Psoriasiksen hoito kehittyy

Anonyymi

5

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan höpö höpöä vain ne vaikeimmat tapaukset kiittää jotka saa biologista lääkettä, eikä niissäkään ole mitään uutta. Samaa kortisoninpaskaa surimmalle osalle psoriaatikoista vaan.

• Anonyymi

Biologinen lääke on sen verran kallista, että ensin on käytävä muut lääkitykset läpi. Jos mikään muu lääkitys ei auta, niin sitten saa biologista lääkettä. Jos muistan oikein niin biologinen lääke maksaa 15000 euroa vuodessa.

• Anonyymi

30 vuotta takana psoriaa, sisältänyt erillaisia hoitoja vasta sisäiset lääkkeet tehosi kun hoitoa antava uusi lääkäri totesi " tämä tauti on hoidettava ettei se vaivaa " nyt ollu 1,5 vuotta lähes oireeton.

Harmittaa kun vasta oikea lääkäri sattui pitkä ajan jälkeen, parempi myöhään kuin ei koskaan.

Jos haluatte tehotonta hoitoa käyttäkää Kartalia.

• Anonyymi

Kerran vuosia sitten pyysin reumalääkäriltä Trexania joka on sama kuin metotreksaatti.Hän vastasi ettei hän minulle mitään solumyrkkyä määrää! Olen käyttänyt pelkkää kalsipotrioliavaihtelevalla menestyksellä mutta ei se sorminivelten turpoamiseen auta eikä kynsipsoriin eikä muihinkaan nivelkipuihin:(-Mikä biologinen lääke olisi hyvä jos sattuisi onnistamaan että sais sellaista. Olen sairastanut jo ainakin 25 vuotta psoriasista. Olen lukenut biologisista lääkkeistä että heikentävät immuniteettia ja aiheuttavat kasvaimia. Mitä järkeä olisi että iho olisi kunnossa mutta sairastuisi rintasyöpään ja kuolisi siihen?

• Anonyymi

Minulla ilmeni psoriasis noin 2 kuukautta sitten jalkoihin ja käsivarsiin. Alkoi aikaisemmin yhden peukalon epämuodollisuudella. Noin vuosi sen jälkeen tuli sekä jalkoihin että käsiin selviä psorin ilmentymiä ( isälläni oli paha psoriasis pitkään ja se levisi hänelle ympäri kehoa ). Kävin läpi tuon ACOn salvan, joka tuotti minulle äärimmäistä tuskaa 15 minuuttia, jonka jälkeen se hieman helpotti kutinaa, mutta ei poistanut kuivumista eikä punoitusta. Olimme tuoneet aikaisemmalta kerralta Kanarialta Aloe Veraa ihan tavallisesta turistikaupasta. Päätimme kokeilla sitä vaimoni ehdotuksesta ja hän on nyt rasvannut minun käsivarteni ja jalat 2 viikon ajan joka ilta ja kutina sekä psoriläikät ovat hävinneet kokonaan. Suosittelen kokeilemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      46
      3220
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      509
      1952
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1920
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      81
      1791
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1522
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1418
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1356
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1319
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1212
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1168
    Aihe