Kivuton polku kokemuksia? Mikä sivu se oikein on ja miksi kukaan ei ole poistanut sitä?

Anonyymi

Ne myy Nembutalia. Onko ihan laillinen sivu?

28

15094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietin vähän itsekkin...

    • Anonyymi

      Nopeesti vilkasemalla, kehottaisin ihmisiä pysymään poissa. Sitä en tieädä mitä rotanmyrkkyä sieltä saa, mutta sen uskon että rahat lähtee. =D

      • Anonyymi

        No sekin vielä, jos jotain ainetta saisikin kuka sanoo että se on ehtaa tavaraa. Älkää tilatko.


    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta. Itse menetin 2380 euroa kyseiseen "palveluun" kun olin idiootti. Älkää missään nimessä langetjo samaan lankaan

      • Anonyymi

        Oletko tosissasi?


      • Anonyymi

        Bro... Sä tarttisit sylin jota halata.


    • Anonyymi

      Ei varmasti ole laillinen ja hyvin todennäköisesti kusetusta

      • Anonyymi

        Ties mitä sieltä saa lääkkeen sijaan mitä lupaavat.


    • Anonyymi

      Hmm, tyytyväiset asiakkaat eivät liene enää ole kommentoimassa... ihan ufo-sivu.

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole laillinen. Kun Se ei toimi Suomessa. Mun omasta mielestäni on hyvä, että tällainen sivu on olemassa. Miksi kärsiä tuskissaan, kun on mahdollisuus kuolla arvokkaasti? Pitäisikö parantumattomasti sairaan, vain kestää muiden vuoksi? Tai jos et enään jaksa, onko parempi vaihtoehto hypätä junan alle, tai metron? Se aiheuttaa kuljettajalle kovia traumoja.

      • Anonyymi

        Edellistä viestiä kompaten. Toisaalta ei yllätä et ihmisten kärsimyksellä tehdään rahaa. Arvokas kuolema pitäis olla mahdollinen myös itsemurhan tekevälle mutta näin ei valitettavasti aina ole.


      • Anonyymi

        Ei ole laillista eikä kyseinen sivu vaikuta olevan edes luotettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole laillista eikä kyseinen sivu vaikuta olevan edes luotettava.

        Kyse on huijaussivustosta jossa ei puhtaat jauhot pussissa. Huijannut ihmisiä.


      • Anonyymi

        Tadat olla mukana huijaamassa suomalaisena. Rahaa pois


    • Anonyymi

      En tiiä. Elämä siinä jamassa että vois koittaa. En voi enää hävitä mitään.

      • Anonyymi

        Tilas kokeilu pakkaus,,,


    • Anonyymi

      Vaikuttaa huijaukselta. Ei kannata

    • Anonyymi

      Tänään laitoin viestiä heille. Onko tää oikeasti laiton? Tai tottakai varmaan on, kun pyytää maksamaan heille ennen toimitusta.

    • Anonyymi

      Kivutonpolku.com on huijausta. Älkää tilatko sieltä mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ainoastaan Suomessa vitutukseen kuolemisesta on tehty todellista

    • Anonyymi

      Täysi huijaus. Vieläpä todella ällöttävä sellainen. Ne vie rahat, ei lähetä mitään, vaatii aina lisää rahaa. Ei niillä edes ole mitään Nembutalia.

    • Anonyymi

      Ei taida olla laillista Suomessa. On liian kallista tappava annos. Maksaa 600 euroa. En osta edes jonkun kehoituksesta.

    • Anonyymi

      Viime sunnuntaina oli sivusto vielä pystyssä. Nyt antaa erroria. Olisin tilannut itsekin tuota nembutalia. Olen sen verran syvällä. Harmi että oli kusetus. Etsintä jatkuu.

      • Anonyymi

        Ei kai sellainen ole mahdollista, että netin kautta voisi saada aitoa ainetta. Ei se luultavasti ihan mikään pieni juttu ole, mikäli joku sivusto antaa tarvittavat lääkkeet itsemurhan toteuttamista varten.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe