Sofia etsii asuntoa

Anonyymi

Sofia kertoi juuri instassa viettäneensä aamupäivän asuntoa metsästäen. Toivottavasti jotain löytyy, en tiedä millainen on tilanne Helsingissä.
Nyt jos täällä on kiinteistömoguleita (ei Stefu) niin kannattaa olla Sofiaan yhteyksissä, voi olla mahdollisuus saada Suomen kaunein vuokralainen!

313

10160

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Ei ole mikään häpeä etsiä itselleen asuntoa.Erään tilaston mukaan Helsingissä on asunnottomia noin 3500.
      Jokainen ihminen tarvitee asunnon. Turha siitä on kenenkään arvailla, jos joku on vailla asuntoa.

      • Anonyymi

        Jaahas, ettei olekaan häpeä. Tää palstaporukka meinas tukehtua vahingoniloiseen nauruun, kun Martiina joutui etsimään puoli vuotta sitten vuokraluukkua, kuten määritelmä oli. On tää nyt paaaaljon isompi häpeä Sohvan tilanne. Kauankos on siitä, kun Sohva von Helmiäsioille esitteli Stefun lukaalia [ vuokrasellaista, velkaista] kuin omaansa. Muutama viikko vain, että lyhyt ja erittäin valikoiva on kommentoijan muisti. Sinä ja sun tilastosi tämän asian yhteydessä.

        Sohvalle vinkvink: niin makaa kuin petaa ja kylläpä sinä oletkin maannut, muttet juurikaan pedannut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, ettei olekaan häpeä. Tää palstaporukka meinas tukehtua vahingoniloiseen nauruun, kun Martiina joutui etsimään puoli vuotta sitten vuokraluukkua, kuten määritelmä oli. On tää nyt paaaaljon isompi häpeä Sohvan tilanne. Kauankos on siitä, kun Sohva von Helmiäsioille esitteli Stefun lukaalia [ vuokrasellaista, velkaista] kuin omaansa. Muutama viikko vain, että lyhyt ja erittäin valikoiva on kommentoijan muisti. Sinä ja sun tilastosi tämän asian yhteydessä.

        Sohvalle vinkvink: niin makaa kuin petaa ja kylläpä sinä oletkin maannut, muttet juurikaan pedannut...

        Ei mua ainakaan naurattanut, kun äiti joutui lähtemään ja rikkomaan 2 lapsen tutuksi tulleet asiat ja kodin.


      • Anonyymi

        En ole Sofia fani ja en pidä Sofian touhuista yhtään, mutta Marttiinalla oli monta vuotta aikaa etsiä omaa asuntoa.

        Muuttiko pois stefun luota ku heillä meni todella huonosti? No ei muuttanut.

        Muuttiko Sofia pois Nikon luota ku meni huonosti? No ei muuttanut.

        Mitä yhteistä molemmilla on ku kumpikin heitettiin pihalle.

        Sofialla ja Marttiinalla on yllättävän paljon yhteistä sillä kumpikin kuvitteli että Stefan on rikas, vaikka todellisuudessa ei olekaan.

        Ehkä Sofian ja Marttiina ei kumpikaan halunu luopua luksusta ja siksi sillo kerran tappelivat?

        Mitä hienoa on elää ilmaiseksi jonkun luona? Ei mitään.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Sofia fani ja en pidä Sofian touhuista yhtään, mutta Marttiinalla oli monta vuotta aikaa etsiä omaa asuntoa.

        Muuttiko pois stefun luota ku heillä meni todella huonosti? No ei muuttanut.

        Muuttiko Sofia pois Nikon luota ku meni huonosti? No ei muuttanut.

        Mitä yhteistä molemmilla on ku kumpikin heitettiin pihalle.

        Sofialla ja Marttiinalla on yllättävän paljon yhteistä sillä kumpikin kuvitteli että Stefan on rikas, vaikka todellisuudessa ei olekaan.

        Ehkä Sofian ja Marttiina ei kumpikaan halunu luopua luksusta ja siksi sillo kerran tappelivat?

        Mitä hienoa on elää ilmaiseksi jonkun luona? Ei mitään.,

        Jotenkin vain kuvittelen, että Martta ihan oikeasti rakasti Steppuli ja kun oli yhteinen lapsi, halusi pitää ns. ydinperheen kasassa. Olen lukenut jostain, että Martta on itsekkin yksinhuoltajaperheestä ja varmaan toivoi omalle lapselle kokonaisen perheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua ainakaan naurattanut, kun äiti joutui lähtemään ja rikkomaan 2 lapsen tutuksi tulleet asiat ja kodin.

        Olisi maksanut vuokran, niin ei olisi tarvinnut lähteä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua ainakaan naurattanut, kun äiti joutui lähtemään ja rikkomaan 2 lapsen tutuksi tulleet asiat ja kodin.

        Niinpä! Siinä ainoat todella kärsijät ovat lapset.


    • Anonyymi

      Voi ei, mistä täällä nyt sitten Sofiaa haukutaan jos se kerran muuttaa omilleen??

      Noh, aina voi pilkata että meni vuokralle eikä ostanut omaa.

      Voi myös pilkata asunnon kokoa/kalustusta/sijaintia ihan loputtomiin.

      Voi vihjailla et olisko kannattanut ottaa Stefu takaisin niin olis luksuskämppä edelleen.

      Kyllä näitä aiheita löytyy kun vaan jaksaa miettiä! Ei se elämä siihen lopu tällä palstalla vaikka työssäkäyvä nuori nainen muuttaa eron jälkeen omilleen.

      • Anonyymi

        Teki mitä tahansa, aina morkataan. Siis toisesta korvasta sisään jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teki mitä tahansa, aina morkataan. Siis toisesta korvasta sisään jne...

        Just näin. Tänkin jutun oli jo joku kääntänyt niin että Isabella laittoi Sofian pihalle mikä ei ole totta.


      • Anonyymi

        Nyt meni Hangon koti, Levin koti jne. Tätä sitten hoetaan seuraavat 9 vuotta.


      • Anonyymi

        Niin, tuo kirjoittamasi on juuri sitä, mistä Marttalle te ilkutte, mietippä sitä. "... vain vuokraluukku Kalasatamassa.. mainosmööbeleillä".....


      • Anonyymi

        Sofia, pärjäät aina, on ne huonommatkin pärjänneet, et tarvitse ketään epävakaata miestä, heitelkööt nyt Therman siellä ihan itsekseen laukkuja ja muuta roinaa pihalle. Ei auta, vaikka olisi linna tai kartano, jos isäntä on kusipää, ei sinne kukaan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni Hangon koti, Levin koti jne. Tätä sitten hoetaan seuraavat 9 vuotta.

        Sofia ei ole leveillyt näillä mun Hangon heppatila, mun Levin Chalet, mun, mun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuo kirjoittamasi on juuri sitä, mistä Marttalle te ilkutte, mietippä sitä. "... vain vuokraluukku Kalasatamassa.. mainosmööbeleillä".....

        Mä uskon että nää on samat ilkkujat. Ei vaan kestä jos joku pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia, pärjäät aina, on ne huonommatkin pärjänneet, et tarvitse ketään epävakaata miestä, heitelkööt nyt Therman siellä ihan itsekseen laukkuja ja muuta roinaa pihalle. Ei auta, vaikka olisi linna tai kartano, jos isäntä on kusipää, ei sinne kukaan muuta.

        Kyllä muuten Sofia muuttais takaisin riemusta kiljuen, jos Stefan vain huolisi, siinä se juju.
        Tuo nainen menisi vaikka konttaamalla koko matkan bestiksen nurkista Kivenlahteen, jos Stefu laittais vihreät vilkkuvalot päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei ole leveillyt näillä mun Hangon heppatila, mun Levin Chalet, mun, mun

        Kyllä aina oli näissä paikoissa ihana mennä kotiin. Taisi viellä Levillä olla Martinan tavaroita, mutta ei haitanut Sofiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei ole leveillyt näillä mun Hangon heppatila, mun Levin Chalet, mun, mun

        Miten Sofian lupaava ratsastusharrastus nyt jatkuu kun hankoa ei enää ole. Oppi jo istumaan selässä ja seuraavana oli vuorossa eteenpäin liikkuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia, pärjäät aina, on ne huonommatkin pärjänneet, et tarvitse ketään epävakaata miestä, heitelkööt nyt Therman siellä ihan itsekseen laukkuja ja muuta roinaa pihalle. Ei auta, vaikka olisi linna tai kartano, jos isäntä on kusipää, ei sinne kukaan muuta.

