Aamulla kun heräsin mulla oli mielessä yksi sana, zarahustra. Miksi? Onko joku täällä kenties kirjoittanut siitä? En yhtään tiennyt edes mitä se tarkoittaa. Googletin kyllä ja kyseessä on joku historiallinen henkilö, jonka on uskottu keksineen ensimmäisen yksijumalisen uskonnon.
Zarahustra?
14
62
Vastaukset
- Anonyymi
😂😂😂👌
Kannattaa jatkaa tutkimista.
Nietzhen kirja Näin puhui Zarahustra on erinomainen aloitus, jonka jälkeen voisit alkaa miettimään, mitä Jeesuksen sanomiset varsinaisesti voisivat tarkoittaa.
Muistappa tuo yksijumaluus kuitenkin kaiken aikaa😘- Anonyymi
Oletko kirjoittanut täällä aiheesta? Ei tuo sana mun mieleen ole tyhjästä voinut tulla, enkä muista lukeneeni mitään lehtijuttuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kirjoittanut täällä aiheesta? Ei tuo sana mun mieleen ole tyhjästä voinut tulla, enkä muista lukeneeni mitään lehtijuttuakaan.
Sivusta ...
Alitajunta, on välillä täysin käsittämätön. Se ei käsittele vain eilen tai lähiaikoina tapahtuneita asioita. Se ei myöskään käsittele ainoastaa tietoiseen tajuntasi kuuluvia asioita. Se voi alkas yhtäkkiä käsittelemään kymmeniä vuosia vanhoja asioita. Se voi myös alkaa käsitellä asioita, joita sinä et edes tiennyt tietäväsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole, mutta olenhan täällä usein kirjoittelemassa ja lueskelemassa, puimassa omia henkilökohtaisia konstruktioitani tasavertaisena muiden sinkkujen kanssa😂😊
Universumin energioiden liikkeet ovat selvästi kompensoituneet juuri kohdallasi, kuin lottoarvonnassa ja lyöneet kipinän tajuntaasi.
Huusit ja vastasin, tönäisin ehkä elämäsi matkalle. Sattumaako? En käy täällä edes joka viikko.
Ehkäpä olet kutsuttu, siinä tapauksessa tervetuloa joukkoon. Koita olla sekoamatta.
Eikös se liittynyt dualismiin?
Hyvän ja pahan yhteiseloon..
Pitääpä hieman tutkailla taasen nettiä...- Anonyymi
Zarahustralaisuus.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/ZarathustralaisuusLuin ton ja aika hihhulia, mutta asiaakin on..
Taasen varmaankin miehen aivoituksia..
Itse koen että hyvä ja paha kulkevat tasapainossa toisiinsa nähden.. en tiedä mikä suuntaus se mun näkemys on..
Sillain että ollakseen hyvää täytyy olla pahaa.. molempia tarvitaan. Toista ei olisi ilman toista...
Yhdessä muodostuu sitten tasapaino.. ei aina niin harmoninen mutta jonkinlainen hyvän ja pahan välinen suhdeluku..
Sillä toi dualismi mua kiehtoo..
- Anonyymi
Matkaamme nukkuessamme sielumme luo ja voi olla että sinun vanha sekä viisas sielusi kuiskasi tuon sinulle.
Se mikä tarkoitus sillä on, niin ainakin herättää sinut ja muut ajattelemaan. Sillä teeemmehän parahuillaan transformaatiota.
Ehkä sinusta tulisi hyvä sanansaattaja. - Anonyymi
"Itsensä löytänyt on se, joka sanoo: Tämä on minun hyväni ja tämä on minun pahani. "
Hölynpölyä kaikki.
Zarahustra myy naistenvaatteita vähän siellä ja täällä.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Taas Zarathustra saattaa olla jokin Zarahustran tytäryhtiö.
Asiaa pitää tutkia.
(hihitystä)Eikä se ole Zara & Hustru? Vai oliko se Mauritz & Zara tai Hennes Hustru tai jotain.
Ostan niin harvoin naisten vaatteita, että vaikea muistaa.
Nietschen lisäksi luulisin, että aika monelle tuttu esim. Avaruusseikkailun alusta ja Straussin sävellyksenä
https://www.youtube.com/watch?v=e-QFj59PON4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1217045Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam554767Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk743734Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272824Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni322478Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221936Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2071462Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191254Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on411063Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/162911