Apua lapsettomuuteen?

Anonyymi

Miehelläni ei ole elinkelpoisia siittiöitä ja haluamme kaksi lasta.
Kyselimme keinohedelmöitystä mutta mielestämme on tunteeton keino.
Olemme myös harkittu pyytää miehen parasta kaveria panemaan minut raskaaksi tai aivan tuntematon mies pelkän ulkoisen näön vuoksi.
Mieheni kaveri olisi ehkä paras vaihtoehto koska joutuisimme ehkä naimaan useasti ehkä useita kuukausia tullakseni raskaksi.
Minkä vaihtoehdon naiset haluaisivat toteuttaa?

22

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä sama ongelma mieheni huomattavasti minua vanhempi ongelma hänellä hoitoihin tai edes lääkäriin ei suostu lähtee.Poistatin kierugan joku aika sitten etsin sivustojen kautta miehiä seksiin uskon et jonkun siemenet saa mut raskaaksi.

      • Anonyymi

        Itsellä 4 poikaa. Jos poikia haluut, niin voisin tulla kylään?
        Pks?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ajatellut et voisin suostua sperman luovutukseen vielä(neljä lasta itselläni)kolme vanhempaa tytärtä ja nuori poika.Olen pitkä ja hoikka raamikas mies kuitenkin.ikä alle 50v .Et yhteysttä voidaan jatkaa postin tai kik kautta kumpikin löytyy.

      • Anonyymi

        Jos olisin samassa tilanteessa niin valitsisin miehen josta tulisi lapseni biolokinen isä joka ei osallistu lapsen kasvatukseen. Korkeintaan tulee kummiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin samassa tilanteessa niin valitsisin miehen josta tulisi lapseni biolokinen isä joka ei osallistu lapsen kasvatukseen. Korkeintaan tulee kummiksi.

        Itselläni on myös kova kaipuu päästä isäksi, mutta seurata kuitenkin aktiivis-passiivisesti sivulta, kuinka kasvaa. Ehkäpä juuri näin kummina siittämälleni lapselle.

        Etelä-Karjalan suunta ja 36v mies.

        Kuitenkin meidän aikuisten kesken pitää tulla juurikin hyvin juttuun keskenään, ennenkuin mitään tapahtuu sängyssä (tai muualla)


    • Anonyymi

      Minä voisin kyllä siittää teille ne lapset. Missäpäin suomea asutte?

      • Anonyymi

        Vedä sinä vaan käteen runkkari. Homnatkaa mällit Tanskasta, niin on hulluuden riski pieni. Suomessa hulluja täys koko maa!


    • Täältä löytyis 24 vuotias mies joka voi siittää halukkaita naisia

      • Anonyymi

        Mistäpäin 24-vuotias on kotoisin?


      • Anonyymi

        24-vuotias voisi tulla panemaan kanssani vaikka minulla on ehkäisy kunnossa mutta se tekotapa on vain niin mukava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin 24-vuotias on kotoisin?

        Turun lähiseudulta. Mikäli kiinostaa pistä spostii [email protected]


    • Anonyymi

      Hei naiset autan mielelläni olen raitis ja terve suomalainen mies ämpäri 4 ensimmäiselle [email protected]

    • Anonyymi

      Jokaiselle on varmaan menetelmät miten haluaa tulla raskaaksi. Meillä yritettiin n.4v eikä vaan tullut tulosta. Mies oli tutkimuksissa ja oli siitiötä mutta vähän. Eli ei riittänyt ilmeisesti saattamaan minua raskaaksi. Adotpio oli pois suljettu minun osalta.
      Niin sain miehen suostumaan että minun työkaveri jolle olin puhunut asiasta aiemmin ja paljon. Hän suostui pienen suostuttelun jälkeen yrittämään olihan hänellä jo kolme lasta.
      Kuinka ollakaan tulin heti raskaaksi ja synnytin ihanan pojan ja hän oli aivan hienosti tukemassa ja teki toisenkin lapsen meille. Ainakin minä olen onnellinen nykyiseen elämän tilanteeseen.
      Nurse37v

      • Hienoa, että homma meni noin hyvin. Meillä lapset tuli niinkuin piti ja sitten pantiin lappu luukulle, mutta jos olisi ollut ongelmia, niin tuo on se luonnollisin tapa hoitaa asia. Lapset on niin iso asia elämässä, jos niitä haluaa, että kaikki keinot on käytettävissä. Mitä sitten jos siemenet on muualta. Puolison kanssa ne lapset kumminkin kasvatetaan omiksi lapsiksi. Noin muuten Minulle nyt on se ja sama vaikka vaimo kävisi paneskelemassa joskus jonkun muunkin kanssa. Elämässä pitää olla väriä. Jos taustalla on noinkin iso asia, sitä suuremmalla syyllä.

        Itse en enää voi kuin olla konsulttina asiassa. Ei ole kuin paukkupatruunoita enää piipussa. Sekin on kyllä kivaa, kun voi rennosti ladata sisään.


      • Anonyymi

        Minä lähden samalle linjalle ja olemme valinneet miehen lapselle isäksi.
        Mies tulee meille ja saa panna kanssani omassa sängyssäni mies ei osallistu tähän ettei siemenet menisi hukkaan.


    • Anonyymi

      Aika paljon löyty halukkaita miehiä ei ois uskonu.

      • Anonyymi

        Täällä olisi pitkä, miellyttävä, suomalainen mies halukkaana laittamaan sinut raskaaksi..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaverin kanssa alettiin panemaan vaimoani ja vaimolla oli poistettù kierukka kun aloimme hommata lapsia.olin ostanùt kortsuja laatikollisen.
      Kaveri pani vähän aìkaa ja veti kortsun pois ja pani paljaalla. Oltiin vähän kuin tulisilla hiilillä jonkin aikaa.
      Onneksi vaimo ei silloin tullut raskaaksi. Emme malttaneet kuitenkaan jättää kimppaa joten hommasimme ehkäisysuppoja jotka olisi pitänyt laittaa 15min ennen yhdyntää ja sekin meni että suppo vaimon pilluun ja saman tien kaverin penis perään ja panemaan.
      Tulihan vaimo lopulta raskaaksi emmekä tienneet kumpi on isä.
      Päätimme ettei isyys testejä tehdä ja kaveri on poikamme sylikummi ja poika on täyttänyt 31v ja kummisedän kanssa panemme yhä vielä vaimoani kimpassa.
      Vaimoni on nyt 56-vuotias ja ollut meidän kimppanainen 34vuotta.

    • Anonyymi

      Meillä myös lapsettomuus vaivasi ja yksi mieheni kaveri valittiin saattamaan minut raskaaksi.
      Jäimme kuitenkin kiinni tyyliin että olen toisen miehen kanssa ja kolmen kimppaan nyt mieheni kaveri on minun vakipano kimppakumppani lapseni isä ja kummisetä ja mieheni kaveri.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe