Lopun loppu

Anonyymi

Sen sijaan että käärisin hihat ja tekisin parhaani elämäni ja unelmieni eteen, niin olenkin tehnyt toisenlaisen päätöksen. Päätöksen joka kauhistuttaa ja kuihduttaa.

Olen rakentelija, suunnittelija, korjaaja ja "arkkitehti". Pidän paljon rakenteiden, niin talojen kuin yhteiskuntienkin, yhteisöjen ja suhteidenkin tutkimisesta, niiden vikojen ja vahvuuksien havainnoinnista. Rakastan ongelmia ja niihin paneutumista, jotta olisi aina mahdollisuus parempaan ja valoisampaan tulevaisuuteen. ☀️

Minulla oli usko parempaan maailmaan, kunnes tajusin olevani aivan yksin sen kaiken kanssa. Huomasin myös kuinka epäaitoa ja teennäistä tämä kaikki on minun silmissäni. Kuinka rehellisyys on sukeltanut miinukselle ja kaikki tuhotaan rautaisten saappaiden murskatessa ne allensa. Kuinka syvälle lahottaja on puun sisällä jo päässyt..

Minä annan periksi ja myönnän sen viimein. Siksi viimein nyt, koska oikeasti annoin jo vähän yli vuosi sitten periksi kun huomasin sen katseen pois. En koskaan voinut myöntää sitä itselleni, että olin hävinnyt elämän edessä. Sen jälkeen olin tuuliajolla ilman mitään suuntaa ja päämäärää millekkään...

Haistan homeen ja tunnen kosteuden. Se jakaa vuoteeni ja täyttää ilman jota hengitän. Näen lahoavat rakenteet, kuinka ne pikku hiljaa pettävät ja pian kaikki romahtaisi raunioiksi. Minun kotini tekee kuolemaa ja minä sen mukana. Kaikkein tärkein tulee tuhoutumaan ja se kaikkein tärkein on ollut koko elämäni!

Se oli suuri ja komea laiva, joka nyt vuotaa ja uppoaa, minä sen kapteenina. En lähde etsimään ja korjaamaan vuotoja, en lähde karkuunkaan. Minä sidon itseni ruoriin ja pidän siitä kiinni loppuun saakka. Vaikka hukunkin sen mukana niin en tunne pelkoa. Tässä olen aina elänyt ja tulen elämäänkin, loppuun asti!

Antaa vain ajan kulua ja maailman lopulta palaa. Niin sen kuuluukin mennä.

T

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, joskus vain kannattaa lopettaa taistelu tuulimyllyjä vastaan. Kun on tuomittu häviämään.

• Anonyymi

Punikki

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Kuka on tuomittu häviämään, kuka ei. Hyvä voittaa aina ja sillä hyvällä emme toki tarkoita eeppistä paskaa laskettelevaa provoaloittajaa. Hajotkaa ja hajaantukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on tuomittu häviämään, kuka ei. Hyvä voittaa aina ja sillä hyvällä emme toki tarkoita eeppistä paskaa laskettelevaa provoaloittajaa. Hajotkaa ja hajaantukaa.

"Eeppistä paskaa" ?. Kiitos! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä helvetin hyvä? Ahneet mammonan haalijat rikastuu rikastumistaan, ja heitä pidetään jonain Jumalan valittuna, joita sitten ylistetään, kun antavat muilta varastamastaan jotain hyväntekeväisyyteen. Pienemmässä mittakaavassa muut sokeina sitä samaa ahneuden kulttuuria, jossa toiset nähdään vain samoille apajille pyrkivinä petoina, joita vastaan tapeltava kynsien hampain. Miljoonien ihmisten annetaan kuolla nälkään samaan aikaan kun suunnitellaan avaruuden valloittamista.

• Anonyymi

Ketään ei ole tuomittu häviämään, paitsi he jotka ovat sielultaan ja mieleltään saastaa täynnä, jotka levittävät pahaa ympärilleen. Niin kuin sinä esim.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      128
      3187
    2. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      65
      2270
    3. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      158
      2188
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      56
      1922
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      147
      1504
    6. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Suomen Kansa ei selvästikään p
      Maailman menoa
      27
      1489
    7. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      1026
    8. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      100
      936
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      106
      892
    10. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      57
      843
    Aihe