Parhaimmat asuinalueet

Anonyymi

raisiossa ovat lausmäki,kaanaa,ja vuorenpää, ei ole pubeja, eikä muitakaan häiriötekijöitä.

11

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juupa juu. Kaanaassa saa olla ainakin todella rauhassa kun ei ole mitään palveluita koulun lisäksi. Ja Nesteen piipusta hajut kotiovelle asti.

    • Anonyymi

      Itse asun kaanaassa vesitornin lähellä, eikä todellakaan ole mitään hajuhaittoja, hyvä paikka asua suosittelen. Tikanmaa on karu esimerkki pubi, ja kauppa löytyy vieretysten, ja meno on sen mukaista,samoin ihala kauppa, ja pubi lähekkäin. Omakohtaisesti arvostan rauhallisuutta kaanaasta löytyy kaikki tarpeellinen, eikä lähikaupoista muutenkaan ostoksia tehdä. lapsiperheille kaanaa on mainio paikka muuttaa.

      • Anonyymi

        Jos asut Raision vesitornin lähellä, asut Pellonperässä.

        Sitäkö mieltä olet että kun kaupunginosassa on yksi pubi, koko kaupunginosa sen takia rauhaton? Ihalassa ja Tikanmaalla pubiheppulit häiriköivät ihan kaikkialla? Anna mun kaikki kestää..... entä bussiyhteys pubin edestä Kaanaaseen, siinähän voi tulla pubihöirikkö Kaanaaseen eli koko Kaanaa todella levotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asut Raision vesitornin lähellä, asut Pellonperässä.

        Sitäkö mieltä olet että kun kaupunginosassa on yksi pubi, koko kaupunginosa sen takia rauhaton? Ihalassa ja Tikanmaalla pubiheppulit häiriköivät ihan kaikkialla? Anna mun kaikki kestää..... entä bussiyhteys pubin edestä Kaanaaseen, siinähän voi tulla pubihöirikkö Kaanaaseen eli koko Kaanaa todella levotonta.

        Juuri näin se menee pubi ei ole lapsiperheen hupi.Pienikin häiriöporukka pilaa koko asuinalueen rauhan ja maineen onneksi meillä kaanaassa ei näitä hörhöjä ole, eikä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin se menee pubi ei ole lapsiperheen hupi.Pienikin häiriöporukka pilaa koko asuinalueen rauhan ja maineen onneksi meillä kaanaassa ei näitä hörhöjä ole, eikä tule.

        Jaa ei vai? Entä Kan-koti Kaanassa? Huume- ja päihderiippuvaisille sekä rikollisille tarkoitettu hoitokoti. ”...Kaanaassa ei näitä hörhöjä ole, eikä tule”.

        Heh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ei vai? Entä Kan-koti Kaanassa? Huume- ja päihderiippuvaisille sekä rikollisille tarkoitettu hoitokoti. ”...Kaanaassa ei näitä hörhöjä ole, eikä tule”.

        Heh...

        Ssshhhhhhh.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ei vai? Entä Kan-koti Kaanassa? Huume- ja päihderiippuvaisille sekä rikollisille tarkoitettu hoitokoti. ”...Kaanaassa ei näitä hörhöjä ole, eikä tule”.

        Heh...

        Kaanaassa ei ole kan-kotia ei ole, eikä tule. Kyseinen paikka sijaitsee viherjäisissä. HEH,HEH.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaanaassa ei ole kan-kotia ei ole, eikä tule. Kyseinen paikka sijaitsee viherjäisissä. HEH,HEH.....

        Kan-koti on Kaanaassa. Mikä ihmeen Viherjäinen? Veheriäinen löytyy Raisiosta mutta se on Nesteentien eteläpuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kan-koti on Kaanaassa. Mikä ihmeen Viherjäinen? Veheriäinen löytyy Raisiosta mutta se on Nesteentien eteläpuolella.

        Googleta vaikka myytävät asunnot viherjäinen raisio 7kpl. Esim kalasvahantie sijaitsee viherjäisissä. Raision historia kyllä löytyy, jos osaa etsiä.


    • Anonyymi

      Murikon alue Naantalin rajalla on myös todella rauhallinen omakotitaloalue. Eikä lähelläkään ole häiritseviä kerrostalo asukkaita.

    • Anonyymi

      Äitiyspoliklinikan gynekologi oli hetken aikaa hämillään. Olin raskaana ja viimeisellä käynnillä ja hän päätti kokeilla varovasti, onko minulla jo paikat synnytystä varten valmiit.

      Hän ehti koskea kohdunkaulan suuta, kun lapsivedet kirjaimellisesti räjähtivät gynekologin kengille ja käsille. Hän huudahti ja kävi pahoittelemaan: ’ei mun ollut tarkoitus’.

      Lääkäri rauhoittui vasta, kun sanoin, että jo oli aikakin, että ollaanhan tässä jo viikoilla 40 0. Reppana joutui vaihtamaan koko vaatekerran

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe