Haapajärven ja Reisjärven sairaat vietäisiin pääsääntöisesti Pyhäjärvelle. Reisjärvellä jäisi arvionti (ei arvauskeskus) toistakymmentä paikkaa. Tarkkailtas potilasta 3 vrk potilasta ja tehtäs ratkasu että minne sitten. Reisjärven hammaslääkäripalvelut liikkuvan auton päälle?
Seänteen pitäisi saata säästöjä 1,7 milj.euroa Yksi.politikotikko jätti "uppoavan "laivan ainakin Reisjärvellä. On kerätty atressi sairaalan olemassaolosta ja poliisikin tutkinut paria asiaa..
Vilkas syksy
Selänteen alueen uudet sairaalapaikat
25
702
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä säästöjä tule...päästöjä kyllä liikenteestä.mutta ku haapajärvi ni homeessa ja köyhä....
- Anonyymi
Ei tule onnistumaan tuolla systeemillä mitenkään. Miten kaik mahtuis päivystykseen kolomelta paikkakunnalta?
- Anonyymi
Uudessa sotessa pyhäjärvi ja kärsämäki joutuu ottamaan terveyspalvelut hoitoon kun niissä uudet tilat...valtio ei rahoita enää haapajärvelle uutta ja entinen homeessa ja huonos kunnos...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudessa sotessa pyhäjärvi ja kärsämäki joutuu ottamaan terveyspalvelut hoitoon kun niissä uudet tilat...valtio ei rahoita enää haapajärvelle uutta ja entinen homeessa ja huonos kunnos...
Kärsämäen yksityisen Terveystalolla 10-12 sänkypaikkaa .Nytkin täyttä
- Anonyymi
Eihän se noin ole. reisjärvinen nyyman pelasti koko pelin. Hän oli poikien kanssa marjassa. Ja tapahtui näinä päivinä, että Pyhäjärvi putosi pelistä, reisjärvi "muka" sai osuutensa ja Haapajäri kukoistaa.
Olkaa onnellisia!- Anonyymi
Ainaha reisikäs o nuollu haapajärven persetä!!!ei omaa kantaa mihinkää asiaan.....nähty on!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainaha reisikäs o nuollu haapajärven persetä!!!ei omaa kantaa mihinkää asiaan.....nähty on!!!!
Se on lähin persue
- Anonyymi
Palveluja järkätään paikkaan jota ei ole olemassakaa ja naapureilla ois uuret tilat....eihän meillä ole varaakaan rakentaa miljoonan sairaalaa...hullua!!!
- Anonyymi
Ollaan ollaan
- Anonyymi
Vaan mistä rahoitus? Verotusta lisättävä. Ei hyvin mene Haapajärvisillä
- Anonyymi
Verot tappiin!!! Sitte lähtee yritykset ja ihmiset!! Ei kaiken tarttis olla meillä vois hyödyntää naapureitten uusia tilojaki
- Anonyymi
Haapajärvi säästää, Pyhäjärvi ja Reisjärvi maksaa. Ja maksuun tulee se uudisrakentaminen, eli veroäyrin nousua odotellessa.
- Anonyymi
Teuvon kolmekymmentä hopearahaa muuttua puoleksi miljoonaksi ,katselevatkohan Reisikkäät Teuvoa pitkään...
- Anonyymi
Katsovat ja muistavat....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsovat ja muistavat....
Nehän jo anto potkut!!! Itkupillittäjät vaati takasi....ny lähtee sitte reisikkäältä loput palvelut! Muuan koitti hankotella mut tepi tuhos kaiken!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän jo anto potkut!!! Itkupillittäjät vaati takasi....ny lähtee sitte reisikkäältä loput palvelut! Muuan koitti hankotella mut tepi tuhos kaiken!!
Äänestivät suhteellisella vaalitavalla uusiksi....
- Anonyymi
Kolikolla on kaksi puolta......
- Anonyymi
Mistä rahat? tietysti kuntalaisilta, eikä oo pikkuraha umpihomeista murjua korjata.
- Anonyymi
Valtionapu.....
- Anonyymi
Avustaakoha valtio kun Selänteellä ois tilat Pyhäjärvellä? Ei kannata nuolasta ennekuin tipahtaa....
- Anonyymi
Ne on verorahat mikkä tuon rahottaa. eli jokkainen veronmaksaja.
- Anonyymi
Valtio on nykyisin aika tiukka avustuksia jakaessaan. Ottaa tarkkaan kaikki tekijät huomioon. Kyseessä kuntayhtymä, homeettomat tilat naapuripaikkakunnalla on jo rakennettu.
- Anonyymi
Sitte ku ei avustuksia tulekkaa nostetaa verot tappiin. Kuka sitte jää maksamaa?
- Anonyymi
Haapajärvi petti jälleen.
- Anonyymi
Se on sitä lähimäisen rakkautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569