Kiinnostuisitko kuvattomasta profiilista?

Anonyymi

Mietin tässä, että varsinkin näin korona-aikana, kun ei pääse (halua, saa) oikein pakollisia menoja lukuunottamatta pyöriä missään livekohtaamispaikoissa, missä mahdollisesti tapaisi uusia ihmisiä, että pitäisikö uskaltautua joskus tekemään profiili jonnekin deittipalstalle...pidän livekohtaamisista, enkä oikein luota kuviin, tai ehkä se on vain ajatus kuvan perusteella kiinnostumisesta, mikä ei sytytä.

Haluaisin niin tuntea ensikohtaamisen katseet ja kipinän, ja etenkin sen älyllisen haasteen kun yrittää selvittää toista kun ensikertaa jutellaan, vaikka nyt ravintolassa flirttaillessa (kun ei jumalaton känni ole päällä!)
...kuva vain möllöttäisi siinä ruudulla hiljaa. Siinä ei ole mitään syvää.

Oikeastaan kuva ei kerro yhtään mitään ihmisestä, tai se voi jopa näyttää ihmisen ihan erilaisena kuin hän on. Mietin ihan omia kuviani ja somekäyttäytymistäni, niin kuvat ovat vain pintaa, ja minua oikeasti tunteville tietysti kiva nähdä mitä kuuluu jne, mutta ensikohtaamisena...en tiedä.

Kyse ei ole ulkonäöstä, en usko että menisin itse mihinkään susiruma -kategoriaan kenenkään mielestä :'D ehkä lähempänä olisi tavallinen naapurintyttö -kategoria. Eli en arkaile kuvia siis sen vuoksi, ettenkö herättäisi ainakin joissain naisissa kiinnostusta ulkoisestikin.
En vain HALUA että ulkonäkö olisi se, mikä herättää kiinnostuksen minuun ensisijassa. Ja sama juttu toisinpäin.

Punainen lanka jutussa siis siinä, että haluaisin toisen näkevän syvemmälle ja MINUT. Alkaa oksettaa välillä maailman pinnallisuus ja turhamaisuus (toki ulkonäöstään saa huolta pitää ym! itsekin meikkaan jne) mutta...noh, hankala selittää.

Mietin että kuinka moni päätyisi vastaamaan deitti-ilmoitukseen, missä ei olisi kuvaa? Jos ilmoituksen henkilö olisi kertonut itsestään kirjallisesti monia asioita, muutakin kuin perus harrastus jne löpinät. Voisitko kiinnostua naisesta, joka sytyttäisi ensin pelkästään kirjallisella ulosannillaan, jopa älyllisesti, vaikka _ihan heti_ ei kuvia jaettaisi?
Teksti kertoo mahdollisesti paljon enemmän mielestäni onko joku potentiaalinen tapailtava, kohtaako kemiat.

Kuva voi sotkea paljonkin, jos henkilöön ihastuu etupäässä fyysisesti (vaikka sekin tärkeää) mutta olen huomannut että antaa paljon anteeksi toisen "puutteille", jos fyysinen olemus viehättää alussa liikaa.
Puutteilla tarkoitan siis soveltuvuuteen just _minun_ kumppaniksi (eli esim. luonteiden yhteensopivuus jne asiat ei vain oikein lopulta mätsää), mutta sitten jos toinen vaan on niin kuuma, ei anna sen häiritä :} ...ainakaan aluksi. Sitten jossain vaiheessa kuitenkin homma kaatuu just siihen, ettei sisimmät oikein sopinut yhteen. Tätä haluaisin välttää ja siksi tinderit ym kuulostaa niin kauhean pelottavilta...itse kaipaisin lopulta kuitenkin pitkää hyvää suhdetta, toivon että mahdollisuus olisi loppuelämäksi tietenkin.

En kylläkään tiedä, onko sellaisia deittipalstoja/sovelluksia, missä ei ole pakko olla kuvaa, en ole tuttu näiden asioiden kanssa muutenkaan...enkä olisi edes miettimässä tällaista varmasti ilman koronaa. :D

Mutta siis, itse EHDOTTOMASTI voisin kiinnostua tekstin perustella ja jopa ihastua(?).
Mitä muut ajattelette, olisiko teille mahdollista?

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselleni olisi melko samantekevää onko kuvaa tai ei, haluaisin joka tapauksessa tavata. Voisin kiinnostua tekstin perusteella persoonasta, en kuitenkaan ihastua. Ne asiat jotka itselleni ovat keskeisiä kumppanissa eivät ilmene kovin hyvin tekstin kautta. En nimittäin etsi kumppanista älyllistä haastetta tai muutakaan haastetta vaan jotain ihan muuta. Ehkä kirjoittelun teho riippuukin siitä mitä hakee.

• Anonyymi

Juuri näin. :)

Eli pelkkää kuvaa paremmin saisikin selville onko toinen yhtään mitä hakee vai ei. Kuva ei kerro oikein mitään muuta kuin ehkä ulkoisesta tyylistä tai jostain harrastuksesta tai lemmikistä, jos niitä siinä kuvassa näkyy.

Tekstillä voisi kertoa samoistakin asioista, mutta syvemminkin, sekä paljon paljon muusta mitä ei kuvaan mahdu tai voi kuvata.

Selfiet etenkin on vaan samaa kaikilla, siinä on kasvot tai ehkä koko ihminenkin, joku maisema tai huone taustalla jne. Minun mielestä seksikkäintä naisessa on mätsäävät ja myös ajattelemaan haastavat ajatukset, tietty nokkeluus ja taito kommunikoida. Jokuhan voi olla äärimmäisen taitava kirjallisesti (ja kiinnostava!), mikä voisi mennä ohi treffeillä, jos toinen vaikka kärsii huomattavasta sosiaalisten tilanteiden jännittämisestä. :/

Jos esim. haluaisin kertoa, että rakastan (ukkosia/kirkkaita kesäöitä/sumuisia peltoja/aurinkoisia rantoja?), tai istua (kahvikuppi kaakaomuki/teemuki, mikä maku?) kädessä lukemassa kirjaa (genre, aihe? kirjailija?) kahviossa, unelmoin tulevaisuudessa, että (unelman kohde), tai vaikka käydä yökerhoissa ja bileissä/konserteissa (musiikkimaku?) Jne...
        olisi mahtavaa että joku bongaisi minut/minä hänet oikeasti tärkeiden asioiden perusteella, ei vain nätin naaman perusteella. :)

Ja jos koko kirjoitustyyli olisi vielä sydämeen iskevä tai herättäisi mielenkiinnon... uskon että voisin kiinnostua huomattavasti enemmän kuin pelkästä kuvasta ja parista lauseesta mitä toinen etsii tai ei etsi. Lukisin mielelläni pitkänkin tekstin, jos joku näkisi vaivaa sen eteen. :)

En tiedä kuinka moni tekee tätä, mutta minä ainakin, eli kuvittelen hyvinkin elävästi tekstin mielessäni, kuin elokuvana! :) tai ehkä se on vain lukutoukkien juttu! :D

-Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. :)

Eli pelkkää kuvaa paremmin saisikin selville onko toinen yhtään mitä hakee vai ei. Kuva ei kerro oikein mitään muuta kuin ehkä ulkoisesta tyylistä tai jostain harrastuksesta tai lemmikistä, jos niitä siinä kuvassa näkyy.

Tekstillä voisi kertoa samoistakin asioista, mutta syvemminkin, sekä paljon paljon muusta mitä ei kuvaan mahdu tai voi kuvata.

Selfiet etenkin on vaan samaa kaikilla, siinä on kasvot tai ehkä koko ihminenkin, joku maisema tai huone taustalla jne. Minun mielestä seksikkäintä naisessa on mätsäävät ja myös ajattelemaan haastavat ajatukset, tietty nokkeluus ja taito kommunikoida. Jokuhan voi olla äärimmäisen taitava kirjallisesti (ja kiinnostava!), mikä voisi mennä ohi treffeillä, jos toinen vaikka kärsii huomattavasta sosiaalisten tilanteiden jännittämisestä. :/

Jos esim. haluaisin kertoa, että rakastan (ukkosia/kirkkaita kesäöitä/sumuisia peltoja/aurinkoisia rantoja?), tai istua (kahvikuppi kaakaomuki/teemuki, mikä maku?) kädessä lukemassa kirjaa (genre, aihe? kirjailija?) kahviossa, unelmoin tulevaisuudessa, että (unelman kohde), tai vaikka käydä yökerhoissa ja bileissä/konserteissa (musiikkimaku?) Jne...
        olisi mahtavaa että joku bongaisi minut/minä hänet oikeasti tärkeiden asioiden perusteella, ei vain nätin naaman perusteella. :)

Ja jos koko kirjoitustyyli olisi vielä sydämeen iskevä tai herättäisi mielenkiinnon... uskon että voisin kiinnostua huomattavasti enemmän kuin pelkästä kuvasta ja parista lauseesta mitä toinen etsii tai ei etsi. Lukisin mielelläni pitkänkin tekstin, jos joku näkisi vaivaa sen eteen. :)

En tiedä kuinka moni tekee tätä, mutta minä ainakin, eli kuvittelen hyvinkin elävästi tekstin mielessäni, kuin elokuvana! :) tai ehkä se on vain lukutoukkien juttu! :D

-Ap

Lisäksi ajattelen, että tällä tavalla vuorovaikutuksen kielellinen puoli voisi tuoda esiin paremmin henkilön sisäistä kokemusta ja kauneutta ja avata ovia yksilöiden vuorovaikutukselle. Olennaista on parisuhdeasioissa on sisäisten maailmojen yhteensopivuus kehollisella ja vuorovaikutuksellisella tasolla, mikä mielestäni lopulllisesti aukeaa vasta konkreettisessa tilanteessa. Tärkeää parisuhteessa on se, että kuinka eri osat minusta sopivat hänen puoliinsa ja millainen palapeli ja vuorovaikutus niistä rakentuu. Tällaisella ilmoituksella olisi toki mahdollista päästä yksi askel lähemmäksi tätä tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi ajattelen, että tällä tavalla vuorovaikutuksen kielellinen puoli voisi tuoda esiin paremmin henkilön sisäistä kokemusta ja kauneutta ja avata ovia yksilöiden vuorovaikutukselle. Olennaista on parisuhdeasioissa on sisäisten maailmojen yhteensopivuus kehollisella ja vuorovaikutuksellisella tasolla, mikä mielestäni lopulllisesti aukeaa vasta konkreettisessa tilanteessa. Tärkeää parisuhteessa on se, että kuinka eri osat minusta sopivat hänen puoliinsa ja millainen palapeli ja vuorovaikutus niistä rakentuu. Tällaisella ilmoituksella olisi toki mahdollista päästä yksi askel lähemmäksi tätä tietoa.

Tämän tekstin piti olla kolmas tuossa alempana :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja siis ajattelen että näitä asioita ei voi erikseen laittaa vaan ne ovat kerroksellisia ja monitahoisia, yksi on yhtä ja toinen toista parhaimmillaan ilman arvolatauksia ja niiden eri osien vuorovaikutuksesta syntyy mielenkiintoinen kokonaisuus. Täyttä samanlaisuutta itseni kanssa en parisuhteessa halua, sehän olisi tylsää, vaan jonkinlaista täydentävyyttä, joka haastaa vuorovaikutukseen omalla uniikilla tavallaan.

• Anonyymi

Tuossa on ideaa, sillä olen joskus pohtinut tätä, että saanko ehdotuksia vain ulkomuotoni vuoksi. Silloin monesti epäilen että tulenko nähdyksi ja kohdatuksi kokonaisena ihmisenä enkä halutuksi vain kuoren vuoksi. Että onko joku kiinnostunut oikeasti myös minun sisäisestä maailmastani? Ja ehkä joku voi kokea, ettei uskalla lähestyä minua ulkoisen olemukseni vuoksi ja hän oikeasti olisikin minulle juuri sopiva henkilö. Tällä ehkä voisi onnistua saamaan paremmin sellaista selville.

• Anonyymi

Itse lukisin sellaisen ilmoituksen mielelläni, sillä sisäisten maailmojen yhteensopivuus voisi aueta paremmin tekstin välityksellä kuin kuvafromaatin. Vaikka olen verbaalinen tyyppi ja prosessoin ajatuksiani puhuessani, deittitapaamisessa jännitys vie suuren osan luontaisesta puheliaisuudestani. En myöskään ole tottunut puutteellisen kokemuksen vuoksi kommunikoimaan seuranhakutilanteessa kielellisesti tai että ainakaan sillä osaisin briljeerata. Ehkä sellaiseen ei ole ollut aikaisemmassa elämässä tarvetta, joten se ei olisi itselle ominaisin taito innostaa tai vietellä toista. Ehkä se onkin verbaalisesta kommunikaatiosta pitävänä suht ekstroverttinä tyyppinä sellainen osa-alue jota kaipaisi lisää elämään tuomaan lisää makuja lautaselle...

• Aivan varmasti voisin kiinnostua ja Luo.. no jätetäänpä pois tuo sana 😉 jotkut tietää, että niin on käynytkin. Sanattomasta tai hyvin niukkasanaisesta profiilista sen sijaan tuskin kiinnostuisin, vaikka kuvassa olisi kuinka hemaiseva pimu 😅

• Anonyymi

Todellakin kiinnostun. Tällä alustalla minua on herätellyt erityisesti eräs kirjoittaja upeilla hurjilla teksteillään. Hurmannut minut ja saanut kaipaamaan... Luen niitä uudestaan ja uudestaan. Missäköhän hän viipyy?

• Anonyymi kirjoitti:

Todellakin kiinnostun. Tällä alustalla minua on herätellyt erityisesti eräs kirjoittaja upeilla hurjilla teksteillään. Hurmannut minut ja saanut kaipaamaan... Luen niitä uudestaan ja uudestaan. Missäköhän hän viipyy?

Täällä on niin laakeet aakeet (menikö noin, sawo vähän ruosteessa 😅), jotta heleposti täällä usseempikin immeinen kattoo 😃

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Täällä on niin laakeet aakeet (menikö noin, sawo vähän ruosteessa 😅), jotta heleposti täällä usseempikin immeinen kattoo 😃

Miten toi kääntyy suomeks? En ymmärtänyt. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Miten toi kääntyy suomeks? En ymmärtänyt. 😅

No se meinaa kutakuinkin, jotta täällä on niin paljon lääniä, että helposti useampikin ihminen katoaa. 😄 Jukka Poikakin tais laulaa laakeesta pellosta.

• EoEt 😂 tulin katsomaan mitä palstalle kuuluu ja olipa hauska törmätä sun kommenttiin! Luo...😅😄

• TiuhtinWau kirjoitti:

EoEt 😂 tulin katsomaan mitä palstalle kuuluu ja olipa hauska törmätä sun kommenttiin! Luo...😅😄

No Wau, Tiuhti 👍😄 Tämmöstähä tänne. Mitäpä sinne?

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

No Wau, Tiuhti 👍😄 Tämmöstähä tänne. Mitäpä sinne?

Eipä mitään kehumista 😅. Pimeätä syksyä ja eteenpäin hitaasti rämpimistä. 😊

• TiuhtinWau kirjoitti:

Eipä mitään kehumista 😅. Pimeätä syksyä ja eteenpäin hitaasti rämpimistä. 😊

Yhtä pimmee se syksy täälläkin on. Oot kuitenki menny etteenpäin etkä pakittanu 😄

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Yhtä pimmee se syksy täälläkin on. Oot kuitenki menny etteenpäin etkä pakittanu 😄

Suunta on yksi ja tahti maltillinen 👍

• TiuhtinWau kirjoitti:

Suunta on yksi ja tahti maltillinen 👍

Eikö ne sanoki jotta maltti on valttia 😉 Ite oo viä vauhtiin päässy, eli telineissä ollaan.

• Anonyymi

Kyllä verbaalinen ihminen voi tehdä vaikutuksen kirjoittamallakin ja todistettavasti joku on ihastunutkin toisen sanalliseen ilmaisuun vaikka ei ole vielä kertaakaan nähty. Eli siitä vain yrittämään.

• Anonyymi

Kuvattomia ilmoituksia löytyy myös netistä eikä vain lehdistä. Massahype deittisovellukset toimivat hieman eritavalla eikä niistä pitäisi vetää itselle haitallista tulkintaa omasta ujoudesta tai ihmisen pelkistyksestä. Tietysti joku voi kaapata kuvan ja esittää kavereilla ja naureskella, mutta itsestä kiinni mihin haluaa keskittyä.

Tarve persoonallisuusanalyyseille näyttää olevan in etenkin kun media jauhaa niistä. Joskus jokin deittisaitti piti yllä sellaista, mutta homma oli surkea koska aina kysymyksiä tulvi tyyliin "Ajaisitko mieluiten punaisella bemarilla vai valkoiselle mersulla?".

Oikeasti kukaan ei ole vielä tehnyt sellaista "kunnollista" joka kertoisi ihmisestä millainen on. Kaikki kanssakäyminen rakentuu, myös työhaastattelut, henkilökohtaiseen kanssakäymiseen. Livenä oppii enemmän ja sitten voi miettiä kuinka joustava itse on ja missä määrin juttu voi edetä.

Onko toiselle oikeasti tärkeää että hän tietää syvällisesti sinut, vai onko se tärkeämpää sinulle? Haluatko sinä tietää toisen salaisuudet? Olisiko mahdollista että jokaisella on omat juttunsa ja yhteiselo on älyllinen sopimus eikä vaan tunnepohjainen?

Asian voi nähdä myös siten että hyvin meikattu ja valmistettu kuva ajaa saman asian kuin tarkkaan mietitty teksti. Minä ei ainakaan jaksa sellaista suunnitelmallisuutta.

Mutta joo. Hyvä kehitysidea. Ehkä joku psykologiporukka tekee asiallisen saitin, jossa käyttäjä saa itse valita mitä ja kuinka paljon haluaa paljastaa itsestään huomioiden etteivät kaikki ole samaa mieltä maan tai kuun olemuksesta.

Kuvattomana rekisteröinti olisi järkevintä tehdä joko luottokortin, verkkopankin tai kännykän kautta. Näin mahdollisesti huijarin voi jäljittää. Sitten tule se tietoturva. Kun palvelin tallentaa viestit ja jossain vaiheessa kuvakin lipsahtaa, tor-verkosta voi kaivella toisten juttuja ja kuvia.

Siinäkin tapauksessa järki käteen asenne olisi hyvä. Nykyään yritykset kerää ja tallentaa vaikka mitä dataa, joten hyvä saitti sallii unohtamisen. Miksi niitä menneitä viestejä tai kuvia tulisi edes katsella, ja PtP-yhteyksien riskin takia suomalainenkin kaipaa aina "proxyn" turvaa.

Lisäksi, jos joku mediatalo sattuisi toteuttamaan tollaisen saitin, suhtautuisin varauksella. Sinä päivänä kun käyttäjästä tulee julkkis, kaikki paljastuu ja on kaupan. Siksi oikeasti kannattaa lukea verkkosivujen käytännöt ja tietosuojalausekkeet. Jos ei halua sitä kaikkea julki, kannattaa opetella vastaamaan ei.

• Anonyymi

Lisätäkseni tähän vielä, että liian ammattimainen, täydellinen kuva deitti-ilmoissa herättää heti epäilyksen, että kuva on feikki ja pöllitty jostain sivustolta joten itse suosittelisin kyllä ihan ”tavis” kuvaa itsestä.

• Anonyymi

Ei tarvitse tor-verkkoon mennä. Muualtakin näkee kaikki laittomasti kopioidut ja levitetyt kuvat, deitti-ilmot liitettynä valheelliseen, kontekstistaan irrotettuna, poliittiseen propagandaan ihan meidän omien viranomaisten aloitteesta.

• Anonyymi

Eräällä nettisivustolla oli etenkin yhteen aikaan kopioitu läjäpäin treffi-ilmoituksia ja levitetty ne laittomasti uudelleen. Jokainen kuva ja ilmoitus, oli sitten kuinka täydellinen tai ei, haukuttu lyttyyn. Irrotettu kontekstistaan ja liitetty valheelliseen poliittiseen propagandaan. Poliittiseen aatteeseen, jota et edes itse välttämättä allekirjoita. Lesbot esitettiin heteroina ja tositarkoituksella lesboseuraa etsivä maksullisena heteronaisena, jonka kimppuun sitten yllytettiin heteromiehiä etenkin tummia maahanmuuttajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräällä nettisivustolla oli etenkin yhteen aikaan kopioitu läjäpäin treffi-ilmoituksia ja levitetty ne laittomasti uudelleen. Jokainen kuva ja ilmoitus, oli sitten kuinka täydellinen tai ei, haukuttu lyttyyn. Irrotettu kontekstistaan ja liitetty valheelliseen poliittiseen propagandaan. Poliittiseen aatteeseen, jota et edes itse välttämättä allekirjoita. Lesbot esitettiin heteroina ja tositarkoituksella lesboseuraa etsivä maksullisena heteronaisena, jonka kimppuun sitten yllytettiin heteromiehiä etenkin tummia maahanmuuttajia.

Tällä eräällä sivustolla oli myös kasapäin tekijönoikeusrikoksia, laittomis ase-ja huumekuvia, terrorismikuvia, maalittamista, yksityiskohtaista tietovuotoa jostain yksityäisistä ihmisestä ja eipä Suomen valtiota ja viranomaisia kiinnostanut vittujakaan.

• Anonyymi

Mä saattaisin vastata kuvattomaan, mutta haluaisin kyllä aika pian vaihtaa kuvia ja myös puhua puhelimessa. Ääni ja puhetapa on mulle yksi tärkeimmistä asioista ihastumisessa. Jos toinen ääni ärsyttää, niin eihän siitä mitään tule.

• Anonyymi

Totta, sellainen tuttuus puhetavassa ja äänen sävy on tärkeitä. Tiedän ainakin yhden ihanan sellaisen 😍

• Anonyymi

Joo kyllä, äänikin on tärkeä. :)
        Tuoksukin on. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä, äänikin on tärkeä. :)
        Tuoksukin on. :)

Hän tuoksuu aina puhtaalta, se on kiva :)

• Anonyymi

Mä en osaa kirjoittaa ollenkaan.. Enkä tykkää yhtään jutella viestein. Äärimmäisen puuduttavaa.
      Toki olishan se mukavaa jos se tulis luonnostaan.
      Mulle ei siis todellakaan ole tärkeää mitkään pitkät liirumlaarumit. Monesti huomannut et hyvä kirjoitustaito ei takaa yhtään mitään.

• Anonyymi

Jos viitisen vuotta joka päivä kirjoittelisi liirun laarumeita, olkoonkin miten taidokkaita ja taiteellisia jopa nerokkaita, mutta ei saa mitään aikaan niin enpä tiedä onko se nyt niin pois..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos viitisen vuotta joka päivä kirjoittelisi liirun laarumeita, olkoonkin miten taidokkaita ja taiteellisia jopa nerokkaita, mutta ei saa mitään aikaan niin enpä tiedä onko se nyt niin pois..

Mitä pois?

• Anonyymi

No ei kai ikinä mitään takeita voi antaa...ei se kuvakaan tai edes monet treffit välttämättä takaa mitään...

Mutta edes hiukan toisaalta pitempi teksti voi antaa vinkkiä että minkälainen arvomaailma ja ajatukset vakavampiin juttuihin lähtökohtaisesti toisella on, karsiutuisi kättelyssä heti pois jo aivan toivottoman erilaiset ihmiset ja siten toivottomat ihastumiset ja myöhemmät surut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai kyse ollut 5 vuoden kirjeiden heittelystä :D vaan tekstimuotoisesta deitti-ilmoituksesta, jonka pohjalta saisi jo hyvät lähdöt kiinnostua ihmiseen ilman kuvaa, tai sitten pyyhkäistä vasemmalle.

• Anonyymi

On näitäkin nähty...

• Anonyymi

Mikäs tämmöinen treffipalsta voisi olla? Kenties tällä foorumilla vai muulla?

• Anonyymi

Täälläkö, varsinainen vitsi. Eihän palstalla ole vapaita naisia, varatut myöhäänheränneet, ukot ja penskat täällä pyörii. Näkee aiheista jos jaksaa lukea, alushousut, miten harrastetaan seksiä, sääliseksi jne.

Ennen palstalla oli sentään suurin osa meikäläisiä, nyt on kaikki häipyneet ja syystä.

• Anonyymi

Entä miten rakkaan sieltä löytää?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3705
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      2990
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2898
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      1961
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      209
      1112
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      929
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      921
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      904
    Aihe