Otsikossa kysymys. Ja vielä syy miksi oli, miksi ei. Kysymys suunnattu naiselle.
Oliko viime viikko hyvä viikko?
27
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan ok viikko. Jollain tapaa viikko oli merkityksellinen.
Huonoa se etten nähnyt häntä vieläkään.- Anonyymi
jatkan koska tähän sopii juuri tv:ssa soinut ihana sanoitus.
Maailma on kaunis ja hyvä elää sille
Jolla on aikaa ja tilaa unelmille
Ja mielen vapaus, ja mielen vapaus
On vapautta kuunnella metsän huminoita
Kun aamuinen aurinko kultaa kallioita
Ja elää elämäänsä, ja elää elämäänsä
On vapautta valvoa kesäisiä öitä ja katsella hiljaisen haavan värinöitä
Ja elää elämäänsä, ja elää elämäänsä
- Anonyymi
Tämä viikko kutkutti mahanpohjassa. Entä sulla? :)
- Anonyymi
Hmmmm. Mitähän tuosta pitäisi ajatella. Onko naurattanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm. Mitähän tuosta pitäisi ajatella. Onko naurattanut?
Hymyilyttänyt :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyilyttänyt :)
Eli hyvä juttu oli. Jännittävä ehkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli hyvä juttu oli. Jännittävä ehkä?
Vähän ehkä jännääkin mukana. Oliko sun viikko hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ehkä jännääkin mukana. Oliko sun viikko hyvä?
Oli. Viikko oli hyvä ja jännittävä. Se on pistänyt ajattelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli. Viikko oli hyvä ja jännittävä. Se on pistänyt ajattelemaan.
Haluatko avata mitä jännää koit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko avata mitä jännää koit?
Arvaa. Luulen, että vinkki tässä https://www.youtube.com/watch?v=wYinlvaQeug
Tunnepalsta ja silleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa. Luulen, että vinkki tässä https://www.youtube.com/watch?v=wYinlvaQeug
Tunnepalsta ja silleen.Silleen.
https://youtu.be/L4VU-AwxzSY
- Anonyymi
On hyvä viikko takana. Ja siksi koska tapasin hänet ja toisella kertaa saimme olla hetken kahdestaan. Se tilanne.. tuntui että jännitys väreili ilmassa, siitä huolimatta saimme juteltua. Se kaikki tuntui ja tuntuu edelleen hyvältä.
- Anonyymi
Voisi sopia minuun. Mutta kyllä aika paljon tapahtui....
- Anonyymi
Oli lopulta, kun perjantaina lakkasi 7 kuukautta kestänyt koronaoireisto. :)
- Anonyymi
Sinulla ollut kunnon tauti, kun noin kauan kesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ollut kunnon tauti, kun noin kauan kesti.
Oletko seurannut aiheeseen liittyviä uutisia lähiaikoina eli tämän vuoden mittaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko seurannut aiheeseen liittyviä uutisia lähiaikoina eli tämän vuoden mittaan?
Olen seurannut ja tiedän että taudin kesto vaihtelee suuresti. Itse sairastin sen hyvin lievänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen seurannut ja tiedän että taudin kesto vaihtelee suuresti. Itse sairastin sen hyvin lievänä.
Olet onnekas. :) Itsellä vakavimmat oireet oli heti maaliskuussa, kesällä iski uudestaan vähän lievemmin kun olin vain tukehtua limaan aivan jokaisena päivänä ja se kesti tähän viikkoon.
- Anonyymi
Toisaalta hyvä, ,olosuhteet koronan vuoksi sekavat. Elämääni liittyy jotain, mitä en saa auki. Ainoa pyyntö pientä apua, että ymmärtäisin. Voi olla harhaakin. Toisaalta, tiedän olevani pettymys, tavallisuuksineni, typerine ajatuksineni. Jos taas sanotaan ole hiljaa, häivy, teen senkin.
- Anonyymi
Tämä viikko oli oikein hyvä, eikä vähiten sen takia kun tapasimme erään tietyn komistuksen kanssa. Olen muutenkin miettinyt meitä ja voisikohan meistä tulla jotain enemmänkin, viihdymme hyvin yhdessä ja kemiat toimii. En kuitenkaan halua pilata hyvää alkua etenemällä liian nopeasti ja hätiköimällä ja olemalla liian tyrkky.
- Anonyymi
Olet ajatellut hyvin. Itse olen kärsimättömämpi, enkä osaa piilottaa innostustani.
- Anonyymi
Rehellisesti kyllä se muutaman kerran viikossa tapaaminen tekee elämästä mukavaa.
Mutta samalla tieto siitä, että toisen näkemin jossain vaiheessa loppuu ja jää ikävä
Ylitse kaiken hänen haluaisin viereeni tallustamaan, mutta tiedän en ole edes ystävä
Juuri koomista on se hyvä tunne kun näen hänet, mutta viime kommentti oli jäätävä - Anonyymi
Ihan hyviä päiviä, liikuntaa yms. Ei kuitenkaan mitään erityistä, joka olisi jäänyt mieleen. Sellaisia hetkiä loppujen lopuksi elämässä aika harvoin.
- Anonyymi
Siis tämä vielä menossa oleva viikko. Oli hiukan parempi. Liittyy työhön. Jos sillä suunnalla mahdollisuus saada haluamani työ, sellainen tieto rentouttaa minua. Kun olen rennompi olen iloisempi ja se heijastuu koko elämään.
- Anonyymi
Ensin tuntui pahalta ja hermostuneelta, sitten kompastuin yhteen mieltä avaavaan artikkeliin ja sen jälkeen viikko menikin kepeissä tunnelmissa.
Kaipaus räimii edelleen vartalossa niin että tunnen oloni sähköiseksi. - Anonyymi
Oli hyvä viikko, selventyi yksi asia jonka ymmärsin väärin, olen kirjaimellisesti onnellinen idiootti.
- Anonyymi
Miksi pitää erikseen kertoa, että otsikossa on kysymys.
Naisetkin jopa ymmärtää, että on, sanomattakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003234662- 162236
- 1942089
- 1071476
- 791375
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756