Tuletko tutustumaan lenkille

Anonyymi

Ihan asiallisesti, pääkaupunkiseudun bi henkilö, haluatko tutustua muihin, tai no, ainakin minuun. Ei etsitä hetken huumaa eikä seksiseuraa, vaan ihan vaan tilaisuutta tutustua muihin. Kuka sitä tietää, mihin tutustuminen lopulta johtaa, mutta nyt haussa kavereita jakamaan ajatuksia.
Eli jos olet valmis tutustumaan, niin lupaus kimppalenkistä su 1.11. Klo 11 on yhä voimassa. Juttelua ja tutustumista ensin kävellen ja sitten hölkkäillen.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saat kuule koronan tuolla menolla. Rauhoitu vähän.

      • Mikäpä vaara se tuossa on jos ulkoilmassa mennään eikä ihan käsikynkkää 😉 Harmi juttu jos ei tämä lenkki toteuvu, kun hetki sitten näytti vielä ihan hyvältä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäpä vaara se tuossa on jos ulkoilmassa mennään eikä ihan käsikynkkää 😉 Harmi juttu jos ei tämä lenkki toteuvu, kun hetki sitten näytti vielä ihan hyvältä.

        Mä lähden mielelläni. Aika sopii oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä lähden mielelläni. Aika sopii oikein hyvin.

        Kiva. Eli sunnuntaina klo 11 startti töölönlahdella. Pidetään turvaväli ja siten korona etäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä lähden mielelläni. Aika sopii oikein hyvin.

        Mutta toi paikka...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta toi paikka...

        Ei sovi minulle..


    • Anonyymi

      Hienoa että saitte sovittua lenkin.

      • Anonyymi

        Ei ole oikea paikka minulle , olisiko muu paikka sopiva?


      • Anonyymi

        Luin väärin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oikea paikka minulle , olisiko muu paikka sopiva?

        No mikäs paikka olisi sitten oikea? Pääkaupunkiseutulaisille tuo on pääasiassa paikka johon moni löytää tiensä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs paikka olisi sitten oikea? Pääkaupunkiseutulaisille tuo on pääasiassa paikka johon moni löytää tiensä..

        Tuo on keskeinen paikka, kaikki pääkaupunkiseudulla osaavat sinne.

        Nostan hattua sille, että joku on aktiivinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on keskeinen paikka, kaikki pääkaupunkiseudulla osaavat sinne.

        Nostan hattua sille, että joku on aktiivinen.

        Joo, mie nostan kanssa Puumaa 🧢 😄Toivottavasti lenkit mennee hyvin 👍


    • Anonyymi

      Ei pysty hölkkäämään, ku polvi on leikattu. 🙁

      • Anonyymi

        No voithan tulla kävelyn ajaksi, kun alkuun kävellään.


    • Anonyymi

      En tiedä onko nyt kukaan rohkea tulossa. Itse olen paikalla klo 11 ja lähden siitä päivän lenkkiäni kiertämään. Jos saan seuraa, niin alkuun kävellen, jos en niin leppoisasti juosten. Mä laitan huomenna kirkkaan väriset tossut jalkaan. Jos tuut, tuu rohkeasti kysymään oonko menossa kimppalenkille. Niin tai näin, oon ainakin yrittänyt, että ihan livenä voitais tutustua ja jakaa ajatuksia.

    • Tämä ei nyt vissiin ottanu oikein tuulta alleen.

      • Anonyymi

        No ei, onneksi ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei, onneksi ❤

        Mikäpä onni se tuo on. Mun mielestä hyvä idea, joka ei nyt sitte vissiin toteutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei, onneksi ❤

        Voisitkos avata, miksi tämä sinusta on ei onneksi. Mitää paheellista tai sopimatonta ei luvassa. Ihmiset vasn tutustuisivat ja voisivat jutella joko ajatuksistaan tähän tilanteeseensa liittyen tai ihan vaikka syksystä, USA pressan vaaleista tai joulusta.
        Ja itse menen lenkilleni, yksin tai uusiin ihmisiin tutustuen. Siinäkään ei mitään paheksuttavaa ole. Koita sinäkin saada itsesi hetkeksi raittiiseen ilman ja liikkeelle.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäpä onni se tuo on. Mun mielestä hyvä idea, joka ei nyt sitte vissiin toteutunut.

        Noita isomman porukan tapaamisia voi olla hiukan haasteellisempi sopia tällä alustalla. Kaapissa olevat taitaa muutenkin paremmin lähteä kahden kesken, eikö sitä useampi täälläkin halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitkos avata, miksi tämä sinusta on ei onneksi. Mitää paheellista tai sopimatonta ei luvassa. Ihmiset vasn tutustuisivat ja voisivat jutella joko ajatuksistaan tähän tilanteeseensa liittyen tai ihan vaikka syksystä, USA pressan vaaleista tai joulusta.
        Ja itse menen lenkilleni, yksin tai uusiin ihmisiin tutustuen. Siinäkään ei mitään paheksuttavaa ole. Koita sinäkin saada itsesi hetkeksi raittiiseen ilman ja liikkeelle.

        Erikoisia kommentteja tosiaan. Olisiko joku kateellinen aktiivisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita isomman porukan tapaamisia voi olla hiukan haasteellisempi sopia tällä alustalla. Kaapissa olevat taitaa muutenkin paremmin lähteä kahden kesken, eikö sitä useampi täälläkin halunnut.

        No olisihan sitä saanut samassa keskustelussa kahdenkin lenkkejä ehdottaa. Anonyymille on muuten aika vaikeaa mitään sopia. Eikä varmastikaan isoa porukkaa tulisi kumminkaan.
        Mutta vaikka tulisikin esim 6 henkilöä, niin en tosiaan ymmärrä, mitä pahaa siinä olisi? Itsekin olen enemmän kaapissa kun ulkona, mutta en tilannetta sinkkuna pelkää. Tunnen porukassa oloni turvallisemmaksi, kun kahden syrjäisessä paikassa tuntemattoman kanssa. Niin moni ulkoilee töölönlahdella, ettei siellä ulkoilu ketään leimaa. Minun mielestäni siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisihan sitä saanut samassa keskustelussa kahdenkin lenkkejä ehdottaa. Anonyymille on muuten aika vaikeaa mitään sopia. Eikä varmastikaan isoa porukkaa tulisi kumminkaan.
        Mutta vaikka tulisikin esim 6 henkilöä, niin en tosiaan ymmärrä, mitä pahaa siinä olisi? Itsekin olen enemmän kaapissa kun ulkona, mutta en tilannetta sinkkuna pelkää. Tunnen porukassa oloni turvallisemmaksi, kun kahden syrjäisessä paikassa tuntemattoman kanssa. Niin moni ulkoilee töölönlahdella, ettei siellä ulkoilu ketään leimaa. Minun mielestäni siis.

        Eikö siinä muutama ehdottanut sulle lenkkiä kahdestaan. Samantekevää mulle sinänsä kun en seuraa etsi, kunhan tuli tähän kommentoitua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisihan sitä saanut samassa keskustelussa kahdenkin lenkkejä ehdottaa. Anonyymille on muuten aika vaikeaa mitään sopia. Eikä varmastikaan isoa porukkaa tulisi kumminkaan.
        Mutta vaikka tulisikin esim 6 henkilöä, niin en tosiaan ymmärrä, mitä pahaa siinä olisi? Itsekin olen enemmän kaapissa kun ulkona, mutta en tilannetta sinkkuna pelkää. Tunnen porukassa oloni turvallisemmaksi, kun kahden syrjäisessä paikassa tuntemattoman kanssa. Niin moni ulkoilee töölönlahdella, ettei siellä ulkoilu ketään leimaa. Minun mielestäni siis.

        Ehkä ujostelevat isommassa porukassa jutustelua, kun ei tunneta. Ehkä tässä korona tilanteessa Helsingin keskusta ei houkuta. Muutenhan tuo on lenkkiympäristönä ok. Tosin siellä riittää niitä lenkkeilijöitä yllin kyllin. Lisäksi se saattaa mietityttää pärjääkö vauhdissa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siinä muutama ehdottanut sulle lenkkiä kahdestaan. Samantekevää mulle sinänsä kun en seuraa etsi, kunhan tuli tähän kommentoitua.

        No eivät ehdottaneet paikkaa tai aikaa. Vasn sanoivat että mieluummin kövelusivät metsissä. Enpä törmännyt heihin Sipoonkorvessa kävellessäni. Koitan sanoa, että tottahan erilainen paikka on parempi sopia treffejä. Mä koitin sopua ihmisille tilaisuutta tutustua, kun moni kertoi kaipaavansa liikunnallista seuraa.
        Kohta tää on kokeiltu.
        Varmaan monikaan ei ehkä oikeassa elämässä uskalla tutustua muihin. Ei niitä koordinaatteja kahden tapaamisellekaan tullut. Itse en toki voi useamman kanssa sopia treffejä ja käydä katsomassa, tuleeko joku paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisihan sitä saanut samassa keskustelussa kahdenkin lenkkejä ehdottaa. Anonyymille on muuten aika vaikeaa mitään sopia. Eikä varmastikaan isoa porukkaa tulisi kumminkaan.
        Mutta vaikka tulisikin esim 6 henkilöä, niin en tosiaan ymmärrä, mitä pahaa siinä olisi? Itsekin olen enemmän kaapissa kun ulkona, mutta en tilannetta sinkkuna pelkää. Tunnen porukassa oloni turvallisemmaksi, kun kahden syrjäisessä paikassa tuntemattoman kanssa. Niin moni ulkoilee töölönlahdella, ettei siellä ulkoilu ketään leimaa. Minun mielestäni siis.

        Töölönlahti on hyvä tapaamispaikka, ei kukaan lähde tuntemattomien kanssa syrjäisiin paikkoihin eikä kannatakaan.

        Nämä foorumit ei ole yleensä parhaita tapaamisten sopimispaikkoja, yrittäkää facessa tmv.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töölönlahti on hyvä tapaamispaikka, ei kukaan lähde tuntemattomien kanssa syrjäisiin paikkoihin eikä kannatakaan.

        Nämä foorumit ei ole yleensä parhaita tapaamisten sopimispaikkoja, yrittäkää facessa tmv.

        Ok, heräsin vasta kun jäi unet yöllä vähiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ujostelevat isommassa porukassa jutustelua, kun ei tunneta. Ehkä tässä korona tilanteessa Helsingin keskusta ei houkuta. Muutenhan tuo on lenkkiympäristönä ok. Tosin siellä riittää niitä lenkkeilijöitä yllin kyllin. Lisäksi se saattaa mietityttää pärjääkö vauhdissa mukana.

        No oli luvattu aloittaa kävellen. Sitten halukkaat olis jatkaneet hölkäten. Ei tässä kisasta tai kuntotestistä ollut kyse. Mutta jos liikunnallista seuraa hakee, niin kai kävelyssä pysyy mukana, kun ei kilpakävelyä mennä. Näin tällä kertaa, tämä on nyt testattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oli luvattu aloittaa kävellen. Sitten halukkaat olis jatkaneet hölkäten. Ei tässä kisasta tai kuntotestistä ollut kyse. Mutta jos liikunnallista seuraa hakee, niin kai kävelyssä pysyy mukana, kun ei kilpakävelyä mennä. Näin tällä kertaa, tämä on nyt testattu.

        Vauhtia tarvitsin. Kuinka tiedät? Vahvoja spurtteja eteenpäin. Joutsen laskeutui laulaen mustaan virtaan. Kaupungin valot heijastuivat... Sielun ❤


    • Anonyymi

      Kiva että lenkki onnistui kuitenkin ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe