Ei uskoisi kuinka sivistymättömiä ovat. Koko ajan puhutaan rumia ja hoetaan samoja , muutamaa lausetta. Mitään järkevää keskustelua ei tule lauseen vertaa. Ella nimittelee köyhiä kaikilla tavoilla. Arttu lupaili Ellalle kuut ja tähdet taivaalta. Turkit ja Thaimaat ym. MUTTA kuinka Arttu voi toteuttaa kun sanoi olevansa PERUSTULOLLA JA EI TYÖPAiKKAA. Eikä miehellä ole
vielä edes ammattia. Aivan onnettomia. Täysin sekopäitä molemmat. Ellan pitäisi katsoa peiliin , kukaan terve mies ei ota vaimokseen miesnaista. Ei kumpikaan ole terve. Hokevat koko ajan samoja lauseita. Puhuvat ja arvostelevat härskisti muita. Kuvittelevat olevansa muita parempia. Lääkitys ei taida olla kohdallaan.Millaiset vanhemmat noilla on???????
Artulla ja Ellalla päästä piuhat irti
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa ihmetellä minkälaisen kuvauksen ne tähän maailmaan lykännyt.
- Anonyymi
Arttu jo mietti kovasti yks kerta mitä hän Ellalle sanoo kun tämä loppuu...jotenkin noin— tuumi että ”pitää pyytää anteeksi” - eli näyttelee vaan tykkäävän Ellasta että Ella tyydyttelisi häntä talossa oloajan.
Arttu on sanonut että hän on kyltymätön. Ja kuinka puutteessa olikaan ennenkuin Ella eka kerta otti käteen. - Anonyymi
On tuo käsittämätöntä touhua! Ella vittuun tai helevettiin tuolta! Tuntuu vaan että Arttu on saatanan sekopää tuon mieshoron seurassa!!
- Anonyymi
järkyttävän oloinen ihminen ja arttu samaa kategoriaa 247 katson
- Anonyymi
Kaikki yhtä järkyttäviä ja niin pinnallisia kakaroita. Tärkeintä on että kunhan kasvonhoitotuotteita on saatavilla, muulla ei ole väliä.
- Anonyymi
Mitä, eikös Artu olekaan työnjohtajaa lasitehtaassa ja hänelläkään on sanojensa mukaan myös alaisia ja koulutukseltaan insinööri? Kuka valehtelee?
- Anonyymi
Arttu sanoikin äsken että täällä pää pehmenee 😁😂🤣.
Ai siitäkö tuo käytös johtuukin????
Ei koskaan kukaan asukas ole äänestäjiä haukkunut ( en ole ainakaan sattunut kuulemaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703