Tiedätkö, kaikki ne kerrat kun seisoit siinä pihalla, olisin niin halunnut tulla sun syliin. Niin voimakas tunne.
Aavistitko ollenkaan?
Miehelle, oot söpö
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut minustakaan uskallusta ujo edelleen tässä vaiheessa...
- Anonyymi
Tai saamaton.
- Anonyymi
Joo, näytit kyllä vähän vammaselta, kun kiemurtelit siinä vaikeen näkösenä.
- Anonyymi
Joskus vammattaa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus vammattaa 😂
Olin ilmam paitaa ruskettuneena js lihaksikkaana, että näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin ilmam paitaa ruskettuneena js lihaksikkaana, että näin.
Aivan hienon autonsa vieressä
Lompakko pullottaen haaroissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan hienon autonsa vieressä
Lompakko pullottaen haaroissaSillä tavalla
- Anonyymi
Oli vähän huono olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä tavalla
Miesriepu kehuu pullottavaa lompakkoaan kun ei ole muuta millä päteä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesriepu kehuu pullottavaa lompakkoaan kun ei ole muuta millä päteä
Sen voi päätellä ihan kirjoitustavasta, ei tartte olla tiatoo.
- Anonyymi
Nainen sinäkin olet söpö! ;)
Tarkoitin yhtä kun en usko ap: olevan kyseinen.
jotain voi aavistella.- Anonyymi
En varmaan oo..
Missä näet häntä?
- Anonyymi
Aavistin sinun katseista ja hymyilevistä kasvoista, että tykkäät minusta nainen, jos olet sama henkilö. Olisin halunnut ottaa sinut syliin joka ainut kerta. Suudella.
kyllä, se mies on söpö! =)
ainkakin mun mielestä ja se riittää, vaikkei se niin nuori enää olekaan.- Anonyymi
Miten nuori hän mies on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733325
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311891Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161441- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53955