Rikollisuus paikannuksen kautta

Anonyymi

Miksi ulkomailta tulee puhelu sillä hetkellä paikannusnumerosta kun etsii jotakin paikkaa netistä kännykällä? Tapauksessa jossa paikannus ei ole kännykässä päällä sillä hetkellä? Seuraako rikolliset kiristääkseen ihmisten kulkemista ja paikantaa heidän olinpaikkaansa vai mistä on kysymys. Tehdäänkö näitä paikannuspuheluita normaalisti joka tapauksessa jos paikannus ei ole päällä?
Hyvin oudolta vaikuttaa nämä puhelut puhelimeen jossa on mainoskielto ja muut tuntemattomat soittokiellot päällä ja rikollisuuteen, mm. huumeisiin ei ole sotkeuduttu. Onko tässä tapauksessa asiaa poliisille, paikannusnumeron ilmoittaminen?

4

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helppoa.

Älä vastaa!
      Ja jos vastaat ja vaikuttaa oudolta, niin näpsäytä heti puhelin poikki.

• Anonyymi

Mistähän hemmetin paikannuspuhelusta ja paikannusnumerosta tässä oikein höpistään?

Poliisille nyt voi ilmoittaa vaikka perunasta, mutta kovin ripeitä peliliikkeitä ei liene tällä kertomuksella vielä poliisilta syytä odottaa.

• Anonyymi

Ainakin poliisit/vartointiformat seuraa jos lähdet kauppaan/pankkiautomaatille ja yhdessä heidän kanssaan tai he itse ovat hakkeroineet automaatin niin ettet saa rahaa automaatista.

Myös puheluita tulee kun tietävät/olettavat sinun saaneen rahaa tilille.

• Anonyymi

Selvä. Ajattelinkin, että tämä olisi jotain tämäntasoista juttua.
        Noh, voihan tuostakin tehdä poliisille ilmoituksen. Mutta mihinkään toimenpiteisiin se ei johda.
        Kannattaa kuitenkin pikemminkin koittaa hankkia vänän ammattiapua. Suomessa on psykiatrinen hoito ihan kohtuullisen tasokasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe