PayPal-tilini rahat viedään, en pysty kirjautumaan

Anonyymi

Hei!

Täysi tenkkapoo Paypal-tilini kanssa.

En ole vuoteen päässyt kirjautumaan tilille, koska olen unohtanut salasanan. Salasanan uusiminen ei onnistu, koska jossain vaiheessa vaihdoin puhelinnumeroni, mutta ne muistanut sitä Paypaliin muuttaa. En muista oikeita vastauksia edes turvakysymyksiin, koska en muista miten olen vastaukset muotoillut.

En voi mailata apua helpistä, koska siihen pitää olla kirjautunut tilille.

Sitten löysin helppi-numeron, johon voi soittaa guestina. MUTTA -korona -aikaan linjoilla ei vastaa kukaan - ohjataan laittamaan viestiä helppiin tai yhteisöön, johon ei siis pääse ilman tilille kirjautumista..

Nyt tilini on siis ollut toimeton, jonka vuoksi Paypal veloittaa sieltä 10e. Enkä pääse tilille. No tyhmyydestä kai sakotetaan, mutta pointti on, että täytyisi sinne päästä viestimään tai keskustelemaan ASIAKASNEUVOJAN KANSSA ILMAN KIRJAUTUMISTA jos tämmöinen jumi tulee. Ei ihminen voi kaikkia prkeleen salasanojaan muistaa kaiken aikaa!

-helpp!!!!

4

4632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten ajattelit todistaa että tili on sinun kun et tiedä salasanaa, turvakysymystä eikä tilillä mainittu puhelinnumero ole sinun puhelinnumero?

    • Anonyymi

      Itsellä ainoa keino oli lopetta kortti - tili
      jonka tiedot oli paypal tilillä
      sinne jäi kaikki muu eivät reagoineet mitenkään

    • Anonyymi

      Minulla sama juttu, uusi puhnumero, osoite ja salasanat unohtuneet. En pääse millään kirjautumaan kun paypal on niin s--tanan salainen ettei asiakaspalvelun puhelinnumeroa tai spostiosoitetta ole missään,. varmaan siksi että muuten sinne tuhannet ja taas tuhannet soittaisi, kirjoittaisi ja valittaisi. Voi kehveli, on sadat eurot siellä eikä keinoa saada yhteyttä. Olen kirjoittanut useaan otteeseen ja vastaus on aina sama: kirjaudu sisään ja ota yhteys asiakaspalveluun, Voi helvata !!!

      • Anonyymi

        Käännös:
        Unohdin salasanani. Miten nollaan sen?

        Jos olet unohtanut PayPal-salasanasi, pääset takaisin tilillesi seuraavasti:

        Siirry salasanan palautussivulle.
        Anna sähköpostiosoite, jota käytät PayPalissa ja napsauta Seuraava. (Jos olet unohtanut sähköpostiosoitteen, napsauta Unohditko sähköpostisi?).
        Valitse, kuinka haluat suorittaa turvatarkastuksemme ja napsauta Seuraava. Sinulle näytetään joitain vaihtoehtoja.


        Selaimesi ei tue videota. Lataa tiedosto:

        Voit vaihtaa salasanasi PayPal-sovelluksessa seuraavasti:

        Napauta Unohditko salasanasi?
        Kirjoita PayPal-tiliisi yhdistetty sähköpostiosoite ja napauta Seuraava. (Jos olet unohtanut sähköpostiosoitteen, napauta Unohditko sähköpostisi?).
        Valitse, kuinka haluat suorittaa turvatarkastuksemme ja napauta Seuraava. Sinulle näytetään joitain vaihtoehtoja.


        Selaimesi ei tue videota. Lataa tiedosto:

        Näitä turvatarkistusvaihtoehtoja ovat:

        Pyydä meitä soittamaan sinulle: Näet koodin näytöllä. Käytä koodia, kun saat puhelumme. Pyydämme sinua sitten luomaan uuden salasanan.
        Vastaanota tekstiviesti: Lähetämme sinulle 6-numeroisen koodin. Syötä koodi näytölle ja napsauta Seuraava. Pyydämme sinua sitten luomaan uuden salasanan.
        Sähköpostin vastaanottaminen: Lähetämme sinulle 6-numeroisen koodin sähköpostitse. Syötä koodi näytölle ja napsauta Jatka. Saatamme pyytää sinua vahvistamaan korttisi numeron. Pyydämme sinua sitten luomaan uuden salasanan.
        Turvakysymyksiin vastaaminen: Anna vastauksesi ja napsauta Jatka. Saatamme pyytää sinua vahvistamaan korttisi numeron. Pyydämme sinua sitten luomaan uuden salasanan.
        Vahvista Facebook Messengerin kautta: Lähetämme sinulle 6-numeroisen koodin Messengerissä. Syötä koodi näytölle ja napsauta Vahvista. Pyydämme sinua sitten luomaan uuden salasanan.
        Kirjaudu Googleen: Anna Google-kirjautumistietosi ja napsauta Seuraava. Pyydämme sinua sitten luomaan uuden salasanan.
        https://www.paypal.com/us/smarthelp/article/i-forgot-my-password.-how-do-i-reset-it-faq1933


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe