Moi oon just syyskuussa täyttänyt 12 oon 6lk ja oon 143cm pitkä enkä tiiä mikä ois mun pituselle normaali paino koska olen 28kg
Vastaukset 7
En tiiä oletko kuinka vanha nyt mutta minökin olen 12 ja 6lk ja olen 143 ja painan myös 28kg
- Anonyymi
onneksi olette tietosia että olette alipainoisia,koska tytöillä alipaino voi aiheuttaa kehossa ongelmia.
- Anonyymi
Minä täytin viime vuonna 12, mutta en tiiä kuinka vanha olen nyt mutta minäkin olen 6lk ja olen 143 cm ja painan myös 28kg.
Olenko lihava vai laiha? - Anonyymi
12-vuotias on lapsi ja kroppa kehittyy vielä pitkän aikaa. Pitäkää huoli että syötte normaalia kotiruokaa normaalin määrän, ulkoilette ja nukutte tarpeeksi.
Murrosiässä sitten tapahtuu suuria mullistuksia ja kroppakin saattaa käyttäytyä kummallisesti. Se kuuluu asiaan, ja kun jatkaa säännöllistä ja terveellistä syömistä ja liikuntaa kaikki asettuu kohdalleen.
Jos verikokeissa ei ole mitään häikkiä todettu eikä koulun terveydenhoitaja ole huolestunut ei asialle tarvitse tehdä mitään. Antakaa kehon tehdä rauhassa työnsä.
On todella surullista että jo lapset ovat joutuneet tähän kehontarkkailuhysteriaan mukaan. Ollaan olevinaan lihavia tai liian laihoja (jotkut ovat mutta siihen löytyy useimmiten syy). Vertaillaan toisiin vaikka me kaikki olemme yksilöitä ja kehitys kulkee omaa tahtiaan.
Rauhoittukaa nyt joka iikka ja keskittykää olemaan lapsia ja nuoria! Huolia ehtii sitten kertyä myöhemminkin, ja todellisia sellaisia.- Anonyymi
Kumma henkilö! Ensin teet itse avauksen ja vastaat itsellesi nimettömänä.
- Anonyymi
Oon 6lk ja 176cm ja oon pitempi kuin kukaan muu minun perheessä
Onko se normaalia?- Anonyymi
ei.sun pitäis olla samanpituinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931014
- 119853
- 143834
- 45822
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40639Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184591- 32549
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47528Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62524- 80520
- 65516
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 39479
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3454- 45453
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31446Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61440