        Maisulin ex-exä oli heitellyt tekopakarat, Tekokynnet, tekoirtohiukset ja muuta tekotekoroinaa ja postannut vielä seiskaan😂hyvä ihme mitä tekotekosakkia, että tekoperss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aina oli näissä paikoissa ihana mennä kotiin. Taisi viellä Levillä olla Martinan tavaroita, mutta ei haitanut Sofiaa.

        Kummasti sotki silikonipersuksillaan Martinan fillarilla. Kaikkea on ku kaikkea kehtaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Sofian lupaava ratsastusharrastus nyt jatkuu kun hankoa ei enää ole. Oppi jo istumaan selässä ja seuraavana oli vuorossa eteenpäin liikkuminen.

        😅😅😅😅😅😅


      • Anonyymi

        Siitä moititaan ku ei tajunnu että oli kuin esine johon kyllästyy ku on tarpeeks sitä nähny


      • Anonyymi

        Suomessa ihmiset saa toimeentulotukea älyttömästi. Jos ei velkoja, pärjää kummasti.
        Vai mitä?


      • Anonyymi

        Niin, juuri noista asioista Maraa pilkattiin ja pilkataan vieläkin teikäläisten toimesta... mietippä 🙈🙈🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni Hangon koti, Levin koti jne. Tätä sitten hoetaan seuraavat 9 vuotta.

        Teikäläiset on sitä hokenut nyt monta kuukautta...... 😄..... MARTTALLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei ole leveillyt näillä mun Hangon heppatila, mun Levin Chalet, mun, mun

        Höpö höpö ihan samoin Sohvikin... mennään kesäkotiin Hankoon.... että näin, en moiti, mutta ei yhtään sen kummempi "moraali" kuin Martalla😉😉😉😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisulin ex-exä oli heitellyt tekopakarat, Tekokynnet, tekoirtohiukset ja muuta tekotekoroinaa ja postannut vielä seiskaan😂hyvä ihme mitä tekotekosakkia, että tekoperss

        Entäs . Aivoot...Tekoaivoot🙄🙄🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, juuri noista asioista Maraa pilkattiin ja pilkataan vieläkin teikäläisten toimesta... mietippä 🙈🙈🙈

        Toisen omistamassa kodissa Martiinakin asui. Satunnaisia esiintymisiä oli. Ei niillä olisi elellyt noin keveästi ja matkustellut jatkuvasti ilman Stefua! Joten oisko ollut ”pikku lokki”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Tänkin jutun oli jo joku kääntänyt niin että Isabella laittoi Sofian pihalle mikä ei ole totta.

        Miksei lähe Dubaihin tienaamaan?


    • Anonyymi

      Sofialle sopis hyvin eteläinen Helsinki, ehkä Eira tai ullanlinna. Myös Kamppi vois olla hyvä vaihtoehto, siitä pääsis töihin nopeasti.

      • Anonyymi

        Töihin minne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töihin minne?

        No sinne perustamaansa koiranpersepesulaan tietenkin. 😇


    • Anonyymi

      On siis omillaan. Hyvä!!

      • Anonyymi

        Sofia alkaa olemaan jo kuitenkin kurppa.


      • Anonyymi

        Voi voi kun elämä menee päin tekopersettä.


    • Anonyymi

      Oli jo aikakin. Nimittäin itsenäistyä eikä elää muiden varoilla. Hyvä. Nyt oppii vihdoin aikuisen naisen elämää eikä pyöri lapsellisten laukkujen ja merkkihömpän ympärillä elämä.
      Ellei tietysti maksata kuluja "sponsoreilla".
      Luulisi nyt itse tienaavan niin että pärjää ellei tarvi skumpassa kylpeä.

      • Anonyymi

        Tiedät varmaan että Sofia on viettänyt ”aikuisen naisen” elämää, hän on kuitenkin esim ollut naimisissa ja asunut myös ulkomailla. Jännä ajattelutapa että pari lyhyttä ja huonosti päättynyttä suhdetta jotenkin mitätöi kaiken muun mitä sofialla koskaan ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varmaan että Sofia on viettänyt ”aikuisen naisen” elämää, hän on kuitenkin esim ollut naimisissa ja asunut myös ulkomailla. Jännä ajattelutapa että pari lyhyttä ja huonosti päättynyttä suhdetta jotenkin mitätöi kaiken muun mitä sofialla koskaan ollut.

        Moni muukin tässä maassa on asunut ulkomailla ja ollut naimisissa. Ei niitä kuitenkaan CV: lle kirjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni muukin tässä maassa on asunut ulkomailla ja ollut naimisissa. Ei niitä kuitenkaan CV: lle kirjata.

        Eihän tässä CV:tä oltu tekemässä vaan ihmeteltiin miksei kirjoittaja pidä Sofiaa aikuisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä CV:tä oltu tekemässä vaan ihmeteltiin miksei kirjoittaja pidä Sofiaa aikuisena.

        Ziisus, mikä ymrryksen puute, et älyä edes ivaa. Rautalankaa: onko ulkomailla asuminen ja avio/eroaminen jotain meriittejä, suosituksia 30-kymppistä ryvettynyttä vapaamatkustaja
        "aikuistavia"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varmaan että Sofia on viettänyt ”aikuisen naisen” elämää, hän on kuitenkin esim ollut naimisissa ja asunut myös ulkomailla. Jännä ajattelutapa että pari lyhyttä ja huonosti päättynyttä suhdetta jotenkin mitätöi kaiken muun mitä sofialla koskaan ollut.

        Niin, onhan se MM kulta ja muuta ei sitten olekkaan saanut elämässä hankittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, onhan se MM kulta ja muuta ei sitten olekkaan saanut elämässä hankittua.

        Sai hän hankittu Rolexin, merkkilaukkuja, merkkivaatteita ja kenkiä vaikka kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni muukin tässä maassa on asunut ulkomailla ja ollut naimisissa. Ei niitä kuitenkaan CV: lle kirjata.

        Juu ei.. ja jotkut ihan itse maksaa kaiken..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varmaan että Sofia on viettänyt ”aikuisen naisen” elämää, hän on kuitenkin esim ollut naimisissa ja asunut myös ulkomailla. Jännä ajattelutapa että pari lyhyttä ja huonosti päättynyttä suhdetta jotenkin mitätöi kaiken muun mitä sofialla koskaan ollut.

        Mutta ei ole Elättänyt itseään tai hankkinut kunnon ammattia ja asuntoa. Tälläistä aikuisuutta ehkä 30v Sofialta kaipaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varmaan että Sofia on viettänyt ”aikuisen naisen” elämää, hän on kuitenkin esim ollut naimisissa ja asunut myös ulkomailla. Jännä ajattelutapa että pari lyhyttä ja huonosti päättynyttä suhdetta jotenkin mitätöi kaiken muun mitä sofialla koskaan ollut.

        19v naimisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai hän hankittu Rolexin, merkkilaukkuja, merkkivaatteita ja kenkiä vaikka kuinka paljon.

        Ne kun myy niin jopa löytyy rahaa vuokravakuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai hän hankittu Rolexin, merkkilaukkuja, merkkivaatteita ja kenkiä vaikka kuinka paljon.

        Kropallan kaikki maksanut. Ammatti sekin jos pää kestää...


    • Anonyymi

      On aina haaveillut asuvansa omillaan. Jep, jep, nyt joutuu pakosta toteuttaan tuon haaveensa kun kundit heitti Sohvan ulos. Sinkkuelämässä kyllä kaikki naiset etsii jatkuvasti ja hysteerisesti aviomiestä itselleen, niin myös munahaukka Samantha.

      • Anonyymi

        Jollei löydy vuokraasuntoo voihan aina hotellihuoneen ottaa määrätyksi ajaksi ja samalla vuokrahinnalla yövyt suhtalaisen kohtalaisen hintasessa hotellissa. Ite tekisin niin jos ei löytyis.


    • Anonyymi

      Eiköhän se asunto ole Sohville jo " löytynyt". Eikö Thermannin ja Nikon kaveripiirissä yksikään ukko uskaltanu ottaa Sohvia vuokralaiseksi kun piti ruveta julkiseen hakuun?

      • Anonyymi

        Sofiallahan on valtavat suhdeverkostot.
        Eikö sieltä muka löydy tutulta miljonääri-sijoittajalta
        jotain kivaa ja trendikästä keskustaluukkua?
        Eikä me mitään vakuuksia tarvita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiallahan on valtavat suhdeverkostot.
        Eikö sieltä muka löydy tutulta miljonääri-sijoittajalta
        jotain kivaa ja trendikästä keskustaluukkua?
        Eikä me mitään vakuuksia tarvita?

        Nyt mitataan, onko sohvilla oikeita ystäviä?


    • Anonyymi

      Sofian haaveet ja tavoitteet on aina jostain amerikkalaisesta tv-sarjasta. Ja haaveammatti on olla joku Hollywood-tähti. Ei ole ihme, että käytös on niin omituisen leuhkailevaa ja NÄYTTELEE rikasta.

      • Anonyymi

        Onnea asunnon hakemisessa, on kiva asia sit kun saat oman kodin.💐🏣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea asunnon hakemisessa, on kiva asia sit kun saat oman kodin.💐🏣

        Jaa sulle vai?

        Onko tuo ihan normaalia, että elät jonkun julkkiksen kautta?


      • Anonyymi

        Ai et omillaan asuminen on amerikkalaisesta TV-sarjasta peräisin oleva haave? Miten itse asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea asunnon hakemisessa, on kiva asia sit kun saat oman kodin.💐🏣

        Kyllä, juuri niin Sofia, kiva kun ehdit tännekin kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Tää on niin totta, niin totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea asunnon hakemisessa, on kiva asia sit kun saat oman kodin.💐🏣

        Ihanaa, että Sofia ymmärsi lähteä huonosta suhteesta. Kenenkään ei tarvitse olla heittopussina ja ilkeilyn kohteena. Heitelköön ukkeli nyt tavaroitaan ja huonekalujaan. Onnea asunnon hakemisessa, kiva jos saat oman turvallisen kodin. Harmi, kun en pysty auttamaan asuntoasiassa. PS En ole Sofia, olen mummeli jo !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sulle vai?

        Onko tuo ihan normaalia, että elät jonkun julkkiksen kautta?

        Miten niin kautta? Eiköhän tuo ole Sofia itse.


    • Anonyymi

      Kauneus ei auta vuokramarkkinoilla, vakavaraisuus ja kaikenlainen taloudellinen kyvykkyys kylläkin.

      • Anonyymi

        Käsi sydämelle: jos olisit asuntosijoittaja, niin vakuuttuisitko sohvin
        ominaisuuksista, joita yleensä vuokranantajat vaativat vuokralaisiltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsi sydämelle: jos olisit asuntosijoittaja, niin vakuuttuisitko sohvin
        ominaisuuksista, joita yleensä vuokranantajat vaativat vuokralaisiltaan.

        No en todellakaan. Lisäksi on tuo riski asunnon haltuunotosta taloyhtiön taholta, jos biletys karkaa käsistä.


      • Anonyymi

        Kyllä muuten vaikuttaa. Stadissa on pilvin pimein vuokranantajia, jotka haluavat vuokralaiseksi nimenomaan kauniin NAISEN yhteistyö- ja avunantosopimuksella.


    • Anonyymi

      Älkää enää jaksako. Antakaa Sofialle tilaa ja mahdollisuus.

      Kateus ja ilkeys ovat niitä vihoviimeisiä perisyntejä.
      Kenelläkään muulla ei saa olla mitään, kun ei minullakaan, ei ainakaan noin kauniilla.

      Ei tämä elämä ole muutenkaan aina kovin helppoa, ei kenellekään. Aina tulee jotain. Juuri kun löytää tasapainon elämässä, jossain päin kolahtaa.

      • Anonyymi

        Mainitsemasi piirteet on lokin vahvimpia luonteenpiirteitä.


      • Anonyymi

        En todellakaan ole kateellinen. Vain ilkeä. Terv. nimimerkki: Omalla työllään elämänsä rahoittava.


      • Anonyymi

        Näin tämä elämä kulkee omaa rataansa, ei kannata olla vahingoniloinen, siinä käy juuri niin, että omassa elämässä joku kolahtaa ja pahasti. Kyllä Sofia pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tämä elämä kulkee omaa rataansa, ei kannata olla vahingoniloinen, siinä käy juuri niin, että omassa elämässä joku kolahtaa ja pahasti. Kyllä Sofia pärjää.

        Muistuuko mieleesi vahingonilo tällä palstalla puoli vuotta takaperin? Kalasatama, vuokraluukku, pelkkä kolmio.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistuuko mieleesi vahingonilo tällä palstalla puoli vuotta takaperin? Kalasatama, vuokraluukku, pelkkä kolmio.....

        Niinpä ja jatkuu vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole kateellinen. Vain ilkeä. Terv. nimimerkki: Omalla työllään elämänsä rahoittava.

        Hyvä sitten voit olla tyytyväinen elämääsi. Sitä vaan ihmettelen miten jaksat kuitenkin Sofiaa solvata ? Onko asiasi kuitenkaan hyvin ?? Epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ja jatkuu vieläkin.

        Sen takia siitä ei tykätä. Ihan just siitä syystä eikä ihmiset unohda!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sitten voit olla tyytyväinen elämääsi. Sitä vaan ihmettelen miten jaksat kuitenkin Sofiaa solvata ? Onko asiasi kuitenkaan hyvin ?? Epäilen.

        Tämä just! Jos olis omat asiat hyvin niin eipä sitä täällä tarvis käydä vakuuttelemassa ja jotain pikkujulkkista haukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistuuko mieleesi vahingonilo tällä palstalla puoli vuotta takaperin? Kalasatama, vuokraluukku, pelkkä kolmio.....

        Epäilen että samat haukkuu molempia. On olemassa kateellisia ja katkeria ihmisiä joiden mielestä kellään (varsinkaan kauniilla naisilla) ei Saudi mennä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sitten voit olla tyytyväinen elämääsi. Sitä vaan ihmettelen miten jaksat kuitenkin Sofiaa solvata ? Onko asiasi kuitenkaan hyvin ?? Epäilen.

        Asiani ovat hyvin. Sen sijaan hirvittää se roolimalli minkä tällainen tyhjäpää antaa tuhansille nuorille. Some on paha paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiani ovat hyvin. Sen sijaan hirvittää se roolimalli minkä tällainen tyhjäpää antaa tuhansille nuorille. Some on paha paikka.

        Eiköhän tää sun levittämä myrkky on se pahempi roolimalli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tää sun levittämä myrkky on se pahempi roolimalli.

        Erittäin asiallinen ja totuudenmukainen kommentti. Toisin kuin sulla. Et edes osaa kommentoida mitään asiaa, haukut vain muita jotka kirjoittavat asiaa. Mutta siitähän sohvin perus fanin tunnistaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiani ovat hyvin. Sen sijaan hirvittää se roolimalli minkä tällainen tyhjäpää antaa tuhansille nuorille. Some on paha paikka.

        No usko nyt, nuorilla on ihan omat roolimallit. Ensimmäiseksi omat vanhemmat, joista mallit otetaan - toivottavasti vanhemmiltaan ne kunnon roolimallit saavat. Ei nuoret 30-kymppisiä naisia instassa seuraile. Siellä on muut "idolit".


      • Anonyymi

        Ei tässä kateudesta kukaan puhu! Kuka haluisi tuollaisen maineen saanutta tytärtä? Säälin vanhempia!


      • Anonyymi

        Ei ole näyttänyt että edes etsisi tasa painoa elämäänsä, joten itse tiensä valinnut lokkina!
        Ei koulutuksella saatua ammattia! Ihan on oma” lompsaansa” käyttänyt ilman koulutusta, kun lompsaa päällä istuu, niin availee sitä tarvittaessa, ilman koulutusta!


      • Anonyymi

        Lässyti vaan itsellesi. Muidu on kolmekymppinen!


    • Anonyymi

      En kateudesta kysy, mutta saako ulosottoinen vuokrasuhdetta miten helposti Helsingissä?

      • Anonyymi

        Jokainen joka uskaltaa arvostella Sohvaa on vain kateellinen.
        En tosin itse ole keksinyt vielä mistä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen joka uskaltaa arvostella Sohvaa on vain kateellinen.
        En tosin itse ole keksinyt vielä mistä....

        Osui ja upposi! BUAHHAH


      • Anonyymi

        Mitä Sofialla on ulosotossa??? Ei ainakaan veroja niin kerro tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Sofialla on ulosotossa??? Ei ainakaan veroja niin kerro tarkemmin.

        Herää jo pahvi!


    • Anonyymi

      Onnea Sofialle asunnon etsintään! Toivottavasti löytää kivan ja edullisen.

    • Anonyymi

      Meillä Suomessa järjestetään paperittomillekin asunnot. Miksei myös Suomen kansalaisille.

      • Anonyymi

        Siksi koska Suomen kansalainen ei voi sanoa taikasanaa "Asylum".


    • Anonyymi

      Ei luottotiedoton, 53 000 ulosotossa, kovin helposti asuntoa saa.

      • Anonyymi

        Kyllä varmaan on tuttuja paljonkin hänellä, auttaisivat nyt vaan et saa asunnon.Vuokratakuu on monessakin asunnossa 2 kk- joten pitää varautua 3kk- vuokraan heti kättelyssä. Onnea asunnon hakemisessa.


      • Anonyymi

        Mitä nämä 53000 e on, jotka ulosotossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nämä 53000 e on, jotka ulosotossa?

        Ei taida kukaan tietää, mutta totena tohkeissaan kirjoitetaan.


      • Anonyymi

        On niitä muitakin luottotiedottomia julkkiksia joille asunto on järjestynyt ja vieläpä hyvältä paikalta. Sofiallekin aivan varmasti järjestyy asunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida kukaan tietää, mutta totena tohkeissaan kirjoitetaan.

        Sohvi kertoi, että Niko maksoi verot, mutta siellä on uutta verovelkaa toinen mokoma. Tuskin olisi kehdannut heti pyytää sitä maksamaan, ja sitten tulikin tämä rikosvyyhti. Kohtahan ne verotiedot julkistetaan, niin mites suut sitten pannaan?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvi kertoi, että Niko maksoi verot, mutta siellä on uutta verovelkaa toinen mokoma. Tuskin olisi kehdannut heti pyytää sitä maksamaan, ja sitten tulikin tämä rikosvyyhti. Kohtahan ne verotiedot julkistetaan, niin mites suut sitten pannaan?!

        "Sille" tuli aikamoinen hintalappu.


    • Anonyymi

      Kimppakämppä on hyvä veto, ei tarvitse näet luottotietoja, kämppis maksaa ennakot ja vuokran 🤗

    • Anonyymi

      Hesassa on järkyttävän kalliit vuokrat, ainakin keskustantienoilla vuokra kaksio noin 3000€- siihen 2kk- takuu vuokra et silleen.

    • Anonyymi

      Sofia löytää varmasti kivan kämpän! Saiskohan joltain Lumolta tai Satolta alennusta vuokraan jos tekis niille some-mainontaa? Sofian kannattais kysyä!

      • Anonyymi

        Kerava tai Korso .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerava tai Korso .

        Ei helvatti, Kerava tai Korso, ovat ihan vihoviimeinen valinta, siellä ei asu kukaan itseään vähänkin kunnioittava ihminen.

        Kyllä Sofia asunnon löytää ja Hgin keskustasta, aivan takuuvarmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerava tai Korso .

        Taidat itse asua sielläpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse asua sielläpäin.

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Menkööt muija takas perähikiälle!

    • Anonyymi

      Riksu...hyvät liikenneyhteydet kuitenkin.

      • Anonyymi

        Riksu on Martina " vanhaa " reviiriä ja eikö tämä Dididaakin oli aito riksulainen, tosin ruotsinkielinen, joten hieman parempaa kastia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riksu on Martina " vanhaa " reviiriä ja eikö tämä Dididaakin oli aito riksulainen, tosin ruotsinkielinen, joten hieman parempaa kastia.

        Riksulaiset ovat riksulaisia,,,kielellä ei ole mitään väliä.
        Vai onko Didem Riksun yläluokkaa?


    • Anonyymi

      Ei tuosta saa selvää muuttaako Blörö kimppakämppään kaverin kanssa vai yksin asumaan.

    • Anonyymi

      Helsingin tilanne on sama kuin muuallakin. Millä kriteereillä saa asunnon? Pitää olla luottotiedot ja säännölliset tulot.

      Joillain kepulikonsteilla voi onnistua muutenkin tai sitten joku muu hankkii sen asunnon Sohville.

      • Anonyymi

        Aikansa kun ryssii niin löytää itsensä jonkun Lappalaisen reestä😋


      • Anonyymi

        Höpö höpö, myös luottotiedoton saa asunnon, jopa yksityiseltäkin. Vain tyhmä vuokranantaja katsoo vain luottotietoja nykyaikana. Ne eivät kerro totuutta siitä, millainen vuokralainen on.
        Kertoo vaan rehellisesti ettei ole luottotiedot kunnossa ja miksi ei ole.
        Enemmän näitä luottotiedollisia joutuu asunnoista häätämään kuin luottotiedottomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, myös luottotiedoton saa asunnon, jopa yksityiseltäkin. Vain tyhmä vuokranantaja katsoo vain luottotietoja nykyaikana. Ne eivät kerro totuutta siitä, millainen vuokralainen on.
        Kertoo vaan rehellisesti ettei ole luottotiedot kunnossa ja miksi ei ole.
        Enemmän näitä luottotiedollisia joutuu asunnoista häätämään kuin luottotiedottomia.

        En uskaltaisi ikinä vuokrata luottotiedottomalle.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin luxuslukaali Hesan parhaalta paikalta jonkun kymppitonnin vuokralla, se on ainoo, joka sopii Sofin tyyliin. Ja hällähän on varmaan sadan tonnin tulot, kun niin kehuskeli possessakin.

      • Anonyymi

        Kämpistä siksi akaa sviitti.👍


    • Anonyymi

      Sohvi mitään asuntoa etsi, epätoivoisesti uutta lompakkoa hakee... siihen tuollainen "oi mistä mulla nyt asunto, mukavan lämpimänä sängyn kanssa löytyisi" ilmoitus ihan sopiva. Lompakko toisensa jälkeen kun joutunut luovuttamaan, mutta varmasti uusi pian löytyy.

      • Anonyymi

        Minkä lompakon itse löysit??😂 jutut on sitä luokkaa.


    • Anonyymi

      No lycka till vaan etsinnälle.
      Ja ei, en ota vuokralaiseksi moista "kaunokaista".
      Miksen?
      Katson ettei tämä naikkonen tuo asunto-osakkeelleni ainakaan positiivista lisäarvoa. Konservatiivisena ihmisenä en näe po. henkilöllä olevan sellaista markinointiarvoa, jollaisella voitaisiin olettaa voitavan taloyhtiön imagoa nostaa.
      Taloyhtiö on vakavarainen, ja hyvämaineinen, sijainniltaan kantakaupungissa, arvostetulla alueella.

      • Anonyymi

        Emmä usko että Sofian tarvii sulta asuntoa tulla kyselemään. Sofialla on somessa valtava reach, todennäköisesti hukkuu jo asuntotarjouksiin.
        Kaltaisesi vanhempi henkilö ei varmaan ole vielä tajunnut somen voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä usko että Sofian tarvii sulta asuntoa tulla kyselemään. Sofialla on somessa valtava reach, todennäköisesti hukkuu jo asuntotarjouksiin.
        Kaltaisesi vanhempi henkilö ei varmaan ole vielä tajunnut somen voimaa.

        Että oikein somen voimaa...
        Juu, sitä voimaa onkin hyvä kietoa ympärilleen ilmojen kylmetessä. Kyllä muuten lämmittää.
        Näin laskunsa maksavana ihmisenä, joka vielä omistaa asuntonsa, muutaman muun asunnon, ja asian niiden lisäksi, kyselenkin tässä, paljonkohan se somen voima siirtää nälkää, noin konkreettisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että oikein somen voimaa...
        Juu, sitä voimaa onkin hyvä kietoa ympärilleen ilmojen kylmetessä. Kyllä muuten lämmittää.
        Näin laskunsa maksavana ihmisenä, joka vielä omistaa asuntonsa, muutaman muun asunnon, ja asian niiden lisäksi, kyselenkin tässä, paljonkohan se somen voima siirtää nälkää, noin konkreettisesti.

        Just, että näitä isoina kihoina itseään pitäviä ”asuntosijoittajia”. Kuule, kun Sofia postaa jotain niin yli 100 000 ihmistä näkee sen, joukossa myös ihmisiä joilla on vapaita asuntoja. Lisäksi iltapäivälehdet ja seiska nostivat jutun etusivuilleen eli varmaan jo miljoona ihmistä tietää että Sofia etsii asuntoa. Eiköhän tuolta muutama vaihtoehto jo löydy.


      • Anonyymi

        Uskotaan, uskotaan. Ja täällä arvostetulla palstalla vaan kommentoit.


    • Anonyymi

      Paras kommentti hetkeen 😂👌🏻
      Kymppitonnin vuokralla tietysti.

    • Anonyymi

      Eiköhän vuokralaisten kohdalla jotkut muut ominaisuudet ole oleellisempia kuin ulkonäkö.

      • Anonyymi

        Se ulkonäkökin on aika tunkkainen.


    • Anonyymi

      Jonku kiinteistöfirman kannattais tehdä diili Sofian kanssa äkkiä! Sofia voisi toimia mainoskasvona ja saisi edullisemman vuokran.

    • Anonyymi

      Mielensäpahoittajat pahoittivat tästäkin mielensä.

      • Anonyymi

        En tiedä mistä pahoitin mieleni mutta pahoitan sen nyt varmuuden vuoksi.


    • Anonyymi

      Taas kerran Sohvi : Sanonta toistuu, rotat jättää uppoavan laivan!

    • Anonyymi

      Katsotaan vaan kyllä se kohta asuu jossain Eirassa kivassa asunnossa..jossa 1000e/kk vuokra..yllätys yllätys mutta niin se vaan on.

      • Anonyymi

        Huutista Eiran 1000€/kk kivalle asunnolle. Sieltä saa tolla hinnalla parkkipaikan, ei kivaa asuntoa.


    • Anonyymi

      Meidän naapuriin rakentaa taloa ihan Sofian kanssa samaa tasoa olevaa porukkaa. Ne varmaan majoittais Sofkun mielellään. Voisivat yhdessä huudella hävyttömyyksiä naapureille ajan kuluksi. Olisi molemmilla osapuolilla tasoistaan seuraa :) Mikäli tuntisin Sofian voisin vinkata sukulaissielujen olemassa olosta.

      • Anonyymi

        Eli ei se Westendkään mikään lintukoto ole.


    • Anonyymi

      Tuskinpa Sofian asuntoasiat kenenkään ilkkujan elämää muuttaa suuntaan tai toiseen.
      Ihme meuhkaamista Sofian asioista.

      • Anonyymi

        Miksiköhän niitä "uutisia" sitten julkaistaan, jos ja kun tiedetään, että niitä täällä puidaan? Juttupalkkioilla ja instoillaan elävät, Lehdet tarjoavat alustoja keskustelulle ja jutut leviävät. Tulee uusi seuraajia instaan, klikkauksia, juttupalkkioita lisää. - Kyllä se siis on ihan toivottavaa, että ihmiset lukevat, ryhtyvät seuraajiksi ja keskustelevat. Ei niitä "omille kavereille" ole kirjoitettu. Kai ne tietävät muutenkin. - Julkkikset haluavat kertoa kuulumisistaan, juhlistaan, elämästään. Muut ovat kiiinnostuneita kuulemaan. - Toisinaan siitä seuraa arvostelua tai viisaita neuvoja, jopa haukkuja. Ne on vain kestettävä. Muutoin ei ole kändiksiä. - Sitten on luku erikseen ne, jotka käyvät kyllä lukemassa, mutta keskittyvät vai kirjoittajien arvosteluun ja mollaamiseen. Sellainen on jopa säännöissä kielletty, ihmisillä on oikeus ilmaista mielipiteensä. Sitä palstan pitäjä toivoo - hyvän maun puitteissa tietenkin. Siihenkin on olemassa työkalu, mode siis. - Vetäkää nyt henkeä ja miettikää. Miettikää, ennen kuin sanotte painavan sananne, ja tuomionne joko julkuille, tai etenkin palstalaisille.


    • Anonyymi

      Tuo mielensäpahoittajien meuhkaaminen kertoo vain meuhkaajien omasta pahasta olosta. Paha olo pitää saada purkaa aina johonkin. Vuoroin Maisaan, vuoroin Martinaan, vuoroin Sofiaan jne.....Tai kaikkiin yhtäaikaa.

      • Anonyymi

        Ja sinä jaksat jauhaa samaa mantraasi. Mielipiteet, jotka eivät sinua miellytä, ovat katkeruutta, pahaa oloa jne. Kuules, kotipsykiatri mene nyt vaikka sohvalle lepäämään, mutta kirjaudu sitä ennen täältä pois. Häiritset muiden mielipidekeskusteluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä jaksat jauhaa samaa mantraasi. Mielipiteet, jotka eivät sinua miellytä, ovat katkeruutta, pahaa oloa jne. Kuules, kotipsykiatri mene nyt vaikka sohvalle lepäämään, mutta kirjaudu sitä ennen täältä pois. Häiritset muiden mielipidekeskusteluita.

        On kaikenlaisia mielipiteitä toiset on hyviä ja hyvin perusteltuja toiset taas omaan pahaan oloon perustuvia vailla totuuden häivää.
        Ehkä ei pääse omassa työssään pätemään tarpeeksi niin pitää täällä " päteä".
        Jokin alempi ruohonjuuritaso veikkaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä jaksat jauhaa samaa mantraasi. Mielipiteet, jotka eivät sinua miellytä, ovat katkeruutta, pahaa oloa jne. Kuules, kotipsykiatri mene nyt vaikka sohvalle lepäämään, mutta kirjaudu sitä ennen täältä pois. Häiritset muiden mielipidekeskusteluita.

        Vai mielipidekeskusteluja:) Monella on mielipiteitä asioista joista eivät tiedä yhtään mitään, mutta "kovaäänisesti" täytyy raakkua ja haukkua ihmistä, jota eivät edes tunne.
        Noilla "mielipiteillä" voi heittää harakkaa, tyhjään huutelua.
        Kannattaisi se paha olonsa käydä purkamassa ihan oikealla psykiatrilla.
        Säästyisi ulkopuoliset noilta ilkeyksiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kaikenlaisia mielipiteitä toiset on hyviä ja hyvin perusteltuja toiset taas omaan pahaan oloon perustuvia vailla totuuden häivää.
        Ehkä ei pääse omassa työssään pätemään tarpeeksi niin pitää täällä " päteä".
        Jokin alempi ruohonjuuritaso veikkaisin.

        Siis jatkat, kuin vanha mylly.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai mielipidekeskusteluja:) Monella on mielipiteitä asioista joista eivät tiedä yhtään mitään, mutta "kovaäänisesti" täytyy raakkua ja haukkua ihmistä, jota eivät edes tunne.
        Noilla "mielipiteillä" voi heittää harakkaa, tyhjään huutelua.
        Kannattaisi se paha olonsa käydä purkamassa ihan oikealla psykiatrilla.
        Säästyisi ulkopuoliset noilta ilkeyksiltä.

        Aivan kuin olisit kirjoittanut lokista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kuin olisit kirjoittanut lokista.

        Just, taisit osua asian ytimeen. Kukapa osais paremmin kuvailla. "Harakkaa heittämään" tosin hieman vaikeaselkoinen mielipide, mutta kyllä se siitä totutuilla selityksillä selvenee.


    • Anonyymi

      vai on etsinyt asuntoa. kyllä se varmasti löytyy kun vain levittää jalkansa.

      • Anonyymi

        Vai tuolla tavalla sait asunnon, älä nyt kumminkaan muille suosittele.


    • Anonyymi

      Yks turkulainen välittäjä on vapaana ja sillä varmaan löytyy bonuksena joku kiva luukku ettei sentään kalasatamaan tarvitse mennä.

    • Anonyymi

      Täällä olis tarjolla tällanen vähän pyylevä talkkaripoikamies !

      Parin tonnin palkalla pitäs kuitenkin Nizzan matkat ja yksityiskoneet unohtaa. Mulla on kuitenkin jo omaksi maksettu vuoden 1995 vuosimallin Fiat Uno, jolla pystytään kaksisteen tekemään lähialuematkoja vaikka Lahteen tai Loviisaan.

      Omaa luksusjahtia ei ole, mutta mummolan rannassa on 10 hevosvoiman moottorilla varustettu Buster eli ei tartte tyytyä pelkkään soutuveneellä souteluun.

      • Anonyymi

        Vaikutat kaverilta joka on jalat maassa ja asiat hoidossa. Unelmavävyainesta.


      • Anonyymi

        Tää olis ihana


    • Anonyymi

      Epätoivoissaan Soffa voi hyvinkin tarttua tarjoukseen...
      Vene muuntuu kivasti kuvakaappauksilla huvijahdiksi...

    • Anonyymi

      Ihanaa, pian päästään näkemään Sofian sisustustaidot! Ehkä Sieppi vois vähän avustaa, sillä on niin kaunis koti

      • Anonyymi

        Makuasia, mutta mielestäni karmea kämppä Siepillä. Kuivia heiniä pölyjä keräämässä, hyi hitto.
        Väritön ja mauton muutenkin. En viihtyisi päivääkään. Tuo boho-tyyli on täysin mauton.


      • Anonyymi

        Taitaa olla aika laihanlainen sisustus näin alkuun, kun joutuu kaiken aloittamaan tyhjästä, eikä taida niitä tuloja niin hirmuisesti olla, vai miksi ne verotkin ovat ulosotossa. Ehkä olisi paras ottaa näin alkuun valmiiksi kalustettu kämppä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla aika laihanlainen sisustus näin alkuun, kun joutuu kaiken aloittamaan tyhjästä, eikä taida niitä tuloja niin hirmuisesti olla, vai miksi ne verotkin ovat ulosotossa. Ehkä olisi paras ottaa näin alkuun valmiiksi kalustettu kämppä.

        Sofian kämpän sisustus: kassi siellä, kassi tuolla, rolexit siellä sun täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla aika laihanlainen sisustus näin alkuun, kun joutuu kaiken aloittamaan tyhjästä, eikä taida niitä tuloja niin hirmuisesti olla, vai miksi ne verotkin ovat ulosotossa. Ehkä olisi paras ottaa näin alkuun valmiiksi kalustettu kämppä.

        Tais jäädä ne ökykallit leivänpaahdin ja kahvikone sinne Steppulin bunkkerin keittiön tiskille.
        No voihan sitä vettä keitellä vuokraluukussa ja sekoitella murukahvia joukkoon, että jää rahaa vuokranmaksuun, parempiosaiset frendit voi armosta tarjota joskus lounaan jos pääsee Sofian instaan poseeraamaan,


    • Anonyymi

      Kyllä nyt tuntuu katkeralta. Ikäni olen velkani ja veroni maksanut.Mutta en saanut Hesasta kämppää itkemälläkään.Miten on tämä Sohvi Somettaja parempi minua?.Ja mitäkö minä teen? Siivoan sairaaloissa korona huoneita.Tämä ikäneito sitten kannetaan kultatuolissa johonkin paraati paikalla olevaan kämppään..🙁🙁🙁

      • Anonyymi

        Älä huoli. Saat nukkua yösi rauhassa puhtain omatunnon eikä pelätä että vuokranantaja tai maksaja tulee yöllä perimään velkojaan.


      • Anonyymi

        Kyllä Helsingissä kämppiä on, rohkeasti vaan hakemaan. Ja kiitos työpanoksestasi!


      • Anonyymi

        Valinta kysymys. Kuka sinua kieltää ryhtymästä somettajaksi, jos se niin helppoa on? Sinne vaan rohkeasti ja kuvaa kehiin. Muutama BB-vierailu, missikisaa jne.


    • Anonyymi

      Ei ole Suomen kaunein mutta vuokranantaja voi tosiaan saada. Toivottavasti ei saa tautia.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt Sofian elintasolaskee Ja joutuu vielä etsimään asuntoa.

      • Anonyymi

        huva paeva,mina voi kulla vuokrata talo,mutta ensi pitta takkuvuokra maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huva paeva,mina voi kulla vuokrata talo,mutta ensi pitta takkuvuokra maksa.

        Käykö nahkavisa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö nahkavisa🤔

        Vai karva-amex😅


    • Perjantai aamun naurut ja piristykset tulin hakemaan... Kiitos teille... Kun teitä näkkyy noin kovasti kiinostavan toisten elämä ja näyttää siltä että yritätte elää sitä niin tehkää asijalla jottain ja ottakaa tuo akka luokseenne asumaan kuka lie onkaan :)

      • Anonyymi

        Tervetuloa vaan joukkoon. Näyttää kovasti kiinnostavan itseäsikin.


    • Oikeesti on kiva kuulla, että Sofia olisi ottamassa elämän omiin käsiinsä. Jos ne jutut pitävät paikkansa, että Stefan käyttää päihteitä 5 vrk/viikko ja on vielä pahapäinen päihdehuuruissaan, niin kukaan selväpäinen nainen ei sellaista pitemmän päälle kestä. Eikä tartte kestääkään. On typerää jäädä orjaksi tollaselle ukolle, vaikka sillä olisi rahaa pilvin pimein. Tollaset ukot pitää heittää pois elämästään. Ryypätköön ja rällätköön yksinään niin paljon, kuin sielu ja lompakko kestää.

      Huomaatteko, että sanoin nätisti Sofiasta ja tsemppasin sitä? Mutta nyt sanon muutaman epäilevän sanan.

      Sofiahan ei ole koskaan asunut yksin. Hänellä on aina ollut joku, joka pitää huolta. Eli käytännössä katsoen hän on asunut koko "aikuisikänsä" kimpassa jonkun kanssa. Hänellä ei ole ollut huolta huomisesta ja joku on aina hoitanut kaiken hänen puolestaan. Sofialla tuskin on edes käsitystä siitä, mitä kaikki oikeesti maksaa.

      Sofialla on ulosotossa maksamattomia velkoja. Vaikka Sofia saisi bisneksensä kannattamaan edes kohtalaisesti, niin ulosottomies vie siitä mukavan siivun joka ikinen kuukausi ehkäpä monen vuoden ajan. Pahimassa tapauksessa Sofialle jää joku 1000 euroa kuukaudessa käteen. Miten sillä hankkii asunnon Helsingin keskustasta? Ei mitenkään.

      Onko Sofialla oma yritys (miten saanut rekattua omalle nimelle, jos verovelkoja on maksamati?) vai tekeekö hän ns. freelancerina hommia, joka taas asettaa melkoiset vastuut ja velvoitteet hänet tilanneelle yritykselle?

      Kysymys siis kuuluu? Jos Sofia muuttaa jonnekin "hienostoalueelle", niin kuka maksaa hänen vuokransa ja kenen nimiin vuokra-asunto tulee? Onko se sittenkään sitä Sofian aikuistumista ja oman elämänsä hallintaan ottamista, jos ei itse pysty rahoittamaan elämäänsä?

      • Anonyymi

        Raili, kirjoitit kaiken sen mitä minulla oli aikomus, komppaan.


      • Anonyymi

        Ei se vuokra ole ainoa rahareikä. Kotivakuutus täytyy olla, sähkölaskut, kännykkälaskut täytyy maksaa.


      • Anonyymi

        Sofia on kuitenkin muuttanut kotoaan jo 16-vuotiaana niin pystyy kyllä hoitamaan asiansa. Ei tässä nyt mistään lapsesta puhuta vaan töitä tekevästä nuoresta naisesta.


      • Anonyymi

        Tännehän on eksynyt täysijärkinen kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on kuitenkin muuttanut kotoaan jo 16-vuotiaana niin pystyy kyllä hoitamaan asiansa. Ei tässä nyt mistään lapsesta puhuta vaan töitä tekevästä nuoresta naisesta.

        Kenen luokse se muutti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on kuitenkin muuttanut kotoaan jo 16-vuotiaana niin pystyy kyllä hoitamaan asiansa. Ei tässä nyt mistään lapsesta puhuta vaan töitä tekevästä nuoresta naisesta.

        Vuosiltaan nuorehko nainen, kyllä. Elämäntavat kuin lapsella karkkikaupassa. Iästään huolimatta alkeellisinkin todellisuudentaju puuttuu. Ei huolta arjesta, joku aina korjaa ajelehtivan paatin suunnan. Työn teko, keikistelyä etupäässä minä-minän esittelyä ihmeitä tekevä purnukka hyppysissään. Satunnaiset haastattelut, työtäkö?


    • Anonyymi

      Oma yritys ei ole toiminnassa verovelkojen takia. On tehnyt töitä verokirjalla. Näin siis sanoi aikanaan kuulusteluissa. Kun tuomio tulee niin sieltäkin voi tulla lisää maksuja edellisten lisäksi.

    • Anonyymi

      Sofialla on enää tuulenhuuhtoma perse ei muuta, kuinka kehtaa näyttää naamansa ei mitään häpeän tunnetta.

      Nyt etsii naisen kanssa kimppa kämppää, jos onkin lepso.

      Ahne nainen materia kelpaa palauttiko Rolexin takaisin eipä tainnut palauttaa, ahneus iski.

      Onko verottajalle ilmoitettu, koska tuloja muka on ja verotiedoissa ei tuloja eli tekee harmaata taloutta, ja maksattaa miehillä eli elätti.

      On se outo nainen miksi ei palaa kotimaahansa Marokkoon kun on romani sukua niin sinne vaan myymään ja kauppamaan palvelujaa, näitä naisia suomi ei tarvitse lainkaan.

      Täytyy olla miestenkin tyhmiä, jotka tuollaisen kelkkaan lähtee ja maksaa kaiken, on hölmöjä ja menikö jo nyt Stefu jo konkurssiin tämän lepakon vuoksi.

      Tällaiset pitäisi laittaa suomesta pois ja mahdollisimman pian.

    • Anonyymi

      Varmaan helppo löytää kämppä rahattomana, Hakaniemen sillan alla yks paikka vapaana? Vuokran voi siellä maksaa luonnossa 😁

    • Anonyymi

      Parisuhteet ovat aina kahden kauppa. Turha siinä on sivullisten länkyttää yhtään mitään siitä, että elättääkö joku jotain julkkisnaista. Mitä ihmettä se kuuluu sivullisille?
      Eihän sivullisten ole pakko avata kukkaronnyörejään tai majoittaa yhtäkään julkkisnaista.

    • Anonyymi

      Jee Tulossa uus Sarja...Sofia etsi Asuntoon😊

    • Anonyymi

      Next step...DUBAI!

    • Anonyymi

      Reisimajoitus hakusessa?

    • Anonyymi

      Sofia taitaa olla ainut duckface -tiimin jäsen, joka on oikeasti tienannut omaa verotettavaa rahaa / palkkaa. Sitten on nämä hyvinvointityypit, joiden perässä on vouti ja Polliisi.

      Ai, että kun olisi oma kämppä tyhjä..

      • Anonyymi

        On siellä sellaisiakin, joilla on vakituinen työpaikka. Sohvi on tehnyt muutaman viikon töitä ja ulosotossa on hänellä 53 000, joten liioittelu täällä ei kannata.

        Takavuosina Sofian yhden vuoden hyvät tulot on tuhlattu jo kauan sitten. Mitään omaisuutta ei ole, paitsi laukut. Ei ole autoa, asuntoa, huonekaluja. Pelkkää velkaa.


    • Anonyymi

      Lauttasaaren sillanalla on on asunto, sieltä löytyy mieskin paksunpompan kanssa ei kylmä tule neitoselle. Tenttu kestää kovaa pakkasta.

      • Anonyymi

        Kiva kun tarjosit mutta Sofia varmasti etsii oikeaan asuntoa. TSEmppiä teille talveksi!


    • Anonyymi

      Sillan alla kirjoitetaan erikseen. (Ei sillanalla)
      Oletko useinkin vieraillut mainitsemassasi paikassa, koska suosittelet sitä muillekkin?

      • Anonyymi

        Muillekin eikä muillekkin
        T. äikän ope


      • Anonyymi

        Upeaa, osaat oikein kielioppia ja jaksat muitakin kouluttaa. Miten pärjäisimme ilman tuollaisia älykköjä?


    • Anonyymi

      Sohvin pitäisi myydä käsilaukkunsa kun ovat arvokkaita. Aikaisemmin hän sanoi, jos tulee rahaongelmia niin ne ovat hänen taloudellinen turva

    • Anonyymi

      Toivottavasti kuminukke ei muuta mun naapuriin Merikadulle.Toisaalta eihän sillä ole varaa kuin Kontulan yksiöön,kun maksajaa ei ole vielä löytynyt.

      • Anonyymi

        Sulla olisikin ukossa vahtiminen, jos Sofia muuttaisi naapuriin. Takuulla ukkosi viihtyisi ikkunassa kyttäämässä ja roskiakin veisi monta krtaa päivässä.
        Eihän sinua jaksa mörkökään, kun noin ikävä luonne olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla olisikin ukossa vahtiminen, jos Sofia muuttaisi naapuriin. Takuulla ukkosi viihtyisi ikkunassa kyttäämässä ja roskiakin veisi monta krtaa päivässä.
        Eihän sinua jaksa mörkökään, kun noin ikävä luonne olet.

        Hah-hah! Niinpä. Mulla mies meinaa kohta potkasta vuokralaisen pihalle Lauttasaaresta, että voi tarjota asuntoa Sofialle. Vahdin hänen puhelintaan haukkana, ettei vaan sovi jo "esittelyä" siellä.


    • Anonyymi

      Hah, hah.

    • Anonyymi

      Muutaman vuoden linnatuomio tulossa, miksi edes etsiä mitään asuntoa ?

      Silikonit sulaa lusiessa !

      • Anonyymi

        Älä huolestu, ei oo vankeutta tulossa.


    • Anonyymi

      Miten ihmisillä ei ole omaa elämää. Miten helvetissä jotkut tuhlaa oman elämänsä pohtien mitä joku julkkis tekee. Sääliksi käy.

      • Anonyymi

        Mitä helvettiä sinä täällä sit teet?


    • Anonyymi

      Ei sofin velkatilanne mikään paha ole. Kyseessä on verovelka joka vanhenee 5vuodessa.
      2,5v päästä velka kuittaantuu pois.


      20.4.20 cosmo



      Kesäkuussa kaksi vuotta sitten verottaja rekisteröi Sofialle maksuhäiriön 52 544 euron maksamattomasta verosta.

      Vielä kolme vuotta, niin Sofia saa sen ”anteeksi”.

      Tämä siis siinä tapauksessa, ettei ulosottomies saa sitä perittyä häneltä. Verovelka vanhenee viidessä vuodessa.

      • Anonyymi

        Saako nää pintaliitäjät todella siipeillä muiden laskuun.Odotetaan että vero velat menee vanhaksi ja hyvin menee taas.Voi jättää seuraavatkin maksamatta.Täytyyhän sitä jäädä rahaa dinnereihin,naaman venytys ja vanutus hoitoihin...ja me muut jotka maksetaan verot ..elätetään sitten näitäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako nää pintaliitäjät todella siipeillä muiden laskuun.Odotetaan että vero velat menee vanhaksi ja hyvin menee taas.Voi jättää seuraavatkin maksamatta.Täytyyhän sitä jäädä rahaa dinnereihin,naaman venytys ja vanutus hoitoihin...ja me muut jotka maksetaan verot ..elätetään sitten näitäkin

        Kun ei omista mitään ulosmitattavaa ja tulot jollekin oy:lle niin voi perseillä rauhassa.


      • Anonyymi

        Onpa tooooosi hienoa, että verovelka "vanhenee", niin vanhenee Sofiakin. Pysyy kuitenkin julkkishistoriassa monella tapaa ryvettyneenä.


