Selänteen alueen uudet sairaalapaikat

Anonyymi

Haapajärven ja Reisjärven sairaat vietäisiin pääsääntöisesti Pyhäjärvelle. Reisjärvellä jäisi arvionti (ei arvauskeskus) toistakymmentä paikkaa. Tarkkailtas potilasta 3 vrk potilasta ja tehtäs ratkasu että minne sitten. Reisjärven hammaslääkäripalvelut liikkuvan auton päälle?

Seänteen pitäisi saata säästöjä 1,7 milj.euroa Yksi.politikotikko jätti "uppoavan "laivan ainakin Reisjärvellä. On kerätty atressi sairaalan olemassaolosta ja poliisikin tutkinut paria asiaa..
Vilkas syksy

25

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä säästöjä tule...päästöjä kyllä liikenteestä.mutta ku haapajärvi ni homeessa ja köyhä....

• Anonyymi

Ei tule onnistumaan tuolla systeemillä mitenkään. Miten kaik mahtuis päivystykseen kolomelta paikkakunnalta?

• Anonyymi

Uudessa sotessa pyhäjärvi ja kärsämäki joutuu ottamaan terveyspalvelut hoitoon kun niissä uudet tilat...valtio ei rahoita enää haapajärvelle uutta ja entinen homeessa ja huonos kunnos...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudessa sotessa pyhäjärvi ja kärsämäki joutuu ottamaan terveyspalvelut hoitoon kun niissä uudet tilat...valtio ei rahoita enää haapajärvelle uutta ja entinen homeessa ja huonos kunnos...

Kärsämäen yksityisen Terveystalolla 10-12 sänkypaikkaa .Nytkin täyttä

• Anonyymi

Eihän se noin ole. reisjärvinen nyyman pelasti koko pelin. Hän oli poikien kanssa marjassa. Ja tapahtui näinä päivinä, että Pyhäjärvi putosi pelistä, reisjärvi "muka" sai osuutensa ja Haapajäri kukoistaa.
      Olkaa onnellisia!

• Anonyymi

Ainaha reisikäs o nuollu haapajärven persetä!!!ei omaa kantaa mihinkää asiaan.....nähty on!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainaha reisikäs o nuollu haapajärven persetä!!!ei omaa kantaa mihinkää asiaan.....nähty on!!!!

Se on lähin persue

• Anonyymi

Palveluja järkätään paikkaan jota ei ole olemassakaa ja naapureilla ois uuret tilat....eihän meillä ole varaakaan rakentaa miljoonan sairaalaa...hullua!!!

• Anonyymi

Ollaan ollaan

• Anonyymi

Vaan mistä rahoitus? Verotusta lisättävä. Ei hyvin mene Haapajärvisillä

• Anonyymi

Verot tappiin!!! Sitte lähtee yritykset ja ihmiset!! Ei kaiken tarttis olla meillä vois hyödyntää naapureitten uusia tilojaki

• Anonyymi

Haapajärvi säästää, Pyhäjärvi ja Reisjärvi maksaa. Ja maksuun tulee se uudisrakentaminen, eli veroäyrin nousua odotellessa.

• Anonyymi

Teuvon kolmekymmentä hopearahaa muuttua puoleksi miljoonaksi ,katselevatkohan Reisikkäät Teuvoa pitkään...

• Anonyymi

Katsovat ja muistavat....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsovat ja muistavat....

Nehän jo anto potkut!!! Itkupillittäjät vaati takasi....ny lähtee sitte reisikkäältä loput palvelut! Muuan koitti hankotella mut tepi tuhos kaiken!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nehän jo anto potkut!!! Itkupillittäjät vaati takasi....ny lähtee sitte reisikkäältä loput palvelut! Muuan koitti hankotella mut tepi tuhos kaiken!!

Äänestivät suhteellisella vaalitavalla uusiksi....

• Anonyymi

Kolikolla on kaksi puolta......

• Anonyymi

Mistä rahat? tietysti kuntalaisilta, eikä oo pikkuraha umpihomeista murjua korjata.

• Anonyymi

Valtionapu.....

• Anonyymi

Avustaakoha valtio kun Selänteellä ois tilat Pyhäjärvellä? Ei kannata nuolasta ennekuin tipahtaa....

• Anonyymi

Ne on verorahat mikkä tuon rahottaa. eli jokkainen veronmaksaja.

• Anonyymi

Valtio on nykyisin aika tiukka avustuksia jakaessaan. Ottaa tarkkaan kaikki tekijät huomioon. Kyseessä kuntayhtymä, homeettomat tilat naapuripaikkakunnalla on jo rakennettu.

• Anonyymi

Sitte ku ei avustuksia tulekkaa nostetaa verot tappiin. Kuka sitte jää maksamaa?

• Anonyymi

Haapajärvi petti jälleen.

• Anonyymi

Se on sitä lähimäisen rakkautta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe