuu sanella itse hinta jolla ostaa tuotteen kauppaan ja jolla se myydään... ei ole oikein muita yrityksiä kohtaan.
- Anonyymi
Jaa. Monesti alkaa vituttamaan jo kauppaan astuessa kun ääliö-kassa ei vastaa tervehdykseen. En silti koske tai kuljettele tavaroita mitä en aio ostaa, mutta en kauheasti ihmettele niitä jotka tuota tekevät. Lidliä voi kyllä suositella, hinnat on hyvät ja kassoilla lähes aina ihan ihmisiä eikä mitään happamia robotteja.
- Anonyymi
nimet esiin
- Anonyymi
Huttusen Vieno on kyllä täysi kyrpä kassa ja Alli Kuha myös.
- Anonyymi
Jos ei kauppa kestä noin pientä hävikkiä niin pistäkää lappu luukulle.
- Anonyymi
Lopeta! Täällä ei saa esittää noin järkeviä, faktapitoisia lausuntoja.
- Anonyymi
On näitä nähty vaikka kuinka paljon. Lihatiskiltä ostettu paketti leipähyllyssä. Jäätelöpaketti vaateosastolla. Ja vaikka mitä muuta. Aloittaja kirjoittaa asiaa. Olis paljon nuijalla töitä.
- Anonyymi
Ok. Voisitko kirjoittaa kirjan noista. Ostaisin, kiinnostaa näet.
- Anonyymi
Koska mä voin. En tosin jätä koskaan mitään kylmätuoteita lämpimään pilaantumaan tms., mutta laiskuuttani saatan jättää jo ottamani tuotteen väärään paikkaan, jos mieleni sen ostamiseen muuttuu kesken kaiken. En todellakaan ala kiikuttamaan hylkäämääni tuotetta takaisin omalle paikalleen, jos oikea paikka ei ole matkan varrella. Sitä varten kaupassa on työntekijöitä. Tällä on siis työllistävä vaikutus, joten olen hyväntekijä. Kiitos olisi mukava kuulla edes joskus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855