Tonnikeiju

Anonyymi

Itseä kiinnostavat siis vain lihavat naiset ja nyt olisin pehmeää huomiota vailla. Mitä isompi nainen on sitä parempi.

150 kiloa ei ole vielä paino eikä mikään~

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eräs mies totesi "Siinähän pääse aivan toisella tapaa lähelle."

Ja näin olen kokenut. Olen runsas nainen ja ne miehet, jotka muodoista tykkäävät tuntuvat sukeltavan pehmeyteen ja nauttivan läheisyydestä aivan toisella tapaa kuin miehet, jotka kimpussani pyöri ollessani timmimimmi.

Suurempi elopaino on yllättänyt minut, sillä tästä kehonmallista tykkäävät miehet ovat toisesta maailmasta ja rakastajina olleet mitä parhaimpia..

Enää en haikaile kauneusihanteiden mukaista kehoa. Rakastajien laatu noussut toisiin sfääreihin painon nousun myötä.

Ja lihavia naisia halventaville miehille tiedoksi: Eipä nappaa tipan tippaa lapselliset loukkauksenne. Te, jotka kiloihin keskitytte - Olette mitä surkeimpia rakastajia. On kyseessä sitten tiukka peppuinen timmi kroppainen neito tai runsas, aikuinen nainen. Voitte katsoa minua rauhassa halveksuen, sillä itse en katso edes teihin päin. 🙏

• Anonyymi

Vaikutat erittäin mukavalta henkilöltä olisiko mahdollista jotain kautta tutustua? Mielellään näkisin tämän sinun elopaino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat erittäin mukavalta henkilöltä olisiko mahdollista jotain kautta tutustua? Mielellään näkisin tämän sinun elopaino.

Hei,

Jos etsit 150kg kokoista naista, voinen olla pettymys. Paino 105, pituus 162, rinnat DD,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei,

Jos etsit 150kg kokoista naista, voinen olla pettymys. Paino 105, pituus 162, rinnat DD,

Kiva paino tuokin on~ jos ei sinua siis yhteydenotto haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva paino tuokin on~ jos ei sinua siis yhteydenotto haittaa.

Millainen olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen olet?

Positiivinen todella avoin pidän luonnosta mutta siitä huolimatta viihdyn sisällä todella paljon. Tarkempaa tietoa antaisin mielelläni jollakin toisella alustalla kuin täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei,

Oisit aivan sopiva minulle olisi ihanaa kokea muodokas nainen.....

• Anonyymi

Kiinnostaisi itseäkin päästä kokeilemaan tonnikeijua. Ai että kun sellainen makaisi päälläni ja voisin puristella joka paikasta ja imeä jättitissejä. Perse vaan on yleensä vähän pahan näköinen heillä, mutta muuten kyllä tosi kiihottava.

• Kyllä lihavat naiset on parhaimpia kun hyllyy ja lyllyy ja on mistä pitää kiinni ja puristella eikä luut kolise ja tunnu vaan on mukavan pehmoinen.

• Anonyymi

😁👍👍👍

• Pakko sanoa että on ihanaa että toisia ei haittaa nainen joka painaa vähän enemmän. Itse painan alle 100 , mutta oli pakko kehua ☺️

• Anonyymi

Voi kuule, kyllä niitä löytyy,

• Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule, kyllä niitä löytyy,

Kiva kuulla ☺️ yleensä kuulee vain kuinka inhottavia lihavat tai pyöreät naiset on.

• Anonyymi

Kiitos että uskalsit oman painosi edes viitata vaikka täällä näitä trolleja on big girls deserve love ja mielellään sinulle sitä myös jakaisin.

• Anonyymi

Tähän pitää taas kommentoida oma kokemus. Yleisesti ottaen juttelen kaikkien naisten kanssa iästä ja koosta riippumatta jo pelkästään työni puolesta joudun tekemisiin monien kanssa. Useasti heitän pienet kehut jos sellaselle vain on pienikin syy ja kehuminen ei aina kohdistu edes ulkonäköön.no kuitenkin näistä alamittaisista saa kaverin ja morotus tutun lähes aina mutta nämä rehevämmät naiset eivät enään Katso edes päin ja moikkaavatkin vaivautuneesti jos on ihan pakko kun tulee vastaan kapeilla käyttävillä.

• Olen aina tykännyt pyöreistä ja runsasmuotoisista naisista. On ihana tuntea naisen sunnaton pehmeys ja lämpö vieressä.

Seksikkäintä on naisen pyöreä, erittäin pehmoinen masu joka tuntuu taivaallisen ihanalta kun sitä koskettaa ja hyväilee. Erittäin kiihottavaa ja ihanaa.

Mielestäni on myös ihana kun naisella on hyvä ruokahalu ja että nainen nauttii syömisestä, herkuttelusta.

Myös itseluottamus ja oman kehon hyväksyntä on todella hienoa, Naisten pitäisi ymmärtää että on paljon miehiä jotka tykkäävät kun naisella on muotja tai että nainen on pehmoisen pullea.

Itse haluaisin edellä mainitun kaltaisen tyttöystävän :)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4210
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2327
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2104
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1875
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1360
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1214
    Aihe