      • Anonyymi

        Paskat se mihinkään vanhene, meiltä asiamme hoitavilta se otetaan mutkan kautta.
        Tuo velallinen istuu tyynen rauhallisena paskat housuissa kusilätäkössä lotraamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tooooosi hienoa, että verovelka "vanhenee", niin vanhenee Sofiakin. Pysyy kuitenkin julkkishistoriassa monella tapaa ryvettyneenä.

        Pitäisi periä lahjaveroa myös yleellisistä lahjoista, Laukuista, kelloista jne. Että perittävää riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei omista mitään ulosmitattavaa ja tulot jollekin oy:lle niin voi perseillä rauhassa.

        Kyllä Rolex ja laukut voi ulosmitata.


      • Anonyymi

        Onko kyse yrityksen velasta vai henkilökohtaisesta?


    • Anonyymi

      Ei taida rallikuski JM:n äiti hyväksyä tätä neitoa pojalleen, joka ihailee Sieppiä ilmeisesti. Tuli vain mieleen että tämä mies olisi vapaa.
      Sofiahan haluaa elää nyt sinkkuelämää, mutta se tulee hyvin kalliiksi hyvillä alueilla Helsingissä.

    • Anonyymi

      Minulla olisi Eirassa yksiö 30 neliötä 1000 kuussa jos sovitaan ilman kallea

      Valtion kallea
      Ilmoitelkaa
      On myös Jyväskyläsdä ja Tampereella opiskelija- asuntoja, jotka pian vapaita

      Itse asun Keravalla piiankopissa ei vessaa kuusen pulloon 150 kuussa vuokra

      Erotuksen sijoitan etf-osuuksiin globaalisti
      Aina kun ne kasvavat 150 - 300 tonniin nostan ja ostan kiinteistön, niitä on nyt kymmenen, 11. on liipasimella olen neuvottelemassa

    • Anonyymi

      Voi hellan tutelis sentään, kait joku botixbimboista pitävä RIKAS mies on haussa!

    • Anonyymi

      Hohhoijjaa....

    • Anonyymi

      Onko Sofia asunut joskus omistusasunnossa?
      Ei ole.

      • Anonyymi

        Tottakai on. Jonkun toisen.


    • Anonyymi

      Voi hellanlettas sentään, ettiikö Sofia todellakin asuntoa .... !?

      EVVK !!!

      • Anonyymi

        Älä nyt...nyt on nääs TOSI KYSEESSÄ!


    • Anonyymi

      Alkaa yhteiskunnan elätiksi, seuraava ylläpitäjä on Kela eli alkaa elämään meidän verorahoilla, kunnes uusi elättäjä löytyy.

      • oletko yhtään miettinyt mihin turhuuteen meidän verorahat yleensä menevät


    • Anonyymi

      Kuka Sofia?

    • Anonyymi

      ainahan se voi muuttaa Ylivieskaan äipän luo

      • Anonyymi

        Tuksun ja babyn kanssa kimppakämppään?


    • Anonyymi

      Kuka täällä kehuskelee sillä, että jonkun ei tarvitse maksaa verovelkaansa? Antaa sen vain vanhentua!
      Verojen maksuko ei kuulu julkkiksille?

      • no kattopa Irwin Goodman, jätkä anto ihmisille musiikilla ja verottaja korjas hengen


    • Anonyymi

      kyllä minä soitin sofille ja tarjosin miltei uutta taloani vuokralle.on kaikki mahdolliset herkut altaineen saunoineen päivineen.lupsia miettiä asiaa,fiksu nainen,huh hu

      • Anonyymi

        Taitaa joutua hakemaan kalustettua kämppää, kun ei omista edes huonekaluja, että kalliiksi tulee olla Sohvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa joutua hakemaan kalustettua kämppää, kun ei omista edes huonekaluja, että kalliiksi tulee olla Sohvi.

        Käsittääkseni huonekaluja voi ostaa kaupoista, niiden valmistusta ei oo lopetettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni huonekaluja voi ostaa kaupoista, niiden valmistusta ei oo lopetettu.

        Millähän tuo ostelee, kun ei ole käteistä ja joutuu tyhjän päälle makselemaan omat kulunsa vuokrasta alkaen. Saako edes luottoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni huonekaluja voi ostaa kaupoista, niiden valmistusta ei oo lopetettu.

        Huonekalukauppoihin ei käy maksuksi karva visa. Muuta sohvilla ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonekalukauppoihin ei käy maksuksi karva visa. Muuta sohvilla ei ole.

        Selvästi kotona asuva räkänokka, joka ei ymmärrä elämästä mitään, elää vanhempien kotona ja syljeksii kattoon. Vanhempasi eivät varmaankaan kehtaa tunnustaa sinua lapsekseen, häpeävät, onneksi en ole äitisi. Sofia on miljoona kertaa parempi ihminen kuin sinä koskaan tulet olemaan, anonyymina uskallat sylkeä ihmisten päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi kotona asuva räkänokka, joka ei ymmärrä elämästä mitään, elää vanhempien kotona ja syljeksii kattoon. Vanhempasi eivät varmaankaan kehtaa tunnustaa sinua lapsekseen, häpeävät, onneksi en ole äitisi. Sofia on miljoona kertaa parempi ihminen kuin sinä koskaan tulet olemaan, anonyymina uskallat sylkeä ihmisten päälle.

        Älä Sofia nyt noin karkeasti kirjoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonekalukauppoihin ei käy maksuksi karva visa. Muuta sohvilla ei ole.

        Saahan niitä velaksi.


      • Anonyymi

        Kysyitkö äidiltäsi että saako kotiinne muuttaa nainen?


    • Anonyymi

      Laitoitko vuokranmaksusta ilmoitukseen:
      Vuokran maksan ”luonnossa”, kun en ole töissä, ei ole tuloja!

    • Anonyymi

      Toivottavasti Sofia löytää kivan kämpän ja voi rentoutua siellä rauhassa.
      Ollaanhan me maailman onnellisin maa ja yhteiskunta fiksua ja koulutettua - kuten yllä olevista kommenteista hienosti näkee :-)

    • Anonyymi

      Ilmeisesti Tranpergi ja Rantaaho olivat vain Pelörppäsen juoksupoikia. Voi ostaa palatsin mistä haluaa, jahka pöly laskee.

    • Anonyymi

      Kyllä Sofia kodin löytää aivan varmasti,sieltä ei kukaan tule häätämään häntä kadulle keskellä yötä ja heittelemään laukkuja ym omaisuutta ulos.Jokaisella pitää olla oma koti mihin on hyvä mennä ja saa olla miten tykkää,hänelle varmasti hyvä asia tässä kohtaa,saa rauhassa miettiä omaa elämäänsä,niin monessa paikassa ollut ja jatkuvasti muuttanut viime kuukausina.nyt vaan omaa kotia sisustamaan ja laittamaan kuntoon,kyllä ne asiat menee omalla painollaan eteenpäin.

    • Anonyymi

      Olisinpa varakas leidi, että voisin antaa asunnon Sofialle, saisi toipua ja kerätä voimia rauhassa, mutta kun en ole, juuri pärjään tuloillani.

    • Anonyymi

      Jokohan Sofia on tehnyt valintansa, mikä asunto pääsee jatkoon? On nää jänniä aikoja.

    • Anonyymi

      Eipä ole asuntoa lokille löytynyt. Lokki tais luulla että asunto löytyy helposti ja sinne voi vaan purjehtia sisään tyytyväinen ilme kasvoillaan. Niinhän tuo on tähän asti toiminut. Älkää nyt vanhat rikkaat kurpat tuottaako rinsellalle pettymystä. Rinsessa on jo aivan ressaantunut kun joutunut parisen viikkoa olemaan melkein omillaan.

    • Anonyymi

      Minulla on asunto siellä mistä etsit ,siellä asukkaat en irtisano kesken sovitusta, joten putosin kuviosta.

    • Maksaiskohan vuokran millä valuutalla?

      Minulle voisi maksaa 4 kertaa kuussa!

    • Anonyymi

      Tänään saa tietää ihmisten verotettavat tulot, kiva näkee vuokranantajakin millaiselle tyypille on asuntoa vuokraamassa, ansaitseeko vai lokkeileeko?

    • Anonyymi

      Tuoreiden tulotietojen perusteella kämpän saaminen ainakaan vapailta markkinoilta tuskin onnistuu.

    Ketjusta on poistettu 437 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe