Psoriasiksen hoito kehittyy

Anonyymi

5

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan höpö höpöä vain ne vaikeimmat tapaukset kiittää jotka saa biologista lääkettä, eikä niissäkään ole mitään uutta. Samaa kortisoninpaskaa surimmalle osalle psoriaatikoista vaan.

• Anonyymi

Biologinen lääke on sen verran kallista, että ensin on käytävä muut lääkitykset läpi. Jos mikään muu lääkitys ei auta, niin sitten saa biologista lääkettä. Jos muistan oikein niin biologinen lääke maksaa 15000 euroa vuodessa.

• Anonyymi

30 vuotta takana psoriaa, sisältänyt erillaisia hoitoja vasta sisäiset lääkkeet tehosi kun hoitoa antava uusi lääkäri totesi " tämä tauti on hoidettava ettei se vaivaa " nyt ollu 1,5 vuotta lähes oireeton.

Harmittaa kun vasta oikea lääkäri sattui pitkä ajan jälkeen, parempi myöhään kuin ei koskaan.

Jos haluatte tehotonta hoitoa käyttäkää Kartalia.

• Anonyymi

Kerran vuosia sitten pyysin reumalääkäriltä Trexania joka on sama kuin metotreksaatti.Hän vastasi ettei hän minulle mitään solumyrkkyä määrää! Olen käyttänyt pelkkää kalsipotrioliavaihtelevalla menestyksellä mutta ei se sorminivelten turpoamiseen auta eikä kynsipsoriin eikä muihinkaan nivelkipuihin:(-Mikä biologinen lääke olisi hyvä jos sattuisi onnistamaan että sais sellaista. Olen sairastanut jo ainakin 25 vuotta psoriasista. Olen lukenut biologisista lääkkeistä että heikentävät immuniteettia ja aiheuttavat kasvaimia. Mitä järkeä olisi että iho olisi kunnossa mutta sairastuisi rintasyöpään ja kuolisi siihen?

• Anonyymi

Minulla ilmeni psoriasis noin 2 kuukautta sitten jalkoihin ja käsivarsiin. Alkoi aikaisemmin yhden peukalon epämuodollisuudella. Noin vuosi sen jälkeen tuli sekä jalkoihin että käsiin selviä psorin ilmentymiä ( isälläni oli paha psoriasis pitkään ja se levisi hänelle ympäri kehoa ). Kävin läpi tuon ACOn salvan, joka tuotti minulle äärimmäistä tuskaa 15 minuuttia, jonka jälkeen se hieman helpotti kutinaa, mutta ei poistanut kuivumista eikä punoitusta. Olimme tuoneet aikaisemmalta kerralta Kanarialta Aloe Veraa ihan tavallisesta turistikaupasta. Päätimme kokeilla sitä vaimoni ehdotuksesta ja hän on nyt rasvannut minun käsivarteni ja jalat 2 viikon ajan joka ilta ja kutina sekä psoriläikät ovat hävinneet kokonaan. Suosittelen kokeilemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe