Tulee mieleen joku pieni haikala kun sen ottaa syliin, ei nähtävästi tykkää siitä. Sitten kun päästää pois sylistä niin jatkaa puremista. Mitä tälle voi tehdä? Harhauttaa lelulla? Puree myös silloin kun silittää vähänkin väärällä tavalla. Jotenkin tuntuu että tuo puree enemmän minua kuin muita :( olen sitten vältellyt syliinottoa vaikka ei se ainakaan sosiaalistamista helpota. Muuten aivan ihana, sosiaalinen, seurallinen pentu. Tulee aina iltaisin nukkumaan viereen.
12 vk issanpentu puree kun ottaa syliin
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Älä leikitä kädellä, vain leluilla, ja poistu kun käy kiinni. Pahimmaasa tapauksessa, kun ikää tulee, ja hyökkäilyt kivuliaita voit suihkepulloa käyttää rauhoittamaan tilanteen. Voit palkita herkuilla, kun sietää silitystä.
- Anonyymi
Se ikäänkuin pitää sinua sisaruksenaan, ja riehuu sen mukaisesti. Harhauta tekemään muuta, eli oikein.
Tätä kun kylliksi toistaa, niin kissa oppii. Vieläpä kun palkitset sitä jollain kivalla yhteisellä puuhalla aina kun se tekee oikein, eli leikit sen kanssa leluilla! Mikäs sen hauskempaa.
Se koettelee pienen kissan voimiaan, ja sitä, mikä on oikeellista voimankäyttöä. Pelästyttäminen ei sitten ole mikään keino, pelkäävä kissa ei opi mitään kuin sen pelon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998