Oon alipainoinen enkä tiiä mitä teen

Moi oon just syyskuussa täyttänyt 12 oon 6lk ja oon 143cm pitkä enkä tiiä mikä ois mun pituselle normaali paino koska olen 28kg

7

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiiä oletko kuinka vanha nyt mutta minökin olen 12 ja 6lk ja olen 143 ja painan myös 28kg

• Anonyymi

onneksi olette tietosia että olette alipainoisia,koska tytöillä alipaino voi aiheuttaa kehossa ongelmia.

• Anonyymi

Minä täytin viime vuonna 12, mutta en tiiä kuinka vanha olen nyt mutta minäkin olen 6lk ja olen 143 cm ja painan myös 28kg.

Olenko lihava vai laiha?

• Anonyymi

12-vuotias on lapsi ja kroppa kehittyy vielä pitkän aikaa. Pitäkää huoli että syötte normaalia kotiruokaa normaalin määrän, ulkoilette ja nukutte tarpeeksi.
      Murrosiässä sitten tapahtuu suuria mullistuksia ja kroppakin saattaa käyttäytyä kummallisesti. Se kuuluu asiaan, ja kun jatkaa säännöllistä ja terveellistä syömistä ja liikuntaa kaikki asettuu kohdalleen.
      Jos verikokeissa ei ole mitään häikkiä todettu eikä koulun terveydenhoitaja ole huolestunut ei asialle tarvitse tehdä mitään. Antakaa kehon tehdä rauhassa työnsä.
      On todella surullista että jo lapset ovat joutuneet tähän kehontarkkailuhysteriaan mukaan. Ollaan olevinaan lihavia tai liian laihoja (jotkut ovat mutta siihen löytyy useimmiten syy). Vertaillaan toisiin vaikka me kaikki olemme yksilöitä ja kehitys kulkee omaa tahtiaan.
      Rauhoittukaa nyt joka iikka ja keskittykää olemaan lapsia ja nuoria! Huolia ehtii sitten kertyä myöhemminkin, ja todellisia sellaisia.

• Anonyymi

Kumma henkilö! Ensin teet itse avauksen ja vastaat itsellesi nimettömänä.

• Anonyymi

Oon 6lk ja 176cm ja oon pitempi kuin kukaan muu minun perheessä
      Onko se normaalia?

• Anonyymi

ei.sun pitäis olla samanpituinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4056
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1857
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1230
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe